Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 1ste ronde toernooi mogelijke matchups

Ga naar beneden 
+23
jordyvision
sauterfaun
Riemiks
UppaSwampi
JohanDerksenJr
Zjos
Joost
Ill-Sickness
Alex
Lerr
AGIE
MT
kapitein033
furr
Piwi
master
caveman
NiggehvanAlmere
piraat013
YourMom
BB
khadaffi
Jaap
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitimezo 26 feb 2012 - 13:00

Zonde dat dit niet goed word gecommuniceerd naar de MC's toe.. En raar dat dit niet allang gewisseld is iedereen snapt toch dat rematches niet goed zijn voor het niveau..
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Akra
Akra



Aantal berichten : 126
Reputatie : 12
Registratiedatum : 07-09-11

1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitimezo 26 feb 2012 - 13:03

L-deep switchen met Foo zou al genoeg zijn om het schema interessant te maken en veel rematches uit te sluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitimezo 26 feb 2012 - 13:58

Maar ja aan de andere kant...mc's kunnen ook gewoon zelf contact opnemen met iemand van de organisatie en om duidelijkheid vragen, in plaats van vaag doen op twitter over wie hun tegenstander is toch..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitimezo 26 feb 2012 - 14:09

@Jaap Word! Als ik foo en killer was had ik allang contact opgenomen met aiky en dit besproken want dit komt alleen ten goede voor de league/kijkcijfers..
En voor het hele toernooi natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitimezo 26 feb 2012 - 14:22

maar jij bent te wack voor de top 16
Terug naar boven Ga naar beneden
Foo
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : 0
Registratiedatum : 13-07-11

1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitimezo 26 feb 2012 - 14:40

Ik heb Aiky al gecontact en hy zei dat er niks veranderd kan worden. Wel klote dat ik minimaal 2 rematches heb
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitimezo 26 feb 2012 - 15:09

@Foo SERIEUS.. Wajohwajoh.. Maarja ik vind het niet raar dat de hele top 3 niet mee wilt doen.. Ik bedoel wie wil er nou 2x achter elkaar tegen dezelfde mensen battelen?

En de orga overlegd niks met de MC's over datums van dit toernooi vinden ze het raar dat bijna de hele TOP 5 niet mee wilt doen omdat ze ook nog een leven hebben en niet zomaar ff altijd kunnen battelen.. Heel jammer dit..

Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitimezo 26 feb 2012 - 15:10

@Foo

Waarom werd Insayno / Shiikke wel gewijzigd dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitimezo 26 feb 2012 - 15:31

^ Ja word, ik zie veel liever Najih vs Qucee dan die matchup die er nu staat.

maar die data zijn btw wel met de mc's overlegd als ik het goed heb.

Maar ff serieus..het is toch gewoon totaal onlogisch en kankerdom om dat syteem van 1 vs 16, 2 vs 15 etc aan te houden. En ja ik heb dat al kankervaak gezegd nu, maar die shit blijft me gewoon verbazen. Het is toch veel beter voor IEDEREEN om iig voor de 1ste ronde gewoon logisch na te denken en goede matches te maken? Shit slaat nu gewoon nergens op.

Het is toch de bedoeling dat dit toernooit spectaculair hard wordt? Wat gaat er dan in je hoofd om als je vervolgens besluit om dus bijvoorbeeld Foo weer tegen Killer te zetten. Iedereen met een normaal verstand kan dan al weten dat die battle ongeĂŻnspireerd wordt..ik bedoel, ZELFS de mc's zelf geven het al aan! Wauw
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitimezo 26 feb 2012 - 16:12

@Jaap Ja man ik ben het er ook helemaal mee eens en alle MC's denk ik wel.
Ik ben het er helemaal mee eens dat elke MC elke MC moet kunnen battelen op elk aangegeven moment (op een aantal redenen na dan kwa drukte/werk etc..) Maar in principe als je nummer 1 wilt zijn moet je iedereen op elk moment kunnen battelen maar het is niet intressant om iemand te battelen die je net gebattled hebt en de kijkcijfers voor zon battle zullen ook heel laag zijn denk ik..

Het is niet zo moeilijk om 2 matches aan te passen en klaar.. Maar ja..


De datums voor de toernooien zijn niet echt overlegd want heel de TOP 5 die kan niet mee doen op veel datums.. Maar ja ze kunnen ook niet met alles rekening houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitimewo 29 feb 2012 - 10:42

Najih gaat waarschijnlijk allemaal Koerd lines tegen Shiike droppen, terwijl Shiike geen Koerd is..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitimewo 29 feb 2012 - 10:47

Meezy schreef:
@Foo SERIEUS.. Wajohwajoh.. Maarja ik vind het niet raar dat de hele top 3 niet mee wilt doen.. Ik bedoel wie wil er nou 2x achter elkaar tegen dezelfde mensen battelen?

En de orga overlegd niks met de MC's over datums van dit toernooi vinden ze het raar dat bijna de hele TOP 5 niet mee wilt doen omdat ze ook nog een leven hebben en niet zomaar ff altijd kunnen battelen.. Heel jammer dit..

het heeft niets met hun schema te maken. ga geen dingen bedenken en doen alsof het feiten zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitimewo 29 feb 2012 - 11:43

jordyvision schreef:
Meezy schreef:
@Foo SERIEUS.. Wajohwajoh.. Maarja ik vind het niet raar dat de hele top 3 niet mee wilt doen.. Ik bedoel wie wil er nou 2x achter elkaar tegen dezelfde mensen battelen?

En de orga overlegd niks met de MC's over datums van dit toernooi vinden ze het raar dat bijna de hele TOP 5 niet mee wilt doen omdat ze ook nog een leven hebben en niet zomaar ff altijd kunnen battelen.. Heel jammer dit..

het heeft niets met hun schema te maken. ga geen dingen bedenken en doenhet feiten zijn.
Laat hem, hij is kankerdom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitimewo 29 feb 2012 - 11:44

Van degene die niet meedoen waardoor ik dus bijvoorbeeld wel mee kan doen weet ik dat ze geen zin hebben om weer tegen elkaar te gaan en dat ze degenen al gebattled hebben die ze willen battlen van de deelnemers aan het top 16 toernooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitimewo 29 feb 2012 - 11:46

Overigens van de eerste ronde matches kijk ik het meest uit naar Kaascouse vs Mennis D
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitimewo 29 feb 2012 - 13:28

fak pob
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitimewo 29 feb 2012 - 15:32

reetkever schreef:
fak pob


ja
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitimewo 29 feb 2012 - 16:58

faka tis kk dood hier
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitimewo 29 feb 2012 - 17:39

Gecondoleerd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Gesponsorde inhoud





1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1ste ronde toernooi mogelijke matchups   1ste ronde toernooi mogelijke matchups - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
1ste ronde toernooi mogelijke matchups
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Foto's van 1ste ronde POB toernooi
» Punchoutbattles 13 mei matchups
» POB maart event matchups
» Het nieuwe POB toernooi
» Bookies: 1e Ronde

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: