Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)

Ga naar beneden 
+2
GtardMaastricht
Hunter
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 15:45

Regels :

- De battles zijn Nederlandstalig.
- Iedereen mag voten.
- Best of 5 votes.
- Aantal lines worden onderling besproken in je battletopic.
- Deadline : Zondag 16-03-2014 (18:00)
- Iedere deelnemer heeft recht op 2 uitstelmogelijkheden.
- Als je tegenstander om uitstel heeft gevraagd, dan geldt dit ook voor jou.
- 1 uitstelmogelijkheid per battle.
- Bij uitstel wordt je deadline 24 uur verschoven (Maandag 18:00)
Terug naar boven Ga naar beneden
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 17:10

laten we leuke battle ervan maken. 32 bars oke?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 18:43

Als je je een beetje exposed heb ik geen moeite met 32. Beetje zelfde geval als je battle vs Dissplay. Laten we max 20 doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 18:53

check je PB's
Terug naar boven Ga naar beneden
indigo030
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 348
Reputatie : -5
Registratiedatum : 16-01-14
Woonplaats : Utrecht

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 15:15

Vote gtardMaastricht. Hij kwam constanter. Hunter jouw lines kunnen echt niet man is echt played
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.znoenVananass.nl
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 15:20

hunter ben je nu down met ongeveer 32? heb je in pb's wat info gegeven. ik ben al bij de 24 bars en heb 2 concept schema's liggen die wil ik zometeen afmaken. dan drop ik vandaag of morgen
Terug naar boven Ga naar beneden
indigo030
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 348
Reputatie : -5
Registratiedatum : 16-01-14
Woonplaats : Utrecht

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 15:21

Aight gtard I got ya back.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.znoenVananass.nl
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 15:23

indigo030 schreef:
Aight gtard I got ya back.

boks! Cool 
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 23:31

Ik doe max 24. Drop hoeveel je wilt, dan moeten de mensen maar voten wie ze doper vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 18:15

ja man fuck it ik zit rond de 32-36. als jij daarmee akkoord gaat dan vind ik alles goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 20:50

Never dat jij balt met een mooie vrouw, eerder met iemand die de aarde als een hoer verlaat.
Iemand die ervoor zorgt dat het vlees al gesneden is vóórdat dat de ‘hunter’ zich uit de voeten maakt.
Maar volgens Surya en Huussuh heb je liever candy bars en als ik dat goed versta.
Bal je dus liever met de heks uit Hans en Grietje want haar huis is van snoep gemaakt.

Er gingen wel tientallen pakken shoarma je facking pens in maar never dat je belly ging barsten faget.
Je ma verfilmde al je eetmanieren in 1998 en die film kreeg de naam Shoarmageddon.

Dissplay noemde mij taart dus tis nu al logisch dat die dikzak mij als proefkonijn wilt.
Met zijn lust voor eten weet ik zeker dat hij hoopt dat na deze battle alles koek en ei is.

Die luie denkt hij kan bergen verzetten, als hij al 1 minuut loopt is ie al naar de klote.
Met zo’n buik kan ie inderdaad bergen verzetten..... door gewoon tegen ze aan te lopen.

Ik zag je vervormd gebit, je tanden hebben letterlijk ups en downs en ze zijn vast wel eens met een bijl bewerkt.
Je tanden lijken op die Unown tekens van pokemon als je ze op n rijtje zet.

Je bent geen beest, eerder n klein schattig aapje die iedereen aaien mag.
Jij bent voor battlen precies als wat Herman Berghuis voor idols was.

Check die gangsign die hij doet op zn picca op de pob website, wat wilt die gay van me.
Je denkt je represent Dwaze Broeders, maar die sign represent eerder n pik met twee ballen.

Ik zag hoe je door Raffaarlijk gevallen was omdat in elk schema van jou de punch ontbrak.
Je bent Ash Ketchum, want je kreeg in het begin n monster voorgeschoteld terwijl je nog niet de ballen had.

In je tekstbattle tegen Veasum zei je dat hij nooit een vette rol zou krijgen, na deze scheme weten we dat Hunter gelogen had.
Die bitch droeg jou in al die 2vs2 battles want jouw beste line was gewoon een grap.
Ook op de Pob-site was te zien dat Veasum in al die 2vs2’s beter beoordeeld was.
Dus Veasum was als je plastische chirurg hoe hij die vette rollen van je overnam.

Tegen Dissplay zei je paar weken geleden dat hij aan beide kanten fucked werd als double penetration.
Maar Dissplay won van Crazy S... voor jou dus n awkward situation.

In je 2vs2 tegen surya en huussuh waren je lijns zo erg triest
Je ging op jacht met je geweer om Huus zn vlees te innen, maar hij blokkeerde elk projectiel.
Surya betekent zonnegod en hij stal alle shine van deze homofiel.
Net een eigenaar van een cruiseschip zonder inzicht hoe de zon aanwezig was terwijl Hunter de jacht (schip) gesloten hield.

Dani en Big T hadden jou exposed dat je kind van n andere dame is en dat berust op feiten.
Ik was aanwezig op dat event, zag hoe je bitch boos werd en alleen mn dick in dr keel kon haar rustig krijgen.
Seks is voor haar essentieel, daarom voert die del taken met mn lul uit want ze is mn favoriete klusjesmeisje.
En omdat ze van jou nu n ex is (ENEXIS) is ze nu ongelooflijk nat en wilt ze liever de liefde met mn nuts-bedrijven.

Verwacht geen gunline van mij want ik heb liever echte bars........
Maar ik sta vanavond met mn rug tegen je deur, bel aan en opendoen is wat die faget zal.
Net voordat je open doet knal ik drie bullets zo hard, ze gaan tegelijk door de deur en door je hersenpan.
Dus check hoe de negen omdraait en vervolgens drie hits achter elkaar maakt als satans kengetal.

In je battle tegen Il Duce maakte Ex je laatste lines af, alsof n bar van jou nog slechter kan.
Ex maakte zn naam toen waar want hij was net als een jaloerse bitch hoe die je volgde in elke bar.

Time.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 20:54

GtardMaastricht schreef:
k werk bij mcdonalds zoals dissplay al zei. dit jaar geen opleiding. woon sinds mn 17de alleen omdat ik vaak ruzie met stiefvader kreeg. woon in stad waar geen hiphopscene is (maastricht jeweet).. das genoeg info toch. kun je vast wel iets dopes uit verzinnen. jij wou uiteindelijk tegen mij battlen dus leggo met 32 bars man 20 is niks

dat je in je battle met Dissplay doordraaide, maakt je zeker nog niet wicked
jij maakt een account aan om op jezelf te stemmen maar ik KickIt
de reden dat ik je deze week battle, is omdat er een te kort is aan kandidaten
dus jij wordt alleen ingezet bij schade, als glazen platen
volgens mij drink je wasverzachter wanneer je schrijft, want je komt erg ongeconcentreerd
als jij aan het einde van de league bovenaan staat, hou je je laptop omgekeerd
als jij denkt dat je mee kan draaien met de top, dan bash ik je
want je bent gewoon een fake ass groepie als The Kardashians
je dropt 40 barz omdat het de kans van je leven is.. dan gaan we toch rellen
maar ik kick alles omver als ik doorsla als Graziano Pelle
je praat over mijn gewicht? kill, als ik je neersteek ontstaat er een olieramp
mensen denken dat je de mascotte bent van Feyenoord, omdat je lijkt op een olifant
je gewicht stijgt in volle vaart als een spacerakket, vandaar die striemen op je babyvet
je bent nu een beest in bed omdat je meer strepen op je huid dan een zebra hebt
en je moeder is door miljoenen moslims gegeten, hoofd krijgen noemt ze slachtfeest
ze is zo een instagram hoer, zelfs haar schaamlippen hebben duckface
die bitch is voor de poes als een heteroman
ze wordt zelfs onderweg naar de trein gepakt als de metrokrant
je werd uit huis gezet door je stiefvader, thuis kon je nooit de broek passen
je haalde hem door elkaar met je papa, daarom kon je nooit op je moeders poespassen
en kijk niet vreemd als ik binnenkort met een millie voor je stoep kom
dan hoor je zoveel bonken in je kamer, dat zelfs Ajay's stiefvader jaloers wordt
je zou denken dat je een schoen kocht, maar ik zette je in een footlock
en net als het vermiste vliegtuig, wordt jouw einde een stille zoektocht
je moeder is zo flexibel, dat ze met haar tong bij haar kutje kan komen
je bent net als je moeder, want jullie eten beiden wat jullie verkopen
als ik boos ben op mensen, dan kan ik er minstens 3 wurgen
of dan hoor je dat ik een beat murder
als jij boos bent op mensen, dan spuug je tussen een cheeseburger
ik zou ook mijn leven haten met zo' tegenwerkende baan
ik smash je face tegen de muur, dan ben je ook eens de medewerker van de maand
en waarom je stad geen hiphopscene heeft? die shit is snel gekraakt als de Da Vinci Code
ik zou ook zeggen dat hiphop niet leeft in mijn stad, als Nick Vayne in mijn provincie woonde

TIME!!
Terug naar boven Ga naar beneden
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 21:53

haha wilde nog aan het einde van mn verse zeggen: s/o naar jou en goodluck in die 2v2 tori vs l-deep en crackbek pak ze met beide handen aan (geen l-deep en crackbek slow it down).
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 22:18

haha s.o back man.. nice verse

En we zijn klaar met het toernooi. Andere prioriteiten, duurt te lang, geen communicatie en geen waardering. Niks tegen pob verder, zal ook wel battlen en blijven supporten maar liever geen toernooitjes meer.

p.s: de gangsign staat voor 010 en db (dwaze broeders)
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 22:20

ik vote morgen ff hier heb ik wat tijd nodig om het allemaal door te lezen !
Terug naar boven Ga naar beneden
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 22:23

Hunter schreef:
En we zijn klaar met het toernooi. Andere prioriteiten, duurt te lang, geen communicatie en geen waardering. Niks tegen pob verder, zal ook wel battlen en blijven supporten maar liever geen toernooitjes meer.

is dat hele toernooi gecanceled of gaat t nog wel door?

Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 22:25

Aiky moet beslissen of finale doorgaat. Die jonkies zijn er uitgekicked dacht ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 22:26

ajay en mootje?
Terug naar boven Ga naar beneden
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 22:28

Hunter schreef:
Aiky moet beslissen of finale doorgaat. Die jonkies zijn er uitgekicked dacht ik.

eindstand surya/huussuh vs l-deep/crackbek dus? had liever in de finale n rematch tussen jouw/veasum en surya/huussuh gezien man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 2:08

Gtard had wat leuke lines maar ook wat dingen die ik niet dope vond. Eerste 6 bars vind ik bijvoorbeeld niet echt top en kan je imo net zo goed niet droppen. Qua rijm is het niet geweldig, ik vind Rijtje zet - Bijl Bewerkt niet echt kunnen zelfde geldt voor Punch Ontbrak - Ballen had. Ash Ketchum line is dope net als die plastische chirurg shit. Nuts-bedrijven is leuk gevonden en ik vind t dope wordplay. Overall best een dope verse, wel wat missers.

Hunters verse is gewoon op level imo. Die cheeseburger line is grappig, Medewerker van de maand line is leuk en die laatste line is dope.

Vote Hunter omdat ik hem consistenter vond en zijn beste lines beter vond dan de beste lines uit de verse van Gtard.

Time.

Terug naar boven Ga naar beneden
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 21:57

Dissplay schreef:
Gtard had wat leuke lines maar ook wat dingen die ik niet dope vond. Eerste 6 bars vind ik bijvoorbeeld niet echt top en kan je imo net zo goed niet droppen. Qua rijm is het niet geweldig, ik vind Rijtje zet - Bijl Bewerkt niet echt kunnen zelfde geldt voor Punch Ontbrak - Ballen had. Ash Ketchum line is dope net als die plastische chirurg shit. Nuts-bedrijven is leuk gevonden en ik vind t dope wordplay. Overall best een dope verse, wel wat missers.

Hunters verse is gewoon op level imo. Die cheeseburger line is grappig, Medewerker van de maand line is leuk en die laatste line is dope.

Vote Hunter omdat ik hem consistenter vond en zijn beste lines beter vond dan de beste lines uit de verse van Gtard.

Time.


dit is ooooverduidelijk n vriendjes vote, maar aii
Terug naar boven Ga naar beneden
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 22:02

Dan stem je toch even op jezelf om het weer gelijk te trekken?
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 22:10

Dissplay schreef:
Dan stem je toch even op jezelf om het weer gelijk te trekken?
HAHAAHAHHAHAHA
Terug naar boven Ga naar beneden
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 22:53

wees blij dat ik voor jou vote in je battle tegen Ohm G, anders kon je nog wel eens door de low-tiers gepakt worden hombre x'D zeg niet dat je inspiratieloos bent g jeugdsmoesjes ken ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 22:59

Ik denk niet dat je in de positie bent om over smoesjes te praten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)   Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Battleraps League : Hunter (6-2) VS Gtardmaastricht (1-1)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Battleraps League : Hunter & Gtardmaastricht VS RJ & Henne-C
» Battleraps League : Gtardmaastricht (0-0) VS Str (3-3)
» Battleraps League : OHM G (7-12) VS GtardMaastricht (3-2)
» Battleraps League : AnassB (4-7) VS Gtardmaastricht (1-2)
» Battleraps League : Gtardmaastricht (2-2) VS Unknown21 (5-4)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Teksten :: Battleraps League 2013/2014-
Ga naar: