Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 PROJECTXHAREN !!!!! RWINA

Ga naar beneden 
+26
AGIE
Gerrit
RJ
Riemiks
piraat013
De Gevallen Engel
khadaffi
master
Nicky Bobs
Johan
3x
Ruben
rolow
MT
Joost
Zjos
BB
sauterfaun
Piwi
Nick Vayne
lucappel
furr
Shoux_
Jaap
caveman
reetkever
30 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 22:55

Caveman je komt vrij dom over
Terug naar boven Ga naar beneden
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 23:03

thanx man
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 2:50

3x schreef:
De gemeente en burgemeester hebben hard gefaald. Iedereen wist dat dit zou gebeuren, en er waren zat betere oplossingen.


Ja, maar daarin hoeveel rellen zijn ze daar in Haren gewend? Het is een dorpje waar doorgaans niks gebeurt.. De grootste problemen daar bestaan volgens mij alleen maar of de markt er op tijd staat.

Ze waren beter af geweest als ze de grotere steden/gemeentes om hulp hadden gevraagt en ME van Rotterdam, Amsterdam, Utrecht etc. hadden laten klaar staan, die wisten nog enigszins wat ze moesten doen om het eventueel te voorkomen... Achteraf is het makkelijk praten en hun hadden de boel soieso flink onderschat... Come on straat borden weghalen zodat ze stationweg niet meer konden vinden... Het is niet alsof elke mobiel een gps heeft..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 11:49

Shoux_ schreef:
Allereerst vind ik het meest schokkend dat je zegt: "Laat ze lekker slopen als zij daar blij van worden". Maar daar wil ik verder geen woorden aan vuil maken, als je echt zo denkt.

Verder is het rellen bij een voetbalwedstrijd tussen twee groepen hooligans die leven om te vechten. Ik praat niks goed, zijn gewoon honderden leeghoofdige debielen die hun oergevoelens blijkbaar niet weten te onderdrukken, mooi triest. En ja tuurlijk, er wordt dan wel eens wat vernield, maar dat is dan omdat die leeghoofden van partij A, partij B willen aanpakken dus gaan ze maar slopen. Dat is niet te vergelijken met een geheel onschuldig dorp die slachtoffer wordt van een (op het eerste gezicht in principe leuke) facebook-actie.
Pure onschuld die mensen, ik heb interviews gezien met winkeliers die huilend vertellen (the day after) hoe bang ze wel niet waren. Bij voetbalrellen worden weinig tot geen onschuldigen betrokken.


@EZGMusic
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 12:22

Nu weet ik het zeker; mt is de meest achterlijke dude van dit forum, met cavemen als goede tweede.

Het is overigens wel makkelijk m te zeggen dat de burgermeester en de politie dit had kunnen voorkomen dan wel beter hadden moeten optreden. Wat hadden ze moeten doen dan, een muur bouwen om haren heen zodat niemand naar dat "feest" kon gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 12:32

master schreef:
Nu weet ik het zeker; mt is de meest achterlijke dude van dit forum, met cavemen als goede tweede.


PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Images?q=tbn:ANd9GcRq8d_N4PsmAXtpBnvl2ndlbntEvndtJSxl4R2br-8Kd4JMBRlbtQ


faka jaap alles rustig Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Shoux_
Akra
Akra
Shoux_


Aantal berichten : 158
Reputatie : 34
Registratiedatum : 14-05-12

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 12:38

Jaap schreef:
Shoux_ schreef:
Allereerst vind ik het meest schokkend dat je zegt: "Laat ze lekker slopen als zij daar blij van worden". Maar daar wil ik verder geen woorden aan vuil maken, als je echt zo denkt.

Verder is het rellen bij een voetbalwedstrijd tussen twee groepen hooligans die leven om te vechten. Ik praat niks goed, zijn gewoon honderden leeghoofdige debielen die hun oergevoelens blijkbaar niet weten te onderdrukken, mooi triest. En ja tuurlijk, er wordt dan wel eens wat vernield, maar dat is dan omdat die leeghoofden van partij A, partij B willen aanpakken dus gaan ze maar slopen. Dat is niet te vergelijken met een geheel onschuldig dorp die slachtoffer wordt van een (op het eerste gezicht in principe leuke) facebook-actie.
Pure onschuld die mensen, ik heb interviews gezien met winkeliers die huilend vertellen (the day after) hoe bang ze wel niet waren. Bij voetbalrellen worden weinig tot geen onschuldigen betrokken.


@EZGMusic


Als ik Zuider mag geloven valt dat ook wel wat mee, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 12:57

alweer geen eerste Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 13:25

master schreef:

Het is overigens wel makkelijk m te zeggen dat de burgermeester en de politie dit had kunnen voorkomen dan wel beter hadden moeten optreden. Wat hadden ze moeten doen dan, een muur bouwen om haren heen zodat niemand naar dat "feest" kon gaan?

wauw je bent trouwens wel dom voor iemand die uni doet


Laatst aangepast door MT op zo 23 sep 2012 - 13:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 13:26

het gebeurt miss niet elke dag maar wel meerdere keren per week.. bijna elke ajax wedstrijd loopt af met een sloop feest door de stad.. ga niet zomaar mensen achterlijk noemen als je niks weet faggot

ik kan wel 1000 youtube filmpjes als voorbeeld plaatsen...
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 14:38

Het boeit echt geen ene fuck dat je het gaat vergelijken met andere rellen of wat dan ook. Het is gewoon ronduit triest, dat jullie er met een knipoog naar kijken. Vind dat de gemeente nog geen eens zo heel erg gefaald heeft, je kan niet verwachten dat het zo zou aflopen. Enigste wat ze konden doen is meer dingen afzetten, zoals het station. Ik vind het pas hypocriet dat je hier om kan lachen, hoe zou MT of Cavemen het vinden wanneer je auto zomaar in de fik wordt gezet of je winkeltje die je zelf heb opgezet naar de tyfus wordt geslagen?
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 14:40

ik lach erom? ik zei alleen dat ik het raar v ind dat het zo gehyped word terwijl deze shit vaak gebeurt.. maar omdat het nu via een facebook foutje is gegaan gaat iedereen erom zitten janken
Terug naar boven Ga naar beneden
caveman
Geen leven
Geen leven
caveman


Aantal berichten : 764
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-01-12

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 15:22

als het mij gebeurt dan vind ik het even kut en maak ik er later veel grappen over
wat moet je er anders mee,
tijd terug is er bij mij ingebroken,
maar de inbreker was de adapter van me hd scherm vergeten,
ondanks dat k me games en scherm en shit kwijt was, moest ik toch wel effe lachen
en ach ja ik haal me lolletje uit de gekte van de mens,
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 15:31

wtf?? caveman jij bent echt een rare g :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 16:16

caveman schreef:
als het mij gebeurt dan vind ik het even kut en maak ik er later veel grappen over
wat moet je er anders mee,
tijd terug is er bij mij ingebroken,
maar de inbreker was de adapter van me hd scherm vergeten,
ondanks dat k me games en scherm en shit kwijt was, moest ik toch wel effe lachen
en ach ja ik haal me lolletje uit de gekte van de mens,

oke dit is gewoon straight up kanker weird.
Terug naar boven Ga naar beneden
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 16:22

not sure if trolling or just stupid
Terug naar boven Ga naar beneden
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 16:25

Citaat :
Wel is intussen bekend geraakt dat een 84-jarige man tijdens de rellen zwaargewond is geraakt. De man trof in de bijkeuken van zijn huis een man aan. Hij kreeg daarop een tegel tegen zijn hoofd, waardoor hij flauwviel.

Het is niet duidelijk of hij met de tegel is geslagen of dat de steen tegen zijn hoofd is gegooid. Het was zijn vrouw die hem hevig bloedend vond. De man heeft een kaakbreuk en een lichte hersenbloeding opgelopen.(bron:vrt)

Lachen gieren brullen, caveman!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 16:35

Naast veel persoonlijk leed is ook nog (waarschijnlijk) miljoenen aan schade. Maar euh lachen joh!

Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 16:39

wie zegt er iets over dat het grappig is dat dit is gebeurt? heb ik nergens zien staan hoor? dus snap niet waarom jullie zo op nick zitten te bashen. jullie doen net of die shit voor het eerst is gebeurt.. er zijn genoeg ergen dingen in de wereld waar jullie ook niks over zeggen. en master jij bent een kanker hypocriet.. janken over dit maar wel racistische shit zeggen over zwarte? hoeveel slaven zijn er vermoord gemarteld en dat soort shit? er gebeurt genoeg bullshit waar jullie niks om geven.

fuck outta here
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 16:43



Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 16:47




wat stoer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 16:49



fuck zijn leven LOL

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 415659_358784794203305_806944873_o
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 17:12

MT schreef:
wie zegt er iets over dat het grappig is dat dit is gebeurt? heb ik nergens zien staan hoor? dus snap niet waarom jullie zo op nick zitten te bashen. jullie doen net of die shit voor het eerst is gebeurt.. er zijn genoeg ergen dingen in de wereld waar jullie ook niks over zeggen. en master jij bent een kanker hypocriet.. janken over dit maar wel racistische shit zeggen over zwarte? hoeveel slaven zijn er vermoord gemarteld en dat soort shit? er gebeurt genoeg bullshit waar jullie niks om geven.

fuck outta here

Alsmik iemand een kut neger or whatever noem, wat heeft dat te maken met slavernij?
Als ik iemand een kut jood noem, heb ikhet niet over de holocaust ofzo debiel. Dat is echt een fucking domme post

De eigenaar van die ah op die filmpjes heeft echt dikke schade. Ik hoop dat ze die gasten kunnen traceren en die moeten ze zwaar straffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 17:14

stop maar gewoon... als je mijn punt niet snapt ben je gewoon kenker dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 17:16

Ok noted
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PROJECTXHAREN !!!!! RWINA   PROJECTXHAREN !!!!! RWINA - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
PROJECTXHAREN !!!!! RWINA
Terug naar boven 
Pagina 4 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: