Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 POB event updates topic

Ga naar beneden 
+48
sensei
NiggehvanAlmere
MT
Big-T
De Gevallen Engel
EZG-Music
Veasum
rmn92
jespa
Foo
master
Hunter
Dani
piraat013
jordyvision
Auron
rolow
Hightower
Jaymster
JohanDerksenJr
caveman
BTW
Riemiks
BB
Lerr
patrickheij
3x
Zjos
sauterfaun
Joost
Huussuh
Muslim20
furr
kifesh
Jodenkoek
boi
Randy
Rotterdam
Neez
Piwi
lucappel
RJ
yeye
AGIE
reetkever
Ruben
Sam
Jaap
52 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 19  Volgende
AuteurBericht
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 13:40

Wauw dope event zo te horen die forum meeting pica is dope s.o naar Jaap,joost ,piwi ,riemiks,ruben, waldo ,jordy en de rest ik heb tijdelijk geen internet tfoe kut kpn zit nu in bieb facepalm
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 14:46

jammer dat je dr niet was man
Terug naar boven Ga naar beneden
patrickheij
Akra
Akra
patrickheij


Aantal berichten : 269
Reputatie : 111
Registratiedatum : 02-09-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : -

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 14:46

das klote man ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 15:09

LOL H-Suna is salty as fuck..

Hij verliest en wil nu gelijk een rematch? Fuck that shit...ik hoef die battle echt niet nog een keer te zien..slaat gewoon nergens op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 15:42

Riemiks waarom pijpte je je ijsje zo op Rotterdam centraal man? Very Happy
Je had fucking honger leek het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 15:53

Ik herinner me eigenlijk bijna geen shit meer van alle battles, maar ik zal ff typen wat ik nog weet:

Big T vs BBA: Big T was elke ronde consistent. Best goede delivery voor een eerste battle en hij bleef gewoon goed doorgaan. BBA ging alle rondes freestylen en zn freestyles waren niet bepaald goed. Ik vond het wel jammer dat volgens mij in de 2e ronde Excellent al gelijk zn arm omhoog deed na 3 lines ofzo van BBA. Ik bedoel... ook al was het niet super goed, laat die jongen gewoon ff freestylen.

Nick Vayne vs Deniz: Deniz was beter dan ik had verwacht eerlijk gezegd. Hij dropte alsnog niet echt dope lines, maar het had slechter gekund. Van Nick Vayne kan ik me niet veel meer herinneren, maar ik kon hem niet altijd goed horen want zn mic stond een beetje zacht of hij rapte gewoon zacht en er waren ook allemaal mensen aan het praten wat nogal irritant was. Maar volgens mij waren zn eerste 2 rondes best aight, helaas heeft hij in de 3e ronde niks gespit, zonde.

El Karbise vs El nogwat: Deze battle was raar. Die El Karbise was een Belgische Afrikaan die met een hevig accent rapte en amper te verstaan was. Waarschijnlijk is het on cam beter te verstaan maar ik verstond er live iig helemaal niks van. Die andere gast dropte geen dope lines, maar hij chokete volgens mij niet voor zover ik weet. Ik hoef geen beide terug te zien iig. Die El nogwat zei: je bent niet te verstaan als louis van gaal die duits praat. NO HUUSSUH (dat laatste zei hij niet lol). Later dropte Shafa die line ook nog, wat een kankerfails.

Spraakzaam vs Jack the rapper: Kan me geen lines meer herinneren. Maar ze waren wel allebei consistent. Ik hoorde jammer genoeg niet echt dope lines en ik hoef ze beide ook totaal niet meer te zien.

Solekid vs Gewoon Shafa: Solekid was consistent, maar geen dope lines. Gewoon Shaffa spitte weer 4 geschreven bars ofzo en freestylede de rest van de battle zonder punches, fail.

Djeck Rhaz vs BTW: Buitenwettig was erg dope. Dropte gewoon de hele tijd dope lines, goede delivery etc. Wil hem zeker weer terug zien. Djeck Rhaz deed zn ding, had wel een paar dope lines. Jamer genoeg chokete/stumblede hij op een gegeven moment.

Sniggy vs Sheisty Saf: Safman begon weer elke ronde met zn Carlton line. Kan me niet veel meer herinneren van deze battle, alleen dat Safman met agressieve shit kwam en Sniggy met jokes.

Dani vs H-Suna: Dani dope delivery, goede punches. H-Suna moet aan zn delivery werken. Z'n crowd control is echt belabberd. Hij heeft wel lines, maar hij weet het nog niet op een manier te brengen waardoor het goed overkomt.

Veasum vs Deense Dog: Beide kwamen agressief. Veasum doordachtere lines. Hij begon opeens over een overleden broer van Deense Dog en toen ging deense dog opeens stoer doen, maar niks gebeurd ofzo. Best lame..ik vind dat je in een battle gewoon moet kunnen relativeren, ook al liggen sommige dingen gevoelig.

Chris Meth vs EZG: 3x90 had beter geweest. Soms duurde het gewoon iets te lang. Ik kan me herinneren dat ik iets meer had verwacht van deze battle. Het had een classic kunnen zijn, maar dat is het niet geworden helaas. Moet deze battle echt terug kijken.

Raffaarlijk vs Santios: Deze battle vond ik echt veel te lang duren. Beiden hadden ze wel dope lines, maar ik vind Raffa zn stijl sowieso doper. Santios had allemaal plaatjes van apen meegenomen en had daar lines over, uberfail. Dat was gewoon het domste dat ik ooit heb gezien in een battle. De 3e ronde van Santios duurde ook echt veel te lang. Hierdoor weet ik dat ik nooit in mn leven naar een URL event wil gaan.

Triple R vs Killer: Triple kwam weer hetzelfde als altijd en Killer was weer terug zoals we hem kennen. Agressief, relatief dope bars. Vermakelijke battle.

Huussuh vs Riemiks: Volgens mij heeft Huussuh hier zelf alles al over gepost wat gepost had moeten posten. Dope battle wel..jammer dat Huussuh ging choken in zn 1e ronde en dat Riemiks bijna alleen maar heeft gefreestyled, was echt benieuwd naar zijn geschreven shit voor huussuh.

Mennis vs Sensei: Battle was heel close, ik vond em volgens mij heel licht voor Sensei, maar ik moet die battle echt terug zien. Beide kwamen ze gewoon dope, stijl die we van ze gewend zijn. Ik had wel iets meer verwacht van de finale.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 15:54

Killer dropte de beste ''cool story bro'' ever
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 15:58

Oja haha, dat was funny idd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 16:13

BTW was idd erg dope! Die man gaat sowieso toptier worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
Akra
Akra



Aantal berichten : 146
Reputatie : -2
Registratiedatum : 14-08-11

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 16:21

Was een dope event!

Mijn 3e ronde ging over de schoonzus van Hsuna, en die shit is gewoon waar, ik heb telegraaf bericht etc. Best jammer dat hij nu zo doet op twitter enz, gister deed die gewoon chill

Heeft iemand foto's?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 16:26

2 robberys naar mijn mening.. jammer dat niveau van de jury weer erg verlaagd was, juist op zo'n dag. Maar het was allemaal dope, finale was zeker geslaagd.

Zomaar krijg ik geen shoutout trouwens, faka met dat.. tzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 16:30

Die vriend van me heeft het hele event foto's gemaakt. Alleen heeft Aiky het nu dus het is nog maar de vraag of we daar iets van terug zien.
EZG vs Chris Meth ben ik niet helemaal met Jaap eens, ik vond het een hele dope battle.
Bij die battle van Dani stond ik achter matties van die h-suna en die zeiden ook allemaal dat die shit over die schoonzus helemaal niet waar was.

Als ik even tijd heb ga ik misschien nog een wat uitgebreider verslagje brengen.
Was een hel dope event, ik vond live we dat er een aantal robberies waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
Akra
Akra



Aantal berichten : 146
Reputatie : -2
Registratiedatum : 14-08-11

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 16:31

Hier een link waar ik het heb gevonden:

http://www.telegraaf.nl/vrouw/zorgprijs/10686522/__Zeeland__Carla_de_Bruijn__.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 16:31

Hopelijk heeft die vriend van je die foto's zelf ook nog wel bewaard? Zo niet, SMH. Dan krijgen we die foto's nooit meer te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 16:34

Shoutout naar Jason Bourne en Hunter.
Beide chille gasten

En ik vond BTW ook echt fucking dope.
Ik lach nog steeds om die personals die hij had over Djeck Rhaz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 16:35

Beetje jammer dat Hunter mij negeert
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 16:52

bangalijst geschreven in spijkerschrift line van BTW was wel mooi haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 16:54

Waarom herinneren jullie je nog allemaal lines en ik niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Dani
Akra
Akra



Aantal berichten : 146
Reputatie : -2
Registratiedatum : 14-08-11

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 16:56

kom tinychat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 17:01

en die illuminati shit van ezg was ook dope weet ik nog, maar weet niet meer hoe die precies ging
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 17:52

Raffa vs Santios:

'Mennis had die chokes nodig om van mij te winnen,
Tegen jou hoeft hij alleen maar Mambo no 5 te zingen'

Vooral huussuh had verder een paar keiharde bars.

Vond deze van Chris wel droog (mede door persoonlijke redenen):

Iedereen die uit Zeeland komt is voor niemand. kankerlul






Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 17:55

lol dat je die nog onthouden hebt.
Bijna alle lines van de main card battles ben ik al vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 18:27

POB event updates topic - Pagina 7 FE6in
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 19:06

loooll naar die gangsigns van jason bourne
Terug naar boven Ga naar beneden
Foo
Akra
Akra



Aantal berichten : 44
Reputatie : 0
Registratiedatum : 13-07-11

POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 19:16

Drop meer lines aub ik kon er helaas nie by zyn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





POB event updates topic - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: POB event updates topic   POB event updates topic - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
POB event updates topic
Terug naar boven 
Pagina 7 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» POB event updates topic
» Event updates topic
» POB event 06-10 updates
» POB event 15 juli Updates
» Update topic Maart Madness Event 30-3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: