Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 POB event 15 juli Updates

Ga naar beneden 
+22
caveman
Jodenkoek
De Gevallen Engel
sauterfaun
MT
Dani
Zjos
JohanDerksenJr
BB
boi
Piwi
khadaffi
Vrouwonvriendelijk
reetkever
Rotterdam
furr
lucappel
Shoux_
Jaap
jordyvision
Nick Vayne
Ruben
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 16:27

dus stop met haten bb, je was er niet eens bij
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 16:29

daarom juist, maar iemand hier zei dat ze alleen eminem, ross & hydroboyz draaiden dusja...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 16:31

Rick Ross en Hydroboys zou ik niet herkennen
Notorious, Beatnuts en MOP wel

Verder ook niks mis met wat Eminem op z'n tijd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:25

Hoe was Brainpower eigenlijk als judge? Had ie er een beetje verstand van?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:34

ik heb hem niet gezien
en het was gewoon een dope event dit keer
muziek alles was gewoon cool,

Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:41

Ik vond hem het heel goed doen als jury. Gaf uitgebreide, goed onderbouwde feedback. Hij leek de lines goed te snappen en ik kon me goed in z´n commentaren vinden.

Vond het ook dope dat hij best wel love showde. Kwam later nog naar me toe om complimenten te geven en dat soort dingen. Zou hem graag terug zien als jury
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:49

Dat zijn allemaal mooie dingen om te horen..ben erg benieuwd naar de beelden. Welke battles heeft Brainpower allemaal gejureerd?

Ging trouwens ook alles goed met de mics? Geen problemen dit keer?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 18:05

geen noemenswaardige problemen nee..

en hij deed volgens mij:

EZG vs mij
Waldo vs Crackbek

en de finale battles.

Misschien ook Cyclo vs KC maar weet eigenlijk niet of hij er toen al was, dacht het niet

Edit: Cyclo vs KC niet, herinner me ineens weer dat KC nog een line spitte met daarin tracks van Brain verwerkt.
En weet nog dat ik het jammer vond dat Brain er toen nog niet was


Laatst aangepast door Zjos op ma 16 jul 2012 - 19:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 18:11

ik hoorde af en toe een keer een rondzinger
maar dat hou je toch met die kut knoopjes

de volgende keer toch echt effe regelen dat ik alles kan afkijken
baalde dik dat ik eerder weg moest
Terug naar boven Ga naar beneden
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 18:58

Ik vond Brain ook best een geschikt jurylid.
Chille gast ook wel, ik had hem best arrogant verwacht.
Gaf ook tips aan mc's enzo.
Hij complimenteerde mijn delivery een paar keer, dat vond ik tof.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 19:00

Hij heeft je niet geklapt?

Kaulo pussy.
Terug naar boven Ga naar beneden
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimedi 17 jul 2012 - 16:56

Bestaan er eigenlijk al foto's van zondag?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimedi 17 jul 2012 - 17:01

sauterfaun schreef:
Bestaan er eigenlijk al foto's van zondag?

vroeg ik me ook net af, heb nog niets gezien? alleen foto van EZG vs. Zuiderstorm op twitter
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimedi 17 jul 2012 - 17:08

Rmn was er als het goed is niet dus verwacht geen hele hoop foto's..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimedi 17 jul 2012 - 21:45

Hoe lang waren de rondes van de finale battles en Cyclo B vs KC eigenlijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimedi 17 jul 2012 - 21:45

Volgens mij 90 seconden
Correct me if I'm wrong
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimewo 18 jul 2012 - 15:18

ik zit nu in een 22 uur durende busreis richting Lloret dus ik heb wel even tijd om een wat uitgebreider verslagje te geven.
ik had een vriend die 0 verstand van battles had meegenomen maar zelfs hij vond het geweldig.
in de trein ernaar toe hadden we allebei sixpack bier gedronken dus we kwamen al een beetje aangeschoten aan.
we waren een uur te laat maar alsnog moesten we een half uur wachten op de eerste battle.

eerste battle was volgens mij jack the ripper tegeb djeck, was beter dan ik had verwacht en ondanks dat het de eerste battle was kregen ze beide wel crowd reactie, licht naar jack.

Ik vond nick in the cage(zo noemde twee jury-leden hem) een beetje hetzelfde als zijn vorige battle, op een gegeven moment vergat nick zijn lines en freestylede hij eigenlijk de line van de battle, ik ben vergeten wat hjj zei maar hij kreeg wel gekke reactie van het publiek. ik vond ronso best dope eigenlijk. Nick won hem wel.

hierna kwam nick vayne tegen shafa, nick leek heel zenuwwachtig en door zijn limburgse accent verstond ik er eigenlijk weinig van. Shava begon goed met een freestyle line over de broek van nick maar zijn tweede line chokete hij al na het woordje liquedfighter wat hij vervolgens 12x herhaarde, voor de rest freestylede hij half, maar was niks bijzonder.


Hierna kwam de eerste leauge-battle van kaascouse tegen cyclo. Cyclo kwam heel constant met veel dope lines in een ronde. Hij leek wel een beetje afwezig alsof hij er niet heel veel zin in had. Kaascouse wende zijn rondes meer aan onderwerpen zo ging zijn hele eerste ronde over het zwart zijn van cyclo. kaas zijn tweede ronde vond ik het hardst, hij had een heel dope schema waarin hij alle namen van tracks van brainpower verwerkte, volgens mij begreep bijna niemand die mede doordat brainpower toen nog niet aanwezig was. Cyclo was consistenter(no kimo) dus verdient gewonnen.

Hierna kwam frans tegen tazer, ik ga hier niet heel veel woorden aan vuil maken, het was gewoon wack. Tazer maakte een magnum/ ijs line die kon echt niet. Jury was genadeloos en zeiden eerlijk dat het gewoon een kut battle was. Ex zat ook de hele battle nee te schudden.

crackbek vs waldo was next, ze maakte de hype allebei niet echt waar, crackbek chokete en deelde maar ongeveer de helft van zijn lines, hij had ook zijn baard geschoren dus een paar van waldo' s lines sloegen nergens op. waldo had ik ook meer van verwacht, volgens mij chokete hij ook en hij had veel cartoon/film lines die ik niet begreep. Crackbek gaf zelf al aan dat waldo had gewonnen maar ik had van allebei beter verwacht.

De battle van de dag was voor mijn part Zuiderstorm vs EZG. Ik ben van beide echt fan van hun stijl. Ik vond EZG bijvoorbeeld tegen triple wel harder dan gister.Zuiderstorm was heel dope vooral de derde ronde waarin hij hem belachelijk maakte over die 16 accounts. Zuidersorm kreeg (verrassend) veel crowdreactie. Ik stond naast de goons van EZG en ze keken me kapot boos aan omdat ik helemaal los ging op de lines van Zuiderstorm, ik hoop dat dat nog terug te zien is in de video.

Santios vs Mennis was closer dan verwacht, Mennis ging weer een liedje zingen wat wel grappig was maar iets te lang duurde, toch een erg vermakelijke battle.

Als laatste kwam foo vs sensei, de enige battle waar de mics af en toe kraakte, foo chokete en het was duidelijk 3-0 voor sensei. Sensei begon zijn derde ronde met ' ik voel me echt foktop dat ik dit gat zeggen waarna hij vervolgens over de ex van foo begon.

Al met al een hele dope dag, later in de BK kwam ik Jordy nog tegen.
Ik stond ook nog naast zo een grote dikke jongen toen er een gast naar hem toe kwam van: 'jij bent toch BB' .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimewo 18 jul 2012 - 15:29

Aight thanks voor je verslag, m'n verwachtingen van de battles zijn nu wel iets lager dan eerst.

Ik ben benieuwd of er morgen al een battle online komt..en anders zondag hopelijk. De vorige keren kwam de eerste battle ook al een week na het event uit..hoop dus deze keer ook weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimewo 18 jul 2012 - 16:23

PunchOut Battles
@ punchoutbattles
51 uur geleden
@HeineIsaac hebben ooit gelijk na het event de battles geupload. daar gaat nog wel een week of wat overheen

Gaat hem denk ik niet worden Jaap
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jul 2012 - 6:20

Crackbek: @Demo_LBM hey demo! is het gelukt met het blurren van dat meisje?

:')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
lucappel
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 747
Reputatie : 133
Registratiedatum : 03-03-12

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jul 2012 - 11:44

wtf
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jul 2012 - 13:21

lol...ik begin medelijden te krijgen met Crackbek...volgens mij weet hij niet precies wat een BATTLE is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jul 2012 - 13:23

ik snap het wel een beetje.. dat wijf begon te janken alles,is toch fucktup?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimema 23 jul 2012 - 13:29

Hij had in de eerste instantie al besloten om haar te dissen...en dan voelt ie zich schuldig als ze zich beledigd voelt. slaat nergens op
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitimedi 24 jul 2012 - 11:30

Jullie snappen het niet helemaal
Maar dat geeft niks hoor, mensen hebben nou eenmaal altijd een mening over alles
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
Gesponsorde inhoud





POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event 15 juli Updates   POB event 15 juli Updates - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
POB event 15 juli Updates
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» POB event 06-10 updates
» Event updates topic
» POB event updates topic
» POB event updates topic
» POB event 15 juli

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: