Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Punch it out - Chris Meth.

Ga naar beneden 
+8
Joost
jordyvision
Huussuh
Zjos
Ruben
Jaap
master
furr
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimezo 1 jan 2012 - 20:10



Shout uit naar jaap in deze video :').
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimezo 1 jan 2012 - 20:27

Hahahha eindstand dit eindstand dat . Battlerapper in hart en genen hahah chris meth is baas voorr deze blog. Echt dope! Ben echt benieuwd naar de reactie van lerr, kijken of die echt een kutje in zijn broek heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimezo 1 jan 2012 - 20:28

Wel een vermakelijke blog. Bijkbaar heb ik totaal geen verstand van battlerap en kan ik niet logisch nadenken, aangezien ik vind dat Lerr en Chris qua lines op hetzelfde niveau zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimezo 1 jan 2012 - 20:33

Eigenlijk heeft hij niet veel nieuws gezegd. Wel leuk dat dit soort call-out filmpjes worden gemaakt, ik krijg nu echt zin om die battle te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimezo 1 jan 2012 - 20:41

Bijna al de feiten die hij opsomt zijn fout.

Ten eerste heb ik altijd gezegd dat ik voor een battle ga TOT en met 1 000€, chris beseft niet dat dat betekent elk 500€ :-)

Verder zal ik wel ook een filmpje maken geen kut zin om alles uit te leggen...

22 januari is onmogelijk voor mij, heb een tegenvoorstel...

De editie erna in februari, in Gent.... Dan pak ik 2 battles op dezelfde I don't give a fuck.

Is wel makkelijk om mij een pussy te noemen terwijl ik altijd in het hol van de leeuw kom rappen, ik weet 100% zeker dat chris dit niet durft te accepteren, ookal maak ik het mij dan ontzettend moeilijk door extreem veel te moeten voorbereiden.

Achja, ik ga niet haten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimezo 1 jan 2012 - 20:43

Aight, we wachten op je vid.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimezo 1 jan 2012 - 22:03

Ik moest echtt hardop lachen rond 1.20 als Chris z´n joint op steekt, er goed voor gaat zitten, een trekje neemt en begint van; 'Het begon allemaal......."

Lijkt wel alsof hij aan een kampvuur zit ofzo, en een mysterieus sprookje begint te vertellen. Best grappig

leuk dat zulke blogs gemaakt worden sowieso
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimezo 1 jan 2012 - 22:12

master schreef:
Hahahha eindstand dit eindstand dat . Battlerapper in hart en genen hahah chris meth is baas voorr deze blog. Echt dope! Ben echt benieuwd naar de reactie van lerr, kijken of die echt een kutje in zijn broek heeft.

Hart en genen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimezo 1 jan 2012 - 22:24

Zjos schreef:
Ik moest echtt hardop lachen rond 1.20 als Chris z´n joint op steekt, er goed voor gaat zitten, een trekje neemt en begint van; 'Het begon allemaal......."

Lijkt wel alsof hij aan een kampvuur zit ofzo, en een mysterieus sprookje begint te vertellen. Best grappig

hahaha dit dus.

Ik denk trouwens dat deze battle nog wel ff op zich laat wachten, Chris gaat vast niet in Gent voor 500 eu inleg battlen (zou ik iig niet doen) en het event daarna is op zn vroegst begin maart.

Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimezo 1 jan 2012 - 22:50

Jaap schreef:
Wel een vermakelijke blog. Bijkbaar heb ik totaal geen verstand van battlerap en kan ik niet logisch nadenken, aangezien ik vind dat Lerr en Chris qua lines op hetzelfde niveau zitten.

Word!

@jaap chris meth zei in die video dat hij een battlerapper was in hart en genen vandaar dat ik dat zei..

Ik begin we uit te kijken naar deze battle en de video van lerr. Ik hoop niet dat het zo'n welles-nietes video wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimezo 1 jan 2012 - 23:03

Oh oke my bad dan, heb niet alles onthouden wat hij zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 18:52

Lerr schreef:
Bijna al de feiten die hij opsomt zijn fout.

Ten eerste heb ik altijd gezegd dat ik voor een battle ga TOT en met 1 000€, chris beseft niet dat dat betekent elk 500€ :-)

Verder zal ik wel ook een filmpje maken geen kut zin om alles uit te leggen...

22 januari is onmogelijk voor mij, heb een tegenvoorstel...

De editie erna in februari, in Gent.... Dan pak ik 2 battles op dezelfde I don't give a fuck.

Is wel makkelijk om mij een pussy te noemen terwijl ik altijd in het hol van de leeuw kom rappen, ik weet 100% zeker dat chris dit niet durft te accepteren, ookal maak ik het mij dan ontzettend moeilijk door extreem veel te moeten voorbereiden.

Achja, ik ga niet haten.


Ik zou maar opschieten met dat filmpje. Hoe langer je wacht hoe meer mensen je gaan haten. Want bijna heel het POB publiek haat je nu waarschijnlijk, omdat ze alles geloven wat Chris zegt. Als je dus nog crowd reaction en love wil krijgen in Nederland zou ik maar snel jouw kant van het verhaal laten horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 18:52

komt eraan!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Gast
Gast




Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 18:59

@ jaap, ik hoef echt niet die 10 mongolen die al die praatjes klakkeloos geloven als "fan" te hebben... En ik geloof dat niet er ook maar iemand met verstand dit serieus kan nemen.
Het feit dat hij dit heeft gebruikt voor meer dan 100 extra followers op twitter te krijgen zegt genoeg dat het een pure promo bitchmove is :-)

Ik ga nu een paar dagen naar de zee feesten, als een meisje daar een deftige camera heeft neem ik het daarop anders erna, ik ga me niet laten opjagen door die madderfakker :-)

Let's get it in

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 18:59

Punch it out - Chris Meth.  Oh-Snap
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gast
Gast




Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 19:02

https://www.youtube.com/watch?v=f06Hxf6WI4c
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 19:03

oud : |
Terug naar boven Ga naar beneden
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 19:05

Punch it out - Chris Meth.  Disbelief
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Gast
Gast




Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 19:12

haha, elke keer neem ik mezelf voor niet in internetdiscussies deel te nemen Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 19:16

Lerr schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=f06Hxf6WI4c

Beetje played Lerr...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Randy
SJONNIE
SJONNIE
Randy


Aantal berichten : 510
Reputatie : 57
Registratiedatum : 05-07-11
Woonplaats : Onder een steen

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 19:57

Die Joey is dat Jermaine van POB?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 20:02

LOL volgens mij wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 20:05

Nee volgens mij niet
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 21:50

Kan me herinneren dat ze met 4 waren, Jeffrey Joey Jermaine en Jurgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 22:10

is dat een upgrade van de 3 J's ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Gesponsorde inhoud





Punch it out - Chris Meth.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punch it out - Chris Meth.    Punch it out - Chris Meth.  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Punch it out - Chris Meth.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Chris Meth vs Terry
» Chris Meth vs Jeevz
» Illuminati Chris Meth
» Lerr reageert op Chris Meth
» Lerr vs Chris Meth

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: