Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Insayno vs Jeevz

Ga naar beneden 
+32
Jodenkoek
reetkever
Zjos
rmn92
Hunter
Sam
furr
rolow
Riemiks
JohanDerksenJr
Auron
Mattie
DeHertog
master
Lerr
AGIE
Johan
Ingewikkeld
caveman
BB
khadaffi
sauterfaun
Vrouwonvriendelijk
MT
piraat013
Joost
NiggehvanAlmere
kapitein033
Jaap
YourMom
Piwi
Ruben
36 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 12:43

meh...

insayno staat op 4
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 12:45

Cool story master

En lmfao @ 2. L-deep 3. Foo 4. Insayno
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 12:46

dat je wo doet of hbo doet wil nog steeds niet zeggen dat je slim of dom bent. je hebt genoeg mensen die onder hun niveau studeren en ook andersom. gasten die dag en nacht strijden om hun leerwerk etc. terwijl ze in principe de capaciteit niet hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 12:52

True that
Jaap voelde zich blijkbaar aangevallen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 13:03

lol, ik voelde me totaal niet aangevallen. Jij was hier degene die zei dat ie HBO minderwaardig vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Sam
SJONNIE
SJONNIE
Sam


Aantal berichten : 438
Reputatie : 28
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 13:05

Mooi hoe die maat van Insayno echt helemaal klaar gaat staan als Jeevz terugduwt.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 13:18

Lerr schreef:
Effe eerlijk

qua bars is deze battle nog niet eens middletier.

overhyped as fuck

jij bent lowtier
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 13:20

Jaap schreef:
lol, ik voelde me totaal niet aangevallen. Jij was hier degene die zei dat ie HBO minderwaardig vond.

ok
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 13:45

ok


Ik vind al die shit eromheen zoals die melding aan het begin en het eind van het filmpje nog steeds echt zwaar en verbluffend (no arabische turk).
Het was een fucking duwtje dat een beetje uit de hand liep, al deze shit is gewoon pussy shit. Hiphop is een pussy ass bitch geworden. Oh nee hij raakte iemand aan! Diskwalificatie! Pffffff...FOHLM!

En buiten dat, het is te zien dat Insayno die shit niet expres doet. Hij is altijd druk en spastisch in de ring...denk je serieus dat hij dacht: "hahahahaha laat ik Jeevz eens lekker expres gaan duwen zodat ie agressief wordt" ?
En het is OVERDUIDELIJK dat die keer dat Insayno nog een keer aanraakt na "het incident" per ongeluk was of in ieder geval zonder dat hij er bij na dacht. Om hem daar op te gaan pakken is gewoon kankerdom.
Aiky is gewoon salty omdat Insayno doorging met spitten toen Aiky ging schreeuwen, en daarna ook nog eens 'arrogant' zei: Ja? Kunnen we verder?

Dat is natuurlijk beschamend voor z'n eer

aiky



Verder sta ik niet aan een kant, ik analyseer de situatie gewoon obejctief.




Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 13:52

Vind het ook wel leuk dat mensen bashen op mij dat Insayno gediskwalificeert is.
Alsof ik dat heb beslist ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 13:56

Hij is niet eens gediskwallificeerd. Hij krijgt alsnog punten voor de ranglijst dus het is bussiness ass usual my niggis
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 14:13

Aight.. on the spot vond ik dat Jeevz hem 2-1 had.. nu ik heb 2 a 3 keer terug hebt bekeken vind ik het juist 2-1 voor Insayno. Weet niet meer welke rondes maar boeiend.

Ik vond de lines over het algemeen ook niet heel hard.. maar personals zijn altijd wel pijnlijk, en ik denk dat Insayno dat beter heeft gedaan. Weet niet of alles waar is tho.. Ik ben totaal geen fan van Insayno en dat agressieve gedoe in de ring vond ik ook meestal misplaatst maar met de lines die hij VS Jeevz past het goed in zijn delivery.. en het is natuurlijk ook een grudgematch.

En fok de opstootje, er was niks aan de hand man. Dit soort dingen horen erbij.. leuk dat het nieuw is in NL (op battle van Waldo na) maar zolang je elkaar fysiek niet pijn doet mogen ze elkaar best aanraken (no homo). En ik had ook het gevoel dat het niet zou escaleren.. publiek moet zich niet zo aanstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 15:01

Jaap schreef:
ok


Ik vind al die shit eromheen zoals die melding aan het begin en het eind van het filmpje nog steeds echt zwaar en verbluffend (no arabische turk).
Het was een fucking duwtje dat een beetje uit de hand liep, al deze shit is gewoon pussy shit. Hiphop is een pussy ass bitch geworden. Oh nee hij raakte iemand aan! Diskwalificatie! Pffffff...FOHLM!

En buiten dat, het is te zien dat Insayno die shit niet expres doet. Hij is altijd druk en spastisch in de ring...denk je serieus dat hij dacht: "hahahahaha laat ik Jeevz eens lekker expres gaan duwen zodat ie agressief wordt" ?
En het is OVERDUIDELIJK dat die keer dat Insayno nog een keer aanraakt na "het incident" per ongeluk was of in ieder geval zonder dat hij er bij na dacht. Om hem daar op te gaan pakken is gewoon kankerdom.
Aiky is gewoon salty omdat Insayno doorging met spitten toen Aiky ging schreeuwen, en daarna ook nog eens 'arrogant' zei: Ja? Kunnen we verder?

Dat is natuurlijk beschamend voor z'n eer

aiky



Verder sta ik niet aan een kant, ik analyseer de situatie gewoon obejctief.





Dat laatste duwtje kun je nauwelijks een duw noemen. Jeevz was wel erg hinderlijk tijdens de battle, steeds praten door de spit van insayno. Jeevz had meer personals moeten droppen. Zijn flip was wel dope over die drugsgebruik

Jeevz was je nuchter tijdens deze battle of had je een lijntje op?

Vanaf nu komen eindelijk de 3 dopeste battles van die dag online
chris
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 15:53

Jaap schreef:
ok


Ik vind al die shit eromheen zoals die melding aan het begin en het eind van het filmpje nog steeds echt zwaar en verbluffend (no arabische turk).
Het was een fucking duwtje dat een beetje uit de hand liep, al deze shit is gewoon pussy shit. Hiphop is een pussy ass bitch geworden. Oh nee hij raakte iemand aan! Diskwalificatie! Pffffff...FOHLM!

En buiten dat, ht is te zien dat Insayno die shit niet expres doet. Hij is altijd druk en spastisch in de ring...denk je serieus dat hij dacht: "hahahahaha laat ik Jeevz eens lekker expres gaan duwen zodat ie agressief wordt" ?
En het is OVERDUIDELIJK dat die keer dat Insayno nog een keer aanraakt na "het incident" per ongeluk was of in ieder geval zonder dat hij er bij na dacht. Om hem daar op te gaan pakken is gewoon kankerdom.
Aiky is gewoon salty omdat Insayno doorging met spitten toen Aiky ging schreeuwen, en daarna ook nog eens 'arrogant' zei: Ja? Kunnen we verder?



aiky




Verder sta ik niet aan een kant, ik analyseer de situatie gewoon obejctief.





klopt
Dat is natuurlijk beschamend voor z'n eer
Terug naar boven Ga naar beneden
rmn92
Geen leven
Geen leven
rmn92


Aantal berichten : 746
Reputatie : 46
Registratiedatum : 18-07-11

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 15:59

yo,

na de eerste keer kijken ben ik licht teleurgesteld. Ik denk dat dit 50- 75% heeft te maken met het feit dat het geluid totaal niet synchroon loopt (waar ik trouwens echt diep teleurgesteld en geirriteerd over ben) en het geluid ook zwaar word gefilterd en alleen mc-gericht is. In mijn herinnering ging het publiek n stuk of 5 a 6 keer misschien meer buckwild en dan heb ik het over gestamp wat ik aan de zijkanten buiten de kring hoorde.

En om even te reageren op jullie reacties over de houding van insayno in de eerste ronde, ik kan me voorstellen dat het vreemd over komt maar ik ben er totaal niet over verbaast om die blik van insayno te zien als je hoort waar jeevz het over heeft, denk maar niet dat het insayno niet raakt...

En ook de reactie van jeevz op het duwtje of het zogenaamde opstootje kan ik best begrijpen. Excellent en Klopdokter grijpen eigenlijk in op een moment waar er vrijwel niks aan de hand was en lieten de situatie daardoor alleen erger lijken, en aangezien de spanning al erg hoog was is het alleen maar logisch dat jeevz dan pas opgefokt raakt..

En de diskwalificering is naar mijn mening misschien ook wat overdreven. Ik snap ook totaal het bericht aan het einde niet, een keiharde faal als je het mij vraagt. Vanaf nu gaan mensen er op zitten letten als er iemand in een battle word aangeraakt en zeiken in de comments dat diegene dan gediskwalificeerd gaat worden + ze gaan zich toch niet daaraan houden. En btw getoloreerd? :') Het juryoordeel weglaten verbeterd ook helemaal niks, had dan de atentie daarna gedaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 16:09

Talk to em!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 16:13

En ik ben het compleet met je eens over het geluid rmn..

Zo'n battle waar iedereen op zit te wachten en hyped voor is en dan niet eens de moeite nemen om het geluid synchroon te laten lopen is wel een MAJOR fail. Want hoeveel moeite kost het nou om het audio spoor aan te klikken, de muisknop ingedrukt houden en het spoor ieeeeetsiepietsie naar links of rechts te slepen..

SMH
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 17:12

rmn92 schreef:
yo,

na de eerste keer kijken ben ik licht teleurgesteld. Ik denk dat dit 50- 75% heeft te maken met het feit dat het geluid totaal niet synchroon loopt (waar ik trouwens echt diep teleurgesteld en geirriteerd over ben) en het geluid ook zwaar word gefilterd en alleen mc-gericht is. In mijn herinnering ging het publiek n stuk of 5 a 6 keer misschien meer buckwild en dan heb ik het over gestamp wat ik aan de zijkanten buiten de kring hoorde.

En om even te reageren op jullie reacties over de houding van insayno in de eerste ronde, ik kan me voorstellen dat het vreemd over komt maar ik ben er totaal niet over verbaast om die blik van insayno te zien als je hoort waar jeevz het over heeft, denk maar niet dat het insayno niet raakt...

En ook de reactie van jeevz op het duwtje of het zogenaamde opstootje kan ik best begrijpen. Excellent en Klopdokter grijpen eigenlijk in op een moment waar er vrijwel niks aan de hand was en lieten de situatie daardoor alleen erger lijken, en aangezien de spanning al erg hoog was is het alleen maar logisch dat jeevz dan pas opgefokt raakt..

En de diskwalificering is naar mijn mening misschien ook wat overdreven. Ik snap ook totaal het bericht aan het einde niet, een keiharde faal als je het mij vraagt. Vanaf nu gaan mensen er op zitten letten als er iemand in een battle word aangeraakt en zeiken in de comments dat diegene dan gediskwalificeerd gaat worden + ze gaan zich toch niet daaraan houden. En btw getoloreerd? :') Het juryoordeel weglaten verbeterd ook helemaal niks, had dan de atentie daarna gedaan.



Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Joker-clap
Terug naar boven Ga naar beneden
Lerr
Akra
Akra



Aantal berichten : 156
Reputatie : 7
Registratiedatum : 14-02-12

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 17:24

Ik moet m'n mening wel zwaar bijschaven.

Sowieso classic battle deze.

En was kapot close.
Die flip van coke/heroine/speed was keihard
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 17:27

vanmiddag vond je het nog maar net mid-tier niveau en nu vind je hem classic?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam
SJONNIE
SJONNIE
Sam


Aantal berichten : 438
Reputatie : 28
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 17:42

Hij was dronken lees zijn post terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 18:49

oh oke dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 20:52

Wel hele dope battle trouwens! Kan na 1 keer terugkijken nog niet echt een winnaar kiezen.

internetstemmen: 6,5 voor Insayno vs 8,3 voor Jeevz.. belachelijk
Al blijven 7even en ik de dieptepunten van het event in de ogen van de fans Smile

En die diskwalificatie vind ik we lachwekkend. Insayno had niet moeten aanraken, Jeevz had niet door Insayno heen moeten praten, maar om nou Insayno te diskwalificeren
Terug naar boven Ga naar beneden
Lerr
Akra
Akra



Aantal berichten : 156
Reputatie : 7
Registratiedatum : 14-02-12

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 21:07

Zjos schreef:
vanmiddag vond je het nog maar net mid-tier niveau en nu vind je hem classic?

was snachts man, en ik was ziekelijkkk dronken op dat moment haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 21:12

Ja dan begrijp ik het wat beter.. Nam het je niet kwalijk hoor, maar was wel een erg grote verandering van je mening.

Maar alcohol doet een hoop ja
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno vs Jeevz   Insayno vs Jeevz - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Insayno vs Jeevz
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jeevz vs insayno deel zevenendertig
» Insayno vs Jeevz en MC Frans HQ (Zomerjam)
» Jeevz welke line had insayno gejat????
» Insayno vs Jeevz en MC Frans (Zomerjam Rapbattle 2011)
» Insayno vs Ser-G

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: