Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Dope youtube kanalen

Ga naar beneden 
+2
Jaap
Jodenkoek
6 plaatsers
AuteurBericht
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimema 11 jul 2011 - 4:58

Ik kom af en toe op videos waarvan ik denk.... damn, waarom benk dit niet eerder tegengekomen?
Er staat echt kankergrappige/dope shit op youtube... als je chille kanalen/videos kent, drop ze hier.

1. EpicMealTime: voor degene die het niet kent, check het gewoon:


2. FPSRussia: alleen als je van wapens houd.. Een gekke rus die met vanalles schiet; AK's, shotguns, snipers, mortars... (alles 100% legaal in Amerika, bijna alles wat je ziet in z'n videos heeft 'ie ook zelf gekocht en in bezit) ik vind het kk hard..
Weetniet of iedereen het dope vindt, maar zeker waard om te checken. Kijk deze helemaal af, ik zelf vind hem kk hard:


Hij heeft laatst een RPG (rocketlauncher) gekocht waarvan die binnekort een video maakt... tot nu toe is dit wel het 'uiterste';

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimema 11 jul 2011 - 7:46

Je zit Arizona toch? Daar is het toch legaal om gewoon openbaar alles met je vuurwapen te doen, als je maar niet schiet?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimema 11 jul 2011 - 9:26

Ik ken alle wetten niet precies, het is in elk geval legaal een wapen te bezitten zonder een vergunning (sinds misschien een jaartje) als je 21+ bent..

Als je 18-21 bent moet je eerst een vergunning hebben, ik krijg er binnenkort wel een van m'n pa (wapen+vergunning),

Die FPSRussia woont volgens mij in NY, en hij beweert als je genoeg geld hebt en tijd ervoor over hebt, dat je elk wapen kan krijgen wat je wilt... (Ook bijvoorbeeld een Mortar... lol) - alle wetten verschillen per staat dus ik weet niet precies hoe het hier werkt, ik denk wel ongeveer hetzelfde..

M'n pa heeft wel een 12gauge shotgun, en volgens mij is het legaal om die te hebben en ermee te schieten in de bossen, niet zomaar op straat.. lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimema 11 jul 2011 - 10:36

Ik zocht net ff die shit op and it blew my mind. Je hebt geen vergunning nodig om rifles en shotguns te kopen en te dragen, maar je hebt wel een vergunning nodig voor een kleine handgun!

En het dan nog gek vinden dat er zoveel shootouts zijn...only in America...(en in 3e wereld landen natuurlijk, alhoewel ik dat woord haat, gezien er maar 1 wereld is).

Zo krom ook dat Amerika in principe geweld promoot, maar als er iets met seks is wordt alles gecensureerd en wordt er ONGELOFELIJK VEEL ophef over gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimema 11 jul 2011 - 10:37

In amerika kom je overal wapens tegen je kan bij de kapper kopen bij de grote walmart bij je bank enz maar in sommige staten is het zelfs verboden om een wapen te kopen zonder wapen vergunning maar dat verschillend per regio .

seks censuur is laf het is geen noord Korea of zo ik heb zo hekel aan die dictatuur van noord Korea,maar u.s.a is inderdaad dom bezig
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimema 11 jul 2011 - 10:43

Hou je bek over Noord-Korea.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimema 11 jul 2011 - 11:16




kk gay


Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimema 11 jul 2011 - 11:24

Dope youtube kanalen Xzibit+wtf
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Hauntedbacon
SJONNIE
SJONNIE
Hauntedbacon


Aantal berichten : 448
Reputatie : 16
Registratiedatum : 03-07-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Amsterdam

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimema 11 jul 2011 - 13:31

Dope youtube kanalen Yo_orig
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimema 11 jul 2011 - 16:32

Haha lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimema 11 jul 2011 - 22:25

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimema 11 jul 2011 - 22:31

Stop daar eens mee
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimema 11 jul 2011 - 22:43

Jaap schreef:
Ik zocht net ff die shit op and it blew my mind. Je hebt geen vergunning nodig om rifles en shotguns te kopen en te dragen, maar je hebt wel een vergunning nodig voor een kleine handgun!

En het dan nog gek vinden dat er zoveel shootouts zijn...only in America...(en in 3e wereld landen natuurlijk, alhoewel ik dat woord haat, gezien er maar 1 wereld is).

Zo krom ook dat Amerika in principe geweld promoot, maar als er iets met seks is wordt alles gecensureerd en wordt er ONGELOFELIJK VEEL ophef over gemaakt.

Yep ben het wel met je eens, alleen ze kunnen het nu niet meer terugdraaien... Als ze nu wapens zouden verbieden, zouden alle 'criminelen' nog rondlopen met wapens, en de onschuldige burger zou zich niet meer kunnen verdedigen... Het heeft wel z'n voordelen, maar zeker weten meer nadelen..

@Piraat,
Ik weet niet waar jij in Amerika op vakantie bent geweest, maar hier kan je in elk geval niet bij de bank (lol?) of walmart ofzo wapens kopen...
Je hebt speciale winkels+pawnshops daarvoor... Maargoed, kan wel verschillen met andere staten.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimedi 12 jul 2011 - 10:41

Jodenkoek schreef:
Jaap schreef:
Ik zocht net ff die shit op and it blew my mind. Je hebt geen vergunning nodig om rifles en shotguns te kopen en te dragen, maar je hebt wel een vergunning nodig voor een kleine handgun!

En het dan nog gek vinden dat er zoveel shootouts zijn...only in America...(en in 3e wereld landen natuurlijk, alhoewel ik dat woord haat, gezien er maar 1 wereld is).

Zo krom ook dat Amerika in principe geweld promoot, maar als er iets met seks is wordt alles gecensureerd en wordt er ONGELOFELIJK VEEL ophef over gemaakt.

Yep ben het wel met je eens, alleen ze kunnen het nu niet meer terugdraaien... Als ze nu wapens zouden verbieden, zouden alle 'criminelen' nog rondlopen met wapens, en de onschuldige burger zou zich niet meer kunnen verdedigen... Het heeft wel z'n voordelen, maar zeker weten meer nadelen..

@Piraat,
Ik weet niet waar jij in Amerika op vakantie bent geweest, maar hier kan je in elk geval niet bij de bank (lol?) of walmart ofzo wapens kopen...
Je hebt speciale winkels+pawnshops daarvoor... Maargoed, kan wel verschillen met andere staten.

Nee,ik ben helaas nog niet in Amerika geweest maar zag een waargebeurd documentaire bowling for clumbine en in de staat Californië kon je bij een wall mart wapens koppen ,bij sommige kappers ,zelfs bij een bank ,maar volgen die gast gaat er een wet komen ,dat je vuurwapens niet meer overal kunt kopen.En ja ik schrok zelfs ook dat je dat bij een bank kon kopen maar dat was 2002 dus er kan wel wat veranderd zijn.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Bowling_for_Columbine als je op Wikipedia kijkt zie je het wel :p
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimedi 12 jul 2011 - 16:10





09:27 kk grappig
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimedi 12 jul 2011 - 18:12

Jaap schreef:
Hou je bek over Noord-Korea.

Dope youtube kanalen 128859581910843658



Dope youtube kanalen Fcd6ae210ckoreajpg



Dope youtube kanalen 129050883597687787



Dope youtube kanalen Northkorea





En ten slotte nog als laatste.

Dope youtube kanalen D639bed5922f01e3a40f083

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimedi 12 jul 2011 - 20:45

Dope youtube kanalen Tumblr_led9jjsvbb1qfdp9do1_250
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimewo 13 jul 2011 - 5:45

Dope youtube kanalen Gallery1291230339lookin



Dope youtube kanalen Kjidetail201210103850



Dope youtube kanalen Kim2e1294674303212



Dope youtube kanalen Tumblrle399staso1qewv1l



Dope youtube kanalen Ilobserving



Jaap snapt hem wel. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimewo 13 jul 2011 - 9:26

And just like that, kwam ik gister weer ineens op een video....

Meet 'edbassmaster', een komediant die de straten opgaat als een van z'n 5 zelf verzonnen personages (allemaal met hun eigen kledingstijl etc, manier van spreken etc.) en mensen laat denken... "WTF?!"... Hahaha ik heb gelijk iets van 30 video's bekeken, na een tijd moest ik gewoon stoppen leek wel alsofk een hartaanval kreeg...

Meet 'The Hacker' (hij rookt niet echt btw + ziet er dus int echt totaal anders eruit):



Deze is erger alleen jammer van het einde:



-



Laatst aangepast door Jodenkoek op wo 13 jul 2011 - 10:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimewo 13 jul 2011 - 10:02

Hahaha, ik had tranen van het lachen bij die eerste.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimedo 14 jul 2011 - 19:10

Meh ik niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimedo 14 jul 2011 - 20:13

Ik vind het ook niet grappig een gast die niet kan roken maar toch rookt en zich anders voordoet dan dat hij werkelijk is lame
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimedo 14 jul 2011 - 20:25

Het is een komediant...dat is gewoon een personage van hem...ik vond het wel droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimedo 14 jul 2011 - 22:33

Ik vind het persoonlijk kankergrappig, maar je moet de (droge) humor er ook van inzien.
Die gast probeert mensen gewoon te laten denken "WTF?", en ze snappen natuurlijk ook niet dat het een act is...
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitimevr 15 jul 2011 - 23:19

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dope youtube kanalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dope youtube kanalen   Dope youtube kanalen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dope youtube kanalen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» DOPE(STE) LINE(S) !
» Dope beats
» Dope soundtracks
» Dope D.O.D.: Branded
» Dope albums

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: