Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?

Ga naar beneden 
+11
ViezeFraasie
Le Veragé
Jodenkoek
Kletz
Hunter
Mattie
Frans
Sam
Zjos
Joost
Jaap
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 13:28

Ik vond hem in z'n 1ste battle niet echt dope op z'n delivery na. Z'n battle tegen Em0 vond ik wel hard en in z'n battles daarna vond ik hem ook best goed.

Het enige probleem is dat naarmate de tijd verstreek ik hem steeds minder origineel begon te vinden en met een heleboel lines komt die al in Grindtime zijn gebruikt. Ik denk niet dat hij dit expres doet, maar sommige concepten gaan echt te ver..

Ik hoop dat je dochter vreemd gaat met een jood (ofzo) - Dizaster vs HFK
Vuist in de lucht - Hollow da don vs Passwurdz
Schema tegen Foo met: mensen kijken naar mij en zien......, mensen kijken naar jou en zien... - Conceited vs Arsonal
Hij heeft geen pik gezogen, hij wilde alleen weten hoe het smaakte - The Saurus vs Madness
3e ronde, nog niet eens over zn neus begonnen - Aye verb vs Marvwon

Er zijn er nog wel een paar die ik nu ff vergeet maar ja...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 16:45

Misschien omdat hij een Arabische Turk is?
In Den Haag vinden veel mensen Em0 ook geweldig alleen
door zijn afkomst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 17:49

Bij het 1 jarig bestaan van Punchout stond ik op een gegeven moment naast 2 kerels, die het over Najih hadden.. Ze vonden Najih de beste van Punchout, voor zover ik het kon volgens kwam dat vooral door de delivery, de argressie die Najih brengt..

Overigens waren die kerels volgens mij gewoon van nederlandse afkomst
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 18:33

Ja ik snap ook wel waarom mensen hem goed vinden, maar als je op een gegeven moment genoeg battle kennis hebt zie je gewoon dat hij met played shit komt.

Ik herinner me er trouwens weer een...dat Playstation schema tegen Killer is ook wel eens op ongeveer dezelfde manier gebruikt, maar toen eindigde de rapper met: "blablabla...shit, in Call of Duty!" Ik weet helaas even niet meer in welke battle dit is..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Sam
SJONNIE
SJONNIE
Sam


Aantal berichten : 438
Reputatie : 28
Registratiedatum : 29-06-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 21:18

Ik vind Najih keihard, maar ik snap het wel. Hij komt steeds minder origineel, vind ik ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frans
Akra
Akra



Aantal berichten : 111
Reputatie : 15
Registratiedatum : 01-07-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 21:31

EEerste Battle was hij fucking droog vond ik
Tegen Em0 had hij wisselende lines, veel agressieve schema's waar de clou een beetje mist
Als we toch met Grindtime vergelijken... cats als Dizaster en Dirt hebben ook die schema's, maar dan met een punch aan et einde die het geheel NOG doper maken
En bij Najih vind ik de schema's dope maar ontbreekt de overtreffende punch erbij

Tegen Foo vond ik zijn minste battle eigenlijk, paar grappige lines, maar toch veel lines waar ik zelf niet zo veel mee had

Tegen Killer en tegen Romeo vond ik toch wel zijn dopeste battles, Romeo om de humor die hij bracht en bij Killer vooral de mix van agressie en humor (Nelson Mandela schema killde)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 21:52

Idd, bij Najih ontbreekt vaak de punch. Hij eindigde in de eerste ronde tegen Killer ook met: "blkabkabla grotere gaten dan de aars van z'n zusje".

Wtf is dat voor punch?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Mattie
Akra
Akra
Mattie


Aantal berichten : 108
Reputatie : 4
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Bij je moer.

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 22:42

Ik zelf vind 'm erg dope.
Tegen killer was dat z'n beste battle tot nu toe vond ik.
Maar ja, iedereen heeft wel eens een played out line gebruikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimedo 7 jul 2011 - 0:21

Ik niet hoor Embarassed



Ik vind juist dat Najih in elke battle steeds beter wordt. Eerste battle was qua deliery erg dope, qua lines was het een beetje simpel. Tegen Em0 had ie meer played lines maar ook dopere schemas.. battles daarop waren doper met minder played lines en meer schemas en poging tot punches.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kletz
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 2
Reputatie : 0
Registratiedatum : 07-07-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimedo 7 jul 2011 - 23:52

Najih is erg dope..

zijn rijmschema's zijn tof, hij heeft soms kapot erge multi's en aggressieve delivery is toch echt wel hard hoor.

dat van die played grindtime-lines kan wel waar zijn..
maar denk dat meer dan de helft van de pob-crowd niet eens engelstalige battle leagues volgt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimedo 7 jul 2011 - 23:54

Dus? Dan is het niet erg dat ie shit (niet expres) kopieert? Z'n multi's zijn soms ook wel geforceerd, maar hij heeft sowieso wel z'n dope momenten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimevr 8 jul 2011 - 0:04

Ik ben het denk ik wel met Jaap eens.... Allereerst vind ik dat 'ie echt een dope, agressieve flow heeft. Ik vind hem zeker een dope MC, alleen tegen Killer vind ik dat 'ie echt een paar beschamende lines had..

Grootste voorbeeld: die cumshot line... ik zou me echt schamen om zoiets te spitten.
En dan zijn er nog echt clowns die "OOOHHHHH" roepen, dan merken dat 'ie eigenlijk helemaal niet dope is, en maar snel hun smoel houden...
Precies hetzelfde met "een pijnlijke dood, is een lapdance van je moeder krijgen".

Ik vind eigenlijk de meeste mom-lines wel wack... Sommige zijn wel origineel, maar als je erover nadenkt slaan ze eigenlijk nergens op (zolang je je tegenstander's moeder niet kent/ooit hebt gezien).. Je kunt bij wijze van spreke net zogoed iemand's oom ofzo dissen omdat het zo'n faggot is (je kent hem toch niet).

Wat denken jullie?

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimevr 8 jul 2011 - 0:07

Ja die moeder lines waren beschamend man...zeker omdat ie nog zat te smeken om een extra line en dan dropt ie zo'n wacke..

Ik vond het ook jammer dat ie zei van "blablabla over zn moeder ga praten, dan hebben jullie dat goed geraden."

Zo voorspelbaar, ik wist al dat ie "goed geraden" ging zeggen toen hij zei "moeder praten"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimevr 8 jul 2011 - 0:14

Word, zolang je niet eens weet of iemand's moeder wel dik is, vind ik zulke lines spitten echt lelijk. Doet me denken aan toen ik 8 was en ik het stoer vond om te zeggen "ja ik heb je dikke moeder geneukt!!!", het slaat eigenlijk gewoon nergens op.

Daarnaast vind ik Najih in z'n vorige battles wel een stuk doper en in het algemeen ook zeker een dope MC, dus no hate verder..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimedo 4 aug 2011 - 14:15

Dit is dope:

Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Le Veragé
Akra
Akra
Le Veragé


Aantal berichten : 100
Reputatie : 3
Registratiedatum : 13-07-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimedo 4 aug 2011 - 15:36

tis meer het complete pakket

en de verbanden die jij legt met die battles zijn overigens wel aardig vaag bro
tis zoooo vaak dat iets een beetje gelijk klinkt, maar toch in een compleet ander jasje zit
als je daar deze dagen nog over gaat vallen kan je beter geen battles meer kijken denk ik zo

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimedo 4 aug 2011 - 15:40

Dude..

Die verbanden zijn echt niet vaag. En ik zeg ook niet dat Najih EXPRES dingen kopieert, maar ik weet zeker dat hij al die battles die ik opnoem heeft gezien en daar (onbewust) dingen van heeft gebruikt. En deze dingen vielen me gewoon op toen ik die battles keek, tis echt niet dat ik Najih naar beneden wil halen ofzo. Maar ik moest die dingen toch gewoon ff melden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
ViezeFraasie
Akra
Akra



Aantal berichten : 139
Reputatie : -4
Registratiedatum : 27-07-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimedo 4 aug 2011 - 17:16

ja maar wat heeft jouw statement te maken met de titel ´waarom vind iedereen najih zo geweldig´ ?
dan lijkt het juist wel alsof je em naar beneden wilt halen.. iniedergeval in mijn ogen wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimedo 4 aug 2011 - 18:29

Jij komt gewoon voor je homie op maar dit is een forum waar je kan discussieren over battles en rappers. Als ik dit topic zo wil noemen dan doe ik dat...waar het om gaat heb ik allemaal al gezegd. En ik vind Najih verder gewoon een dope MC, maar zeker niet een van de beste.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
ViezeFraasie
Akra
Akra



Aantal berichten : 139
Reputatie : -4
Registratiedatum : 27-07-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimedo 4 aug 2011 - 19:03

als ik voor em zou opkomen zou ik zeggen dat het allemaal nep en dom is wat je zei.. maar dat ik deed ik niet man dus chill out.. maar het leek me gewoon raar dat je een topic aanmaakt met de vraag waarom iedereen hem zo geweldig vind terwijl je ook zelf gewoon pluspunten over hem hebt kunnen bedenken.. niemand heeft gezegd dat ie geen minpunten heeft jatoch ?


zoja? hou ik me bek dicht
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimedo 4 aug 2011 - 19:59

Ik noemde het topic zo omdat de meeste mensen Najih roemen om die dingen die ik in de opeingspost opnoemde. Terwijl dat juist lines zijn die ik in een andere vorm al vaker voorbij heb zien komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Le Veragé
Akra
Akra
Le Veragé


Aantal berichten : 100
Reputatie : 3
Registratiedatum : 13-07-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimedo 4 aug 2011 - 21:40

dont stress it jaap we komen je niet bashen...tis meer dat ik het van een andere invalshoek dan jij zie
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimedo 4 aug 2011 - 22:39

Dat kan natuurlijk. Maar als Dizaster zegt: I hope your wife marries a jew (oid) en Najih zegt vervolgens: Ik hoop je vriendin vreemd gaat met een jood (oid) tja...zeg niet dat hij het expres doet, maar mijn punt is juist dat ik het jammer vind dat ik eerst dacht dat hij origineel kwam, maar er gaandeweg achter kwam dat veel dingen al vaker gedaan zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Le Veragé
Akra
Akra
Le Veragé


Aantal berichten : 100
Reputatie : 3
Registratiedatum : 13-07-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimevr 5 aug 2011 - 9:21

dan vind ik eerder dat je gevoel van teleurstelling niet zo zwaar moet opvatten:P
gaanderweg zul je dat van meer mc's vinden
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitimevr 5 aug 2011 - 10:39

laat maar, je snapt er niks van.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?   Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waarom vindt iedereen Najih zo geweldig?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waar is iedereen?
» Para Brother - Diss tegen iedereen (ook just b)
» Waarom...
» Waarom
» Waarom..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: