Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuwe beats van DC

Ga naar beneden 
+3
Ill-Sickness
Vrouwonvriendelijk
De Consequentie
7 plaatsers
AuteurBericht
De Consequentie
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : 7
Registratiedatum : 28-11-11

Nieuwe beats van DC Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe beats van DC   Nieuwe beats van DC Icon_minitimewo 14 dec 2011 - 14:02

3 Nieuwe beats!

http://thomaschristopher.bandcamp.com/
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Nieuwe beats van DC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe beats van DC   Nieuwe beats van DC Icon_minitimewo 14 dec 2011 - 21:30

Even checken bruv
Terug naar boven Ga naar beneden
Ill-Sickness
SJONNIE
SJONNIE
Ill-Sickness


Aantal berichten : 481
Reputatie : 15
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : 038

Nieuwe beats van DC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe beats van DC   Nieuwe beats van DC Icon_minitimewo 14 dec 2011 - 21:32

klinken wel dope!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Nieuwe beats van DC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe beats van DC   Nieuwe beats van DC Icon_minitimewo 14 dec 2011 - 21:33

Pulp vind ik loeihard
Escapisme is relaxed! niet mijn ding om op te spitten, maar wel om naar te luisteren.
Zielscrisis is tof! De intro is lekker rustig dus wanneer hij inklapt wekt het zo'n verrassingseffect op! dat wekt weer euforie op bij mensen en zo krijg je crowd echt los bij showcases!
ga zo door!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Nieuwe beats van DC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe beats van DC   Nieuwe beats van DC Icon_minitimewo 14 dec 2011 - 21:36

Ik hou zelf niet echt van dit type beats, al moet ik zeggen dat ze wel hard zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Malamadre
Kanker Kehba
Kanker Kehba
Malamadre


Aantal berichten : 33
Reputatie : 0
Registratiedatum : 01-11-11

Nieuwe beats van DC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe beats van DC   Nieuwe beats van DC Icon_minitimewo 14 dec 2011 - 21:37

Keihard!
Terug naar boven Ga naar beneden
gutogut
Akra
Akra
gutogut


Aantal berichten : 249
Reputatie : 12
Registratiedatum : 30-06-11

Nieuwe beats van DC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe beats van DC   Nieuwe beats van DC Icon_minitimewo 14 dec 2011 - 21:52

Escapisme

Tof dat je de tijd neemt voor een intro. Ik hou daar wel van.
hoewel er misschien iets meer muziek in kan. ipv geluid. als je snapt wat ik bedoel.
Want dat houd het wel iets interessanter. die percussie achtige geluiden die je gebruikt zijn nice. Drum sounds voor de rest vind ik wat minder. ook de swing klinkt te geprogrammeerd.
Miss moet je es ofgrid gaan met je drums. En zoeken naar beter drum sounds. Melodie is ook erg minimalistisch. Heeft wel wat alleen begin wel erg snel saai te worden zo. zonder dat het ritme of melodie veranderd. Misschien heb je dit gedaan met de gedachte dat er nog raps op komen. maar dan nog kunnen wat extra geluiden en breaks geen kwaad denk ik.

Pulp

Ook hier vind ik dat de drums mooier kunnen. klinkt weer erg geprogrammeerd. Je zou de drums wat beter naar elkaar toe kunnen mixen. Misschien kan je hier ook meer met de melodie doen. hij verveeld snel vind ik. en persoonlijk zie ik hier meer dope isntrumentale track in dan dat er iemand op rapt.

Zielscrisis

Ik vind die intro een beetje geforceerd dramatisch klinken zegmaar, maar das de sample. zodra de zang begint vind ik em wel dope worden. Erg dope intro en combinatie van geluiden. toen die synth in kwam dacht ik ff dat er een Amon tobin achtige isam track zou komen. Maar eigenlijk viel het een beetje heel erg tegen. die synth vind ik niet passen. totaal niet. En ook deze herhaald nog best wel.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meb.uni-bonn.de/dtc/primsurg/docbook/html/x11154.html
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Nieuwe beats van DC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe beats van DC   Nieuwe beats van DC Icon_minitimewo 14 dec 2011 - 22:48

Shit klinkt dope en origineel.

Wanneer breng je weer tracks uit, DC? Die track pack was hard!
Terug naar boven Ga naar beneden
De Consequentie
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : 7
Registratiedatum : 28-11-11

Nieuwe beats van DC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe beats van DC   Nieuwe beats van DC Icon_minitimedo 15 dec 2011 - 14:39

Thanks voor de reacties!

En ook gutogut voor de uitgebreide feedback. Over het algemeen kan ik me wel vinden in je kritiek, vooral betreffende drums, want percussie is niet me sterkste kant en kan zelden de sounds produceren die ik zou willen. Wat betreft variatie, maak ik wel beats met 't idee dat eroverheen gerapt gaat worden, maar dan nog, je hebt wel gelijk, variatie is belangrijk. Misschien is 't verrassingseffect wat ik probeerde bij Zielscrisis, door van rustig naar compleet fucked up te gaan, wat misplaatst, I agree. De verwachting die geschept wordt en vervolgens niet wordt waargemaakt, zou eerder een "don't" dan een "do" kunnen zijn. Ga er zeker nog aan sleutelen.

Daarnaast zijn Dark Ambient/Industrial/Noise sounds, te lang aanhoudende synths en een hoop drama wel echt mijn ding zeg maar, dus dat zie ik toch meer als een smaakkwestie.

Anyways... Ik ga je kritiek zeker meenemen, no doubt, thanks!

En @ khadaffi...

Plannen voor nieuwe muziek zijn er altijd, sterker nog, er liggen dingen klaar, maar ik twijfel er nog over. Dus om antwoord te geven op je vraag: ik weet nog niet wanneer.
Terug naar boven Ga naar beneden
gutogut
Akra
Akra
gutogut


Aantal berichten : 249
Reputatie : 12
Registratiedatum : 30-06-11

Nieuwe beats van DC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe beats van DC   Nieuwe beats van DC Icon_minitimedo 15 dec 2011 - 21:32

De Consequentie schreef:


Daarnaast zijn Dark Ambient/Industrial/Noise sounds, te lang aanhoudende synths en een hoop drama wel echt mijn ding zeg maar, dus dat zie ik toch meer als een smaakkwestie.


Ik vind de sound waar je voor gaat wel dope hoor.
Is ook wel mijn ding.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meb.uni-bonn.de/dtc/primsurg/docbook/html/x11154.html
Gesponsorde inhoud





Nieuwe beats van DC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe beats van DC   Nieuwe beats van DC Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe beats van DC
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 12 nieuwe beats
» Paar nieuwe beats
» Beats
» 2 Beats
» Mijn beats.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Tracks/Beats-
Ga naar: