Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Najih vs Lerr

Ga naar beneden 
+29
westside
Jodenkoek
3x
Vrouwonvriendelijk
rolow
Ruben
Simon Cowell
master
Rotterdam
BB
YourMom
Nicky Bobs
Auron
Lerr
Joost
AGIE
reetkever
MT
Jaap
samm1896
NiggehvanAlmere
Hunter
Crazy S
rmn92
Superboer
Johan
khadaffi
Piwi
Zjos
33 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Rotterdam
Akra
Akra
Rotterdam


Aantal berichten : 107
Reputatie : 0
Registratiedatum : 07-09-11

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimema 26 maa 2012 - 23:16

Joost schreef:
LOL rare juryleden die Belgen behalve die eerste.
Amen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 0:07

Vind dat van de jury erg wack , en ben het zo keihard met Najih eens.
Een battle is een battle , Triple R /Santios zijn mc's die ook mensen buiten de ring battlen en volgens mij had Santios ook x bars over jury ????????
Shit is all for the show, en dat zegt Najih erna en is dan zo sportief hem nog een hand te geven met de mind van "het was maar een battle he, all love" en een jurylid dat dan weigert....hmm
Terug naar boven Ga naar beneden
3x
Akra
Akra
3x


Aantal berichten : 291
Reputatie : 56
Registratiedatum : 21-03-12

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 0:56

Lerr zijn beste prestatie tot nu toe, vond vooral zijn 2e ronde dope.

Najih komt hier harder, meer personal en probeert de mensen daar te shockeren.

Battle gaat naar Najih met 3-0 of 2-1, ben er nog niet helemaal uit na 1 keer kijken.

Tip voor de Belgen / ZJ: Neem de volgende keer een jury die snapt wat battles zijn en die niet tof willen doen zoals Murdaturk en 2 juryleden hier...
Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 4:18

ik geef die jury gelijk. misschien vinden jullie het leuk wanneer je uit t niets word gedisst terwijl je niets met de battle te maken hebt, maar jullie zijn ook echt kanker sjonnies
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 8:02

Zeker een dope battle... Ik snap het punt van de juryleden op zich wel, kijk gewoon een uithaal dmv een line of 2
is wel dope, maar Fatih heeft verder niks met die hele battle te maken en Najih neemt toch aardig de tijd om zich
helemaal op hem te richten in plaats van z'n tegenstander.. Onterecht dat ze om die reden op Lerr stemmen, maar
ik snap het punt op zich wel.. Achja er valt altijd wel wat te janken

Edit: Wel een grote fail @ 'nepmoslim' :\')

Denk dat Najih hem wel edged maar zeker een dope batttle IMO en het publiek is ook echt dope qua reacties
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 8:04

Wat is de beef tussen Najih en Fatih dan? (No rhyme)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lerr
Akra
Akra



Aantal berichten : 156
Reputatie : 7
Registratiedatum : 14-02-12

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 10:11

10 k views en bijna 500 youtubecomments op nog geen 24 u... Die shit gaat te furr.
Terug naar boven Ga naar beneden
westside
Geen leven
Geen leven
westside


Aantal berichten : 699
Reputatie : 21
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoptillen

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 11:02

ken jij rijke bitches die een clip wouden
Terug naar boven Ga naar beneden
Insayno
Akra
Akra



Aantal berichten : 143
Reputatie : 6
Registratiedatum : 17-08-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Amsterdam

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 14:55

Ey

Beter gaan ze hier ook weer zonder mics doen hoor, dit is toch veel vetter. Hier hoor je de crowd teminste echt goed. Dit weergeeft veel beter het live gevoel van een battle. Ik mis die eerste battles van POB. Dat je soms MC"s niet kan verstaan door de crowd reaction. Ik merk dat ik dan zelf ook meer los ga. Het is vermakelijker om naar te kijken.

Voor mij is Najih de terechte winnaar. Over al die jury shit doe ik geen uitspraak. Ik was er niet bij dus kan niet oordelen.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.insayno.nl
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 16:05

Fiona ziet er wel goed.
Maar toen drong er een Belgisch accent door mij oren : (
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 16:18

Lerr schreef:
10 k views en bijna 500 youtubecomments op nog geen 24 u... Die shit gaat te furr.
Ja?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 16:19

Dat komt door Najih.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lerr
Akra
Akra



Aantal berichten : 156
Reputatie : 7
Registratiedatum : 14-02-12

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 17:44

No shit sherlock?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 21:52

Gaan we bijdehand doen LerreLerre?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 0:06

Heb de battle nogmaals gekeken en het viel me op dan bij 7:47 'generatiekloof' line eigenlijk precies de zelfde line is die Zain Azrai dropte VS Mark Grist (generation gap)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 0:35

die line was ook kaakwater
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Lerr
Akra
Akra



Aantal berichten : 156
Reputatie : 7
Registratiedatum : 14-02-12

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 1:12

@Hunter... heb dat nog ergens gelezen tussen de youtubecomments.. kende die battle niet en heb em eens gecheckt, komt idd op bijna krak hetzelfde neer.. Al vind ik mijn opbouw wel beter dan de zijne...
Heb em wel al maanden wou hem eigenlijk tegen Sens & Rie gebruiken, maar sloeg véél meer op Najih.

En in zo een battle waar je een heel verscheiden publiek gaat hebben (van intellectuelen, tot heel erg domme mensen, Nederlanders, Belgen, Hiphopheads, gewone mensen, battlefans, Allochtonen, autochtonen, noem maar op), en ben je als mc wanneer je het goed wilt doen bijna verplicht om genoeg dingen te droppen die voor alle deze groepen begrepen kunnen worden...
Wat uiteindelijk battle je voor iedereen een goede tijd te geven, en niet alleen de 200 man die echt iets van battles weet te imponeren. Want uiteindelijk zijn zij maar een heel klein deel van de kijkers.


Overigens vind ik m'n eerste 12 bars echt kaakwater en kan ik mezelf wel smacken dat ik niet sterker begonnen ben.
Al helemaal terwijl ik nog massas bars liggen had die ik beter had kunnen gebruiken.

Had ook nog een 3 tal extra nasty-personals moeten insteken.

Najih was wel extreem goed in het "persoonlijk" aanpakken in deze battle en het ook allemaal heel geloofwaardig te laten overkomen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Lerr
Akra
Akra



Aantal berichten : 156
Reputatie : 7
Registratiedatum : 14-02-12

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 1:21

Was @ jaap trouwens de rest van die reactie.

En mensen moeten niet onderschatten hoe moeilijk 2 minuten rondes (meest minimum 2.40min) te blijven boeien en een tight delivery te houden en relevant te blijven en te memoriseren met flips en shit erbij ipv. 1 minuut.

Anyway, ik vond de eerste 2 keer dat ik dit filmpje zag het ook niet zo dope (omdat ik amateurbeelden had waar het publiek veel luider ging) maar na meermaals kijken moet ik zeggen dat deze toch echt mooi werk is.

Ik zou overigens graag tegen 1 van deze gasten battelen de volgende Punchout België:

Qucee, Killer, Cyclo B, L Deep, Foo.

En heb btw ook soort van afspraken gemaakt met Chris meth vorige week zondag, die shit komt sowieso eerst.

Kklange brieven aant schrijven
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 1:33

Lerr schreef:
heb btw ook soort van afspraken gemaakt met Chris meth vorige week zondag, die shit komt sowieso eerst.

Hij heeft je bedreigd?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Lerr
Akra
Akra



Aantal berichten : 156
Reputatie : 7
Registratiedatum : 14-02-12

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 1:35

Nee man hij was extreem vriendelijk Very Happy
We hebben een normaal gesprek kunnen voeren over situatie en tijd en plaats en alles, had dat in de verste verte niet verwacht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 1:37

lol, extreem vriendelijk. Nu kan ik al die tough talk hier, twitter en blogs totaal niet meer serieus nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Lerr
Akra
Akra



Aantal berichten : 156
Reputatie : 7
Registratiedatum : 14-02-12

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 1:45

Hij deed ook heel stoer op twitter van "we gaan wel zien zondag" alsof ie mij ging klappen, en had hem dan al paar keer gezien die dag maar hij kwam nooit praten ofzo.. Vond ik best grappig man heb hem dan moeten aanspreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 9:15

chris en jason hadden wel bijna echte beef : O
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 11:39

Najih vs Lerr - Pagina 3 Proceed
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 12:08

jordyvision schreef:
chris en jason hadden wel bijna echte beef : O

Yup ! Dat was volgens mij toen Najih boven stond na die shit met Matarr, en Chris riep iets doms.
Toen begon Jason te schreeuwen tegen Chris ineens en zei hij : WE GAAN NU NAAR BUITEN KOM KOM
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Najih vs Lerr - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Najih vs Lerr   Najih vs Lerr - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Najih vs Lerr
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Najih vs Lerr PROMO 26 Maart Battle Online PunchoutbattlesBE
» Challamang vs Lerr (freestylebattle)
» Foo vs Najih
» Lerr & Doc - Rechtdoor (Videoclip)
» Lerr word ge-exposed!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: