Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine

Ga naar beneden 
+17
Str
Henne-C
Nick Vayne
Randy
piraat013
Funkadelicc
Hafrieg
yeye
rolow
Dissplay
Unknown21
Neurotoxin-Morphine
Catch
lucappel
OHM G
anass B.
Hunter
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 17:46

houd je bek zelf man
het is van het principe als ik verdien om te winnen dan hoor ik ook te winnen !!
en je ziet dat je autistisch denkt niet moeilijke je broer is er 1
en dat is real talk !
Terug naar boven Ga naar beneden
OHM G
Geen leven
Geen leven
OHM G


Aantal berichten : 991
Reputatie : -12
Registratiedatum : 01-11-13

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 17:47

anass B. schreef:
houd je bek zelf man
het is van het principe als ik verdien om te winnen dan hoor ik ook te winnen !!
en je ziet dat je autistisch denkt niet moeilijke je broer is er 1
en dat is real talk !

Kanker ironisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://akk.li/pics/anne.jpg
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 18:01

nice voor jou maar het is true story als ik lieg mag je het zeggen maar je weet zelf dat het waar is !
Terug naar boven Ga naar beneden
OHM G
Geen leven
Geen leven
OHM G


Aantal berichten : 991
Reputatie : -12
Registratiedatum : 01-11-13

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 18:07

Jaman, klopt. Dikke research jij man! Je hebt mn ask gecheckt! Ik ben echt exposed man! wow!

Nog even en hij heeft minder reputatie dan piraat. Iedereen vind hem kanker irritant en hij zorgt alleen maar voor negativiteit op het forum, Jaap ban deze kanker mongool alsjeblieft.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://akk.li/pics/anne.jpg
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 18:11

zie ohm g zei nooit iets van ban dan gaat rollow ff zegge dat ik een ban moet krijgen dan gaat meteen ohm g ook zegge voor ban en btw iedereen is een meeloper check men 2de battle in begin zie je dat ik dope comentaar krijg van weet niet meer wie daarna zie je dat iedereen begin te zegge dat het wack was dan zie je die ene gast die mij in het begin had gezegd dat ik dope was gezegd dat hij het niet bedoelde sarcartish was check het na en zoek een eigen ID plaats van meetlopen vind jij het dope cool dan vind je het niet dope cool dan maar begin niet je idee te veranderen omdat iemand anders het ook doet
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 18:15

Leer eerst eens normaal Nederlands te schrijven stuk verdriet
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 18:17

komt de waarheid naar boven komen ze met leer schrijven ik versta je niet dat is omdat het real talk is een tijdje begon al men reacties +te gaan 2-3 +jes op 1reacties besloot ene me +tjes te geven dan volgen, er meteen 2-3 1tje doet me - dan besluit weer 2-3 mee te gaan meelopers !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 18:22

Jij noemt iedereen een meeloper die je wack vindt. Iedereen die nog überhaupt wat moeite geeft om feedback te geven neem je niet serieus. Kerel wat wil je dan dat we zeggen Anass je bent fucking dope, leer ons teksten schrijven? Je moet gewoon eens kappen met zielig doen, het schrijven van mislukte verses, normaal Nederlands schrijven, niet aandacht lopen zoeken, niet te veel onnodig posten op topics en zo kan ik nog wel een tijdje door gaan. Je krijgt hier geen waardering en niemand zal je ooit mogen, dus doe jezelf een lol en verwijder je account...
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 18:48

Kijk ik ben hier nie op vriende te make maar om versez te droppen en je moet niet komen zegge dat je begin dope vond en nadien niet omdat de anderen het nie dope vinden en ik heb al gezeged dat ze moge zegge dat ik wack brn maar niet mee lopeb check men 2de battle en je ziet heeel goed meelopers check heye forum nog is
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 18:52

Anass sterf aan een hele pijnlijke dood...
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 18:53

Zie je meteen haten omfat ik real praat maar door haters word je groot
Terug naar boven Ga naar beneden
Unknown21
Akra
Akra
Unknown21


Aantal berichten : 100
Reputatie : 0
Registratiedatum : 11-12-13

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 19:07

Kap met dit topic te verkrachten man, serieus. Ga in een dagboek schrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
OHM G
Geen leven
Geen leven
OHM G


Aantal berichten : 991
Reputatie : -12
Registratiedatum : 01-11-13

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 19:13

Mij zul je sowieso niet veel meer zien battlen. Het schrijven voor standeard.nl is daar voor namenlijk in de plaats gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://akk.li/pics/anne.jpg
VediVinniVici
Akra
Akra



Aantal berichten : 302
Reputatie : 6
Registratiedatum : 10-05-13

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 19:13

toen ik vroeger belgen moppen hoorden dacht ik, ja leuk maar waarom zijn Belgen dan perse dommer dan alle andere volken. Het is nu toch wel duidelijk, Anass brengt het gemiddelde van het IQ van alle belgen kanker hard naar benden. dus of hij komt zo dom over omdat het een belg is maar het zou ook nog kunnen dat het gewoon een jongetje van 12 is. mocht dat het geval zijn dan hebben we dit kind met al onze bedreigingen flink verpest.
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 19:25

Iedereen kan zo komen ik kan zegge dat je een kanker accen hebt enzo maar ik praaat real talk en jullie weten het goed ggenoeg zegge dat ik wack ben maat krijg wel een vote van een tegenstander die ik heb gedist
Terug naar boven Ga naar beneden
VediVinniVici
Akra
Akra



Aantal berichten : 302
Reputatie : 6
Registratiedatum : 10-05-13

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 19:28

anass B. schreef:
Iedereen kan zo komen ik kan zegge dat je een kanker accen hebt enzo maar ik praaat real talk en jullie weten het goed ggenoeg zegge dat ik wack ben maat krijg wel een vote van een tegenstander die ik heb gedist

Anass pak het belgische woordenboek is en zoek dan eens het woord sarcasme, wanneer je het hebt gevonden lees dan de uitleg en lees dan nog eens de comment van die tegenstander.
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 19:33

Normaal dat ie dat zegt hy wil bij de groep horen maar weet wat voor types jullie zijn meelopers maa ik blijf hier battle verder niets ik drop me verses en klaar einde
Terug naar boven Ga naar beneden
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 21:38

Het laatste wat ik nog tegen jou ga zeggen is dat ik het ontzettend sneu vind hoe je jezelf hebt aangepraat dat iedereen op je haat om bij de groep te horen. Kijk naar jezelf ipv anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
VediVinniVici
Akra
Akra



Aantal berichten : 302
Reputatie : 6
Registratiedatum : 10-05-13

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 21:52

anass B. schreef:
Normaal dat ie dat zegt hy wil bij de groep horen maar weet wat voor types jullie zijn meelopers maa ik blijf hier battle verder niets ik drop me verses en klaar einde

We blijven wel matties toch?
 riemiks 
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 22:32

Nee
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 22:32

En dissplay tof.
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 23:00

snap het niet alle uitslagen zijn bekend behalve hierzo ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 23:00

Dit is de laatste keer dat ik een threeway 2vs2 doe. 10 fucking pagina's godverdomme. Anass beperk je fucking posts alsjeblieft man.. 6 paginas bestaan uit jouw posts omdat je overal op ingaat. Laat dat.. dit was in je vorige battles ook zo, als je er niks aan doet, zal ik je een waarschuwing moeten geven en dan volgt er een ban. Ik heb uitlaatplaats niet voor niets aangemaakt.

AnassB

unknown won van mij omdat ik geen zin had
voel je je nu echt een winnaar schaam je diep
Want deze belg sliced tegenstanders als vlaamse friet

Dit was het enige wat ik kon quoten uit je tekst. Je probeert eindelijk wat wordplay te doen maar je komt niet verder dan verbandjes en nogmaals (stop met dingen in caps-lock te zetten) dit geldt voor iedereen. Als we je verse niet begrijpen ligt dat aan ons. Ga gewoon door met battlen en wie weet heb je volgende week 2 quotables.

Unknown

we geven deze boys steken onder water, nee geen atlantis
Ze maken janktracks, in Nederland is dat een Regendanshit.

Serieus Anass B, kun je niet wat hards fixen?
Want je teamt wel met Luc, maar hij is een padvinder.
en Kijk Ohm G, hij kan niet eens barz spitten
en daarbij wordt Catch genegeerd als een anti islam sticker.

Wel aardig, ik heb je wel harder zien droppen. Aardige quotables maar ik deed nog best aardig daarin. Probeer je game up te steppen, want je hebt potentie.

NM

Anass, jij bent zo fakkin wack, dat luc op voorhand had afgezegd.
dus dit is een omg moment, de winst is voor ons een catch
Tussen het team van ohm G en Anass blijft het een sudden death
wanneer wij onze barz droppen,
zijn het net steekpasen hoe jullie hier worden afgelegd.
En Ohm is de weerstand van elektriciteit, hoe schokkend
als jij een uitval hebt.... dan sterven de klokken!
Catch, jij bent patrick heij? wat ben jij een wonder
ik zou mijn handen speciaal voor jou eraf hakken om jou te kunnen stompen.
Praat niet over stacks maken of schreeuwen van 'ja, ik maak money'
En kom niet met grote praatjes, al die shit van jullie zijn tori's
Anas is als israel, Jou herkennen om iets? nee dat hoort nie
en weiger jou visum aanvraag in mijn emiraten als Dan Mori.

Dopeste verse van deze week vind ik. Alleen je laatste vier vond ik minder. Voor de rest keihard. Ik hoop dat je geen no-show meer neerzet want dat betekend uitsluiten van de league.. en je kan makkelijk mee hier aan de top.

OHM G & Catch



Unknown21 ken ik niet maar ik ken zn pa , t is een mongool
Hij is zó fucking down, hij neemt een lepel mee naar de superbowl

Zn pa mag dan wel down zijn maar zn ma is echt een dikke snol
Ze gebruikt cheatcodes voor WiiFit om af te komen van haar vetrol << really?.. dit is een openbare internet-yomama-joke en zelfs Insayno heeft em ooit gebite..

Neurotoxin-Morphine, je teamed met iemand die je niet kent
Daarnaast heb je een account voor iemand die je niet bent
Dus eigenlijk schrijf ik nu voor iemand die je vies scamt
So I put neurotoxin-morphine in a box! Strepfen

en NM je armen afhakken om mij te kunnen stompen die was hard daarvoor doe ik me pet af
ik zaag jou moeders been eraf zodat die bitch met dr verkeerde been uit bed stapt
niet dat die bitch lelijk is maar ik zorg dat ze niet opknapt
dus totdat moet ze blijven werken want er is geen manier meer hoe ze opstapt

Jullie moeten allebei je rhymegame upsteppen. Punches hier en daar zijn dope maar in zijn geheel is het niet consistent en slaan jullie vaak de plank mis. OHM je bent erg verbeterd sinds je eerste verse.. laat dit een mooi voorbeeld zijn voor Anass.

1. NM
2. OHM G
3. Unknown
4. Catch
5. AnassB


Neurotoxin en Unknown pakken hier 2 punten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine   Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Battleraps League : AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Battleraps League : Neurotoxin-Morphine (3-3) VS Str (3-4)
» Battleraps League : Ypjwzz (0-1) VS Neurotoxin-Morphine (0-1)
» Battleraps League : RJ (0-1) VS Neurotoxin-Morphine (0-1)
» Battleraps League: Neurotoxin-Morphine (2-3) VS Henne-C (0-0)
» Battleraps League : Dissplay (7-4) VS Neurotoxin-Morphine (4-3)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Teksten :: Battleraps League 2013/2014-
Ga naar: