Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zomertoernooi: Symmetric VS RJ

Ga naar beneden 
+13
rolow
Mar.x
yeye
Drinno
Dissplay
OHM G
gosu
Str
Zonnekind
GtardMaastricht
RJ
Symmetric
Hunter
17 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimema 9 jun 2014 - 23:54

Regels:

- 1vs1
- 16 barz
- Nederlandstalig
- Geen reply's toegestaan
- Geen uitstel mogelijk
- Deadline: Zondag 15-06-2014 (18:00)


Intro:

Siem verloor laatst zijn battle met Killah Krop, een nieuwkomer. Hij moet nu tegen 1 van de favorieten. RJ staat al half in de achtste finale. Siem moet zich van zijn beste kant laten zien als het tegenovergestelde van zijn rapnaam. (jullie snappen hem volgende week gisteren)
Terug naar boven Ga naar beneden
Symmetric
Akra
Akra



Aantal berichten : 173
Reputatie : -9
Registratiedatum : 10-06-13
Leeftijd : 31

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 9:09

Rest van de week geen tijd voor deze sheize, dus aanvaard:

Ik moet tegen RJ man.. Volgens Hunter 1 favoriet, maar never ben ik voor RJ bang..
Ik kom zelf van het platteland jullie kennen me man.. maar Hunter wie de fak is Robert-Jan?!

M'n beste kant laten zien tegen RJ, dat gaat niet echt broer..
Want hij zit vaker in billen dan een veehouder of boer.. (DIT ZIJN PLATTELAND BARZ AH SHADI)

Ingewikkelde barz voor een bekakte dude als Robert-Jan, maar geen hooivork rhymes (http://tinyurl.com/l752tzw)
Je hebt geluk dat je nog leeft man, want laatst toen ik je wou steken was ik mijn hooivork kwijt

Ja ik ben symmetrisch dat kun je over jou niet zeggen.. Je pa heeft vast wel iemand verkacht
Want dat er zoiets uitkomt is een raadsel.. Als de dochter van meneer Krabs

RJ is een rebel.. hij leeft echt de street-life. Zie dan hoe ‘ie vies kijkt.. hij is zo'n gast die elke griet pijpt.. (huh)
Maar in het echt vinden ze Siem nice, dus ik breng je schade aan net een street fight en buit er kracht uit net als Leech Life

Dus begin maar over m'n battles on-stage.. jij zal daar pas staan wanneer Hunter een ons weegt.. (jullie snappen hem nooit)
Je hebt een vrees voor de klok, het is een race tegen de klok. Ik laat zien dat ik on-point ben wanneer ik die Glock aim op je kop.. En ik eet je hersenen omdat ze lijken op walnoten.. Vezel-tekort.

Ja ik piste op Hunter omdat hij mij diste in het intro... Never zie je Hunter op zomerkamp want hij valt al af bij het intro... (jullie snappen hem toen Hunter nog een youngboy was)

Nah maar lobi voor Hunter, hij regelt deze shit op het forum.. Maar geef me nooit meer een FAGGOT als RJ voor m'n porum
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 13:24

Hunter zei het al in de intro, hij verwacht dat deze man verliest
En hij is hier de battle mc, is dat niet kankertriest?

Bij pob faalde je want voor goede barz is siem te dom
Nu probeert ie het bij hard want een betere league kan ie niet aan als siem de jong

Je live battles zijn niet echt positief verlopen
Dus misschien moet deze trieste gozer maar zijn best doen om zijn skills in deze league te showen
Hij krijgt het spaans benauwd als ik besluit om siem te ownen
Want hier wordt hij geen kampioen dus noem siem geen simeone

Ik hou hem een spiegel voor en hoop dat deze fagget kijkt
En beseft dat ie echt symmetrisch is en qua skills voor altijd hetzelfde blijft (jullie snappen hem 30 februari)

Ik sta pas on stage als hunter een ons weegt dat zegt deze vieze rat
Raar dat je hunter als voorbeeld gebruikt terwijl het zijn line is die je jat

En hij noemt mij een fagget die ie krijgt voor zn porum
Maar jou battles zijn nep net als je ouders op dit forum

En ik wou er echt niet over beginnen, normaal gezien ontsprong je de dans.
Maar moet nog een bar vullen dus: jij hebt verloren van frans!


 frans
Terug naar boven Ga naar beneden
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 13:32

Rj gebruikt reply's, mag eigenlijk niet. maar desondanks is zijn verse weer on point. die 30 februari heel origineel. we gebruiken die shit laatste tijd vaak en jij geeft er weer een originele draai aan. nameflips ook leuk gevonden.
sym kwam naar mijn mening veel beter dan tegen killah krop deze keer. maybe door zn delivery ofzo, want hier is puur tekst-based. maar je verse was heel knap. hooivork line heel leuk. bij dochter van meneer krabs ging k stuk! de rest was leuk gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 13:33

ow zie nu pas dat replys niet zijn toegestaan. kan wel 4 andere barz schrijven...
Terug naar boven Ga naar beneden
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 13:36

kan gebeuren. verder was je verse weer nice! zou wel idd dan wat andere lines bedenken voor het geval hunter het toelaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zonnekind
Akra
Akra
Zonnekind


Aantal berichten : 234
Reputatie : 30
Registratiedatum : 15-06-13

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 13:54

Als Hunter strict is met z'n regels is dit gewoon een automatisch verlies

alle regels staan in elke openingspost

als 'te laat droppen = verliezen' geldt
dan moet ook
'reply's droppen = verliezen' gelden
Terug naar boven Ga naar beneden
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 14:46

Zonnekind schreef:
Als Hunter strict is met z'n regels is dit gewoon een automatisch verlies

alle regels staan in elke openingspost

als 'te laat droppen = verliezen' geldt
dan moet ook
'reply's droppen = verliezen' gelden

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ 359g4ck

oeh jij bent streng. kzou hem wel kans geven om 4 bars anders te doen, maar volgende keer gewoon verlies toerekenen
Terug naar boven Ga naar beneden
Zonnekind
Akra
Akra
Zonnekind


Aantal berichten : 234
Reputatie : 30
Registratiedatum : 15-06-13

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 14:57

Hunter zei zelf dat hij duidelijk wilde maken dat de regels strenger zijn in het toernooi.


Iedereen heeft een eerlijke kans gekregen om de 6 (ja, 6 :\') ) regels in de OP te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Str
Akra
Akra
Str


Aantal berichten : 125
Reputatie : 3
Registratiedatum : 28-04-13
Woonplaats : Almere

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 15:09

Hij krijgt het spaans benauwd als ik besluit om siem te ownen
Want hier wordt hij geen kampioen dus noem siem geen simeone

 kloppie 
Terug naar boven Ga naar beneden
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 16:06

das waar. nja aan hunter de keuze
Terug naar boven Ga naar beneden
gosu
Akra
Akra
gosu


Aantal berichten : 215
Reputatie : 98
Registratiedatum : 12-07-11
Leeftijd : 30

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 17:04

RJ, ook als je die reply's niet meetelt heeft hij meer dope lines gedropt dan sym
Terug naar boven Ga naar beneden
OHM G
Geen leven
Geen leven
OHM G


Aantal berichten : 991
Reputatie : -12
Registratiedatum : 01-11-13

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 17:07

Klopt, geen reply's toegestaan. Ik wacht wel ff met voten, kijken wat hunter ervan zegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://akk.li/pics/anne.jpg
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 22:54

Inderdaad, dit is gewoon een loss voor RJ. Gedropt is gedropt. Regels staan in alle topics aangegeven en ik heb er zelfs een aparte topic voor geopend.

Feedback is welkom. Ik zal later ook even wat feed geven hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
gosu
Akra
Akra
gosu


Aantal berichten : 215
Reputatie : 98
Registratiedatum : 12-07-11
Leeftijd : 30

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 23:30

Dat kan toch niet Symmetric heeft geen 1 echt dope line geschreven. En waar staat dat een reply een loss betekent?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zonnekind
Akra
Akra
Zonnekind


Aantal berichten : 234
Reputatie : 30
Registratiedatum : 15-06-13

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 23:42

gosu schreef:
Dat kan toch niet Symmetric heeft geen 1 echt dope line geschreven. En waar staat dat een reply een loss betekent?

Waar staat dat na de deadline droppen een loss betekent?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimewo 11 jun 2014 - 5:48

Tel die paar bars dan gewoon niet mee, dit slaat nergens op.
Terug naar boven Ga naar beneden
OHM G
Geen leven
Geen leven
OHM G


Aantal berichten : 991
Reputatie : -12
Registratiedatum : 01-11-13

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimewo 11 jun 2014 - 7:21

Overdreven wel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://akk.li/pics/anne.jpg
Drinno
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : -6
Registratiedatum : 19-08-12

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimewo 11 jun 2014 - 10:38

Zonnekind schreef:
gosu schreef:
Dat kan toch niet Symmetric heeft geen 1 echt dope line geschreven. En waar staat dat een reply een loss betekent?

Waar staat dat na de deadline droppen een loss betekent?

Als je zo gaat doen dan kun je ook zeggen dat Symmetric verliest, want hij gebruikt woorden als 'Rhymes', 'street-life' en 'aim' omdat dat beter rijmt dan wanneer hij een Nederlands woord gebruikt. In de regels staat dat het Nederlandstalig moet.

Bullshit dus.. Je ziet dat hij 4 bars wat snel heeft geschreven zonder bij na te denken dat er geen replies mogen zijn. Verder gewoon netjes op tijd en hij stopt er moeite in. Dan ga je nu toch niet zo flauw doen om die 4 bars? Laat die 4 bars niet meetellen en bepaal dan wie de betere is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimewo 11 jun 2014 - 10:42

Misschien spelen Hunter en Symmetric onder één hoodje
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimewo 11 jun 2014 - 10:46

Wel ironisch dat hij in z'n eerste 2 barz over de intro tekst begint tho.

In mijn geval vang je een minpunt, maar om deze reden ga ik het niet afschrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mar.x
Akra
Akra



Aantal berichten : 45
Reputatie : 3
Registratiedatum : 25-03-12
Woonplaats : Pizza hut

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimewo 11 jun 2014 - 11:11

Als je Symmetric laat winnen door een reglementaire loss voor RJ, na deze ass-whooping, is dit hele toernooi een grap.
Als je de regels echter niet handhaaft, is dit hele toernooi een grap.

Dilemma's, dilemma's...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimewo 11 jun 2014 - 11:15

Hunter zei zelf nog in de battle van Luc volgens mij dat hij de replies niet meetelt. Ik bespeur een complot. Hunter heeft Symmetric de winst beloofd en nadat ze het geld hebben geïncasseerd verrekken ze samen maar Mexico en beginnen daar een nieuw leven op de boerderij die ze gaan kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimewo 11 jun 2014 - 12:43

Ik vind zelf een loss wel heel erg overdreven, ok de regels zijn geen replies. Maar ik zal deze battle anders op basis van teksten aan RJ geven. Bij POB zeggen ze toch ook niet bijvoorbeeld jah je hebt 70 seconde gebattles i.p.v. 60.......
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitimewo 11 jun 2014 - 12:57

eey boys laat RJ winne hij kwam harder consicitenter en sexyer
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Symmetric VS RJ   Zomertoernooi: Symmetric VS RJ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zomertoernooi: Symmetric VS RJ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zomertoernooi: AnassB VS Symmetric
» Zomertoernooi: Randy VS Symmetric
» Symmetric vs MC Knie (POB Next Gen)
» Tao Naacal vs Symmetric
» Fransy Natra vs Symmetric

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Teksten :: ZOMERTOERNOOI 2014-
Ga naar: