Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stel vragen aan Aiky!

Ga naar beneden 
+58
JMT010
ypjwzz
Ingewikkeld
MT
SterkerD010rStrijd
Grootje.
Dani
JAMESZUIDWEST
Yesyah
Shadi Horrooo
Joop
RJ
Nicky Bobs
Gerrit
Vrouwonvriendelijk
Ruben
Randy
Yooz
jordyvision
rmn92
Hauntedbacon
Meezy
Huussuh
Joost
rolow
patrickheij
Zjos
Nick Vayne
Veasum
jespa
Krae
Auron
furr
gutogut
Piwi
Riemiks
De Gevallen Engel
Superboer
BTW
JohanDerksenJr
MBZUIDWD2
master
khadaffi
Neez
Albo
piraat013
lucappel
3x
NiggehvanAlmere
reetkever
Jodenkoek
richforever
Aiky
gosu
Johan
yeye
AGIE
Jaap
62 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:41

Kijk ik ben battle mc en wil best betaald worden voor me bars

Maar laten we realistisch zijn
In de states heeft de scene denk ik 15 jaar ontwikkelt voordat er echt geld verdiend werd op battles.. en je moet ook rekening houden met het feit dat de "urban" doelgroep (donkere bevolking in amerika, en mensen die hiphop luisteren) heel erg groot is.. Hiphop in USA is een million dollar industry dus het is niet raar dat grote sponsoren in amerika wel geld steken in battle rap en reclame voor zich laten maken..

In NL is battle rap zoals het POB format 3 jaar oud en groeien we steeds harder er komen nieuwe league's interesse van bedrijven maar er hebben nog geen grote bedrijven de stap gemaakt in NL en de potentie gezien.. Daarvoor moet onze scene nog door ontwikkelen en hebben we fans nodig die onze movement steunen en ook echt naar events komen ipv op een forum hele tijd discussieren en nooit naar events komen..

Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:44

Eerlijk meezy dit is je beste post tot nu toe man, ik ga niet voor je liegen.
Ben er helemaal mee eens. Een plusje voor jou gap
Terug naar boven Ga naar beneden
patrickheij
Akra
Akra
patrickheij


Aantal berichten : 269
Reputatie : 111
Registratiedatum : 02-09-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : -

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:47

haha , je hebt gelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:51

@BTW: Sorry dat ik het zo bot zegt maar wat je nu doet slaat helemaal nergens op en ik ga het bewijzen.

Jij neemt het op als zeiken op een negatieve manier. Terwijl ik me juist hier opsta om aanmerkingen en ideeen op te nemen. Dus als ik vindt dat er gezeikt wordt in negatieve zin zou ik dit sowieso niet doen.

Ik zei over je vrienden dat als ze vrienden zijn die je willen steunen ze echt wel gewoon kunnen betalen ervoor inpllaats van je vriend zijn en steun betuigen alleen als t gratis kan.

Het plan van de briefjes is niet overboord. Ik geef iets aan en mensen komen met ideeen wat helemaal het idee is van deze sessie's. Vervolgens komen er mensen met een idee en dan mag ik ze niet beamen en ermee eens zijn ? Net zo goed hadden we het op onze manier gedaan dan hadden mensen weer reden om hier te zeggen ja twas niet eerlijk dit dat dat probeer ik te voorkomen.

Jaap heeft goede voorstellen gedaan wat betreft de zalen en kzal dat gaan checken. Zelfde geldt zijn ze te duur of is de techniek niet reikend dus er is niks besloten maar wederom stond ik open voor suggesties. Ik zei jaap ook dat het werkrelatie met offcorso goed was en datik daarom wel tevreden was.

NOGMAALS: De buitenlandse mc's KOMEN UIT MIJN ZAK. Dat is een extra investering die IK graag wilt doen. het heeft niks te maken met de gezonde opbrengsten van POB.

Enne Braaf getrouwd zijn met Clara maar een zakenrelatie meenemen naar een hoertje hem op jou kosten laten neuken (maybe neem je ook een hoertje) levert jou wel de deal die jij wilt hebben. Oja en die nieuwe auto en keuken voor Clara
Terug naar boven Ga naar beneden
patrickheij
Akra
Akra
patrickheij


Aantal berichten : 269
Reputatie : 111
Registratiedatum : 02-09-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : -

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:55

aiky has spoken aiky !
Terug naar boven Ga naar beneden
BTW
Akra
Akra



Aantal berichten : 52
Reputatie : 27
Registratiedatum : 16-04-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:57

Aiky schreef:
@BTW: Sorry dat ik het zo bot zegt maar wat je nu doet slaat helemaal nergens op en ik ga het bewijzen.

Jij neemt het op als zeiken op een negatieve manier. Terwijl ik me juist hier opsta om aanmerkingen en ideeen op te nemen. Dus als ik vindt dat er gezeikt wordt in negatieve zin zou ik dit sowieso niet doen.

Ik zei over je vrienden dat als ze vrienden zijn die je willen steunen ze echt wel gewoon kunnen betalen ervoor inpllaats van je vriend zijn en steun betuigen alleen als t gratis kan.

Het plan van de briefjes is niet overboord. Ik geef iets aan en mensen komen met ideeen wat helemaal het idee is van deze sessie's. Vervolgens komen er mensen met een idee en dan mag ik ze niet beamen en ermee eens zijn ? Net zo goed hadden we het op onze manier gedaan dan hadden mensen weer reden om hier te zeggen ja twas niet eerlijk dit dat dat probeer ik te voorkomen.

Jaap heeft goede voorstellen gedaan wat betreft de zalen en kzal dat gaan checken. Zelfde geldt zijn ze te duur of is de techniek niet reikend dus er is niks besloten maar wederom stond ik open voor suggesties. Ik zei jaap ook dat het werkrelatie met offcorso goed was en datik daarom wel tevreden was.

NOGMAALS: De buitenlandse mc's KOMEN UIT MIJN ZAK. Dat is een extra investering die IK graag wilt doen. het heeft niks te maken met de gezonde opbrengsten van POB.

Enne Braaf getrouwd zijn met Clara maar een zakenrelatie meenemen naar een hoertje hem op jou kosten laten neuken (maybe neem je ook een hoertje) levert jou wel de deal die jij wilt hebben. Oja en die nieuwe auto en keuken voor Clara

waar haal je opeens het woord zeiken en negatief vandaan? volgens mij lees je mijn bedoeling niet helemaal juist

't enige dat ik constateer is dat bepaalde antwoorden niet eenduidig zijn.. dat over die briefjes werd gebracht als: dat gaan we de volgende keer doen... 't kwam daardoor niet over alsof er ruimte was om erover te praten.. werd stellig gebracht..

als je hiermee bedoelt dat je openstaat om over dingen te praten dan lijkt het me handig dat je daar ook je toonzetting op aanpast

en inmiddels begrijp ik dat je die buitenlandse MC's uit eigen zak betaalde, ja.. dat was eerder niet bekend.. nu wel... daarom blikte ik alleen terug op wat ik eerder zei... nu zal je me er niet meer over horen


Laatst aangepast door BTW op wo 6 maa 2013 - 14:59; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Albo
Akra
Akra
Albo


Aantal berichten : 257
Reputatie : 72
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 30

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 14:59

Wtf zeik je nou om toonzetting en je shit je geeft me echt omin znoen gewoon, IEDEREEN snapt wat aiky bedoelt maar jij snapt het niet nou kerel dan zal het vast aan ons liggen he!

SMFH znoen alles chris
Terug naar boven Ga naar beneden
BTW
Akra
Akra



Aantal berichten : 52
Reputatie : 27
Registratiedatum : 16-04-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 15:00

Aiky schreef:


@Joost: Hiermee sla je de spijker op zn kop. DIT IS PRECIES WAT WE GAAN DOEN. Bij de volgende event krijgt iedereen die aan de deur komt een briefje om aan t eind de mc van de dag erop te zetten en die krijgt een geldbedrag.

komt dit over alsof er ruimte is om te praten? of komt dit over als iets dat al is beslist?
Terug naar boven Ga naar beneden
Albo
Akra
Akra
Albo


Aantal berichten : 257
Reputatie : 72
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 30

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 15:01

BTW schreef:
Aiky schreef:


@Joost: Hiermee sla je de spijker op zn kop. DIT IS PRECIES WAT WE GAAN DOEN. Bij de volgende event krijgt iedereen die aan de deur komt een briefje om aan t eind de mc van de dag erop te zetten en die krijgt een geldbedrag.

komt dit over alsof er ruimte is om te praten? of komt dit over als iets dat al is beslist?

Dat hij heeft besloten om het zo te doen betekend toch niet dat je hier niet feedback/advies en/of je eige ideeen over kan geven?
Of aiky er iets mee doet is dan zijn keuze toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 15:05

@Meezy: Jij zegt nu net iets wat ik weet idd alleen was er nooit opgekomen om het zo duidelijk uit te leggen. Als je alleen maar naar NL artiesten kijkt is Ali-B de enigste die met T-Mobile een deal van 200.000 binnen getrokken heeft.

Stel je voor dat wij dat doen hahahaha waauww

En dat jij als battle mc betaald wilt worden is ook niet gek iedereen wilt betaald worden voor zn hobby. Maar het moet niet de insteek zijn want die mogelijkheid is er nog niet.

@BTW: Het kan liggen aan mijn slechte nederlands en mezelf formuleren. Bij deze opgehelderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joop
Akra
Akra
Joop


Aantal berichten : 147
Reputatie : 11
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Katwijk

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 15:05

Pfffft
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 15:09

@BTW @ALBO: Precies wat albo zegt. Al had ik net besloten om iets te doen en er komen mensen 1sec later met betere ideeen wie ben ik dan om het niet aan te horen en mee te nemen in mn volgende gesprek met de orga? Terwijl geloof me gisteren waren we overtuigd over het idee. Nog steeds maar ik neem dit mee weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 15:12

Aiky schreef:
@Meezy: Jij zegt nu net iets wat ik weet idd alleen was er nooit opgekomen om het zo duidelijk uit te leggen. Als je alleen maar naar NL artiesten kijkt is Ali-B de enigste die met T-Mobile een deal van 200.000 binnen getrokken heeft.

Stel je voor dat wij dat doen hahahaha waauww

En dat jij als battle mc betaald wilt worden is ook niet gek iedereen wilt betaald worden voor zn hobby. Maar het moet niet de insteek zijn want die mogelijkheid is er nog niet.

Nee, dat is mijn punt precies. Ik zeg dat ik het graag zou willen (wie wil er geen geld) maar we moeten realistisch zijn.
Als we met ze alle als battle MC's creatief zijn en hard werken op ons zelf.
(Door veel tijd er in te steken, promoten van je zelf en collega's, als je idea's hebt ga je naar aiky toe kijk je wat er mee gedaan kan worden ipv zeuren over wat er niet gebeurd, sommige rappers geven workshops en gebruiken hun POB bekendheid op manieren zodat ze er geld uit slaan. )

Het ligt allemaal aan ons wat wij als battle-scene er in steken wat we er voor terug krijgen.
En in NL staat de battle scene in hun kinderschoenen wie weet tot wat het groeit. Op dit moment is battle rap in de states ook op een hoogtepunt met al die bekende artiesten die openlijk shout outs geven (Jay-Z, Puff Daddy, Drake) en geld op battles gooien etc..

In NL is de urban doelgroep niet groot dus zullen grote bedrijven zoals T-Mobile ons op dit moment nooit sponsoren.
Ik denk dat POB wel kans heeft bij kleinere nieuwkomende bedrijven die ook op hiphop doelgroep gericht is (zoals misschien een kledingwebshop zoals def-shop.nl die ons misschien kan sponsoren.. Hun willen ook hun hiphop doelgroep bereiken en zijn hard bezig met bekend worden! )

Dat betekend dat wij als battlefans en als battle MC's het zelf in onze eigen hand hebben of er straks grote sponsoren komen Wink..


Laatst aangepast door Meezy op wo 6 maa 2013 - 15:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 15:15

@meezy: Precies.
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 15:23

Kan echt niet wachten tot 30maart main.. shit word HAAAAAAAAAAAARDDD





































































aiky
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 15:25

hahaha agie

Dope topic dit!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
Shadi Horrooo
Akra
Akra
Shadi Horrooo


Aantal berichten : 140
Reputatie : 101
Registratiedatum : 04-01-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 15:30

YO ARE YOU STILL PAYING ME FOR DA MAART EVENT??
Terug naar boven Ga naar beneden
Albo
Akra
Akra
Albo


Aantal berichten : 257
Reputatie : 72
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 30

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 15:33

@Aiky, pittige vraag voor je

Welke MC had toen een keer op een event glazen gestolen?
Terug naar boven Ga naar beneden
patrickheij
Akra
Akra
patrickheij


Aantal berichten : 269
Reputatie : 111
Registratiedatum : 02-09-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : -

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 15:34

Shadi Horrooo schreef:
YO ARE YOU STILL PAYING ME FOR DA MAART EVENT??


super fail ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 15:45

Yo ik vind dat mc van de dag idee wel vet man.

Is het misschien vet om gewoon 3 mensen aan te wijzen waar niemand van weet dat zij judgen en die er verstand van hebben.

Zij staan gewoon tussen de crowd. Zo kan de Jury zich focussen op het judgen van battles en judgen deze 3 mensen wie de beste solo performance had.

Ik denk dan aan Mcees die aanwezig zijn, maar niet battlen of mensen waarvan je weet dat ze objectief zijn.

Just gooiende in de groep peoples..

Sponsoring:

Red Bull promote battles in allerlei landen met de voorwaarden dat er niet gescholden mag worden. Daarom zullen zij never url promoten ofzo wegens het veelvuldig gebruik van de N bomb en such..
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 15:48

@ Riemiks & Aiky

Ik denk dat het inderdaad ook dope is om niet alleen van bijv. Excellent maar ook een paar MC's hun mening te vragen want wie kan er battle mc's beter beoordelen als een andere battle mc (alleen uitkijken voor partijdigheid/vriendjespolitiek)

Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 15:51

Andere mc's vragen is ook niet echt eerlijk

Zo kunnen ze heel makkelijk afspreken dat ze op 1 iemand stemmen en het geld delen

De jury laten kiezen lijkt me toch het eerlijkste
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 15:53

Ze kunnen mij altijd vragen.. ik ben objectief en zal nooit iemand aanwijzen die ik de hardste vond omdat hij me homie is.. En er zijn meer POB MC's die EER hebben en ook over zichzelf eerlijk toegeven dat ze verloren hebben als ze dat ook echt hebben..
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 15:58

Lerr bv. lerre
Terug naar boven Ga naar beneden
Yooz
Akra
Akra



Aantal berichten : 216
Reputatie : 107
Registratiedatum : 09-01-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitimewo 6 maa 2013 - 15:59

huus
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 12 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel vragen aan Aiky!
Terug naar boven 
Pagina 12 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» BB & H-Suna - Mensen Vragen Me
» Aiky & Steen - Junk vs Dealer
» Aiky flikker op met lurken en join gwn
» Hef, Aiky & Turk - 5 Gram Wordt een Kilo (Prod. Donovan)
» al effe hele hele harde barz van mij hierzo en wie ready is voor een battle mag me altijd vragen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: