Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mekki - OT

Ga naar beneden 
+10
gosu
Sam
MT
Jodenkoek
Jaap
westside
Angel0 of d3ath
Hauntedbacon
jordyvision
rmn92
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Mekki - OT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mekki - OT   Mekki - OT - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 12:35

rmn92 schreef:
ja klopt ook, maar hij zei miss dus stel dat aiky t niet wil dan drop ik m zelf weer ...
Lmfao².. dat je naar die papzak luistert en denkt dat hij je iets kan maken is nog zieker dan aids.
Als hij het zo graag op het POB wilt uppen linkt hij het maar van jouw kanaal, hij hoeft niet met die eer te strijken.

Zelfde verhaal met die bbq in het park, alsof hij het recht heeft om iemand in een openbaar park te verbieden te filmen / uploaden op het internet.

Gtfo, mensen zijn dom mattie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Mekki - OT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mekki - OT   Mekki - OT - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 13:09

Godver die BBQ battles was ik al weer vergeten. Daar zou gruwelijke shit tussen zitten die IEDEREEN wil zien, maar ze om totaal geen duidelijke of geldige reden online gegooid. Er stonden er eerst een paar op Youtube, maar waren na een paar uur alweer verwijderd. Daarna vernam ik op Twitter dat Aiky ze zou uploaden, maar dit is nooit meer gedaan.

Tevens zag ik Santios ook een keer op Twitter klagen dat zijn battle van die bbq nog steeds niet online stond. Dus iedereen (de fans EN de mc's) wil die shit zien, ik snap dan ook niet waarom het niet gewoon fucking online wordt gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Mekki - OT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mekki - OT   Mekki - OT - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 15:42

Jaap schreef:
Godver die BBQ battles was ik al weer vergeten. Daar zou gruwelijke shit tussen zitten die IEDEREEN wil zien, maar ze om totaal geen duidelijke of geldige reden online gegooid. Er stonden er eerst een paar op Youtube, maar waren na een paar uur alweer verwijderd. Daarna vernam ik op Twitter dat Aiky ze zou uploaden, maar dit is nooit meer gedaan.

Tevens zag ik Santios ook een keer op Twitter klagen dat zijn battle van die bbq nog steeds niet online stond. Dus iedereen (de fans EN de mc's) wil die shit zien, ik snap dan ook niet waarom het niet gewoon fucking online wordt gezet.

Word! ik ben echt benieuwd naar die BBQ shizzle. Weet iemand de precieze reden waarom dit shit (nog) niet online is gezet?
Terug naar boven Ga naar beneden
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

Mekki - OT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mekki - OT   Mekki - OT - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 19:43

Er zat geen bandje in de camera
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

Mekki - OT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mekki - OT   Mekki - OT - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 nov 2011 - 2:09

Mekki - OT - Pagina 2 1t0m
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mekki - OT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mekki - OT   Mekki - OT - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mekki - OT
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» smoelwerk: Mekki in die freestyle sessie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: