Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zwarte Piet

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
etemon
Akra
Akra
etemon


Aantal berichten : 133
Reputatie : -2
Registratiedatum : 08-08-13

Zwarte Piet Empty
BerichtOnderwerp: Zwarte Piet   Zwarte Piet Icon_minitimewo 23 okt 2013 - 21:28

Kijken of we toch nog een serieuze discussie hierover kunnen hebben want waarom niet?
Ik heb toch een presentatie hierover maandag dus misschien nieuwe insteken en shit toch.

Ik vind dat het feest symbolische discriminatie uitbeeldt (subliminaal herdenken van de Gouden Eeuw) .
Verbieden of Pieten afschaffen hoeft ook weer niet van mij, maar ik heb er een beetje research over gedaan en normaal ben ik niet zo van de ''dit staat voor dat'' zoals veel van die illu guykies altijd doen maar het Sinterklaas feest in het geheel heeft kanker veel van dat soort shit.
Maar heb geen zin om alles uit te typen tenzij deze shit beetje gaande wordt net als Zeitgeist topic jwz esso naar Sagat

inb4 Insayno trouwens maarja hij is nu toch celebrity
Terug naar boven Ga naar beneden
B4TTL3SH1T
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 492
Reputatie : -2
Registratiedatum : 17-05-13

Zwarte Piet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte Piet   Zwarte Piet Icon_minitimewo 23 okt 2013 - 21:31

tl;dr
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zwarte Piet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ZWARTE PIET IS KAOLO RACISTISCH G!!!!!!!!
» Sinterklaas vs Zwarte Piet Punchoutbattles
» Punchoutbattles "Speciale battle" Huussuh (Sinterklaas) vs Il Duce (Zwarte Piet)
» Insayno - Zwarte Bladzijde
» Ik ben levend begraven (zwarte magie)!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: