Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.

Ga naar beneden 
+20
piraat013
Albo
MT
Riemiks
yeye
Jodenkoek
Hauntedbacon
westside
rmn92
reetkever
Zjos
Joost
Jaap
Piwi
Auron
Ruben
furr
JohanDerksenJr
BB
AGIE
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 17:45

. . .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 17:48

Ik begreep eigenlijk dat de uitkomst van die discussie was dat het gewoon een league battle zou zijn. Maar verder boeit het niet heel veel nee
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 17:52

ja dat was toen sowieso wel leaugue, maar liever geen OT ofzo, ze vroegen toch ook nog of we OT hadden of niet
maar ik heb die dag van aiky/ex bevestigd gekregen dat het een LB was...achja
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 17:57

Haha ja die is vies.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 18:14

vreemd ik vind dit opzich een best wel dope battle en ik vond bb eigenlijk een stuk doper maar goed en over dat shirt slaat nergens op daar hoor je niet op te letten bij een battle en naast dat is dit gewoon bb zn stylo waar ik respect voor heb de meeste durven niet hun eigen style te verzinnen en te dragen dus gaan maar over op de gucci nektasjes #corny
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 18:24

dusdat, ik ben gewoon mezelf...ik draag al ongv dezelfde stijl sinds ik 9 jaar ben, en ben toen ook 'opgegroeid' met een mindstate dat oorbelletjes & roze polo's alleen door homo's en vrouwen werden gedragen...dus waarom zou ik ze nu gaan dragen omdat het mode is...ik draag gewoon waar IK me prettig in voel, en tenzij jullie op zoek zijn naar mannelijke dates zou je dat niet moeten storen lijkt me...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 18:40

Toch snap ik dat hele rodekaart gebeuren niet. Dani vs Veasum was LB en dit een RK battle. En als je kijkt naar het volgende event dan klopt dat ook niet helemaal in mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 19:05

Ik ben trouwens nog niet in de gelegenheid geweest om deze battle te analyseren. Ik zal straks wel even posten wat ik er van vind..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 19:55

zonder te dickriden trouwens hoor bb ,, want ik vond zuiderstorm ook wel goed in deze battle en vind wel dat er wat meer gevoel in je delivery wat het klinkt idd nog iets te aardig
Terug naar boven Ga naar beneden
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 20:03

Als ik puur naar deze battle zou kijken en ik niet beter zou weten dan zou ik zeggen dat BB echt zo meekan doen aan holland in da hood.

#NoOffence
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 20:08

none taken, BB ft. Lee-Yo track komt wss soon haha
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 20:15

BB misschien schaam je je ervoor maar je kan ook gewoon toegeven dat jij Lee-Yo bent. Het was een goede grap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 21:00

Aight best een dope battle....heeeel moeilijk om een winnaar te kiezen wat mij betreft..

Ik zou eerst Zuiderstorm een lichte edge geven, maar jammer dat hij in de 2e en 3e ronde wat stumbles heeft..dit is de eerste battle waar ik gewoon echt geen winnaar kan kiezen..

Die coin toss line van BB deed me trouwens wel denken aan die ene line van Lijpe Mocro..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 21:03

ik vind kinkelkid meer op bb lijken hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 21:04

Jaap schreef:
Aight best een dope battle....heeeel moeilijk om een winnaar te kiezen wat mij betreft..

Ik zou eerst Zuiderstorm een lichte edge geven, maar jammer dat hij in de 2e en 3e ronde wat stumbles heeft..dit is de eerste battle waar ik gewoon echt geen winnaar kan kiezen..

Die coin toss line van BB deed me trouwens wel denken aan die ene line van Lijpe Mocro..

hoorde dat van iemand, heb die battle nooit echt bekeken ofzo.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 21:10

Je hebt die battle nooit bekeken?

Akra vs Lijpe Mocro?

Nooit?

Bekeken?

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Fohlilman

Dat is een fokking classic.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 21:29

En trouwens...ik vind het gewoon respectloos van de video editor dat hij dit filmpje durft te exporteren met deze geluidskwaliteit...

Mc's doen hun best (sommige dan) om een dope tekst te schrijven en vervolgens verstaan veel mensen het niet in de footage..dat kan je gewoon niet maken als je het mij vraagt.

En ik zou ook verhaal halen over wat de deal is dat het ineens een rode kaart battle is..als ik BB of Zuiderstorm was zou ik sowieso opheldering vragen het niet zomaar laten..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 22:19

Met name in m´n derde ronde liep ik even vast ja,, en versprak ik me een keer.

helaas pindakaas..
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 22:36

Jaap schreef:
En trouwens...ik vind het gewoon respectloos van de video editor dat hij dit filmpje durft te exporteren met deze geluidskwaliteit...

Mc's doen hun best (sommige dan) om een dope tekst te schrijven en vervolgens verstaan veel mensen het niet in de footage..dat kan je gewoon niet maken als je het mij vraagt.

En ik zou ook verhaal halen over wat de deal is dat het ineens een rode kaart battle is..als ik BB of Zuiderstorm was zou ik sowieso opheldering vragen het niet zomaar laten..

doe ik ook wel ff, maar doe ik liever in person, t is nu toch al zoals het is & kan er niet van wakker liggen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 okt 2011 - 23:52

maar serieus die ketting kan echt niet man
Terug naar boven Ga naar beneden
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimema 3 okt 2011 - 1:22

westside schreef:
maar serieus die ketting kan echt niet man

Ik vind dat shirt erger falen dan die ketting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hauntedbacon
SJONNIE
SJONNIE
Hauntedbacon


Aantal berichten : 448
Reputatie : 16
Registratiedatum : 03-07-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Amsterdam

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimema 3 okt 2011 - 3:00

lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimema 3 okt 2011 - 9:51

Door de kankerkwaliteit heb ik niet eens zin om die battle te kijken en heb hem ook na 3min
afgezet... Volgens mij is het weer tijd op Aiky/pobforum te trollen, ff lekker zeiken op onze
grote vriend Aiky.

Vind trouwens zo'n lang shirt ook lelijk, maar BB moet zelf weten wat 'ie draagt... vind dat jullie
wel een beetje erg overdrijven...
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimema 3 okt 2011 - 12:31

Iedereen mag z'n mening geven en als BB aangeeft er niks om te geven wat mensen denken snap ik niet waarom hij overal zo op in gaat, vooral als hij zelf zegt dat die nieuwe mode-poppetjes niet real zijn.

Anyway.. qua battle, ik blijf de 1 een dichter vinden en de ander heeft enkel nog een rooie fopneus nodig voor ik hem echt serieus kan nemen als iemand die wilt battle, vind de style daar wat meer naar neigen tbh.

Battle was wellicht qua lines op niveau die ik kan waarderen, maar de rest was me een partij bagger en dan heb ik het niet over de kwaliteit van de opnames.

Dus dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitimema 3 okt 2011 - 12:47

Aigt Yeye, dan doe ik volgende keer een fopneus op, als ik op die manier serieus word genomen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.   BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
BB vs Zuiderstorm PunchOutBattles.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waldo/Zuiderstorm vs Najih/ViezeFraasie
» EZG vs Zuiderstorm PunchOutBattles
» Jeevz vs Zuiderstorm
» Deense Dog & Lil-C vs Zuiderstorm&Waldo
» Terry vs Zuiderstorm PunchOutBattles

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: