Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Klassieke Youtube comments

Ga naar beneden 
+40
yeye
Gerrit
Sam
Johan
NiggehvanAlmere
khadaffi
Krae
Meezy
Huussuh
master
AGIE
lucappel
rmn92
WhiteBeard
furr
De Gevallen Engel
MISTERBALKAN
Riemiks
Jodenkoek
Ruben
jespa
gosu
ypjwzz
Veasum
Hauntedbacon
Nick Vayne
3x
jordyvision
Auron
reetkever
Zjos
piraat013
sauterfaun
Jaap
Joost
Piwi
caveman
BB
westside
MT
44 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
AuteurBericht
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 0:05

[BERICHT VERWIJDERD DOOR DE ILLUMINATIES]


Laatst aangepast door Jodenkoek op vr 14 dec 2012 - 21:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 15:40

ik heb niet alles gelezen jood.. maar de mensen die met criminelen dingen hun geld maken veroorzaken (bijna) geen problemen, het zijn zoals jij zegt die mensen die gangster willen zijn en alleen maar stoer doen vechten slopen etc. mensen die hun geld maken met wiet kweken coke dealen etc houden zich allemaal rustig. die kunnen het niet veroorloven om met politie in aanraking te komen. + dat hun verkopen aan junkies of coffieshops etc, en ze dwingen niemand wat te doen en ze doen ook niemand pijn. dan kan iemand gaan zeggen ja drugs verkopen aan junk dit dat. maar als jii het niet verkoopt verkoopt een ander het wel.

de ergste zijn gewoon die hangjongeren die mensen die langs lopen uitschelden, of ruzie zoeken en dan beginnen te vechten enzo.

de meeste echte criminelen zijn gewoon goeie mensen. dan heb ik het niet over verkrachters pedo's kinderlokkers enzo natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 17:45

Je vergeet moordenaars mt maar ik snap je punt een professionele cocaïne dealer zal altIjd underground blijven hij kan zich niet veroorloven om een paar jaar vast te zitten.terwijl kleine straat ratten kleine overvallen plegen,inbraken,winkeldiefstal ,overlast,mishandeling,vandalisme enz.

Er is uit onderzoek gebleken dat Zwaarder straffen niet helpt,de gevangenis. In Nederland is een hotel vergeleken met DUitsland en Frankrijk .Met name veelplegers( master dat zijn mensen die Als ze uit de gevangenis komen ,de misdrijf opnieuw plegen en daarna nog een keer en ga zo maar door)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 15:53

Citaat :
purplheez 4 dagen geleden
Hebben ze in Engeland ondertitelingen bij de battles?

:\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 17:32

MT schreef:


de meeste echte criminelen zijn gewoon goeie mensen. dan heb ik het niet over verkrachters pedo's kinderlokkers enzo natuurlijk.

Wat een onzin zeg. Ten eerste beginnen de meeste ''grote'' criminelen onder aan de ladder en zullen ze echt wel slechte daden op hun kerfstok hebben. Daarnaast ben je als crimineel sowieso geen goed mens omdat je je niet aan de wetten houd, en je dus niet meet aan de normen en waarden in dit land.

Je hebt hier kansen genoeg dus als je groot crimineel wordt, ben je bewust bezig met verkeerde dingen.Als jij een groot Cokehandelaar bent maak je indirect ook mensen hun leven kapot door ze drugs te geven. Dan kan je zeggen dat ze er toch wel aan komen, maar dat jij hier een rol in speelt maakt je zeker geen goed mens. Ook worden er door erg goede criminelen ook vaak opdrachten gegeven voor liquidaties.

Als je crimineel bent kun je wel aardig zijn en dergelijke, maar je bent geen goed mens volgens de normen en waarden in Nederland
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 17:47

Oke, goeie
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 17:50

Johan schreef:
Daarnaast ben je als crimineel sowieso geen goed mens omdat je je niet aan de wetten houd, en je dus niet meet aan de normen en waarden in dit land.

Dus omdat je je niet aan wetten houdt ben je geen goed mens? Dat is best wel onzin. Het is verboden om door rood te rijden. Ik rij wel eens door rood (thuglife). Ben ik nu een slecht mens?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 17:53

lol ik rij zonder rijbewijs YOLO gehalte ligt hier behoorlijk hoog en ik ben geen slecht mens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 17:53

Jaap schreef:
Johan schreef:
Daarnaast ben je als crimineel sowieso geen goed mens omdat je je niet aan de wetten houd, en je dus niet meet aan de normen en waarden in dit land.

Dus omdat je je niet aan wetten houdt ben je geen goed mens? Dat is best wel onzin. Het is verboden om door rood te rijden. Ik rij wel eens door rood (thuglife). Ben ik nu een slecht mens?


Ik bedoel het wel iets breder dan dat, soms door rood rijden staat niet haaks op de nederlandse normen en waarden. Kilo's coke handelen en mensen laten neerschieten wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 17:58

WTF happend met de klassieke youtube commetens?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 17:59

@jaap, door rood rijden maakt je geen crimineel. Er is eem verschil tissen een overtreding en een misdrijf
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 18:02

Zjos schreef:
@jaap, door rood rijden maakt je geen crimineel. Er is eem verschil tissen een overtreding en een misdrijf

No shit Einstein
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 18:38

Dat snap ik ook wel. Maar Johan zegt dit: "Daarnaast ben je als crimineel sowieso geen goed mens omdat je je niet aan de wetten houd"

In de wet staat dat je niet door rood mag rijden. Als we Johan zijn redenatie aanhouden ben je dan een slecht mens als je door rood rijdt. Natuurlijk bedoelt Johan dit niet zo, maar dan had hij het anders (beter) moeten verwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 19:06

Jaap schreef:
Dat snap ik ook wel. Maar Johan zegt dit: "Daarnaast ben je als crimineel sowieso geen goed mens omdat je je niet aan de wetten houd"

In de wet staat dat je niet door rood mag rijden. Als we Johan zijn redenatie aanhouden ben je dan een slecht mens als je door rood rijdt. Natuurlijk bedoelt Johan dit niet zo, maar dan had hij het anders (beter) moeten verwoorden.

Ik had het anders moeten verwoorden ja, maar als we nu toch mierenneuken: ik zei niet dat je een slecht mens bent maar geen goed mens.

Maargoed ik denk dat vrij duidelijk is wat ik bedoelde
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 19:14

Zjos schreef:
@jaap, door rood rijden maakt je geen crimineel. Er is eem verschil tissen een overtreding en een misdrijf

Van Dale zegt:

2cri·mi·neel (de; m,v; meervoud: criminelen)
1
misdadig iemand

->

mis·da·dig (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
aan misdaad schuldig

->

mis·daad (de; v(m); meervoud: misdaden)
1
strafbaar feit; delict


Door rood rijden is een strafbaar feit
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam
SJONNIE
SJONNIE
Sam


Aantal berichten : 438
Reputatie : 28
Registratiedatum : 29-06-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 19:17

De laatste pagina van dit topic is de reden dat steeds minder mensen op dit forum chillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 20:05

Dat slaat nergens op. Dit soort discussies zijn toch beter dan bullshit topics?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 20:06

Tja wie begon er met trollen in dit topic?

En waarom doet Jaap zijn werk als mod niet?
Een beetje on topic blijven mag toch wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 20:11

boeiend
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Sam
SJONNIE
SJONNIE
Sam


Aantal berichten : 438
Reputatie : 28
Registratiedatum : 29-06-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 20:36

Ik klikte dit topic aan om grappige YouTube-comments te lezen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 20:43

23 pagina's voor je ass
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
jespa
Akra
Akra
jespa


Aantal berichten : 263
Reputatie : 65
Registratiedatum : 30-07-12

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 22:23

Wrm zegt die triple r steeds Get the fuck out arie lil men ?
aykiller12 2 weken geleden
triple2
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 22:47

Wat zou ik graag willen zondigen door mijn met bloed doorlopen penis langs de nat bespuugde schaamlippen in misslubrano te steken. Ik sla al maanden pagga met dit idee in mijn hoofd wollah wanneer zou het werkelijkheid worden?
Somatillidie 3 maanden geleden
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 22:53

master schreef:
Wat zou ik graag willen zondigen door mijn met bloed doorlopen penis langs de nat bespuugde schaamlippen in misslubrano te steken. Ik sla al maanden pagga met dit idee in mijn hoofd wollah wanneer zou het werkelijkheid worden?
Somatillidie 3 maanden geleden

Piraat faalt een klein beetje
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitimema 17 dec 2012 - 23:01

Jaap schreef:
master schreef:
Wat zou ik graag willen zondigen door mijn met bloed doorlopen penis langs de nat bespuugde schaamlippen in misslubrano te steken. Ik sla al maanden pagga met dit idee in mijn hoofd wollah wanneer zou het werkelijkheid worden?
Somatillidie 3 maanden geleden

Piraat faalt een klein beetje

Als je echt denkt dat ik dat ben verdien je de doodstraf ik ben gewoon piraat013 jqqp
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klassieke Youtube comments   Klassieke Youtube comments - Pagina 14 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Klassieke Youtube comments
Terug naar boven 
Pagina 14 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Klassieke Youtube comments
» Klassieke Youtube comments
» Klassieke tweets
» Youtube problem.
» Ripen van youtube filmpjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: