Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)

Ga naar beneden 
+3
anass B.
Drinno
Hunter
7 plaatsers
AuteurBericht
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimewo 15 jan 2014 - 16:40

Regels :

- De battles zijn Nederlandstalig.
- Iedereen mag voten.
- Best of 5 votes.
- Aantal lines worden onderling besproken in je battletopic.
- Deadline : Zondag 19-01-2014 (18:00)
- Iedere deelnemer heeft recht op 2 uitstelmogelijkheden.
- Bij uitstel wordt je deadline 24 uur verschoven (Maandag 18:00)
Terug naar boven Ga naar beneden
Drinno
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : -6
Registratiedatum : 19-08-12

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimewo 15 jan 2014 - 18:19

Hoeveel doen we VVV? Moet zeggen dat ik nu nog weinig inspiratie heb
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimewo 15 jan 2014 - 18:20

ik zou voor 16 gaan want als je veel barz ga doen ga je niet veel feedback krijgen want niemand leest graag he maar sws 16 maar 16de hardste dan !
Terug naar boven Ga naar beneden
Drinno
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : -6
Registratiedatum : 19-08-12

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimewo 15 jan 2014 - 18:24

Aight thanks voor de tip!

Tussen 16-24 doen VVV? Heb liever een range dan een vast getal
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimewo 15 jan 2014 - 18:27

no problem man
Terug naar boven Ga naar beneden
VediVinniVici
Akra
Akra



Aantal berichten : 302
Reputatie : 6
Registratiedatum : 10-05-13

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimewo 15 jan 2014 - 23:09

Is cool Drinno hoeveelheid barz maakt mij eerlijk gezegd niet zoveel uit.
unlimited vind ik ook prima.

Terug naar boven Ga naar beneden
Drinno
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : -6
Registratiedatum : 19-08-12

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimedo 16 jan 2014 - 0:26

Ok nice. Dan ik zie wel hoeveel ik er drop, in ieder geval minimaal 16!
Terug naar boven Ga naar beneden
Drinno
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : -6
Registratiedatum : 19-08-12

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimevr 17 jan 2014 - 0:53

Wanneer ga je droppen VVV? Heb er 16 maar weet niet of ik nog meer zal schrijven
Terug naar boven Ga naar beneden
VediVinniVici
Akra
Akra



Aantal berichten : 302
Reputatie : 6
Registratiedatum : 10-05-13

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimevr 17 jan 2014 - 0:58

ik ga zondag middag droppen G, k ben ongeveer halverwege.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drinno
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : -6
Registratiedatum : 19-08-12

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimezo 19 jan 2014 - 14:58

Vedi Vidi Vici, zo'n motto dat ik ook gebruikte toen ik net haar kreeg op mijn schaamplek..
Dus jij bent Caesar. Het wordt tijd dat ik deze dwaas eens op z'n plaats zet.
Niemand zit hier te wachten op een Italiaantje die een greep pleegt naar de staat, en …
… Caesar is als Anass: het volk komt in opstand tegen de staatsgek.
Shit lijkt 44 v.Chr. waarbij ik met deze verse het Forum in brand als hout in een openhaard zet. (Forum Romanum, jullie snappen het morgen)
Want ik ben als Marcus Brutus hoe ik 23 dolksteken in Caesar's maag klets.

Wees trots op jezelf, want ik vergelijk je met Leonardo Dicaprio, want die …
… suggereert met zijn naam ook dat ie Italiaans is,maar dat is deze man niet.
Studeert in de economische richting, duizend cijfers die deze man per dag ziet.
Hij wordt er gek van en huilt in de nacht. Ik noem je de Wolf of Wallstreet.
Ik start een Inception (nieuw begin) wanneer ik uit zijn Body of Lies ieder ingewand schiet
En laat hem achter als The Departed (de overledene), maar who cares, want dat doet niemand in dit land iets.

Jij bent toch dat jongetje met dat kuifje, tijdens de battle van Mennis en Santios. Is die shit echt?
Je lijkt op iemand die komt uit Duiven, waar men elke dag met vriendjes door het akker als kind rent.
Je probeert jezelf aan te praten dat je al van hiphop houdt sinds dat je kind bent.
Maar Vincent luistert niet naar Vincent.
Say that again? … Vincent luistert 't liefst naar Vinzzent

Ik weet dat ik ga winnen, maar zegevier deze zege niet.
Daarvoor is geen reden G … Jij bent net voorbij de negentien.
Ik wou hem rapen hier maar werd gestopt door Stichting Eet Hem Niet omdat hij zogenaamd geen psychisch leed verdient.
Too late mijn vriend, ik breek je ziel. Pak een Glock 17, doorzeef je knie.
Zorg ervoor dat geen een debiel op dit forum nog iets van dit gaytje ziet.
Dus ik knal 2 gaten door je handen alsof je iedere week alles uitgeeft dat je in die week verdient.
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimezo 19 jan 2014 - 15:01

dope maar noem me naam niet meer !!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimezo 19 jan 2014 - 15:20

Je hebt goede research gedaan en ik kan zien dat je goed over je lines heb nagedacht. Alleen je lines zijn veel te lang en rijmen soms slecht op elkaar. Ik denk dat je door meer te oefenen daar van zelf beter in wordt. Overigens hoe kom je erbij om Duiven te gebruiken in je verse, woon je daar dicht bij???

Anass vindt je het niet een klein beetje hypocriet dat je in je eigen verse alleen maar namen noemt en niemand jouw naam mag gebruiken in zijn eigen battle.
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimezo 19 jan 2014 - 15:30

zijn naam heb ik toch niet genoemd ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Drinno
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : -6
Registratiedatum : 19-08-12

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimezo 19 jan 2014 - 15:53

rolow schreef:
Je hebt goede research gedaan en ik kan zien dat je goed over je lines heb nagedacht. Alleen je lines zijn veel te lang en rijmen soms slecht op elkaar. Ik denk dat je door meer te oefenen daar van zelf beter in wordt. Overigens hoe kom je erbij om Duiven te gebruiken in je verse, woon je daar dicht bij???

Anass vindt je het niet een klein beetje hypocriet dat je in je eigen verse alleen maar namen noemt en niemand jouw naam mag gebruiken in zijn eigen battle.

Thanks voor de feedback. Idd enkele lines zijn te lang. Welke lines vind je niet goed rijmen, want ik heb bij elke line dubbelrijm gebruikt voor mijn gevoel. Waarschijnlijk lees ik de tekst dan in mijn gedachten met een andere klemtoon of zo.

Voornamelijk bij de laatste lines heb ik op rijm gelet.
Het 2e en 3e schema heb ik snel geschreven en ik lette hier minder op de rijm.
Terug naar boven Ga naar beneden
VediVinniVici
Akra
Akra



Aantal berichten : 302
Reputatie : 6
Registratiedatum : 10-05-13

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimezo 19 jan 2014 - 17:08

Ik wil graag om uitstel vragen, ik drop waarschijnlijk vanavond nog en anders morgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
VediVinniVici
Akra
Akra



Aantal berichten : 302
Reputatie : 6
Registratiedatum : 10-05-13

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimema 20 jan 2014 - 16:05

dope gedaan Drinno, maar ik ben niet tevreden over me barz man. jij heb deze gewonnen. ik stop met die hele battleraps leage, k heb veel meer andere dingen te doen.

Peace
Terug naar boven Ga naar beneden
OHM G
Geen leven
Geen leven
OHM G


Aantal berichten : 991
Reputatie : -12
Registratiedatum : 01-11-13

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimema 20 jan 2014 - 16:35

drop ze gewoon, dat weten we iniedergeval wat je hebt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://akk.li/pics/anne.jpg
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimema 20 jan 2014 - 17:57

Inderdaad, drop gewoon wat je hebt man. Dan hoef je niet te no-showen, mag ook een keystyle zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Str
Akra
Akra
Str


Aantal berichten : 125
Reputatie : 3
Registratiedatum : 28-04-13
Woonplaats : Almere

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimema 20 jan 2014 - 17:58

Drinno schreef:
Vedi Vidi Vici, zo'n motto dat ik ook gebruikte toen ik net haar kreeg op mijn schaamplek..
Dus jij bent Caesar. Het wordt tijd dat ik deze dwaas eens op z'n plaats zet.
Niemand zit hier te wachten op een Italiaantje die een greep pleegt naar de staat, en …
… Caesar is als Anass: het volk komt in opstand tegen de staatsgek.
Shit lijkt 44 v.Chr. waarbij ik met deze verse het Forum in brand als hout in een openhaard zet. (Forum Romanum, jullie snappen het morgen)
Want ik ben als Marcus Brutus hoe ik 23 dolksteken in Caesar's maag klets.

Wees trots op jezelf, want ik vergelijk je met Leonardo Dicaprio, want die …
… suggereert met zijn naam ook dat ie Italiaans is,maar dat is deze man niet.
Studeert in de economische richting, duizend cijfers die deze man per dag ziet.
Hij wordt er gek van en huilt in de nacht. Ik noem je de Wolf of Wallstreet.
Ik start een Inception (nieuw begin) wanneer ik uit zijn Body of Lies ieder ingewand schiet
En laat hem achter als The Departed (de overledene), maar who cares, want dat doet niemand in dit land iets.

Jij bent toch dat jongetje met dat kuifje, tijdens de battle van Mennis en Santios. Is die shit echt?
Je lijkt op iemand die komt uit Duiven, waar men elke dag met vriendjes door het akker als kind rent.
Je probeert jezelf aan te praten dat je al van hiphop houdt sinds dat je kind bent.
Maar Vincent luistert niet naar Vincent.
Say that again? … Vincent luistert 't liefst naar Vinzzent

Ik weet dat ik ga winnen, maar zegevier deze zege niet.
Daarvoor is geen reden G … Jij bent net voorbij de negentien.
Ik wou hem rapen hier maar werd gestopt door Stichting Eet Hem Niet omdat hij zogenaamd geen psychisch leed verdient.
Too late mijn vriend, ik breek je ziel. Pak een Glock 17, doorzeef je knie.
Zorg ervoor dat geen een debiel op dit forum nog iets van dit gaytje ziet.
Dus ik knal 2 gaten door je handen alsof je iedere week alles uitgeeft dat je in die week verdient.

ik moet je eerlijk zeggen, vind die bars ook veel te lang haha
verder dope op die vinzzent shit na, had je meer mee kunnen doen
denk als je je verse wat strakker fixed je nog wt harder kan punche want zit genoeg dopes in
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitimema 20 jan 2014 - 21:08

Vedi Vidi Vici, zo'n motto dat ik ook gebruikte toen ik net haar kreeg op mijn schaamplek..
Dus jij bent Caesar. Het wordt tijd dat ik deze dwaas eens op z'n plaats zet.
Niemand zit hier te wachten op een Italiaantje die een greep pleegt naar de staat, en …
… Caesar is als Anass: het volk komt in opstand tegen de staatsgek.

Ik start een Inception (nieuw begin) wanneer ik uit zijn Body of Lies ieder ingewand schiet
En laat hem achter als The Departed (de overledene), maar who cares, want dat doet niemand in dit land iets.


Je hebt ook een aparte style.. je verse deed me een beetje aan H-Suna denken.. heb het ook een beetje op zijn manier gelezen. Je stukje over di Caprio films vond ik dope, alleen niet allemaal quote waardig. Ik zie wel verbetering ten opzichte van vorige keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)   Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Battleraps League: VediVinniVici (1-1) VS Drinno (1-0)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Battleraps League : VediVinniVici (1-0) VS Dissplay (3-0)
» Battleraps League : Ypjwzz VS VediVinniVici
» Battleraps League: OHM G (2-4) VS Hardbattlesvolger (0-0)
» Battleraps League : Riemiks (0-0) VS Drinno (0-0)
» Battleraps League : Kaiser Soze (3-2) VS Drinno (2-0)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Teksten :: Battleraps League 2013/2014-
Ga naar: