Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De TOP 10 van POB volgens jullie

Ga naar beneden 
+24
kapitein033
Raafje
Bokkepob
Ill-Sickness
ForumMurdaturk
Willem
Hunter
Zjos
sauterfaun
Dries
Jodenkoek
JohanDerksenJr
piraat013
Doetje
Jaap
Joost
Veasum
Alex
NiggehvanAlmere
MT
rmn92
Ruben
furr
ChrisMeth
28 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
ChrisMeth
Akra
Akra



Aantal berichten : 222
Reputatie : 36
Registratiedatum : 30-08-11
Leeftijd : 79

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:32

Ik ben wel beniewd (na al het geklaagd van iedereen over de ranking) wat volgens de mensen van dit forum de TOP 10 ranking is van alle POB MC's...

Dus drop je top 10.. Dit is mijn top 10 (op dit moment ongeveer) niet mijn smaak, maar gebaseerd op de behaalde resultaten...

1. Hussuuuh
2. De Consequentie
3. Surya
4. Sensei
5. Hightower
6. L-Deep

7/8/9/10 zou ik echt niet weten.. pff moeilijk
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:36

1. Hussuuuh
2. De Consequentie
3. Surya
4. Hightower
5. K.W.I.S
6. Sensei
7. L-Deep
8. Waldo
9. Mennis-D
10. idc
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisMeth
Akra
Akra



Aantal berichten : 222
Reputatie : 36
Registratiedatum : 30-08-11
Leeftijd : 79

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:37

@Furr Mennis-D wou ik inderdaad ook in de top 10 zetten.. maar het is moeilijk om te kiezen.. Maar ik voorspel zeker dat deze dude veel cats gaat slopen en dat hij zeker over een aantal battles in de top 10 zal staan.. Maar ik zit die deelnemers lijst te bekijken het is fucking moeilijk om daar uit te kiezen
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:38

Ik twijfelde ook of ik hem er in moest zetten maar op basis wat ik tot nu toe gezien heb vind ik hem er wel in horen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:39

1. Surya
2. Huusuuh
3. De Consequentie
4. Sensei
5. Hightower
6. L-deep
7. Waldo
8. Jeevz
9. Kaascouse
10.Insayno
11.Mennis-d
12. Jason Bourne

Dit is wel van voor het laatste event. Ik weet dat als ik alle battles heb gezien mijn top 12 er anders uit zou zien, maar ik ga niet oordelen over battles die ik niet heb gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisMeth
Akra
Akra



Aantal berichten : 222
Reputatie : 36
Registratiedatum : 30-08-11
Leeftijd : 79

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:41

@Furr hij is bij uitstek wel 1 van de grappigste MC's in punch out (en ook origineel) hij is grappig met angles die nog niet eerder gebruikt zijn (tenminste niet bij mijn weet) je kan leuke jokes maken over angles die al 1000x gebruikt zijn maar hij komt met nieuwe dingen en dat is vooral erg dope .. drm hoort hij zeker in de top 10 thuis
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:42

Overrate ik K.w.i.s of onderschatten jullie hem?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:45

Hij is een beetje wisselvallig vind ik. Maar het is niet raar als je hem in je top 10 hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisMeth
Akra
Akra



Aantal berichten : 222
Reputatie : 36
Registratiedatum : 30-08-11
Leeftijd : 79

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:45

@Furr nee ik vind niet dat je hem overrate hij zou best tussen de top 10 kunnen staan ligt eraan wat je smaak is.. ik hou persoonlijk meer van lyrical/bars/personals/punchlines enshit maar als je van humor houdt en comedian.. ja dan hoort kwis duidelijk in je top 10.. Ik vind hem ook fucking origineel en orginaliteit is wel 1 van de belangrijkste dingen binnen de hiphop scene (of het nou battelen of muziek maken is) dus daar scoort hij zeker punten mee.. Maar ik denk dat als je hem tegen bijvoorbeeld Sensei zet dat de tekortkomingen van KWIS te zien zijn (zelfde als tegen L-Deep) Maar die gozer ontwikkelt zich ook want ik vond die EL shit tegen L-Deep ook fucking lyrical.. dus ja kijken wat de toekomst brengt
Terug naar boven Ga naar beneden
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:47

kdenk dat raffaarlijk ook wel in de buurt van of in de top 10 geplaatst mag worden na zondag , maarja daar heeft hij miss dan ook wel weer te weinig battles voor gedaan
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisMeth
Akra
Akra



Aantal berichten : 222
Reputatie : 36
Registratiedatum : 30-08-11
Leeftijd : 79

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:51

Ja man zeker weten raffaarlijk heeft diepe indruk gemaakt op iedereen
Hij heeft de ongeslagen Foo verslagen dus dat is zoiezo een prestatie opzich
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:52

raffa is dope, wil die battle tegen foo echt graag zien
Terug naar boven Ga naar beneden
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:54

ja man ik ook, maar dat wou niks zeggen over foo, als ik me goed kan herinneren kwam foo ook harder dan zn vorige battles
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:55

foo is ook dope sowieso.. let maar op hoe hij over 5 jaar zal zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:56

1Hussuuh
2Surya
3Consequentie
4Raffaarlijk
5Hightower
6Sensei
6Quce
7Killer
8Jason bourne
9Santios
10.Kwis
11.Riemiks
12.Waldo


Mensen die echt wegmogen na zoveel kansen
Leverage, Frans en nog iemand

Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:57

Nog iemand mag van mij wel blijven
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisMeth
Akra
Akra



Aantal berichten : 222
Reputatie : 36
Registratiedatum : 30-08-11
Leeftijd : 79

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:57

Ik moet eerlijk bekennen (NO HATE) maar ik vind Foo te played komen voor een plaats in de top 10.. hij heeft soms hele dope lines hele dope angles en hij komt zelfverzekerd over maar soms komt hij met lines die zo played zijn ja sorry weetje .. maar foo is verder fucking dope fucking veel potentie hij heeft veel facetten der battle skills in zich en ontwikkelt zich goed dus inderdaad kijk hoe hij over 5 jaar battled gek shitt
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 15:59

Ruben schreef:
Nog iemand mag van mij wel blijven

Haha goeie.

Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:00

BB mag van mij ook wel weg geen haat ofzo hij is een chille gast.. maar somige zijn zo saai om naar te kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisMeth
Akra
Akra



Aantal berichten : 222
Reputatie : 36
Registratiedatum : 30-08-11
Leeftijd : 79

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:02

BB moet wat meer werken aan zijn presence/delivery/flow maar zijn punches zijn dope..
Alleen hij komt nog iets te twijfelachtig over.. Maar ik zou hem niet uit POB willen zien zijn wel andere rappers die niet in POB thuis horen die wacker zijn dan BB
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:03

ja zo had ik het ook niet moeten zeggen.. idd zn delivry moet beter dat maakt het al een stuk boeiender om naar te kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisMeth
Akra
Akra



Aantal berichten : 222
Reputatie : 36
Registratiedatum : 30-08-11
Leeftijd : 79

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:05

Word! Maar er zijn wel meer mensen die moeten werken aan hun presence/delivery maar vergeet niet dat als ik voor me spiegel me shit doe .. is me delivery flawless en perfect en is me presence goed en alles.. maar als je daar staat shitt zenuwen gek
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:08

ChrisMeth schreef:
BB moet wat meer werken aan zijn presence/delivery/flow maar zijn punches zijn dope..
Alleen hij komt nog iets te twijfelachtig over.. Maar ik zou hem niet uit POB willen zien zijn wel andere rappers die niet in POB thuis horen die wacker zijn dan BB

Ja, er zijn 1 of 2 rappers wacker dan hem in de league maar die hebben een eigen bijdrage en die bijdrage heeft BB niet. Akra en Challa zijn er om publiek te laten lachen om de lelijkste lines. BB is lyrisch beter dan die 2 maar zo is de rest ook. BB heeft een voorronde gedaan die zeer matig was. Daarna tegen tazer matige battle. Tegen zuiderstorm was het zo redelijk tot matig dat er achteraf besloten werd om er een rodekaart battle van te maken. Rodekaart battle betekent dat je volgende keer gewoon hard moet komen wil je blijven.
Krijgt ie een battle tegen Ingewikkeld, gaat ie het verpesten. Snapje??

Ik zou em wel willen zien tegen Jeronimo. Beiden played en twijfel gevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:10

ChrisMeth schreef:
Word! Maar er zijn wel meer mensen die moeten werken aan hun presence/delivery maar vergeet niet dat als ik voor me spiegel me shit doe .. is me delivery flawless en perfect en is me presence goed en alles.. maar als je daar staat shitt zenuwen gek


Hhahaahahahahah aahahahahah
hahaahh xd

JIJ oefent voor je spiegel? hahaahah

Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Akra
Akra



Aantal berichten : 126
Reputatie : 12
Registratiedatum : 07-09-11

De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitimewo 19 okt 2011 - 16:10

NiggehvanAlmere schreef:
ChrisMeth schreef:
BB moet wat meer werken aan zijn presence/delivery/flow maar zijn punches zijn dope..
Alleen hij komt nog iets te twijfelachtig over.. Maar ik zou hem niet uit POB willen zien zijn wel andere rappers die niet in POB thuis horen die wacker zijn dan BB

Ja, er zijn 1 of 2 rappers wacker dan hem in de league maar die hebben een eigen bijdrage en die bijdrage heeft BB niet. Akra en Challa zijn er om publiek te laten lachen om de lelijkste lines. BB is lyrisch beter dan die 2 maar zo is de rest ook. BB heeft een voorronde gedaan die zeer matig was. Daarna tegen tazer matige battle. Tegen zuiderstorm was het zo redelijk tot matig dat er achteraf besloten werd om er een rodekaart battle van te maken. Rodekaart battle betekent dat je volgende keer gewoon hard moet komen wil je blijven.
Krijgt ie een battle tegen Ingewikkeld, gaat ie het verpesten. Snapje??

Ik zou em wel willen zien tegen Jeronimo. Beiden played en twijfel gevallen.

WORD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De TOP 10 van POB volgens jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De TOP 10 van POB volgens jullie   De TOP 10 van POB volgens jullie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De TOP 10 van POB volgens jullie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hardste lijn binnen pob volgens jullie
» Vinden jullie ook niet dat.........
» Ken jullie grenzen
» schema top 16 battles wat denken jullie
» Tazer vs BB - Wat vonden jullie van de jury?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: