Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jaap moet jureren bij POB

Ga naar beneden 
+20
Neez
YourMom
piraat013
ForumMurdaturk
ChrisMeth
JohanDerksenJr
master
BB
Jodenkoek
gosu
Joost
Randy
NiggehvanAlmere
Zjos
JAMESZUIDWEST
rmn92
Jaap
Vrouwonvriendelijk
westside
kapitein033
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 17:08

oh ok beter want ik haat dat soort steen shit niet mijn smaak...
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisMeth
Akra
Akra



Aantal berichten : 222
Reputatie : 36
Registratiedatum : 30-08-11
Leeftijd : 78

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 17:18

Nee man ik kom niet net zoals iemand.. ik heb mijn eigen karakter en dat is duidelijk te herkennen in mijn muziek.. maar mijn muziek is informerend / storytelling / en kan uit een lopen over alle onderwerpen die mij als mens intresseren.. dus mijn tracks lopen uit 1 over samenzweringen, liefde, religie, politiek, vriendschap, het leven je kan t zo gek niet bedenken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 17:21

ChrisMeth schreef:
Nee man ik kom niet net zoals iemand.. ik heb mijn eigen karakter en dat is duidelijk te herkennen in mijn muziek.. maar mijn muziek is informerend / storytelling / en kan uit een lopen over alle onderwerpen die mij als mens intresseren.. dus mijn tracks lopen uit 1 over samenzweringen, liefde, religie, politiek, vriendschap, het leven je kan t zo gek niet bedenken..

Laat me raden.

Je gelooft in Illuminati?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 17:25

Joost schreef:
ChrisMeth schreef:
Nee man ik kom niet net zoals iemand.. ik heb mijn eigen karakter en dat is duidelijk te herkennen in mijn muziek.. maar mijn muziek is informerend / storytelling / en kan uit een lopen over alle onderwerpen die mij als mens intresseren.. dus mijn tracks lopen uit 1 over samenzweringen, liefde, religie, politiek, vriendschap, het leven je kan t zo gek niet bedenken..

Laat me raden.

Je gelooft in Illuminati?

Wat valt er NIET te geloven aan de waarheid?
Terug naar boven Ga naar beneden
YourMom
Akra
Akra



Aantal berichten : 182
Reputatie : 23
Registratiedatum : 20-09-11

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 17:28

Bohemian Grove enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisMeth
Akra
Akra



Aantal berichten : 222
Reputatie : 36
Registratiedatum : 30-08-11
Leeftijd : 78

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 17:34

@Jodenkoek en @YourMom .. @Joost ..

Ten eerste illuminati is een woord waarmee de samenzwering omschreven word en de rijke elite zit echt niet thuis met ze alle met een fc illuminati shirt aan illuminati te zijn..

en verder.. ik weet niet of je om je heen kijkt in het leven.. maar de hele wereld word gerunt door banken kartels, farmaceutische industrie, wapenindustrie etc.. Dus nee ik geloof niet in illuminati.. en ja de wereld is naar de klote..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 2:46

ForumMurdaturk schreef:
ChrisMeth schreef:
Joost weet je wanneer ik respect voor je heb.. als je 4 december deze bullshit in me gezicht komt brengen bij POB =) dan ben je een ekte mannetje


Haha zie je opeens Joost. Twee meter vijf. Breed. MMA kampioen. Zegt ie die dingen tegen Chrismeth in zn face.
Zie je opeens Chris meth silent ' oke oke oke ik heb respect voor je'

Wauw whutt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Neez
Akra
Akra



Aantal berichten : 115
Reputatie : 18
Registratiedatum : 14-01-12

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 7:05

Joost even serieus.... loop gewoon naar Chris toe en zeg t in z'n face....
ben benieuwd hoe die reageert... geen armbars ofzo niet vechten dan schaad je je Gym Just talk....

Ben benieuwd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 7:56

Jaap als judge is niet eens een slecht idee

Laat hem dat UG event judgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 10:35

Nee
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 12:40

jaap doe niet stiff jureer een beetje Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcSboZN4NxBz8J9QYT04hK7cyPCrJq62C47iW9dhJgOxLndcI_CWeQ
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 14:26

waaruit blijkt dat jaap een betere jurylid is dan de huidige juryleden?

Battles beoordelen op basis van de video is aanzienlijk eenvoudiger dan een battle direct na afloop te jureren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 14:30

Als er gekozen moet worden tussen een Bolle, Rotjoch, CC, Mattar etc. Dan is het voor Jaap niet echt moeilijk om een betere jurylid te zijn...

Overigens laat Aiky eerder Triple R zijn zin krijgen door Ex de ring in te dwingen dan dat hij Jaap laat jureren :')
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 19:12

Jaap schreef:
ForumMurdaturk schreef:
ChrisMeth schreef:
Joost weet je wanneer ik respect voor je heb.. als je 4 december deze bullshit in me gezicht komt brengen bij POB =) dan ben je een ekte mannetje


Haha zie je opeens Joost. Twee meter vijf. Breed. MMA kampioen. Zegt ie die dingen tegen Chrismeth in zn face.
Zie je opeens Chris meth silent ' oke oke oke ik heb respect voor je'

Wauw whutt


Ik wist ook al bleeeender lang dat Joost MMA deed en wat zn eerste forumnaam was en dat ie getint was.
Ik ben loyaal geweest he Joost heb niemand verteld jwz straatcode matties boven bitches alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 19:15

ik heb jaap wel eens gevraagd om te jureren. alweer 1.5/2 jaar geleden tho.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 19:56

NiggehvanAlmere schreef:
Jaap schreef:
ForumMurdaturk schreef:
ChrisMeth schreef:
Joost weet je wanneer ik respect voor je heb.. als je 4 december deze bullshit in me gezicht komt brengen bij POB =) dan ben je een ekte mannetje


Haha zie je opeens Joost. Twee meter vijf. Breed. MMA kampioen. Zegt ie die dingen tegen Chrismeth in zn face.
Zie je opeens Chris meth silent ' oke oke oke ik heb respect voor je'

Wauw whutt


Ik wist ook al bleeeender lang dat Joost MMA deed en wat zn eerste forumnaam was en dat ie getint was.
Ik ben loyaal geweest he Joost heb niemand verteld jwz straatcode matties boven bitches alles.

Ja man jij bent me bro swa.
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 20:16

Ja man zelfs je eigen broer heeft niks op mij
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 20:21

jwz

Snitches get Stitches

&

Bro's krijgen hoes
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 20:51

En franceska jaimes
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 21:01

Ik zie het al helemaal voor me.Jordy smekend aan Aiky "laat hem alsjeblieft jureren, hij heeft veel kennis over battles hij is kritisch maar rechtvaardig.Kan zijn mening/juryoordeel goed beargumenteren/verwoorden itt andere pob juryleden no dj darkshot.Waarop Aiky antwoord met "NEE ,VERDOMME IK HEB DE REGIE IN HANDEN EN HET GAAT ZOALS IK WIL HEB JE DAT BEGRYPEN ?Waarop Jordy antwoord cool story bro :') en sindsdien is het shot ieks tussen Aiky en Jordy
true story
Jaap als Jury ahahaha Aiky zou dat nooit willen toegeven ,ik geloof dat Geert Wilders eerder moslim word dan dat Jaap in de jury zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 21:02

als jaap jury was, dan zou aiky omin aan de belletje gaan trekken #troestory
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Gesponsorde inhoud





Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaap moet jureren bij POB   Jaap moet jureren bij POB - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jaap moet jureren bij POB
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hard Cypher - Estrada, Djeck Rhaz & Jaap Stam + Estrada vs Jaap Stam
» Hoe moet dat?
» deze man moet dood
» dodenherdenking moet afgeschaft worden
» Wie moet intros maken voor de kwartfinale?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: