Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Live verslag van het event 22 januari Off Corso!

Ga naar beneden 
+40
yeye
NiggehvanAlmere
Insayno
AGIE
gutogut
Klopdokter
ViezeFraasie
rmn92
westside
MT
EZG-Music
Vrouwonvriendelijk
jordyvision
Neez
VijftienEuro
Zjos
Sam
sauterfaun
JohanDerksenJr
Jodenkoek
rolow
Hunter
samm1896
Jaap
master
furr
Joost
OVOXO
boi
Albo
kapitein033
Rotterdam
Mashoed Soulaiman
Nicky Bobs
caveman
Trollerdetrol
reetkever
Ruben
Piwi
Ill-Sickness
44 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
EZG-Music
Akra
Akra
EZG-Music


Aantal berichten : 115
Reputatie : 31
Registratiedatum : 19-01-12
Woonplaats : Galgenwaard

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 23:43

zoals hij hem verscheurde gaat dat nog wel even plakken zijn dan voor de gelukkige !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/ezgmusic
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 23:55

Iemand had het nog opgeraapt en weggerend toch Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 0:15

AINOH! Ik typte een heel verslag net op mn telefoon en net crashte die browser ineens. Kanker kanker kanker fok dit...wees maar tevreden met de verslagen van andere mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 0:35

jaap hebben mensen je nog aangesproken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 0:35

Ik zag jaap wel lopen !
Herkende je van FB foto man.
Maar ik hou het stil toch
Terug naar boven Ga naar beneden
OVOXO
Akra
Akra
OVOXO


Aantal berichten : 105
Reputatie : 0
Registratiedatum : 04-12-11

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 0:37

sorry ban me niet voor deze vraag wou alleen ff vragen was jaap alleen of met vrienden?
Terug naar boven Ga naar beneden
OVOXO
Akra
Akra
OVOXO


Aantal berichten : 105
Reputatie : 0
Registratiedatum : 04-12-11

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 0:38

just curious ya know
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 0:58

Lol ik ga niet zomaar bannen hoor wat denk je. En ik was niet alleen nee.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 1:43

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 214590_RuttenVI05_1024_377x200
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 10:52

Challa zat zeker vast wegens het stelen van een bierglas op het vorige event
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 10:53

Toch nog maar weer de moeite genomen om iets te typen dan...

Ten eerste wil ik zeggen dat het POB publiek een beetje jammer is. Mensen slapen vaak op harde lines en gaan OVERDREVEN los op fucking matige lines. Ook als Excellent vraagt om los te gaan, reageert of niemand, of een paar mensen, of veel mensen maar het klinkt dan geforceerd en duurt maar 2 seconden..

Ogie vs C-Uperman De eerste battle van de dag (volgens mij) en niet bepaald een goede binnenkomer. C-Uperman spitte z'n shit, maar niet echt memorabele punches. Volgens mij chokete hij ook een beetje, maar ik weet het niet meer zeker. Die Ogie klonk bijna precies als Killer...zelfde "cadence", multi's etc. Hij was fucking zenuwachtig volgens mij en dat was te merken. Choken, struikelen over woorden en shit. Ik heb in deze battle max 2 "wel leuke" punches gehoord.
"Jij bent nog zwaarder dan het leven van Consequentie" vond ik een leuke line (was van Ogie.. C-uperman was een beetje dik namelijk).

Akra vs Frans Matige battle. Akra kwam kristalzuiver bronkaakwater. Hij was best onverstaanbaar en had kankermatige punches. Frans was beter dan Akra maar daar is ook alles mee gezegd. Frans had een line die ongeveer zo ging: 'Het is voor je chick altijd helloween, omdat ik haar pomp, oen." Really Frans? Really?

Safman vs Lo-bo Ik had meer verwacht van deze battle. Safman had best wel matige punches en hij chokete en stumblede ook best veel. Lo-Bo kwam wel beter, maar zijn punches vond ik ook niet heel erg bijzonder. Hij kan misschien nog wel doper worden als hij een betere tegenstander krijgt. Hij had nog wel een dope line over Familiezaken.

Terry vs 7even Leuke battle. Ze hadden beide leuke schema's en lines. Ik had van beide wel iets meer energie verwacht eigenlijk. On the spot vond ik Terry z'n lines minder dope dan tegen Lijpe Mocro, maar alsnog wel een paar dope, originele punches.
7even had ook dope schema's en punches en ik vond het best wel close. Hij bleef imo in de 1ste ronde iets teveel hangen op 1 topic (dat hij Terry vond lijken op iemand met het Syndroom van Down).
Kortom vermakelijke battle, maar niet heel erg bijzonder. Maar goed meestal verandert m'n mening wel als ik de battle terug zie, dan kan je je wat beter concentreren.

Sniggy vs Ingewikkeld Vond het niet zo'n hele boeiende battle. Ingewikkeld had volgens mij wel een paar leuke lines, maar ik miste gewoon die energie en hij chokete ook nog eens. Hij zei zelf ook dat ie het opgefocked had..ik hoef Ingewikkeld iig niet meer te zien battlen, elke battle komt hij matig, ik vraag me af wanneer hij nou eens echt z'n best doet.
Sniggy kwam wel oke. Z'n rijms zijn vaak een beetje simpel, maar hij had sowieso meer lines dan Ingewikkeld. Hij gebruikte tot het eind van z'n 3e ronde geen beatbox sounds, alleen op het einde dus 2x ofzo, wat best random was en niet echt een toegevoegde waarde had.

EZG vs Triple R EZG got robbed!! Dit is een battle waarvan ik al weet dat ik nog steeds dezelfde mening heb als ik hem terug kijk als ie online staat. Het publiek sliep best hard op EZG. Hij had gewoon harde schema's en personals. Triple R had veel algemene lines, en lines die gewoon nergens op sloegen. En dat "andere rappers beledigen" ding van hem is een gimmick aan het worden.

Il Duce vs Hunter Dope battle. Hunter kwam gewoon met die setup, punch, setup punch stijl en Duce heeft een stijl die meer op z'n delivery gericht is. Duce werd af en toe een beetje langdradig, dus ik zou em ook aan Hunter geven.

Shiike vs Consequentie Dope battle. Ik vind niet dat ze hun vorige battle evenaart hebben. Shiike kreeg niet zoveel crowd reaction, maar dat was volgens mij ook meer omdat mensen echt geconcentreerd naar Shiike aan het luisteren waren en z'n lines proberen te begrijpen. Consequentie kwam met die stijl die we gewend zijn van hem..dit keer iets minder persoonlijk, omdat er over Surya denk ik meer te zeggen is dan over Shiike. De battle was close en ik moet deze echt terugkijken om alle lines te snappen en ook te bepalen wie de winnaar was.

Insayno vs Jeevz Hands down de beste battle van de dag en sowieso top 3 battle in POB history. Het heeft wat mij betreft de hype waargemaakt. Ze kwamen beide fucking agressief met harde personals. Op een gegeven moment verloor Jeevz z'n zelfbeheersing wat voor wat commotie zorgde, maar gelukkig werd de battle snel hervat. Godverdomme ik kan echt niet wachten om deze battle terug te zien.

Mennis vs Raffaarlijk DE main event, maar niet de beste battle van de dag. Raffaarlijk had best veel stumbles en een paar lines die ik best jammer vond. Verder vlamde hij best wel en Mennis gaf ook goed tegengas. Ik vond het jammer dat Raffaarlijk niet op z'n A game was. Mennis kwam ook heel erg dope, maar nog steeds heb ik het gevoel dat hij nog niet op het level zit waar hij kan zijn.

Foo/Apnormaal vs Jason Bourne/Veasum Deze battle kwam gelijk na Insayno vs Jeevz en van tevoren dacht ik dat deze battle in het niet zou vallen en dat de flauwe jokes niet aan zouden komen na die heated battle die ervoor plaats vond. Maar ik had ongelijk. Het was echt een hele dope battle. Beide teams hadden dope, originele lines en kwamen ook agressief. Ik was benieuwd hoe Veasum en Jason hun stijlen gingen combineren en het is echt heel goed gelukt. Jason kwam nu echt veel agressiever en dat was dope. Voorheen vond ik dat Apnormaal zowat de slechtste delivery van heel POB had, maar hier was z'n delivery ineens heel erg verbeterd (volgens mij tegen Insayno ook al, maar die heb ik nog niet gezien).
Zeker een battle die ik vaak terug ga kijken.

Waldo/Zuiderstorm vs Najih/Fraasie Vermakelijke battle. Als team waren Najih en Fraasie wel beter. Waldo en Zuiderstorm waren ook dope. Ik kan me eigenlijk niet heel veel meer herinneren van deze battle, maar hij was zeker wel dope, maar ik vond die andere 2 vs 2 wel doper.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 11:08

Dope story Jaap. Ik ben het bijna overal mee eens behalve dat van EZG, ik vond het een OT.
Trouwens, wat vond jij van Insayno vs Jeevz, Ik vond Jeevz eigenlijk gewoon doper komen.
Ik denk ik vraag het even, want het kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 11:15

Ik vond het best close en ik zou het echt niet durven zeggen. Insayno wilde soms wel te snel gaan waardoor je sommige woorden niet kon horen, maar Jeevz had ook een paar lines die jammer waren, zoals die blues/bloes wordplay. In deze battle maakt het ook niet uit wie won, ze kwamen beiden gewoon dope.

Ik vond het wel dope dat Jeevz in die 1e ronde persoonlijke shit over zichzelf ging zeggen, zodat Insayno z'n lines daar over zogenaamd in het niet zouden vallen, maar dat Insayno in zijn 1ste ronde gelijk aankaartte dat Jeevz dat deed om zogenaamd Insayno z'n strategie omver te werpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 11:22

Jaap schreef:
Ik vond het best close en ik zou het echt niet durven zeggen. Insayno wilde soms wel te snel gaan waardoor je sommige woorden niet kon horen, maar Jeevz had ook een paar lines die jammer waren, zoals die blues/bloes wordplay. In deze battle maakt het ook niet uit wie won, ze kwamen beiden gewoon dope.

Ik vond het wel dope dat Jeevz in die 1e ronde persoonlijke shit over zichzelf ging zeggen, zodat Insayno z'n lines daar over zogenaamd in het niet zouden vallen, maar dat Insayno in zijn 1ste ronde gelijk aankaartte dat Jeevz dat deed om zogenaamd Insayno z'n strategie omver te werpen.

Word. Ik vond trouwens ook dat als ze dan ineens zo strict waren op het aanraken van elkaar en zelfs Aiky dan nog met een waarschuwing komt, ze Insayno wel mochten diskwalificeren. Alleen zou ik dat persoonlijk geen leuke manier vinden om te winnen en dat zou ook nog eens de grootste grudge battle binnen pob tot nu toe kunnen verpesten, dus ik denk wel dat ze juist gehandeld hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 11:22

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 G9DaU
Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Y9PCR
Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 21xEW
Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 SDEgd
Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 IACRg
Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 1LZLA
Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 P8OrT
Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 RXH43
Terug naar boven Ga naar beneden
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 11:23

vanavond meer
Terug naar boven Ga naar beneden
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 11:34

AikyZJ / Frits Bricks Vanaf vandaag komt er om de dag n Battle online. J hebt 5dagen om te stemmen, na de laatste battle worden de laatste 16 bekend gemaakt. 10:03,Reageer
Terug naar boven Ga naar beneden
EZG-Music
Akra
Akra
EZG-Music


Aantal berichten : 115
Reputatie : 31
Registratiedatum : 19-01-12
Woonplaats : Galgenwaard

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 11:34

yaw jaap , thanks voor je verslag.
ik vond het ook op zn minst een OT.
maar ik zal het advies dat ik na afloop van kingsize kreeg maar opvolgen,
'je moet dommer schrijven , de shit die jij schrijft snapt alleen een rapper , en hier vinden ze het blijkbaar harder als je , hoer op boer laat rijmen of zegt dat je iemand zn moeder gaat neuken '

triple kwam zowiezo hard , en ben al heel lang cool met hem .
maar blijkbaar is het dus doper als je de 3e ronde van dizaster vs dna na doet in het nederlands of vertelt dat je familie leden 1 voor 1 worden verkracht

oneens dus
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/ezgmusic
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 11:35

OG komt ook uit spijk net als qucee en killer
Terug naar boven Ga naar beneden
ViezeFraasie
Akra
Akra



Aantal berichten : 139
Reputatie : -4
Registratiedatum : 27-07-11

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 11:52

ik gaf nog een shouts out naar basementality .. er is een groep genaamd basementrecordz, en ik zei gewoon basementality in me intro.. keihard
Terug naar boven Ga naar beneden
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 11:55

daar zit toch die kk lelijke Dado bij?
Terug naar boven Ga naar beneden
ViezeFraasie
Akra
Akra



Aantal berichten : 139
Reputatie : -4
Registratiedatum : 27-07-11

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 11:56

daar zit dado ook in ja, ik heb paar tracks met zn broer .. hun waren ook aanweezy
Terug naar boven Ga naar beneden
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 11:59

Er waren wel de hele dag vervelende dudes die "jij gaat kankerhard verliezen" naar me gingen schreeuwen
Ook vlak voor de battle toen ik de ring in stapte waren er gasten die hinderlijk en overdreven begonnen te lachen en "Holland in da hood" begonnen te roepen
Dat zijn de mindere kanten van het leven als battle MC, ik zou er schijt aan moeten hebben maar toch vind ik het irritant
Achteraf gaven dezelfde gasten me toch props, dat dan weer wel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
ViezeFraasie
Akra
Akra



Aantal berichten : 139
Reputatie : -4
Registratiedatum : 27-07-11

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 12:02

jaa klopt man, ik vond het ook niet dope dat ze dat deden weetje, maar dat waren mensen uit limburg die gewoon voor onze team waren snapje, zelf kwamen najih en ik met een afghaan en een belg Razz jullie waren keihard!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jan 2012 - 12:04

EZG-Music schreef:
maar ik zal het advies dat ik na afloop van kingsize kreeg maar opvolgen,
'je moet dommer schrijven , de shit die jij schrijft snapt alleen een rapper , en hier vinden ze het blijkbaar harder als je , hoer op boer laat rijmen of zegt dat je iemand zn moeder gaat neuken '

Ik hoop niet dat je dat advies echt gaat opvolgen, want dan kan ik je helaas niet meer serieus nemen. Je moet gewoon blijven doen wat je doet man, je bent toch geen hoertje die zichzelf verkoopt voor het domme publiek? Als je gewoon rapt wat je echt wilt rappen snapt het publiek het misschien niet, maar de mensen thuis wel. En het respect dat je van het publiek krijgt is maar tijdelijk. Dus ja
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Live verslag van het event 22 januari Off Corso!   Live verslag van het event 22 januari Off Corso! - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Live verslag van het event 22 januari Off Corso!
Terug naar boven 
Pagina 4 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verslag Jordyvision Event 16 oktober
» Live verslag Punchout event 4-12
» Punchout Battles event 22 Januari
» Verslag POB Event 4-12 by Jordyvision
» [Punchoutbattles] Januari event

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: