Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Regels & Informatie

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Regels & Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Regels & Informatie   Regels & Informatie Icon_minitimema 12 mei 2014 - 12:41

Toernooischema

Als eerst wilde ik 32 deelnemers gaan onderverdelen in 8 groepen net zoals in Champions League zodat we 4 personen per groep hebben. Ik denk niet dat we de 32 nog gaan halen maar de inschrijftopic is in ieder geval nog open tot eind mei. Als we de 32 niet halen, dan gaan we door met het aantal ingeschreven deelnemers en zet ik 3 personen per groep. Dit is allemaal afhankelijk van de inschrijvingen dus.
Uiteindelijk komen we hoe dan ook bij de 1/8'e finales en dan volgen de kwartfinales, halve finales en de finale.

Vorm

We doen 1vs1 Nederlandse tekstbattle. Dit is het principe wat we gewend zijn van Punchout en Hard Battles. In de groepsfase gaan er steeds 2 mensen door. Vanaf de 1/8'e finales veranderd de vorm in een knockout systeem.
 
Matches

De groepsverdeling en ook de knockout fase zal ik gaan loten op www.randomresult.com/tournament Ik ga een aantal groepshoofden kiezen die zich goed hebben bewezen in de league en de overige deelnemers onderverdelen door middel van loten. Het kan dus zijn dat er een rematch kan komen in de kwartfinale tegen iemand die je hebt gebattled in de groepsfase. Vanaf de knockout fase worden alle matches geloot.

Lines/Barz

In de groepsfase is iedereen verplicht om per match 16 barz te droppen. In de 1/8'e finale zijn het ook 16 barz. In de kwartfinale verhogen we het naar 20. En in de finale 24 barz. Dus in het zomertoernooi kun je de lines niet onderling afspreken.

Reply's

Reply's zijn niet toegestaan tijdens het hele toernooi.

Deadline

Deadlines voor de battles zullen telkens 1 week zijn. Dus ook alle battles van de knockoutfase. Let op: Er is geen uitstel mogelijk tijdens het toernooi. Al drop je 5 minuten te laat.. een no-show is een no-show. Tijdens het toernooi hou ik dit strict in de gaten.

Jurypanel

Er is een votingsysteem van 'best of 5 votes'. Dus de battles kunnen ook beslist worden na 3 votes (3-0). De jurypanel bestaat uit Gtardmaastricht, Neurotoxin-Morphine, OHM G en Hunter (ik zelf). Deze mensen hebben zich eerder al bewezen door goed feedback te geven en onderbouwende votes te geven. Als ik merk dat er sprake is van vriendjespolitiek vanuit de jurypanel dan wordt diegene direct uit de panel gezet.

Spam

Om de topics zo min mogelijk te overbelasten komt er een spamhoekje waar mensen hun verhaal kwijt kunnen. Als je het niet eens bent met de uitslag kun je mij altijd een PM sturen en dan zal ik hierop reageren.



Voor verdere vragen en dergelijke kun je hier onder een comment achterlaten.


Laatst aangepast door Hunter op do 22 mei 2014 - 12:37; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Regels & Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels & Informatie   Regels & Informatie Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 0:34

Update 14-05-2014
Terug naar boven Ga naar beneden
indigo030
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 348
Reputatie : -5
Registratiedatum : 16-01-14
Woonplaats : Utrecht

Regels & Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels & Informatie   Regels & Informatie Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 0:43

Wanneer hoop je te beginnen, en is o.t mogelijk als 1 punt en 3 punten voor n win?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.znoenVananass.nl
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

Regels & Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels & Informatie   Regels & Informatie Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 1:11

Dope allemaal maar het jurypanel is wel erg mager. 1 iemand met ervaring en kennis van battles is weinig man. Als je deelnemers ook laat jureren heb je 1. Meer deelnemers 2. Meer juryleden 3. Een aantal betere juryleden. Ik snap dat je eventuele vriendjespolitiek wil tegengaan om zo het niveau zo hoog mogelijk te houden maar met dit jurypanel schiet dat ook niet op imo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Regels & Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels & Informatie   Regels & Informatie Icon_minitimedo 22 mei 2014 - 12:38

Update 22-05-2014. (reply's)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Regels & Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels & Informatie   Regels & Informatie Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 21:46

Update: 01-06-2014

Groepsindeling is gemaakt. Check in welk groep je zit en wanneer de deadlines zijn. Succes iedereen alvast die meedoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Regels & Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regels & Informatie   Regels & Informatie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Regels & Informatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Battleraps League: Regels & Informatie
» Battleraps League : Regels & Informatie
» Informatie over Rapbattles MC's (VERPLICHT!)
» POB regels!
» conversate with lyrics only (regels ''lyrics + song name'')

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Teksten :: ZOMERTOERNOOI 2014-
Ga naar: