Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Lerr vs Chris Meth

Ga naar beneden 
+42
khadaffi
Ruben
SterkerD010rStrijd
wizard030
Jodenkoek
Zjos
piraat013
richforever
BTW
Hunter
Jaap
Auron
MBZUIDWD2
NiggehvanAlmere
furr
BB
Riemiks
light
Veasum
master
rolow
De Gevallen Engel
Huussuh
Joost
Whaddup
Piwi
Hightower
Nick Vayne
AGIE
lucappel
Superboer
reetkever
Shoux_
JohanDerksenJr
Grootje.
RJ
MT
gosu
DeHertog
Vrouwonvriendelijk
Johan
jespa
46 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 19:14

Wauw 2 heavyweights HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH JA OKE ADI OK.

Lerr is kanker wack wauw, ik ga deze battle niet meer terug kijken.

CM tjah.. tjah...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Shoux_
Akra
Akra
Shoux_


Aantal berichten : 158
Reputatie : 34
Registratiedatum : 14-05-12

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 19:15

Grootje. schreef:
We weten dat zijn enige truc in bed een schwalbe is.. (Chick op achtergond''niet waar'') piraat

Lerr: thanx mm
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 19:16

Battle was keihard van beide kanten

Ik vraag me af hoe vaak Lerr Cortez vs Hollohan heeft gezien
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 19:17

Nick Vayne schreef:
Ik vraag me af hoe vaak Lerr Cortez vs Hollohan heeft gezien

Hahaha dit dacht ik ook
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
gosu
Akra
Akra
gosu


Aantal berichten : 215
Reputatie : 98
Registratiedatum : 12-07-11
Leeftijd : 30

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 19:17

DeHertog schreef:
zwaaar respect verloren voor mc's na het zien van deze vertoning. Als je elkaar on some personal shit niet mag, kan ik snappen dat het wat heated is, maar exen contacteren, overlijdensbericht erbij halen enz. COME ON!!!

Het is entertainment en je dient op een creatieve manier je tegenstander te lijf te gaan, ben helemaal klaar met die gare fucking briefjes van mc's met zogenaamde true stories. POB is een aanfluiting aan het worden, met comedians & rechercheurs. Het is geen blijk van wat voor skillz dan ook, om in mensen hun verleden te gaan zoeken en dan een rijmwoord erbij te verzinnen.

Als je echt iemand haat, dan moet je niet battlen, dan moet je 1 van die andere 20x voor deze battle dat men elkaar zag, op de vuist gaan.

Het kan me ook geen fuck schelen, wie the fuck dan ook beledigd is of wat wilt zeggen. Ik schaam mij diep voor jullie.


Wat een onzin. dit soort shit kan kanker dope zijn alleen er moet een clou in zitten.
Ze zitten nu een beetje over elkaars penissen te praten en hoe slecht ze presteren oh ja lerr's dode tante word ook nog even gementioned. Zonder clou
Terug naar boven Ga naar beneden
Superboer
Akra
Akra
Superboer


Aantal berichten : 196
Reputatie : 46
Registratiedatum : 21-03-12
Woonplaats : Doetinchem

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 19:20

DeHertog schreef:
zwaaar respect verloren voor mc's na het zien van deze vertoning. Als je elkaar on some personal shit niet mag, kan ik snappen dat het wat heated is, maar exen contacteren, overlijdensbericht erbij halen enz. COME ON!!!

Het is entertainment en je dient op een creatieve manier je tegenstander te lijf te gaan, ben helemaal klaar met die gare fucking briefjes van mc's met zogenaamde true stories. POB is een aanfluiting aan het worden, met comedians & rechercheurs. Het is geen blijk van wat voor skillz dan ook, om in mensen hun verleden te gaan zoeken en dan een rijmwoord erbij te verzinnen.

Als je echt iemand haat, dan moet je niet battlen, dan moet je 1 van die andere 20x voor deze battle dat men elkaar zag, op de vuist gaan.

Het kan me ook geen fuck schelen, wie the fuck dan ook beledigd is of wat wilt zeggen. Ik schaam mij diep voor jullie.


Ik ben het hier wel met Duce eens. Goed voorbeeld van zo'n rechercheur is die Mennis, na 1x was het wel leuk maar hij deed het in elke battle en won ook nog de titel. Ik kan me ook nog wel herrineren dat DC in zijn battle tegen AC werd verweten dat hij te onpersoonlijk kwam. Facking onzin dus, de jury stemt liever op iemand die een verhaaltje( je weet niet eens of het waar is?) in elkaar zet dan op iemand die creatieve bars komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hightower
Akra
Akra



Aantal berichten : 45
Reputatie : 15
Registratiedatum : 29-09-11

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 19:31

Gezellige battle dit.

Mij boeit het geen fok wat ze er allemaal bijhalen als het maar vermakelijk is.
De ene keer pakt zoiets goed uit de andere keer totaal niet denk ik.
Als je zoiets goed neerzet ''kan'' het dope zijn, echter was dat bij deze niet het geval.

Daaaaaag


Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 19:33

Wel ongeveer wat ik had verwacht. Lerr kwam gewoon zoals altijd maar dan met een geforceerde delivery erbij. CM kwam af en toe wel met dope lines. Wel leuke battle opzich...

CM heeft terecht gewonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 19:40

Overlijdingsakte meenemen gaat me echt te ver.
Kanker triest vind ik dat, sorry dat ik het zeg.
Ik ben het wel met Il Duce eens
Terug naar boven Ga naar beneden
Whaddup
Akra
Akra
Whaddup


Aantal berichten : 63
Reputatie : 60
Registratiedatum : 08-08-12

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 19:48

WHHAHAHAHAH KK BELGEN GINGEN STUK LERR MOEST HUILEN BIJNA MAN 1 KOP WEG G EY CHRIS METH GEKKE SHIT BRADDA GA STUNTEN OP PC HAAL GUCCI OFZO SEHHHHHHH
Terug naar boven Ga naar beneden
Whaddup
Akra
Akra
Whaddup


Aantal berichten : 63
Reputatie : 60
Registratiedatum : 08-08-12

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 19:49

EN EY JEEVZ GEEN VRIENDJES GEDRAG BRADDA GO HARD OR GO HOME IN EEN BATTLE JWZ LERR IS GWN GEKILLT
Terug naar boven Ga naar beneden
gosu
Akra
Akra
gosu


Aantal berichten : 215
Reputatie : 98
Registratiedatum : 12-07-11
Leeftijd : 30

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 19:51

Whaddup schreef:
EN EY JEEVZ GEEN VRIENDJES GEDRAG BRADDA GO HARD OR GO HOME IN EEN BATTLE JWZ LERR IS GWN GEKILLT
Denk je dat het duidelijker overkomt als je alles in hoofdletters doet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Whaddup
Akra
Akra
Whaddup


Aantal berichten : 63
Reputatie : 60
Registratiedatum : 08-08-12

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 19:53

gosu schreef:
Whaddup schreef:
EN EY JEEVZ GEEN VRIENDJES GEDRAG BRADDA GO HARD OR GO HOME IN EEN BATTLE JWZ LERR IS GWN GEKILLT
Denk je dat het duidelijker overkomt als je alles in hoofdletters doet?

SOWIESOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 19:54

ahahahahah SNAPJE MAAR SHIT DEZE BATTLE WAS BEST DOPE G EN DIE TANTE SHIT AIIINOH KAN GEBEUREN TOCH MAAR VOND WEL GRAPPIG HOE CHRIS ER INEENS RANDOM MEE KWAM HAHA EN TSJA DELIVERY WAS VAN BEIDEN ONPOINT AGRESSIEF ALLES A MATTIE BANG BANG

OHJA KC LEXXXXUS DMDE ME OP TWITTER DAT IE JE GING DOODMAKEN ZONDAG DUS BETER LAS JE DIE CLIPSHOOT AF VRIENDJE
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 19:54

Ik vond die overlijdensakte shit juist kankerhard


en behoorlijk creatief
Terug naar boven Ga naar beneden
Whaddup
Akra
Akra
Whaddup


Aantal berichten : 63
Reputatie : 60
Registratiedatum : 08-08-12

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 19:56

Nick Vayne schreef:
Ik vond die overlijdensakte shit juist kankerhard


en behoorlijk creatief

SEHH NICK EINDELIJK KOMT ER IETS GOEDS UIT JE VINGERS MAAA NIGGAAAA
Terug naar boven Ga naar beneden
Superboer
Akra
Akra
Superboer


Aantal berichten : 196
Reputatie : 46
Registratiedatum : 21-03-12
Woonplaats : Doetinchem

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 19:57

Nou om het nou creatief te noemen vind ik iets te ver gezocht mijn Limburgse vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 19:59

Alleen die overdosis line van Lerr was dope,
en die maya ster in bed
Die schaap, herder en ghostwriter was wel grappig van Lerr
paralympics klasse was wel een dikke no-no

verder recyclet Lerr kkr veel lines

die kanker line van Chris vond ik niet per se te ver gaan,
het sloeg wel nergens op...

sinds wanneer is dode mensen uitlachen battle rap?
die shit leed helaas nergens naar behalve ''shock value''

hahahahahaha die control LERR kon echt NIEEEEEEEEEEEEET
wel leuk geprobeert maar ja geforceerde delivery ieeeeks

Lerr edgde 1-2 3de is draw imo

gelukkig had ik geen hoge verwachtingen voor deze battle

En die timelady is kkr goeie geaaak
Terug naar boven Ga naar beneden
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 20:00

hahaha, ik was het punchline tellende jurylid alweer vergeten, topvermaak dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 20:01

Die chick met muts moet wel de zus van fatih zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 20:04

Ik vond deze battle echt heel matig. Vond het weinig verrassend, heel veel lines kwamen gewoon niet aan. Vond Lerr zijn gedeelte over KC bijvoorbeeld totaal niet dope, CM over die overleidingsakte ik snap nog steeds niet wat het doel er van was. Verder had ik er gewoon meer van verwacht... Jammer! Ben het overigens niet met sommige eens dat speurwerkshit niet vermakelijk is. Sommige dingen hebben bijvoorbeeld gewoon super dope uitgepakt en ik vind eerlijk gezegd goede personals ook erg beslissend in een battle
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 20:04

WHOLLAH DIE ENE CHICK LINKSACHTER GEEFT ME KK VEEL ZNOEN HOU OP HET IS GEEN KK KEUKEN MAAR EEN RAPBATTLE BETER GA JE RII OSO


ait huiswerk
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 20:05

EN WHOLLAH WATS MET DIE PRATENDE TANTE ZE WAS DOOD TOCH WTF IS DEZE FRAUDE????

IS DIE SHIT ER IN GEËDIT OFZO DIE STEM?

of CM IS KANKERGOEIE BUIKSPREKER WANT HIJ IS DE ONDERBUIK VAN DE MAATSCHAPPIJ barz


Laatst aangepast door Johan op do 14 maa 2013 - 20:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shoux_
Akra
Akra
Shoux_


Aantal berichten : 158
Reputatie : 34
Registratiedatum : 14-05-12

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 20:06

Huussuh schreef:
hahaha, ik was het punchline tellende jurylid alweer vergeten, topvermaak dit.

Ook echt. Het lijkt ook echt lekker te voelen voor hem om dat woord uit te spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 20:06

DeHertog schreef:
zwaaar respect verloren voor mc's na het zien van deze vertoning. Als je elkaar on some personal shit niet mag, kan ik snappen dat het wat heated is, maar exen contacteren, overlijdensbericht erbij halen enz. COME ON!!!

Het is entertainment en je dient op een creatieve manier je tegenstander te lijf te gaan, ben helemaal klaar met die gare fucking briefjes van mc's met zogenaamde true stories. POB is een aanfluiting aan het worden, met comedians & rechercheurs. Het is geen blijk van wat voor skillz dan ook, om in mensen hun verleden te gaan zoeken en dan een rijmwoord erbij te verzinnen.

Als je echt iemand haat, dan moet je niet battlen, dan moet je 1 van die andere 20x voor deze battle dat men elkaar zag, op de vuist gaan.

Het kan me ook geen fuck schelen, wie the fuck dan ook beledigd is of wat wilt zeggen. Ik schaam mij diep voor jullie.


Duce je haalt de woorden uit mijn mond! Jij bent die hele nigger voor die post. Die overlijdensakte had echt totaal geen meerwaarde. Als je dat erbij wil halen, verzin er dan ook iets dopes mee.
Zoals duce al aangeeft, wordt er teveel waarde gehecht aan comedians. Precies wat ik zei over kaascouse zijn battle tegen jason bourne. Jullie zullen het zelf wel zien als die uitkomt, maar het was weinig creatief.

Battle was niet dope, geen replay value, teveel geschreeuw en weinig bars. Hoe kun je nou zo'n battle goed jureren?
ik vond hem voor lerr denk ik

trouwens dikke pluspunt voor pob: deze video is keihard gemaakt. De intro gaf je al een goed beeld waar de battle over gaat. Audio kwaliteitwas dope net als hoe er s gefilmd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr vs Chris Meth    Lerr vs Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lerr vs Chris Meth
Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lerr reageert op Chris Meth
» chris meth reageert op lerr!!!
» Chris Meth vs Jeevz
» Chris Meth vs Lerr online als CM 1000 volgers heeft op twitter
» Punch it out - Chris Meth.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: