Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay

Ga naar beneden 
+3
Dissplay
indigo030
Hunter
7 plaatsers
AuteurBericht
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Empty
BerichtOnderwerp: Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay   Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Icon_minitimema 9 jun 2014 - 23:56

Regels:

- 1vs1
- 16 barz
- Nederlandstalig
- Geen reply's toegestaan
- Geen uitstel mogelijk
- Deadline: Zondag 15-06-2014 (18:00)


Intro:

Indigo wist nog op het nippertje 2 punten te pakken in het battleraps league waardoor die na maanden geen hekkensluiter meer was. Hij heeft duidelijk vooruitgang geboekt in die battles. Dissplay was het hele seizoen wel in de top 3 en uiteindelijk werd hij ook champ. Als hij deze wint, dan zit ie al in de achtste finale. Indigo staat nu op voorgrond door Display als een parfum reclame.
Terug naar boven Ga naar beneden
indigo030
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 348
Reputatie : -5
Registratiedatum : 16-01-14
Woonplaats : Utrecht

Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay   Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 1:23

Babi pang hang mag als eerst droppen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.znoenVananass.nl
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay   Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 19:19

Kom me testen en ik haal de rifle uit de case als het moet,
Ik kan je van zo ver snipen, onderweg zijn de kogels al omgeven met roest,
Je hebt wel stoere praat vriendje maar hou je eventjes koest,
Want als ik uithaal is het net OCD hoe die tik heel je leven verwoest.

Brian studeert serieus voor beveiliger, dat lijkt me echt een duffe baan,
En die Utrechtse verrader is Feyenoord fan, die 030 band is stukgegaan,
Jij kent geen liefde voor je team, je "supporters" leven is een kut bestaan,
Brian studeert voor beveiliger zodat hij ook eens voor een club kan staan.

Voor een poot als jij heb ik dope lines en een red dot die op je hoofd verschijnt,
Geen personals voor iemand zonder persoonlijkheid, ookal is het een gewoonte mijn,
Grootse rijm zorgt ervoor dat ik als winnaar overblijf, en jij op je kloten krijgt,
Als ik zo beschrijf hoe ik je smoke als een rookgordijn en kogels plaats waar je ogen zijn,
Want denk maar niet dat ik overdrijf, je overlijdt als ik sla met een loden pijp,
Op je hoofd en jij, gilt terwijl ik met een grote grijns je bovenlijf openrijt,
Met een grote zeis, zet je overeind, en als je lichaam in m'n boot verdwijnt,
Zoek ik waar de kogels zijn en knal je zo vol dat je lichaam nooit meer naar boven drijft.
Terug naar boven Ga naar beneden
indigo030
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 348
Reputatie : -5
Registratiedatum : 16-01-14
Woonplaats : Utrecht

Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay   Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 19:40

Dissplay is niet te verslaan, mensen blijf in die waan.
Want diss kleurt straks rood aan als de huidskleur van een indiaan.
Beef met mij dat wil je niet, dat word een legende of een groot verhaal.
Want ik ben net luc Hoe ik vanuit het weiland de trekker overhaal.

Deze maagd komt van een koude douche thuis want hij valt in het Water man.
Gaat los op rood als een stier, vandaar dat hij indigo niet raken kan.
Je bent als een weegschaal niemand die jouw uitslagen weten wilt.
Als diss van mij wint, is de uitslag 1 grote leugen als die je dagelijks leest in je sterrenbeeld.

Diss is een jockey, prins op t witte paard want iedereen vind hem de bom
Had ik een 'kei' goed idee, knalde op die ruit-er een steen als Bart de Graaf bij die tankstation.

Een Aziaat in het battle circuit, het is om te lachen man.
Maarja, iedereen kent de lengte van Aziaten dus ik denk niet dat je verder zakken kan.

Mensen denken dissplay zn gunlines zijn aan en zn bars zijn sick.
Maar hij is net als de technologische vooruitgang van zn eigen naam, hij was eerst diep maar nu is ie plat en licht.

Voorbereiden tegen mij is iets wat je lastig vond, maar begin nou niet te janken jong.
Je kunt nog altijd net als L-deep zeggen dat je me in een andere staat pakken kon.



Owja, ik ben in juni 2013 afgestudeerd als beveiliger
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.znoenVananass.nl
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay   Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 19:42

Die trekker line is een skeerdere versie van een line die ik eerder heb gedropt trouwens
Terug naar boven Ga naar beneden
indigo030
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 348
Reputatie : -5
Registratiedatum : 16-01-14
Woonplaats : Utrecht

Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay   Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 19:43

Niet gelezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.znoenVananass.nl
T.v.Z
Akra
Akra



Aantal berichten : 47
Reputatie : 0
Registratiedatum : 03-05-14
Woonplaats : 023

Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay   Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 20:08

Indigo was wel redelijk. Dat stuk met sterrenbeelden had je meer uit kunnen halen. Dissplay, de laatste lines van je eerste 2 schemes waren hard en die derde is redelijk, niet echt een harde punch maar het rijmde nice.
Ondanks dat ik denk dat Dissplay wel harder kan komen dan dit vind ik deze wel voor Dissplay. Niet heel overtuigend maar die club line en die ocd line zijn gewoon gruwelijk. Als Indigo het iets beter had uitgewerkt hier en daar had het in zijn voordeel kunnen werken denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
OHM G
Geen leven
Geen leven
OHM G


Aantal berichten : 991
Reputatie : -12
Registratiedatum : 01-11-13

Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay   Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 21:01

Dissplay,

Jij komt gewoon evenhard als je vorige verse.
Je laatste schema  las lekker weg en het flowde prima, bij elk schema zat ook een goede punch verwerkt

Indigo,

Jij hebt altijd goede ideeën voor een schema, maar je werkt ze niet goed uit.
Probeer, als je wordplay in je schema hebt, het niet zo geforceerd te laten lijken, dan komt het al een stuk beter uit de verf.

Vote Dissplay
Terug naar boven Ga naar beneden
http://akk.li/pics/anne.jpg
Zonnekind
Akra
Akra
Zonnekind


Aantal berichten : 234
Reputatie : 30
Registratiedatum : 15-06-13

Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay   Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 15:02

T.v.Z schreef:
Indigo was wel redelijk. Dat stuk met sterrenbeelden had je meer uit kunnen halen. Dissplay, de laatste lines van je eerste 2 schemes waren hard en die derde is redelijk, niet echt een harde punch maar het rijmde nice.
Ondanks dat ik denk dat Dissplay wel harder kan komen dan dit vind ik deze wel voor Dissplay. Niet heel overtuigend maar die club line en die ocd line zijn gewoon gruwelijk. Als Indigo het iets beter had uitgewerkt hier en daar had het in zijn voordeel kunnen werken denk ik.


Zou je niet eens in je eigen battletopic reageren hans worst
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay   Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 15:30

Ik geef deze aan Dissplay. Indigo heeft me eigenlijk best wel positief verrast. Leuke verse alleen nog niet echt uitschieters. Je bent wel goed op weg! Schema over sterrenbeelden niet meer doen, die shit is al zo vaak gedaan en sommige lines waren erg played of niet pakkend. Dissplay kwam gewoon weer op niveau eerste twee schema's bestonden uit keiharde bars, derde schema flowde je heerlijk, deze shit is helemaal gruwelijk wanneer je een keiharde delivery zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
indigo030
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 348
Reputatie : -5
Registratiedatum : 16-01-14
Woonplaats : Utrecht

Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay   Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 16:36

Dankjewel voor het compliment Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.znoenVananass.nl
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay   Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 22:29

Dissplay

Pff, bijna alleen maar gunbarz. Je laaste schema heb je sick gerijmt. Past goed bij je style. Decent verse. Misschien wel de beste van deze week.

Indigo

haha moest lachen om je closer. Verder wel oke verse, je boekt vooruitgang. Dissplay is wel op een niveautje (misschien 2) hoger. Associative wordplay mislukt hier een beetje. Vind die barz totaal niet dope. Ben benieuwd naar je next battle.


4-0

Dissplay wint.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay   Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zomertoernooi: Indigo030 VS Dissplay
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zomertoernooi: Indigo030 VS RJ
» Zomertoernooi: Dissplay VS Ruben
» Zomertoernooi: Balneger VS Indigo030
» Zomertoernooi: Shadi Horrooo VS Indigo030 VS Kickit
» Zomertoernooi: RJ VS Dissplay

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Teksten :: ZOMERTOERNOOI 2014-
Ga naar: