Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Sensei vs Foo

Ga naar beneden 
+20
MT
Insayno
RJ
Piwi
rolow
BB
De Gevallen Engel
3x
Jodenkoek
Joost
Ruben
jordyvision
caveman
Crazy S
furr
ypjwzz
Auron
piraat013
sauterfaun
Jaap
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 aug 2012 - 21:36

Hoezo fail..toen ik dat postte stond ie al kk lang alleen op 480p, daaorm ging ik er vanuit dat het zo zou blijven. En ik zeur helemaal niet veel, jij trollt nu alleen maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 aug 2012 - 21:39

Dat is toch elke keer zo, dat het een tijdje duurt.. het lijkt me heel sterk dat ze zomaar een battle niet op HD uploaden?

Hou nog steeds van je hoor Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 aug 2012 - 21:40

Nee normaal duurt het nooit zo lang. En het is vaker gebeurd dat ze main events enkel in 480p hebben gereleased..anders zou ik dat deze keer niet zomaar denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
3x
Akra
Akra
3x


Aantal berichten : 291
Reputatie : 56
Registratiedatum : 21-03-12

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 aug 2012 - 21:56

Na 1 keer kijken geef ik ronde 2 aan Foo, ben ik de enige?
Terug naar boven Ga naar beneden
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 aug 2012 - 22:05

Sensei verdient die finaleplaats, wordt een dope battle tegen mennis!

Wat brainpower zegt, daar ben ik het niet mee eens. Hij beschrijft 1 battlestijl en zegt dat dat het dopeste is, terwijl ik veel meer van die Ness Lee of Philly Swain-stijl ook fucking nice vind. Minder spoken word en gewoon rappen kan ook superhard zijn.

Maar goed, hij onderbouwt zijn mening wel lekker en ik snap wat ie bedoelt.

Foo was niet op zijn beste, maar ik ga em niet bashen. Een battle is maar een momentopname en het publiek zat zwaar door zijn 3de ronde heen te praten. Dan ben je sowieso afgeleid.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 aug 2012 - 22:37

foo was zwaar tegenvallend in deze vond ik, natuurlijk wel paar bars, maar freestyles niet heel bijzonder, delivery niet op zn best...vond alleen deel van zn 2e wel nice, de rest eigenlijk niet echt boeiend. Alle rondes naar Sens...vond Sens zn 1e niet echt dope, maar daarna werd ie een stuk beter

ga stuk om de comments btw, iedereen haat op sens...kleine kinderpubliek ==
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 aug 2012 - 22:43

Ja die 1ste ronde van Sensei was wel z'n minste, maar alsnog wel een paar dope lines. Ik vind het wel jammer dat Sensei niks heeft geflipt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 aug 2012 - 23:14

Dope battle, zeker van Sensei zijn kant. Hoewel het niet mijn favoriet is komt hij hier echt dope. Vooral 2de en 3de ronde dope. Foo zijn tweede ronde vond ik ook echt hard. Jammer dat hij chokete, maar ik had zelf het gevoel dat Foo ten eerste niet echt lekker in zijn vel zat en ten tweede ging hij niet zo personal als Sensei.

Ohja en is die cameraman gehandicapt ofzo. Ex zegt dat Sensei de winnaar is en hij filmt geen eens de reactie van Sensei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 aug 2012 - 23:19

Ik vind Sensei z'n stijl een klein beetje te vergelijken met die van 24/7..en dat is dope.

Moest btw ook erg lachen om die babyshower line..dope bedacht. Ik ging ook stuk toen Sensei die freestylende Foo imitatie deed. 'En je weet, je hebt een rode trui'

eurgh
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 0:21

'omdat ze als een nazi die christen wordt voor een ander kruis gaat'

was ook wel nice
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 0:22

dope battle! werd geslapen op foo Sad
maar sensei pakt deze wel duidelijk vind ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 0:24

goddamn man dat laatste schema in Sensei z'n 3e ronde bezorgt me echt kippenvel. Harde personals en een ziekelijke overtuigingskracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 0:55

Viel me toch tegen deze battle man, van beide kanten.
Foo gunde de winst gewoon aan Sensei, overduidelijk.
Vond die personals van Sensei niet zo bijzonder, dat vwo examens schema sloeg nergens op. Dat 'daar kom je niet in' vond ik ook best wack.

Brianpower praat gewoon langer dan 2 minuten
facepalm
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 0:58

Wat is er mis met langer dan 2 minuten praten? Als een jurylid een korte uitleg geeft is het niet goed en als een vote uitgebreid wordt uitgelegd is het ook niet goed. Zoveel mogelijk argumenten bespreken is toch het beste..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 1:14

Ik begrijp van Foo z'n tweets dat ze vantevoren hadden afgesproken geen personals te droppen? (En Sens dat dus wel deed)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 1:16

Ja zoiets...maar zo heftig waren z'n personals niet eens vond ik. Het waren dope personals, maar niet echt "smerig" ofzo. Ik vind het "gedoe" eromheen dan ook een beetje overdreven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 1:30

Jaap schreef:
Wat is er mis met langer dan 2 minuten praten? Als een jurylid een korte uitleg geeft is het niet goed en als een vote uitgebreid wordt uitgelegd is het ook niet goed. Zoveel mogelijk argumenten bespreken is toch het beste..

Dat hele onsamenhangende verhaal over mimiek enzo had ie kunnen verwoorden met deze zin:
'sensei zijn delivery was beter'

Ook dat ie de vooroordelen over hiphop met gescheiden vrouwen erbijhaalt, hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 5:59

Haha ja dat over vooroordelen over hiphop was een beetje corny en niet relevant.

Op deze line van Foo werd trouwens wel geslapen:

'deze sensei heeft nodig wat lessen in de klas nodig omdat je de grens zocht en over een vlek (flag) begon tegen een landloze'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Insayno
Akra
Akra



Aantal berichten : 143
Reputatie : 6
Registratiedatum : 17-08-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Amsterdam

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 9:17

Dope battle,

Naar mijn idee werd er wel geslapen op een aantal lines van Foo. Zonde. Wat ik alleen niet begrijp is hoe iedereen zit te zeiken over de zogenaamde afspraak over personals (althans op twitter/youtube zag ik het meerdere keren voorbij komen)

Het is een fucking battle, als mensen niet personal komen dan is het van: Wat nep, ze hebben geen personals. En als mensen wel personal komen dan is het dus: BACKSTABBER! JE GAAT TOCH NIET PERSONAL SPITTEN OVER JE MATTIE etc. Het is ook nooit goed he?

Foo en Sens kwamen allebei met personals los van de skinny en midgetjokes. Foo had een hele ronde toegewijd aan het nakken van Remieks en Sens had een hele ronde aan hoe hij Foo begeleiding gaf. Big fucking deal. Het was naar mijn idee niet heel schokwekkend en kwam ook niet over als matennaaierij zoals er wordt rondgezaaid.

Onbegrijpelijk gewoon. Ook dat gezeik over Brainpower. Deze man onderbouwd gewoon goed, of willen jullie soms een Matarr of een DJ Darkshot die dan niet kan wijzen omdat de MC's niet aanwezig zijn bij het verdict?

Zeg het maar hoor. Ik vond brain juist tof. Ook dat uitstapje over het positivisme van hip hop en de vooroordelen vond ik terecht. Ik denk dat Brain gewoon amazed is dat hip hop op zo'n positieve manier wordt gebruikt. Dit is volgens mij zijn eerste event, ik begrijp het wel dan. Vooral als je al zoveel hebt gezien als hij.

Any ways, voortaan hoeft dat uitstapje niet, maar zijn uitgebreide onderbouwing vond ik juist goed. Van mij mag ie blijven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.insayno.nl
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 9:47

kvind brain gewoon een goede jury
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 10:03

Brainpower is een hele goeie judge.
En word at Insayno
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 10:43

Ligt het trouwens aan mij of is Foo gegroeid?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 10:56

Ik vond hem juist even klein als altijd eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 11:38

tis gewoon een bitch move als je met je mattie afspreekt niet te personal.. als je dat niet snapt insayno verklaard dat ook meteen waarom jij geen vrienden heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 11:39

Slaat nergens op, Sensei heeft zich gewoon aan de afspraak gehouden.

Jeetje, nu weten we allemaal dat Foo bijna zakte voor zijn examens. Wat een backstabber is die Sensei zeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Sensei vs Foo - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sensei vs Foo   Sensei vs Foo - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sensei vs Foo
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sensei
» Sensei vs Santios
» Sensei vs Shiike
» Sensei vs Waldo
» Sensei of Mennis ?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: