Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aiky flikker op met lurken en join gwn

Ga naar beneden 
+16
Auron
TYWORA
gosu
GreenSpirit
Jaap
Ruben
Gerrit
Utaka
NiggehvanAlmere
frits_bricks
furr
3x
Joost
reetkever
master
piraat013
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiky flikker op met lurken en join gwn   Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 23:47

piraat broertje aub doe je best op school man...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiky flikker op met lurken en join gwn   Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 0:45

Johan schreef:
Lol no offence piraat maar je bent kanker paranoia.
Ik dacht eerst ook dat Aiky een scumbag was maar je kan mensen tenminste een kans geven toch? Aiky blijkt namelijk gewoon een chille gozer te zijn.


Dit is een hele grote verandering voor mij en zoals jullie al weten ik hou niet van grote veranderingen.Er is gewoon iets raars aan de hand.Jaap poste altijd of Jordy een blog over het afgelopen event.Dit keer niet?Waarom vraag jij je af?Omdat Aiky roet in het eten gooit.De topic van Aiky heeft kk veel views en al zoveel paginas ik krijg gewoon znoen ,waarom kan alles gewoon niet zijn,zoals het was die vaste ritme/structuur zeg maar .Zelfs Lerr en Meezy zijn nergens te bekennen.En ik had in mijn hoofd al een forum beef verwacht en de blog van Jaap ,maar Aky gooit roet in het eten,naast aiky is het opvallend stil echt verdacht stil.Vandaar die scenario's. Ik denk echt dat dit bij voorbedachte rade is.En dat dit de grootste troll actie in tijden word/is.


En er word de hele tijd geliked en gedisliked vroeger was dat niet zo.Ik erger mij daar enorm om.Maar het is Aiky die alles liked,zodat hij jullie zieltje wint.En zijn ding kan doen.

En Aiky zegt dingen als "ieks" en maakt grapjes dit ben ik niet van hem gewend het voelt alsof ik hier in de maling genomen word,of dat Aiky jullie heeft gedrogeerd met een of ander Surinaamse magiërs ding.Daarom vroeg hij ook naar mij op het event hij zei tegen jaap waar is piraat ?Gelukkig dat ik niet ben gekomen ,want hij wilde denk ik mij drogeren.Net als wat hij bij jullie heeft gedaan.En daarom ben ik de enige samen met khadaffi en meezy die vinden dat deze zaakje stinkt en er iets niet klopt.Hij heeft jullie gederogeerd. Dat was de wraak plan van Aiky op het forum alle puzzelstukjes komen bijeen.Jaap heeft geen blog gemaakt omdat hij gedrogeerd is.Iedereen basht hem en van de ene dag naar de andere dag word je niet zomaar vriendjes met Aiky je grootste vijand.Aiky waarom moet je mensen zomaar drogeren zodat ze jou volgen je hebt al genoeg volgers op twitter ?


Ik vraag je vriendelijk om hiermee op te houden anders ben ik genoodzaakt om maatregelen te nemen.


Straks is het niet Jaap die met de scepter zwaait maar Aiky hier op het forum.


Ik hoop dat jullie tot inkeer komen en Aiky de deur wijzen


groetjes

ome kapitein
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiky flikker op met lurken en join gwn   Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 0:51

piraat ik wou dat ik je kon helpen maar broeder... ik kan niet alles vertellen wat er hier gaande is...

















































































Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Aikyposter
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiky flikker op met lurken en join gwn   Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 0:57

piraat013 schreef:
Johan schreef:
Lol no offence piraat maar je bent kanker paranoia.
Ik dacht eerst ook dat Aiky een scumbag was maar je kan mensen tenminste een kans geven toch? Aiky blijkt namelijk gewoon een chille gozer te zijn.


Dit is een hele grote verandering voor mij en zoals jullie al weten ik hou niet van grote veranderingen.Er is gewoon iets raars aan de hand.Jaap poste altijd of Jordy een blog over het afgelopen event.Dit keer niet?Waarom vraag jij je af?Omdat Aiky roet in het eten gooit.De topic van Aiky heeft kk veel views en al zoveel paginas ik krijg gewoon znoen ,waarom kan alles gewoon niet zijn,zoals het was die vaste ritme/structuur zeg maar .Zelfs Lerr en Meezy zijn nergens te bekennen.En ik had in mijn hoofd al een forum beef verwacht en de blog van Jaap ,maar Aky gooit roet in het eten,naast aiky is het opvallend stil echt verdacht stil.Vandaar die scenario's. Ik denk echt dat dit bij voorbedachte rade is.En dat dit de grootste troll actie in tijden word/is.


En er word de hele tijd geliked en gedisliked vroeger was dat niet zo.Ik erger mij daar enorm om.Maar het is Aiky die alles liked,zodat hij jullie zieltje wint.En zijn ding kan doen.

En Aiky zegt dingen als "ieks" en maakt grapjes dit ben ik niet van hem gewend het voelt alsof ik hier in de maling genomen word,of dat Aiky jullie heeft gedrogeerd met een of ander Surinaamse magiërs ding.Daarom vroeg hij ook naar mij op het event hij zei tegen jaap waar is piraat ?Gelukkig dat ik niet ben gekomen ,want hij wilde denk ik mij drogeren.Net als wat hij bij jullie heeft gedaan.En daarom ben ik de enige samen met khadaffi en meezy die vinden dat deze zaakje stinkt en er iets niet klopt.Hij heeft jullie gederogeerd. Dat was de wraak plan van Aiky op het forum alle puzzelstukjes komen bijeen.Jaap heeft geen blog gemaakt omdat hij gedrogeerd is.Iedereen basht hem en van de ene dag naar de andere dag word je niet zomaar vriendjes met Aiky je grootste vijand.Aiky waarom moet je mensen zomaar drogeren zodat ze jou volgen je hebt al genoeg volgers op twitter ?


Ik vraag je vriendelijk om hiermee op te houden anders ben ik genoodzaakt om maatregelen te nemen.


Straks is het niet Jaap die met de scepter zwaait maar Aiky hier op het forum.


Ik hoop dat jullie tot inkeer komen en Aiky de deur wijzen


groetjes

ome kapitein

Best post ever. Ik had gewoon buikpijn van het lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiky flikker op met lurken en join gwn   Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 1:35

:kkgrappig: Hahaha piraat zoek hulp a kk autist hahahaha :\')
Ik ging stuk bij 'Ik vraag je vriendelijk om hiermee op te houden anders ben ik genoodzaakt om maatregelen te nemen.'. Ahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiky flikker op met lurken en join gwn   Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 1:57

AGIE schreef:
:kkgrappig: Hahaha piraat zoek hulp a kk autist hahahaha :\')
Ik ging stuk bij 'Ik vraag je vriendelijk om hiermee op te houden anders ben ik genoodzaakt om maatregelen te nemen.'. Ahahaha


wat begrijp jij niet aan de zin " ik troll alleen maar"?Vooral die autistisch gedeelte erin vind ik hooguit briljant heb het gekopieerd zodat ik het ooit aan minderen kinderen kan laten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiky flikker op met lurken en join gwn   Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 8:06

Verkeerde topic Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiky flikker op met lurken en join gwn   Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 8:38

Wauw piraat
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiky flikker op met lurken en join gwn   Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 12:38

Piraat, ik houd echt van je man

internet lobi toch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiky flikker op met lurken en join gwn   Aiky flikker op met lurken en join gwn - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aiky flikker op met lurken en join gwn
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Excellent - Flikker R (Prod. By Mackadena)
» Stel vragen aan Aiky!
» Aiky & Steen - Junk vs Dealer
» Hef, Aiky & Turk - 5 Gram Wordt een Kilo (Prod. Donovan)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: