Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ?

Ga naar beneden 
+5
Hafrieg
rolow
piraat013
RJ
anass B.
9 plaatsers
AuteurBericht
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Empty
BerichtOnderwerp: wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ?   wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 14:30

leggo ? geef jullie mening miss doe ik het
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ?   wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 14:42

en dan exposen dat je gewoon jeevz ofzo bent
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ?   wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 14:50

Neu abi whollah neuj jeu meut geweun nederloands lieren
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ?   wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 14:53

Denk maar dat ik jeevz ben maar als hunter het goed vind battle ik live misz
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ?   wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 15:10

Wil je een eerlijk antwoord of een politiek correct antwoord?

In beide gevallen nee
Terug naar boven Ga naar beneden
Hafrieg
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 382
Reputatie : 11
Registratiedatum : 14-12-13
Woonplaats : NulTien

wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ?   wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 15:30

politiek correct: nee

eerlijk: nee hou je kanker bek en kanker op
Terug naar boven Ga naar beneden
OHM G
Geen leven
Geen leven
OHM G


Aantal berichten : 991
Reputatie : -12
Registratiedatum : 01-11-13

wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ?   wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 15:37

Ja doe maar
Terug naar boven Ga naar beneden
http://akk.li/pics/anne.jpg
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ?   wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 16:23

Ik heb er niks mee te maken jack.. je moet bij Jaap wezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ?   wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 17:14

Aaight waar is jaap dan jaap mag het kan het zo jaa zeg het
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ?   wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 21:19

Ja, het mag.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ?   wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 21:33

Laat me weten waar wanerr tegen wie
Terug naar boven Ga naar beneden
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ?   wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Icon_minitimema 27 jan 2014 - 18:08

waarom om onze mening vragen? je hebt alleen lines op twitter of op forum gedropt die Vitaal van plek 1 naar plek 2 gooit voor onoriginaliteitsprijs (check terry vs vitaal)...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ?   wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
wat zouden jullie ervan vinden als ik volgende event van battleraps live zou battlen ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke battle van mij zouden jullie het liefst zien?
» Vinden jullie ook niet dat.........
» Wat vinden jullie van deze track?
» Wat vinden jullie van deze track van mijn homeboys
» match-ups voor het volgende event

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Teksten-
Ga naar: