Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ik twijfel tussen netbook en blackberry tablet

Ga naar beneden 
+7
furr
jespa
BB
Jaap
MT
RJ
piraat013
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik twijfel tussen netbook en blackberry tablet   Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 19:05

Ai ervaren gozer
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik twijfel tussen netbook en blackberry tablet   Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 19:36

Ik zou toch eerder voor een netbook gaan dan de playbook... Langzamer dan blackberry kan toch niet :')
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik twijfel tussen netbook en blackberry tablet   Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 19:40

Nicky Bobs schreef:
Ik zou toch eerder voor een netbook gaan dan de playbook... Langzamer dan blackberry kan toch niet :')

En bedankt je hebt mij weer laten twijfelen. :\') lachen Die asus mini laptop van 216 euro is ook sloom heb je die gebruikers reviews wel gelezen ?Nou weet ik niet wat ik moet doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik twijfel tussen netbook en blackberry tablet   Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 19:53

Ik heb hier thuis ook een Asus eee nog wat netbook staan ja, uiteraard snel is het niet maar dat is te verwachten maar het is nog wel te doen en hij staat volgens mij ook bijna nooit uit. Daarnaast kan je er wel meer mee dan met een BB Playbook, waardoor ik eerder een netbook zou aanschaffen daarnaast ook gewoon door de ervaring met hoe traag mijn blackberry is :')

Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik twijfel tussen netbook en blackberry tablet   Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 20:04

Nicky Bobs schreef:
Ik heb hier thuis ook een Asus eee nog wat netbook staan ja, uiteraard snel is het niet maar dat is te verwachten maar het is nog wel te doen en hij staat volgens mij ook bijna nooit uit. Daarnaast kan je er wel meer mee dan met een BB Playbook, waardoor ik eerder een netbook zou aanschaffen daarnaast ook gewoon door de ervaring met hoe traag mijn blackberry is :')


Ja, ik snap je punt ook wel alleen het enige wat ik niet zou kunnen op mijn playbook is films/series downloaden van pirate bay.En aangezien ik al een desktop heb is dit meer "tijdelijk" voor wanneer ik meer geld heb en daarna kan ik eventueel een goede laptop en deskstop kan halen
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik twijfel tussen netbook en blackberry tablet   Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 20:14

Als het dan persee een tablet zou moeten zijn, zou ik toch eerder naar een Archos kijken voor een 'goedkope' oplossing

-klik-

Nu weet ik niet of die model flash ondersteunt aangezien Adobe mobiel flash heeft laten vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik twijfel tussen netbook en blackberry tablet   Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 20:36

Ik zat ook te denken aan een ps vita maar die ondersteunt geen flash bounce naja dan word het die playbook
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik twijfel tussen netbook en blackberry tablet   Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 20:53

volgens mij zuigt die playbook vergeleken met alle andere tablets wel man...
zou t niet doen tbh Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik twijfel tussen netbook en blackberry tablet   Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 21:06

ik ga wat reviews kijken op youtube ook van die goedkope archosos,ik moet wel snel zijn wat de bieb gaat zo dicht
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik twijfel tussen netbook en blackberry tablet   Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 23:06

lol Piraat gedraag je kill
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik twijfel tussen netbook en blackberry tablet   Ik twijfel tussen netbook en  blackberry tablet - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik twijfel tussen netbook en blackberry tablet
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: