Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle

Ga naar beneden 
+10
Zjos
NiggehvanAlmere
Ruben
sauterfaun
furr
piraat013
khadaffi
Auron
Jaap
kapitein033
14 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
kapitein033
SJONNIE
SJONNIE
kapitein033


Aantal berichten : 370
Reputatie : 8
Registratiedatum : 15-08-11

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 16:59

Vooruit: Jason Bourne

Achteruit: Crhis Meth
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 17:12

Ik vind dat Huussuh elke battle beter wordt..je ziet dat hij experimenteert met soort lines, rijmschema's worden steeds beter enzo.
Shiike wordt ook elke battle beter.

Jeronimo is naar mijn mening het meest achteruit gegaan. Die dude werd elke battle slechter.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 17:30

Jaap schreef:
Ik vind dat Huussuh elke battle beter wordt..je ziet dat hij experimenteert met soort lines, rijmschema's worden steeds beter enzo.
Shiike wordt ook elke battle beter.

Jeronimo is naar mijn mening het meest achteruit gegaan. Die dude werd elke battle slechter.

shiike is qua delivery zwaar achteruit gegaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 17:31

lol?

Shiike z'n delivery is juist veel beter geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 18:03

ik vind t akelig om naar te luisteren aangezien het niet duidelijk is waar de zin begint of stopt. dit haalt alle impact uit de punches weg
Terug naar boven Ga naar beneden
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 18:08

Shiike vind ik juist achteruit gegaan.

vooruit: Jason Bourne, huussuh, killer, hunter, raffaarlijk, hij etc.

achteruit: ok
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 18:08

Als jij niet hoort waar de zin begint of stopt moet je beter opletten..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 18:09

Niet alleen daarom jaap, zoals hij al zegt wordt de impact van de punch ook minder..
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 18:47

Acteruit : Insayno DC CM terry ,apnormaal ,waldo, Jeronimo ldeep(twijfel geval komt soms best played) Qucee
Vooruit : Hunter ,raffa killer jason bourne Kaacouse kwiss ,HT
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 19:06

Meest vooruit: Sensei.


Meest achteruit: Emo/najih. Waren echt de cats van hun voorronde maar hebben de hoge verwachtingen niet echt waargemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
kapitein033
SJONNIE
SJONNIE
kapitein033


Aantal berichten : 370
Reputatie : 8
Registratiedatum : 15-08-11

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 19:40

Ik vind Najih wel vooruitgegaan. Zijn lines waren zo wack tegen Romeo..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 19:51

True
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 20:07

Waarom ben ik achteruit gegaan? Omdat mijn laatste battle wat minder was?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 20:42

Vooruit: Terry, Foo, Raffaarlijk, Hunter, Jeevz, Jason bourne
Achteruit: Riemiks, Chris meth, Jeronimo
Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 22:15

Waarom word jeronimo uberhaupt genoemd. Die gozer is achteruit geboren
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 22:21

Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 22:24

Ik heb jeronimo altijd niveau strondlikken gevonden, en daar is die nooit weg geweest dus vind ik het irrelevant om hem in dit topic te noemen als zijnde voor- en/of achtergaand.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 22:47

sauterfaun schreef:
Waarom ben ik achteruit gegaan? Omdat mijn laatste battle wat minder was?

tegen apnormaal :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 22:47

@piraat, terry achteruitgegaan? Terry is juist zwaar verbeterd sinds zijn eerste battle. Ik kan me nog herinneren dat jij zelfs dacht dat hij van ys zou verliezen
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 22:51

Zjos schreef:
@piraat, terry achteruitgegaan? Terry is juist zwaar verbeterd sinds zijn eerste battle. Ik kan me nog herinneren dat jij zelfs dacht dat hij van ys zou verliezen


Ja WEL verbeterd maar niet al te veel mijn mening kijk naar Zijn lines tegen cm en van mij hoeft hij dus ook niet terug te komen zoals dani apnormaal leverage romeo en jeronimo
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 22:53

Stop maar piraat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 22:54

ok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 22:54

tegen cm was zijn performance wat minder, en zijn lines wat wisselvallig. Maar toch zie ik absoluut potentie in hem. Als terry op dreef is, moet ik altijd wel om hem lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 22:56

overigens vind ik persoonlijk Jason Bourne het meest vooruitgegaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 23:24

Jaap schreef:
Als jij niet hoort waar de zin begint of stopt moet je beter opletten..

Sowieso is het meeste wat Shiike spit gewoon troep, en slaat het nergens op.

Ik blijf hem grappig vinden maar daar blijft het ook bij..

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle   Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meest vooruit/achteruit-gaande MC na zijn voorrondebattle of 1e leaguebattle
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Meest lachwekkende bars (grappig omdat ze zo slecht zijn)
» BEEF GAANDE NU
» DJ TLM live hiphop mix NU gaande
» Froze & Lerr Freestyle @ Vooruit!
» G-no ft. Persoonlijk & Romay - Vooruit (Santios als acteur)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: