Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)

Ga naar beneden 
+9
Dissplay
Jaap
Piwi
B4TTL3SH1T
Henne-C
OHM G
Johan
Ajayy070x
Hunter
13 plaatsers
AuteurBericht
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimewo 27 nov 2013 - 2:33

Regels :

- De battles zijn Nederlandstalig.
- Jureren wordt gedaan door een jurypanel
- Best of 5 votes.
- Aantal lines worden onderling besproken in je battletopic.
- Deadline : Zaterdag 30-11-2013 (18:00)
- Iedere deelnemer heeft recht op 2 uitstelmogelijkheden.
- Bij uitstel wordt je deadline 24 uur verschoven (Zondag 18:00)

Intro :

Ajay gaat zich ook als vele battlecats zich wagen aan tekstbattles. Johan is een trol, en daar bedoel ik zeker geen troll mee. Hij is een mysterisch wezen dat af en toe komt kijken en eigenlijk zonder wat te bereiken weer zijn grot ingaat. Ik hoop in ieder geval dat Ajay zijn punches 1 voor 1 gaat droppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ajayy070x
Akra
Akra



Aantal berichten : 78
Reputatie : -20
Registratiedatum : 17-04-13

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimewo 27 nov 2013 - 7:46

16 is afgesproken. Let's go
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimewo 27 nov 2013 - 16:06

Hunter je vriendin is een trol, ze is kanker kanker dik en sterft waarschijnlijk veel te vroeg vanwege verstopte bloedvaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
OHM G
Geen leven
Geen leven
OHM G


Aantal berichten : 991
Reputatie : -12
Registratiedatum : 01-11-13

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimewo 27 nov 2013 - 17:13

Johan schreef:
Hunter je vriendin is een trol, ze is kanker kanker dik en sterft waarschijnlijk veel te vroeg vanwege verstopte bloedvaten.
Niet alleen Henne-C maar ook Johan heeft een pittig kort lontje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://akk.li/pics/anne.jpg
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 21:57

Die lelijke koelie Ajay is van klein formaat dus ik breng me Mini-gun en dat ding maakt een hoop kabaal.
Ik ben groter dus hij ziet die lichtflits van boven als ik het ijzer op zn hoofd richt net een lantarenpaal.
En jullie weten al dat ik big ben als de Big Ben, Ajay heeft meer het postuur van een BIC-pen en is autistisch als Shelden van The Big Bang.
Het is dus al duidelijk dat ik deze battle als dar-win wanneer ik hem een shot-gun en een verwoestte ruimte achterlaat, noem dat de big bang.

En Ajay is niet alleen klein, maar ook zo dun als een uitgemergelde vieze prik.
Dus ik stop die (mais)kolf in zijn bek en voer hem ijzer als popeye met een spinazieblik.
Blaffende honden zoals Ajay bijten niet maar ik heb de blaffer op me en die bijt wel.
En de loop is zo groot als de deeltjesversneller in Gènève dus als ik die get trek gaat voor Ajay de tijd snel.

Deze jongen is pas 13, geen stress als hij na school zn Xbox aanzet.
Hij en MrPootje claimen tuig te zijn maar zelfs in GTA 5 breken zij geen wet.
Maar ik heb geen last van lag als ik mn hardware doorlaad dus omstanders wees opgelet,
Want het gaat hier van online-woorden naar daden als ik die gannoe op zn headset

Ik ga op bezoek bij Ajay zn zusje met de strap-on en denk niet dat ik over een dildo praat.
En weet dat ik die brick als een tepel klem en ik deel do als ze de plane uit gaat.
Want me connect heeft die pure cura dus geen Chineze maar witte balletjes gaat naar binnen in dr naad.
Insayno ik weet dat je dit leest je moeder is een hoer en houd van zwartepieten hun zaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ajayy070x
Akra
Akra



Aantal berichten : 78
Reputatie : -20
Registratiedatum : 17-04-13

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 22:03

Je bent ongeslagen, maar hebt 0 battles, weet dat ik de king zal zijn
Personal komen is lastig tegen een troll.. Na research had ik geen 1 hint erbij
Dit zijn battleteksten zonder delivery.. Dus is de winst voor mij.
In 't begin van dit topic praatte je over Hunter z'n chick en daar pak ik je graag op aan
Het maakt je verre van origineel, want praten over Hunter's chick is net als haar vaak gedaan.
Je bent een internet troll en met gunbars probeer jij een man te zijn
Waarschijnlijk is je gun alleen op internet actief en is 't geladen met batterij.
Johan vroeg als sinterklaascadeau om te mogen battlen tegen een toptier
Pech heb je want ik kom top hier, je bent net Insayno want je 'carrière' stopt hier.
Je status op als veteraan op 't internet zegt niemand iets aangezien je nooit komt bij een meeting
Als ik je zou exposen raak je overstuur en alleen in trollen ben je ziek in
Ook en je bied ons (bidons) ook alleen wacke shit aan, dit is een boddybagg dus fack je bullshit, ik trap er niet in.
Ik heb weinig tijd en mats je omdat je geen grote bek heb gezet
Maar met een kleine moeite heb ik jou op jouw gebied op je facking plek gezet.
Iedereen vind je wack, 't is dat je je 16 kan afmaken door gebrek aan een timelady
Jij bent zoooo wack.. Jij choked in tekstbattles, Dus fack je gebitch het is nu time lady.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 22:04

Ik mis de gunbars een beetje. Voor de rest wel dope.
Terug naar boven Ga naar beneden
B4TTL3SH1T
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 492
Reputatie : -2
Registratiedatum : 17-05-13

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 22:48

1e verse Johan is keihard
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 23:01

Ik vind die linkjes bij johan zn verse wel grappig, vooral die met deeltjesversneller in geneve, vind t wel dope man. ajay zn verse ziet er ook wel strak uit, maar ik vond johan zn verse leuker om te lezen tbh dus johan pakt deze vind ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 23:03

Vond die bigbang shit best played, Ajay iets origineler. Johan had wel gekke gekke gannoebars maar zou em denk ik toch edgen aan Ajay.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 23:06

Ik vote voor Ajay. Beide wel leuk, maar Johan zn structuur is mwahhh..wel leuke pogingen. je kan ook nog aan je rijm werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 23:57

Johan pakt m imo net maar beide dope
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadi Horrooo
Akra
Akra
Shadi Horrooo


Aantal berichten : 140
Reputatie : 101
Registratiedatum : 04-01-13

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 0:16



AAHAHHAHAHAHAHAHHA



DOPE BATTELL grappig DOPE BATTEL grappig DOPE BATTEELLLL grappig DOPE BAETTEELLL



AJAYS INSAYNO BAR WAS BETER
BODYBAG
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 1:18

Beide wel leuke dingen, maar ook stukken die minder dope waren. Ajay was wel heel standaard, weinig dingen die ik echt vernieuwend vond. Johan heeft wel leuke gun bars maar insayno line en nog een aantal Lines kunnen echt niet... Zal hem toch aan Johan geven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Catch
Akra
Akra
Catch


Aantal berichten : 111
Reputatie : -13
Registratiedatum : 22-11-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : nijmegen

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 1:35

Allebei dope, zou voor ajay gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 1:43

Johan

Die lelijke koelie Ajay is van klein formaat dus ik breng me Mini-gun en dat ding maakt een hoop kabaal.
Ik ben groter dus hij ziet die lichtflits van boven als ik het ijzer op zn hoofd richt net een lantarenpaal.
leuke opener
En jullie weten al dat ik big ben als de Big Ben, Ajay heeft meer het postuur van een BIC-pen en is autistisch als Shelden van The Big Bang.
Het is dus al duidelijk dat ik deze battle als dar-win wanneer ik hem een shot-gun en een verwoestte ruimte achterlaat, noem dat de big bang.
poging tot wordplay is dope, uitwerking is veel te lang en slordig

En Ajay is niet alleen klein, maar ook zo dun als een uitgemergelde vieze prik.
Dus ik stop die (mais)kolf in zijn bek en voer hem ijzer als popeye met een spinazieblik.
erg played, uitwerking gaat nog wel
Blaffende honden zoals Ajay bijten niet maar ik heb de blaffer op me en die bijt wel.
En de loop is zo groot als de deeltjesversneller in Gènève dus als ik die get trek gaat voor Ajay de tijd snel.
deze is best dope

Deze jongen is pas 13, geen stress als hij na school zn Xbox aanzet.
Hij en MrPootje claimen tuig te zijn maar zelfs in GTA 5 breken zij geen wet.
haalt weinig uit
Maar ik heb geen last van lag als ik mn hardware doorlaad dus omstanders wees opgelet,
Want het gaat hier van online-woorden naar daden als ik die gannoe op zn headset
dit vind ik leukste van je verse
Ik ga op bezoek bij Ajay zn zusje met de strap-on en denk niet dat ik over een dildo praat.
En weet dat ik die brick als een tepel klem en ik deel do als ze de plane uit gaat.
Want me connect heeft die pure cura dus geen Chineze maar witte balletjes gaat naar binnen in dr naad.
Insayno ik weet dat je dit leest je moeder is een hoer en houd van zwartepieten hun zaad.
als 4 bar beoordeeld.. laatste bar is grappig, verder weinig interessants

Ajay

Je bent ongeslagen, maar hebt 0 battles, weet dat ik de king zal zijn
Personal komen is lastig tegen een troll.. Na research had ik geen 1 hint erbij
Dit zijn battleteksten zonder delivery.. Dus is de winst voor mij.
zelfspot, best leuk
In 't begin van dit topic praatte je over Hunter z'n chick en daar pak ik je graag op aan
Het maakt je verre van origineel, want praten over Hunter's chick is net als haar vaak gedaan.
je hebt het over originaliteit en zelf drop je vervolgens een played bar?
Je bent een internet troll en met gunbars probeer jij een man te zijn
Waarschijnlijk is je gun alleen op internet actief en is 't geladen met batterij.
nee niet dope
Johan vroeg als sinterklaascadeau om te mogen battlen tegen een toptier
Pech heb je want ik kom top hier, je bent net Insayno want je 'carrière' stopt hier.
dit haalt ook weinig uit
Je status op als veteraan op 't internet zegt niemand iets aangezien je nooit komt bij een meeting
Als ik je zou exposen raak je overstuur en alleen in trollen ben je ziek in
Ook en je bied ons (bidons) ook alleen wacke shit aan, dit is een boddybagg dus fack je bullshit, ik trap er niet in.
??? begrijp er weinig van
Ik heb weinig tijd en mats je omdat je geen grote bek heb gezet
Maar met een kleine moeite heb ik jou op jouw gebied op je facking plek gezet.
2x rijmen op gezet.. lines worden steeds minder
Iedereen vind je wack, 't is dat je je 16 kan afmaken door gebrek aan een timelady
Jij bent zoooo wack.. Jij choked in tekstbattles, Dus fack je gebitch het is nu time lady.
mwah, matige afsluiter maar oke

Ik had hier meer van verwacht.. Johan doet teveel moeite om zijn punches te droppen en gebruikt daarbij ellelange setups en geforceerde (soms played) bars.. Ajay doet juist te weinig moeite voor de punchlines en neemt genoegen met afgeraffelde dingen.

Ik vote voor Johan omdat hij een paar lines had die ik leuk vond en bij Ajay vond ik alleen zijn opener dope.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ajayy070x
Akra
Akra



Aantal berichten : 78
Reputatie : -20
Registratiedatum : 17-04-13

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 14:00

1-1 dus ait
Terug naar boven Ga naar beneden
Veasum
Akra
Akra



Aantal berichten : 191
Reputatie : 15
Registratiedatum : 31-08-11

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimema 2 dec 2013 - 23:05

Vote : johan
Hij had n paar 'poging tot punchlines' lines, paar leuke concepten, maar te langdradig en matig uitgewerkt.
leuke ideeen( lantaarnpaal, headset) gunbars ouwe, thats all

Bij ajay las t wel wat makkelijker weg en je rijmt wel soepel soms, maar punched helemaal niet,opener was decent tho


Sumlike
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimema 2 dec 2013 - 23:07

Edge Johan na 2x lezen. Eerst vond ik Ajay "doper", maar bij nader inzien heeft Johan toch net wat betere lines. Je moet ze alleen wel beter uitwerken. Je zinnen zijn te lang en je rijms kaakwater. Probeer eens compacte schema's te maken.
Ajay heeft dit waarsch gwn ff snel gefixt wat cool is..was opzich wel leuk om te lezen..verder niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimema 2 dec 2013 - 23:10

lol ik zie nu dat ik al gevote had voor Ajay..anyway ik verander mn vote naar Johan, sorry bradda.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitimema 2 dec 2013 - 23:30

3-0 Johan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)   Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Battleraps League : Ajay (0-0) VS Johan (0-0)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Battleraps League : Ajay (0-1) VS OHM G (0-2)
» Battleraps League : Lepeltjelepeltje (0-1) VS Ajay (1-2)
» Battleraps League : Venividivicci (1-2) VS Ajay (3-4)
» Battleraps League : Randy (1-0) VS Ajay (3-2)
» Battleraps League : Ajay (4-4) VS Hunter (9-2)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Teksten :: Battleraps League 2013/2014-
Ga naar: