Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Uitleg Insayno - Apnormaal

Ga naar beneden 
+11
Ruben
Joost
Jaap
Vrouwonvriendelijk
NiggehvanAlmere
Neez
Auron
YourMom
reetkever
westside
Klopdokter
15 plaatsers
AuteurBericht
Klopdokter
Akra
Akra



Aantal berichten : 66
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-01-12

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 0:56

Normaal gesproken hou ik het graag bij de uitleg die ik na afloop van een battle geef, maar in het geval van Apnormaal tegen Insayno is het gezien de controverse misschien handig om een en ander wat verder toe te lichten...

Ik denk dat de meesten het wel met me eens zijn dat de eerste ronde duidelijk voor Insayno was. De twee rondes daarna vond ik, en wederom de meesten met mij, licht voor Apnormaal. Sommige mensen snappen blijkbaar niet waarom ik die tegen elkaar afstreep en daarmee op een gelijk spel kom.

Misschien is het handig om dan even de vergelijking met MMA te maken. Ook daar heb je drie rondes en ook daar komt regelmatig een gelijkspel voor. In MMA geldt namelijk het zogenaamde 10 points must systeem. Dat betekent dat er iedere ronde een vechter hoe dan ook 10 punten krijgt. De andere vechter kan dan respectievelijk 10, 9, 8 of zelfs 7 punten krijgen.

In het geval van Insayno tegen Apnormaal vond ik het 10-8, 9-10 en 9-10. Daarmee kom je dus uit op 28-28, een gelijkspel. Normaal zou ik dan een OT hebben gekozen, maar dat was bij deze battle geen optie. Op dat moment ga je dus naar andere dingen kijken.

Wie de battle goed bekijkt moet toegeven dat Insayno een stuk technischer komt. Qua delvery vond ik ze ongeveer gelijk, hoewel dat iets objectiefs blijft.

Ook is het een feit dat Insayno de tweede en derde ronde wat rommelig begint. Dit komt doordat hij freestyled en enkele dissen van Apnormaal probeert te flippen. Als ouwe freestylert waardeer ik het enorm als mc's dat doen. Een pluspunt dus. Tegelijkertijd komt het niet helemaal uit de verf en zijn de flips niet bijzonder sterk, een minpunt dus. Op die manier bezien hoef ik Insayno dus ook niet te bestraffen omdat hij wat hapert. Had hij die freestyle ECHT verneukt had ik de winst aan apnormaal gegeven.

Hopelijk is het zo wat begrijpelijker voor iedereen die het een robbery vindt.

Tot slot wil ik nog opmerken dat ik graag als jury de mogelijkheid heb om gelijkspel te geven, want het komt te vaak voor dat ik een winnaar moet kiezen op basis van weinig relevante zaken zoals ik hier boven beschrijf. Jeevz tegen Insayno is hier helaas nog een voorbeeld van.

We nog vragen of opmerkingen heeft mag ze stellen, ik zal proberen ze zo goed mogelijk te beantwoorden.

Groet

Klop
Terug naar boven Ga naar beneden
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 0:58

knamelis
Terug naar boven Ga naar beneden
Klopdokter
Akra
Akra



Aantal berichten : 66
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-01-12

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 1:01

westside schreef:
knamelis

Als je het op die manier bekijkt dan wel ja...
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 1:03

aight dope jury uitleg hopelijk is het voor iedereen nu duidelijk albino
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
YourMom
Akra
Akra



Aantal berichten : 182
Reputatie : 23
Registratiedatum : 20-09-11

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 1:09

Zeer dope dat je hier je tijd voor neemt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 1:12

Kan dit systeem niet worden toegepast in de finales? Bijvoorbeeld na elke battle even off camera 2 minuten te discussieren. want het lijkt me nogal moeilijk om een scherp oordeel te vestigen, 2 seconden na een battle
Terug naar boven Ga naar beneden
Neez
Akra
Akra



Aantal berichten : 115
Reputatie : 18
Registratiedatum : 14-01-12

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 1:17

Nou klop,

bij deze neem ik al mijn worden terug
je hebt het duidelijk beschreven.
dus excuses en het is helder!
Terug naar boven Ga naar beneden
Klopdokter
Akra
Akra



Aantal berichten : 66
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-01-12

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 1:24

Auron schreef:
Kan dit systeem niet worden toegepast in de finales? Bijvoorbeeld na elke battle even off camera 2 minuten te discussieren. want het lijkt me nogal moeilijk om een scherp oordeel te vestigen, 2 seconden na een battle

Ik kan uiteraard alleen voor mijzelf spreken, maar ik zit tijdens een battle al dergelijke rekensommen te maken, waardoor de uitslag bijna altijd hetzelfde zou zijn. Uitzondering is Shiike vs Challamang, waar ik hem na nog eens kijken voor Shiike vond.

Het probleem zit hem eerder in de uitleg. De battle is inderdaad net een paar seconden afgelopen en je krijgt al een camera voor je smoel. Dan probeer je die hele rekensom uit te leggen, en vaak is het dan haast onmogelijk om alle plussen en minnen te benoemen. Vandaar dat deze uitleg me ook nuttig leek, dan snap je hopelijk ook een beetje hoe ik een battle volg.

Sowieso misschien handig om dit vaker te doen als ik tijd en zin heb Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 1:25

Oh KlopDokter, ik was al braaf voooordat je uitleg gaf. Trainse
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 1:36

Dope Klop!
Misschien toch om die MMA telling echt toe te passen bij pob
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 1:52

Ik kan niet echt snappen hoe je insayno dan 2 keer 9 op 10 geeft.

Zijn hele 2de en vooral derde ronde zat vol met héél kinderachtige freestyleflips en bovendien veel gestumble.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 1:57

verder wel nog een gruwelijk systeem
Terug naar boven Ga naar beneden
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 1:59

je moet bek houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 6:27

Klopdokter, je lijkt wel gek dat je dit doet. Echt nergens voor nodig. Mensen moeten gewoon eens leren dat een mening een mening is. Je uitleg op het filmpje was al duidelijk genoeg en ook gewoon begrijpelijk. De enige reden dat mensen op je haten is dat ze Apnormaal z'n zogenaamde harde personals beter vonden en tevens ook te dom zijn om je uitleg te snappen.

Maar goed, hopelijk is dit topic dan toch reden genoeg om die haters de mond te snoeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 6:56

Wow steeds meer MMA fans hier?
En dat 10 point must system is wel een creatieve manier om battles te jureren inderdaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Klopdokter
Akra
Akra



Aantal berichten : 66
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-01-12

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 7:41

Lerr schreef:
Ik kan niet echt snappen hoe je insayno dan 2 keer 9 op 10 geeft.

Zijn hele 2de en vooral derde ronde zat vol met héél kinderachtige freestyleflips en bovendien veel gestumble.


Eens. Alleen vond ik Apnormaal op zijn beurt ook weer niet ZO hard komen om een 8-10 te rechtvaardigen. Blijft uiteraard een mening, maar ik ben denk ik niet de enige die er zo over denkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 8:28

Eigenlijk is dit precies hoe je het beschreef bij de battle, misschien iets uitgebreider.
Mensen gingen gewoon haten omdat ze hun Marokkanen vriendje graag zagen winnen.
Maar ik vond je uitleg bij de battle zelf al duidelijk genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 8:32

En waarschijnlijk krijgen we weer een soortgelijk topic als Jeevz vs Insayno uit is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Ill-Sickness
SJONNIE
SJONNIE
Ill-Sickness


Aantal berichten : 481
Reputatie : 15
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : 038

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 10:33

ja maar bij Insayno Vs Jeevz zal het ook nodig wezen jaapie.
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 10:33

Duidelijk klop! respect dat je hiervoor de tijd neemt!
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 11:06

westside schreef:
je moet bek houden

Hahahhaha
Terug naar boven Ga naar beneden
MISTERBALKAN
Akra
Akra
MISTERBALKAN


Aantal berichten : 169
Reputatie : 17
Registratiedatum : 29-11-11

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 11:31

NEE KLOP DIT IS BULLSHIT EN DAT WEET JIJ OOK JE HAAT GEWOON ZOMAAR APNORMAAL
IK HAAT HATERS ZOALS JIJ
JE DOET AAN VRIENDJESPOLITIEK
JE HAAT MENSEN ZONDER BAARD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 13:54

MISTERBALKAN schreef:
NEE KLOP DIT IS BULLSHIT EN DAT WEET JIJ OOK JE HAAT GEWOON ZOMAAR APNORMAAL
IK HAAT HATERS ZOALS JIJ
JE DOET AAN VRIENDJESPOLITIEK
JE HAAT MENSEN ZONDER BAARD
grappig...
Terug naar boven Ga naar beneden
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 16:10

je mening is je mening

zou jij voten op iemand omdat hij meer punten heeft
maar het totaal plaatje veel minder is
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 16:15

Neez schreef:
Nou klop,

bij deze neem ik al mijn worden terug
je hebt het duidelijk beschreven.
dus excuses en het is helder!

Are you fucking serious? Hij zegt precies hetzelfde als op het filmpje, maar dan wat uitgebreider?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Uitleg Insayno - Apnormaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitleg Insayno - Apnormaal   Uitleg Insayno - Apnormaal Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Uitleg Insayno - Apnormaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Insayno vs Apnormaal PunchOutBattles
» Footage Spin The Mic 2012 (Insayno vs Apnormaal)
» Insayno vs Ser-G
» Apnormaal vs Kaascouse PunchOutBattles
» Apnormaal vs Lijpe Morco

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: