Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 L-Deep VS Hightower

Ga naar beneden 
+29
sauterfaun
Joost
khadaffi
rmn92
Sam
Zjos
westside
AGIE
Albo
Huussuh
Auron
kapitein033
Randy
Johan
Mattie
furr
Riemiks
Hauntedbacon
Ruben
ChrisMeth
Jodenkoek
NiggehvanAlmere
jordyvision
JohanDerksenJr
Hunter
Jaap
piraat013
master
Willem
33 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimezo 20 nov 2011 - 23:49

Jaap schreef:
Heeft niemand het trouwens opgemerkt dat Hunter en L-Deep allebei een 'dunnetjes over' line hadden?

Ook zelfde opstapje btw (sukkeltje slopen/sukkel te slopen).. dit is in alle battles gebeurd van me tot nu toe en elke keer deed ik hem eerder op het event zelf Cool

HT got this.. L-Deep komt redelijk, maar ik vind dit sowieso niet zijn beste battle. Hightower komt gewoon met hele dope personals en gebruikt originele angles op l-deep. Je kan ook aan Deep zien dat ie nerveus wordt soms. Maar inderdaad wel een leuke battle.
Terug naar boven Ga naar beneden
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimezo 20 nov 2011 - 23:59

als jij echt denkt dat 54 mijn leeftijd is verdien je de koekenpan op je face
Terug naar boven Ga naar beneden
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 0:01

en je mag stikken in kaakwater
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 0:15

Stop maar
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 0:20

waarom is l deep niet meer agressief als bij huussuh?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam
SJONNIE
SJONNIE
Sam


Aantal berichten : 438
Reputatie : 28
Registratiedatum : 29-06-11

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 9:59

Asjemenou G
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 10:20

XXL-Beats schreef:
Asjemenou G

jeetjemineetje
Terug naar boven Ga naar beneden
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 10:50

yo ik vond de eerste ronde duidelijk voor HT, ldeep was daar 1schema aan het verspillen dat HT nooit sex heeft en 1 schema aan dat je hem nooit ziet tjappen plus die shit over zn ghetto achtige leven(haat dat soort shit) en HT had gewoon harde personals over ldeep zn battlecariere, wordplays over magnums en bounty´s en die staken ver boven ldeep zn shit uit

de 2de ronde vond ik eigenlijk de slechtste ronde ,ldeep had wel leuke lines over kwelling van zn zaterdag, te hoog van de toren blazen,fido dido,11 sep enz maar die leek idd wat jaap volgens mij zei op die 747 van huussuh en ht had het eigenlijk al voorspeld daarna, begon ldeep over nazi shit alleen die american history x line moest ik een klein beetje lachen maar die hele shit sloeg eigenlijk nergens op, ht daarentegen was bijna tot niets aan het zeggen en had een kleine choke dus geef deze aan L

3de ronde was moeilijk,, ldeep begon zwakjes met :over 2weken jarig/7uur savonds enz,, maar daarna zn schema over ht zn baan was gruwelijk maar aan ht zn reactie te zien klopte het waarschijnlijk niet helemaal plus het spreekt zn eigen shit over zn ''moeilijke leven'' een beetje tegen, die shit over syndroom van down kind enz vond ik totaal niet on point, ht begon goed met de gunrhymes en de bedoeling erachter en had meer verschillende angles alleen de grotehoofd jokes waren een beetje jammer(ht zn hoofd is ook aardig groot en rechthoekig) maar deze ronde gaat naar mijn mening net naar HT

dus HT wint naar mijn mening deze battle, maar al met al: ''Dope Battle" #nodudemetgeruiteoverhemdenenfittedcaps
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 11:50

rmn92 schreef:
yo ik vond de eerste ronde duidelijk voor HT, ldeep was daar 1schema aan het verspillen dat HT nooit sex heeft en 1 schema aan dat je hem nooit ziet tjappen plus die shit over zn ghetto achtige leven(haat dat soort shit) en HT had gewoon harde personals over ldeep zn battlecariere, wordplays over magnums en bounty´s en die staken ver boven ldeep zn shit uit

de 2de ronde vond ik eigenlijk de slechtste ronde ,ldeep had wel leuke lines over kwelling van zn zaterdag, te hoog van de toren blazen,fido dido,11 sep enz maar die leek idd wat jaap volgens mij zei op die 747 van huussuh en ht had het eigenlijk al voorspeld daarna, begon ldeep over nazi shit alleen die american history x line moest ik een klein beetje lachen maar die hele shit sloeg eigenlijk nergens op, ht daarentegen was bijna tot niets aan het zeggen en had een kleine choke dus geef deze aan L

3de ronde was moeilijk,, ldeep begon zwakjes met :over 2weken jarig/7uur savonds enz,, maar daarna zn schema over ht zn baan was gruwelijk maar aan ht zn reactie te zien klopte het waarschijnlijk niet helemaal plus het spreekt zn eigen shit over zn ''moeilijke leven'' een beetje tegen, die shit over syndroom van down kind enz vond ik totaal niet on point, ht begon goed met de gunrhymes en de bedoeling erachter en had meer verschillende angles alleen de grotehoofd jokes waren een beetje jammer(ht zn hoofd is ook aardig groot en rechthoekig) maar deze ronde gaat naar mijn mening net naar HT

dus HT wint naar mijn mening deze battle, maar al met al: ''Dope Battle" #nodudemetgeruiteoverhemdenenfittedcaps

ok
Terug naar boven Ga naar beneden
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 12:28

zoals jaap zei, je faalt met je ok's
t is al te voorspellen wat je hierop gaat zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 12:36

ok
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 14:35

rmn92 schreef:
zoals jaap zei, je faalt met je ok's
t is al te voorspellen wat je hierop gaat zeggen

ja
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 14:57

Goedzo rmn1992 geef altijd uitgebreid je mening over een battle
En laat je niet 'dismotiveren' door die 'ok'
Terug naar boven Ga naar beneden
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 15:15

thnx G;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 16:35

rmn92 schreef:
yo ik vond de eerste ronde duidelijk voor HT, ldeep was daar 1schema aan het verspillen dat HT nooit sex heeft en 1 schema aan dat je hem nooit ziet tjappen plus die shit over zn ghetto achtige leven(haat dat soort shit) en HT had gewoon harde personals over ldeep zn battlecariere, wordplays over magnums en bounty´s en die staken ver boven ldeep zn shit uit

de 2de ronde vond ik eigenlijk de slechtste ronde ,ldeep had wel leuke lines over kwelling van zn zaterdag, te hoog van de toren blazen,fido dido,11 sep enz maar die leek idd wat jaap volgens mij zei op die 747 van huussuh en ht had het eigenlijk al voorspeld daarna, begon ldeep over nazi shit alleen die american history x line moest ik een klein beetje lachen maar die hele shit sloeg eigenlijk nergens op, ht daarentegen was bijna tot niets aan het zeggen en had een kleine choke dus geef deze aan L

3de ronde was moeilijk,, ldeep begon zwakjes met :over 2weken jarig/7uur savonds enz,, maar daarna zn schema over ht zn baan was gruwelijk maar aan ht zn reactie te zien klopte het waarschijnlijk niet helemaal plus het spreekt zn eigen shit over zn ''moeilijke leven'' een beetje tegen, die shit over syndroom van down kind enz vond ik totaal niet on point, ht begon goed met de gunrhymes en de bedoeling erachter en had meer verschillende angles alleen de grotehoofd jokes waren een beetje jammer(ht zn hoofd is ook aardig groot en rechthoekig) maar deze ronde gaat naar mijn mening net naar HT

dus HT wint naar mijn mening deze battle, maar al met al: ''Dope Battle" #nodudemetgeruiteoverhemdenenfittedcaps

----------------------------------------------------

Fuck die ''ok''

Ik ben het verder wel ongeveer met je eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 18:12

ik heb geen fitted caps!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 18:58

kom schilderswijk eh zemmel
Terug naar boven Ga naar beneden
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 19:01

Dope battle (no Jordy)
Ik vond het erg gelijk opgaan (no Jordy)
Ik vond dat L de eerste ronde had en HT de laatste (no Jordy)
uiteindelijk kwam het dus neer op ronde 2 waarin L 'm edgte (no Jordy)

Dus dat
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 19:11

Dope battle ja. Ronde 1 & 3 vind ik vrij duidelijk voor HT, ronde 2 ongeveer gelijk.

Ik vind HT wat origineler komen, dat maakt denk ik het verschil voor mij
Terug naar boven Ga naar beneden
Ill-Sickness
SJONNIE
SJONNIE
Ill-Sickness


Aantal berichten : 481
Reputatie : 15
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : 038

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 22:36

dubbel loops lijn was awesome.
ook die hoofd/omdat die makkelijk te raken is was wel leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Akra
Akra



Aantal berichten : 126
Reputatie : 12
Registratiedatum : 07-09-11

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 15:51

Nee die hoofd raken was simpel en die evenwicht was played.
Terug naar boven Ga naar beneden
roffazuidje
Akra
Akra



Aantal berichten : 55
Reputatie : 5
Registratiedatum : 27-07-11

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 15:58

Hunter waar zie je dat l-deep nerveus word? Je kan duidelijk zien dat het helemaal niets doet met l-deep. De hoofdlines falen kapot hard, aangezien l-deep een normaal hoofd heeft en dat hightower's voorhoofd biggie is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willem
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 8
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-10-11

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 16:12

Nou ja bij elke line van HT waar het publiek losgaat neemt Ldeep een slokje als je oplet.
In de 3rde ronde doe hij dat nog 2/3 keer terwijl het flesje al leeg is , dus op dat moment weet hij zich niet echt een houding te geven dus drinkt ie uit een leeg flesje als afleiding dus die lines doen echt wel iets met L-deep denk ik man.
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 16:30

Ik drink ook altijd uit een leeg flesje, om laatste druppels er uit te halen.

jwz.
Terug naar boven Ga naar beneden
roffazuidje
Akra
Akra



Aantal berichten : 55
Reputatie : 5
Registratiedatum : 27-07-11

L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 16:36

Zou een mogelijkheid kunnen zijn ja, bijna elke line van HT neemt hij een slok. Als je goed kijkt in ronde 3 zie je hem 2 keer achter elkaar ''lucht'' drinken tijdens HT zijn gun rhymes. Ik denk dat het ook kan komen door de zenuwen ofzo.

Of wat furr zegt, mischien zaten er nog paar druppels in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: L-Deep VS Hightower   L-Deep VS Hightower - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
L-Deep VS Hightower
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hightower VS ?
» Waldo vs Hightower
» Hightower vs Jason Bourne
» Promo: Waldo VS Hightower (Movie Battle) Maart Madness
» EZG vs. L-Deep

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: