Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nog een goed spel voor de PS3?

Ga naar beneden 
+9
Joost
MT
Jaap
westside
piraat013
jordyvision
Randy
Mattie
khadaffi
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een goed spel voor de PS3?   Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 19:16

MT schreef:
ja het is ook wel vet.. maar sowieso games die ook op console zijn zijn meestal wel gaar op vita of psp .. en ik weet nog toen ie aangekondigd werd en ze zeiden dat er meer dan 100 games al in de maak waren...

ahahah klopt er zijn maar iets van 40 titels en dat na bijna een jaar :\') *100 en de helft is wack tot kk slecht de echte goede zijn met twee handen te tellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een goed spel voor de PS3?   Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 20:18

Ze zouden een HD remake releasen van Final Fantasy X zodra de Vita uitkwam. Dit never happened. Kanker joden
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een goed spel voor de PS3?   Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 20:25

Auron schreef:
Ze zouden een HD remake releasen van Final Fantasy X zodra de Vita uitkwam. Dit never happened. Kanker joden

Ik wist niet dat jij een vita had
Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een goed spel voor de PS3?   Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 20:27

piraat013 schreef:
jordyvision schreef:
Dark Souls





Die spel is tering moeilijk gek No

Check die rage quits op dit channel. En lets play minecraft. Kanker grappig






Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een goed spel voor de PS3?   Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 20:28

piraat013 schreef:
Auron schreef:
Ze zouden een HD remake releasen van Final Fantasy X zodra de Vita uitkwam. Dit never happened. Kanker joden

Ik wist niet dat jij een vita had

Hij zou ook op ps3 gereleased worden
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een goed spel voor de PS3?   Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 21:10

Auron schreef:
piraat013 schreef:
Auron schreef:
Ze zouden een HD remake releasen van Final Fantasy X zodra de Vita uitkwam. Dit never happened. Kanker joden

Ik wist niet dat jij een vita had

Hij zou ook op ps3 gereleased worden

die komt er als het goed is gewoon aan begin 2013, daar zit ik ook op te wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een goed spel voor de PS3?   Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 0:42

Nog steeds geen spijt van mn Vita aankoop gehad, maar ik heb hem nieuw 170 voor betaald tho' ... Daarnaast PS Plus is echt een must voor de Vita (Gravity Rush is awesome). Ook heb ik nog PSP spellen zoals The Warriors (Nu nog op de PS3 releasen en ik ben blij)

Enige nadeel aan de Vita is die hinderlijke memory cards... Heb nu 1 kaartje van 8gb en 1 kaartje van 16gb.. Ze moeten eens MicroSD gaan supporten <,< Daarin net ook al mn hdd verwisselt in mijn PS3 van 125 gb naar 500 gb dus morgen GTA San Andreas en Bully/Canis Canem Edit kopen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een goed spel voor de PS3?   Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 0:59

Kan jouw ps3 nog ps2 games draaien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een goed spel voor de PS3?   Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 1:06

Nee, Rockstar brengt PS2 games naar de PSN store. Bully, Red Dead Revolver en Midnight Club zijn deze week released op de PSN store en volgens R* volgen meer
Terug naar boven Ga naar beneden
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een goed spel voor de PS3?   Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 1:09

wauw, the warriors had ik destijds op mn psp gespeeld en wat was dat spel toch epic. die film is ook best vermakelijk. zijn er geruchten dat hij op de ps3 wordt gereleased of is dat wat je hoopt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een goed spel voor de PS3?   Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 1:15

PSP is een port van de PS2 versie en op dit moment is er nog niks bekend over wat er nog meer naar de PS3 komt qua Rockstar Games... Maar nadat GTA 3 en San Andreas etc. released zijn denk ik dat The Warriors ook nog wel een release krijgt, maar tot nu toe is het alleen nog maar dat ik het hoop.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een goed spel voor de PS3?   Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 21:35

Nicky Bobs schreef:
Nog steeds geen spijt van mn Vita aankoop gehad, maar ik heb hem nieuw 170 voor betaald tho' ... Daarnaast PS Plus is echt een must voor de Vita (Gravity Rush is awesome). Ook heb ik nog PSP spellen zoals The Warriors (Nu nog op de PS3 releasen en ik ben blij)

Enige nadeel aan de Vita is die hinderlijke memory cards... Heb nu 1 kaartje van 8gb en 1 kaartje van 16gb.. Ze moeten eens MicroSD gaan supporten <,< Daarin net ook al mn hdd verwisselt in mijn PS3 van 125 gb naar 500 gb dus morgen GTA San Andreas en Bully/Canis Canem Edit kopen...

^klopt.
Sony is wel flikker ja met die memory cards tering prijzig 32 gig 100 euro of zo :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een goed spel voor de PS3?   Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 21:39

Ik heb vorige week gta 4 gekocht, wat een kutspel zeg. Godverdomme zeg, de missies zijn makkelijk en na een tijdje wordt het saai. Gelukkig heb ik nog black ops 1, i kill the multiplayer mode.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een goed spel voor de PS3?   Nog een goed spel voor de PS3? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nog een goed spel voor de PS3?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nick in the Cave - Het komt wel goed
» Inschrijvingstopic voor week 1
» Bord Voor De Kop
» voor Joost
» yo wie is down voor een beatbattle

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Games-
Ga naar: