Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Sensei vs Santios

Ga naar beneden 
+19
EZG-Music
Soul Khan
Alex
sauterfaun
caveman
sensei
Jaymster
YourMom
MT
Nytz
Huussuh
Hunter
master
Joost
reetkever
Trollerdetrol
Ruben
Jodenkoek
Jaap
23 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 7:35

Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 7:57

Ten eerste: Ms Lubrano die een MAIN EVENT battle midden in een line afkapt...

Sensei vs Santios Smh2_medium


Verder vind ik wel dat mc's die mics TE makkelijk de schuld geven. Als je een echte mc bent ga je gewoon net zo hard door met spitten. Wtf maken die mics uit...je kan toch performen? Rap je shit gewoon man, je hebt niet voor niks een stem met volume.

Maar anyway...dope battle. Sensei kwam keihard. Santios had een paar leuke lines, maar Sensei is gewoon een niveautje te hoog voor hem. Ik kreeg in het begin wel het gevoel dat Sensei wat te lang doorging over die kwart Chinees shit en over de rest van Santios z'n uiterlijk. Een paar van die lines waren best dope, maar de lines van Sensei waar hij Santios echt persoonlijk aanpakt waren overduidelijk harder. Ik had sowieso een paar 'mmmmmmm' en 'grom momenten'.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 8:08

Jaap schreef:
Ten eerste: Ms Lubrano die een MAIN EVENT battle midden in een line afkapt...

Sensei vs Santios Smh2_medium


Verder vind ik wel dat mc's die mics TE makkelijk de schuld geven. Als je een echte mc bent ga je gewoon net zo hard door met spitten. Wtf maken die mics uit...je kan toch performen? Rap je shit gewoon man, je hebt niet voor niks een stem met volume.

Maar anyway...dope battle. Sensei kwam keihard. Santios had een paar leuke lines, maar Sensei is gewoon een niveautje te hoog voor hem. Ik kreeg in het begin wel het gevoel dat Sensei wat te lang doorging over die kwart Chinees shit en over de rest van Santios z'n uiterlijk. Een paar van die lines waren best dope, maar de lines van Sensei waar hij Santios echt persoonlijk aanpakt waren overduidelijk harder.

Word, heb er niet zoveel meer aan toe te voegen... Vond persoonlijk bijna ELKE line van Sensei wel hard, sommige
personals echt kk hard zoals Santios' 2v2+Holland's got talent... Santios was ook dope maar gewoon niet dope genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 8:29

Loempia's zijn trouwens Vietnamees (no ex van Jeevz)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 8:30

en LOL @ mij quoten en de laatste zin eruit halen :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 9:10

Kanker ik wil deze battle kijken maar ik moet nu nu naar school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Trollerdetrol
Akra
Akra



Aantal berichten : 69
Reputatie : 2
Registratiedatum : 12-12-11

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 9:27

Sensei kapot hard!
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 11:59

Ruben schreef:
Kanker ik wil deze battle kijken maar ik moet nu nu naar school.

jonge blijf gewoon thuis en kijk die battle


PAK MONEY OF PAK DIPLOMA BREPPPPPPPPPPPPPP WHATSGOOD SW4G !!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 12:27

Ik vond het wel jammer voor Santios.
Maar zijn tweede ronde was wel echt hard van hem.

Maar duidelijk voor Sensei.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 12:38

Santios heeft geen eens dikke lippen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 13:27

Keiharde battle met veel personals..

Ronde 1 : Gelijk
Ronde 2 : Nipt Santios
Ronde 3 : Sensei

Echt heel zonde van de mic, wel dope dat Santios steeds door ging, ook al werd ie steeds onderbroken door Ex of Lubrano.. uit zich zelf ging die wel steeds door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 13:30

Ronde 1 gelijk en ronde 2 nipt Santios? Ik vond Sensei echt alles rondes duidelijk beter maarja.

En Santios ging wel door behalve in het begin en het einde, maar dan nog...hij kan goed genoeg deliveren en projecteren om het zonder mic te kunnen, dus ik snap niet wat hij loopt te zeuren eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 13:53

Ronde 1 hebben ze beiden 1 dope punch en 1 dope schema.. Ronde 2 edged Santios nipt met zijn schemas. Iedereen heeft een eigen mening Jaap.

En als je er bij was, zou je een beetje kunnen snappen hoe het allemaal aanhoorde in de zaal. Het is dat de camera dichtbij stond zodat al het geluid daarop werd opgenomen. En tijdens battle weet ik zelf ook hoe het is als je mic steeds uitvalt, in mn eerste battle fokte het mij ook op.. je motivatie wordt door een of andere manier minder ook al ga je door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 13:55

Het uitvallen van die mic was kankerhinderlijk. ik weet niet of je erbij was, maar je hoorde het heel duidelijk. Het maakt niet uit of je zonder mic ook kunt projecteren, het is gewoon fucked up voor je concentratie als je staat te spitten en je mic valt opeens uit.

Tweede ronde ging naar Santios voor mij, Sensei had de eerste en de laatste. Sensei had de battle overall omdat ie gewoon punches bleef hameren, paar hele dope invalshoeken ook. Santios had een paar hele harde stukken (vooral zn hele 2e ronde was ik erg van onder de indruk ook op de spot) maar ook stukken die wat minder scherp waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 14:01

Overigens Sensei zn hardste performance tot nu toe imo. Ik vond m tegen Waldo wat tegenvallen (waardoor het wel een spannendere battle werd), maar hier zat echt nice materiaal bij. Santios zn tweede ronde is ook wel het hardste wat ie tot nu toe bij punchout heeft laten zien. Ik ga deze nog wel een paar keer terugchecken
Terug naar boven Ga naar beneden
Nytz
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 1
Reputatie : 0
Registratiedatum : 16-01-12

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 14:11

Echt harde battle, ik vind toch wel dat sensei elke ronde pakt en erg jammer van santios zijn mic...hopelijk gebeurt niet weer zoiets.
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 14:21

Jaap schreef:
Loempia's zijn trouwens Vietnamees (no ex van Jeevz)

loempia's zijn chinees maar je hebt ook vietnamese loempias.. maar maakt niet uit verder
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 14:29

Oh oke mijn fout
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
YourMom
Akra
Akra



Aantal berichten : 182
Reputatie : 23
Registratiedatum : 20-09-11

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 15:11

Aight, dope battle.
Santios z'n 2e ronde was hard.
Sensei kwam dope, zoals we ondertussen van hem verwachten.

Erg zonde dat Santios z'n mic uitviel en onderbroken werd door Lubrano.
Dat kan echt niet, vaak genoeg laten ze de MC's hun lines afmaken, maar nu niet?
Heel nep hoor, kan zeker begrijpen dat Santios had van "Fuck this shit".

Props naar beide MC's sowieso.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaymster
Akra
Akra



Aantal berichten : 56
Reputatie : 0
Registratiedatum : 12-11-11
Woonplaats : Antwerpen & Rotterdam

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 15:35

Ai man pf had meer van de battle verwacht! Bij zo'n een match up hoop je dat alles goed gaat zodat beide mc's voluit kunnen gaan maarja!

Ik ben het eens met hunter en huussuuh. Volgens mij fokt het echt heel je concentratie op als je mic steeds uitvalt en als er iemand steeds aan je mic bezig is terwijl de andere mc spit. Je kan niet eens een reply voorbereiden of iets. Voor sens moet het ook irritant geweest zijn.
En je ziet duidelijk dat santios helemaal geen zin meer heeft in die 3de ronde.

En wat bedoeld santios in zijn intro? is er een battle die niet gedropt is ofzo? kaascouse whaddup?
Terug naar boven Ga naar beneden
sensei
Akra
Akra



Aantal berichten : 60
Reputatie : 1
Registratiedatum : 11-09-11

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 15:37

Ik vond het zelf ook klote voor Santios, was benieuwd wat ie zou zeggen in de 3e.. en ik hoop dat die goede geluidsman zondag aanwezig is..

Nu denk ik van ik had nog meer personals kunnen doen, maar ik dacht dat Santios een show zou geven dus ik moest wel wat jokes brengen.

Delivery was niet 100, soms te weinig lucht.. ik was ook best moe hele dag wachten tot je aan de beurt bent
Terug naar boven Ga naar beneden
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 15:40

vond sensei echt een stuk doper
veel persoonlijker en op de man af

vind die theater shit van santios niet zo super vet
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 15:41

Ik vond je delivery juist goed in deze..niet beter maar ook niet slechter dan anders.

En @ Hunter: Tuurlijk heeft iedereeen een eigen mening en ik respecteer je mening ook, maar ik heb deze battle nu 4x bekeken ofzo en ik geef nog steeds elke ronde aan Sensei. Santios begon z'n 1ste ronde al best wel zwak qua lines. Sensei had hier ook wel wat flauwe shit over Santios z'n uiterlijk, maar toch vond ik hem line voor line (en flow) harder dan Santios.

Het middenstuk van Santios z'n 2e ronde was idd het beste wat ie tot nu toe heeft gerapt bij POB, maar alsnog niet beter dan Sensei z'n 2e ronde...

3e ronde is duidelijk lijkt me..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 15:44

En ik kan me heus wel voorstellen dat het zwaar kut klinkt in de zaal als de mic steeds aan en uit gaat, maar als ik een battlerapper zou zijn zou ik die mic gewoon afdoen en verder rappen, problem solved.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 15:46

begin 2e ronde van santios vond ik wel dope
zaten inderdaad rake punches
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sensei vs Santios Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Santios   Sensei vs Santios Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sensei vs Santios
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sensei vs Foo
» Sensei
» Santios vs Raffaarlijk
» El Karbise vs Santios
» Santios vs Noah-G

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: