Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 BB - Taxirit

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

BB - Taxirit Empty
BerichtOnderwerp: BB - Taxirit   BB - Taxirit Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 2:18



Heb andere versie van Audition + Izotope op nieuwe laptop, moest weg vinden in het mixen enz, dus ff iets getaped vandaag to try it out

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

BB - Taxirit Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB - Taxirit   BB - Taxirit Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 11:19

Net zoals bij bijna al je liedjes vind ik de tekst wel nice, maar je stem fokt het dan weer op. Je flowt em soms ook net niet helemaal lekker, in mijn opinie maarja..
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

BB - Taxirit Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB - Taxirit   BB - Taxirit Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 13:04

1e verse vind ik flow zelf ook niet echt lekker, ik heb geloof ik ook de sporen een beetje verschoven bij het afmixen, maar kreeg het niet beter als dit...zit in ieder geval niet helemaal lekker nee.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

BB - Taxirit Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB - Taxirit   BB - Taxirit Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 14:45

Heb een tijdje niks van je gecheckt, ben het eigenlijk wel met Johan eens.
Je kan dope schrijven, maar het is echt enorm saai om te beluisteren, op een of andere manier komt het nog steeds over alsof je er niet echt zin in hebt. Stemgebruik is bot gezegd enorm saai. Ik zou toch eens wat experimenteren met stemgebruik en flow, ik mis de energie in je tracks, terwijl het technisch allemaal meer dan goed zit.

Maar goed, veel mensen die je muziek diggen, dus het is ook maar net wat je wil, het zou voor mij niet iets zijn wat ik vaker zou willen horen
Terug naar boven Ga naar beneden
GreenSpirit
Akra
Akra
GreenSpirit


Aantal berichten : 56
Reputatie : -58
Registratiedatum : 30-12-12
Leeftijd : 37
Woonplaats : Bergen op Zoom

BB - Taxirit Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB - Taxirit   BB - Taxirit Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:06

Ik vind je flow heel statisch
je moet leren leunen op de beat
je delivery is bagger sorry dat ik het zeg
en je flow is idd vaak offbeat , en als je zegt dat je het verschoven hebt en niet beter kreeg neem je toch op nieuw op?
kwaliteit boven kwantiteit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





BB - Taxirit Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB - Taxirit   BB - Taxirit Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
BB - Taxirit
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Tracks/Beats-
Ga naar: