Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1

Ga naar beneden 
+11
Jodenkoek
Joost
lucappel
Nick Vayne
jordyvision
jespa
Yooz
AGIE
EZG-Music
Jaap
piraat013
15 plaatsers
AuteurBericht
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimewo 27 maa 2013 - 21:16

← Voorbeschouwing van het Hard battles event van 24-02
Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1
Posted on March 27, 2013 by admin
Aight so yo,

Na een korte winterstop is Nederlands grootste battle league weer back in business. Voor het eerst met een event in Amsterdam en op een zaterdag dus er zijn nu nog minder excuses om niet te komen checken. Het vind plaats in de Bitterzoet en woord op de straat is dat er ditmaal geen microfoons gebruikt zullen worden dus dat zal de kwaliteit van de delivery van de MC’s ten goede moeten komen + de kwaliteit van de filmpjes.

Bovenaan de flyer prijkt een in gasmasker gehulde gedaante die de preview trailers voorziet van een door merg en been scheurende banshee howl. En daaronder staan de matches en GODDAMN wat een matches. Vanwege het hoge niveau van de battles heb ik besloten om mijn voorbeschouwing blog in 2′en te splitsen zodat elke battle voldoende aandacht krijgt. En dit is deel 1



Haal je kaartjes in de voorverkoop

Kaascouse vs Jimmy G

Kaascouse is een punchout OG. Vanaf het 4e event is hij erbij en hij heeft volgens mij de meeste aantal battles gedaan in POB(either hij of jeevz) en dat is te zien, met de swagger van een geroutineerde battle MC werkt hij zijn lijstje tegenstanders af. Met een unieke combinatie van humor, charisma, delivery en presence is kaascouse voor iedereen een moeilijke tegenstander. Bij zijn beide Belgische battles heeft hij een andere kant laten zien, een iets bozere en agressievere kant van kaascouse(helaas moest hij dat vorige keer op mij botvieren)

Hij zou het aanvankelijk opnemen tegen Lexxxus maar die zag achteraf toch af van de battle, de Den Haagse rap legende Jimmy G nam zijn plek over. Gebrand om na een shitload van clips, muziek en tapes ook zijn stempel te drukken op de battle game en tegelijkertijd deel uit te maken van nederlands beste battle event, maart madness.

Kaascouse is niet iemand om je debuut tegen te maken, hij is super comfortabel in de ring en hij kan vrijwel alles maken als publiekslieveling. En als hij zin heeft in karaktermoord dan is hij daar ook erg competent in. Jimmy G heeft nog nooit gebattled in dit format dus het is moeilijk te voorspellen hou hij het zal gaan doen, wordt het een canibus performance of toch meer een madchild´esque waarin hij tijdens de battle per ronde beter wordt… we zullen zien.



L-deep vs Raffaarlijk

Letsgizzo! Als allebei de rappers komen met de volle 100% dan moet dit haast wel de battle van de dag worden, of in ieder geval de luidste. Ze hebben allebei al een tijdje niet meer in de ring gestaan maar ik denk dat er van roest geen sprake zal zijn. Waar L-deep zijn tijd besteed in de poëtische kringen en bij spoken word optredens spit Raffaarlijk beats kapot op radio stations.

Ik had eigenlijk Qucee vs L-deep en Raffaarlijk vs Huussuh verwacht gezien de animositeit van weleer maar i aint even mad. Dit is een hele goeie match-up, L-deep is super constant met zijn delivery en heeft volgens mij nog nooit gechoked of echt gestumbled en Raffa heeft in zijn laatste battle tegen santios laten zien dat hij 7 minuten lang bars kan spitten dus het komt echt aan op wie het beste kan battlen en bars kan bedenken EN kan overbrengen. Ik verwacht een paar slow-it-downs, misschien wat associatieve wordplay over pistolen en ongerelateerde voorwerpen maar vooral een keiharde battle.



Huussuh vs Jason Bourne

Het is alweer een tijdje geleden dat huussuh heeft laten zien waar toe hij in staat is, zijn vertolking als de sint was dope maar daarvoor was de riemiks battle en dat was voor beide partijen onder par. Jason daarentegen wordt elke performance een beetje doper, waar hij vroeger als wordplay spittende grapjas te boeken stond staat hij nu bekend als agressieve wordplay spittende rapper en het werkt. Zijn derde ronde tegen L-deep en zijn battle tegen kaascouse in Belgie zijn goeie voorbeelden van de nieuwe stijl van jason bourne.

Huussuh staat bekend om zijn accurate en uitermate pijnlijke personals tegen zwarte piet en de Consequentie en laat het nou net zo zijn dat er over jason vrijwel niets te vinden is dus ik ben benieuwd hoe(en of) hij dit varkentje zal gaan wassen. En zal jason misschien dit keer wat over zichzelf onthullen..

Qucee vs Il Duce


wait whut ?! Duce vs Qucee

Deze twee zouden enkele events geleden al battlen maar dat ging vanwege omstandigheden uiteindelijk niet door, in de tussentijd verkleedde duce zich als zwarte piet om het op te nemen tegen Huussuh en was Qucee in België om achter elke wordplay ´sloooooow it down´ te roepen. Ik denk dat ze allebei hongerig zijn naar een winst, Qucee heeft al een tijdje niet gebattled en Duce heeft al een tijdje geen winst naar binnen weten te slepen. Ze komen allebei uit de omgeving van Rotterdam maar dit zal toch meer een thuiswedstrijd zijn voor Duce.

Qucee komt soms nog wat onzekerig over in zijn delivery terwijl duce daar totaal geen last van heeft, daartegenover staat dat het publiek houdt van qucee en zijn slogan en ze duce nog niet hebben omarmd. Zal dat veranderen in deze battle, krijgt duce de lachers op de hand of zal hij met bars en personals het respect afdwingen van het publiek en hoe reageert Qucee op de ´vijandige´ omgeving.. Misschien overdrijf ik het effect dat het publiek heeft op de MC´s maar ik ben benieuwd hoe deze battle uitpakt. Ik verwacht sowieso geen chokes en een paar super creatieve fat en faggot jokes.

Waldo vs Hightower

Ik kijk uit naar deze battle, naar elke battle op dit event eigenlijk maar naar deze misschien nog wel net dat beetje extra, de reden? Ze hebben onderling afgesproken alleen maar movie bars te spitten. Dat wil zeggen, alle punchlines, rijms, fillers en multies moeten iets te maken hebben met films en/of series en dat is een AWESOME idee. In dont flop(britse battle rap league) hebben ze zoiets ook al gedaan en die battle was superdope en ik ben ervan overtuigd dat Waldo en Hightower de uitgewezen personen zijn om dit concept succesvol uit te werken in het nederlands.

En dat is het eerste deel van het event. Morgen of overmorgen komt deel 2 met de resterende battles.

peace

bron : http://jordyvision.nl/?p=435
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 22:46

MC Excellent 朝早歳 ‏@ExcellentZJ 31m
Steen en Spinal o.a in de jury zaterdag PunchOut Amsterdam

Steen in de jury...SMFH
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
EZG-Music
Akra
Akra
EZG-Music


Aantal berichten : 115
Reputatie : 31
Registratiedatum : 19-01-12
Woonplaats : Galgenwaard

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 23:13

ex
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/ezgmusic
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 23:25

Waarom noem jij Steen je vader? Waarom doe je zo?
Hij gaat zeker op jou stemmen zaterdag!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Yooz
Akra
Akra



Aantal berichten : 216
Reputatie : 107
Registratiedatum : 09-01-13

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 23:30

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 527804_10150874251717972_301727066_n
Terug naar boven Ga naar beneden
EZG-Music
Akra
Akra
EZG-Music


Aantal berichten : 115
Reputatie : 31
Registratiedatum : 19-01-12
Woonplaats : Galgenwaard

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimedo 28 maa 2013 - 23:32

@agie ; omdat ik zijn aangenomen zoon ben
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/ezgmusic
jespa
Akra
Akra
jespa


Aantal berichten : 263
Reputatie : 65
Registratiedatum : 30-07-12

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 16:25

Aight so yo,

Na een korte winterstop is Nederlands grootste battle league weer back in business. Voor het eerst met een event in Amsterdam en op een zaterdag dus er zijn nu nog minder excuses om niet te komen checken. Het vind plaats in de Bitterzoet en woord op de straat is dat er ditmaal geen microfoons gebruikt zullen worden dus dat zal de kwaliteit van de delivery van de MC’s ten goede moeten komen + de kwaliteit van de filmpjes.

Bovenaan de flyer prijkt een in gasmasker gehulde gedaante die de preview trailers voorziet van een door merg en been scheurende banshee howl. En daaronder staan de matches en GODDAMN wat een matches. Vanwege het hoge niveau van de battles heb ik besloten om mijn voorbeschouwing blog in 2′en te splitsen zodat elke battle voldoende aandacht krijgt. En dit is deel 2

Haal je kaartjes in de voorverkoop

Cyclo B vs Sheisty Saf

Volgens mij debuteerde deze dudes op hetzelfde event. Cyclo B had zijn break-out performance tegen kaascouse en toen was het even stil rond om hem maar nu is hij weer terug en neemt het op tegen Alkmaars own Sheisty Saf van familiezaken fame aka de eerste Pob’er met een slogan. Als hij niet mensen laat dansen als carlton of hilarische blogs maakt dan maakt safman niet onaardige tracks en ditto clips. Dit is een dope match-up. Ik denk dat op punchline/wordplay gebied cyclo iets de overhand heeft maar qua delivery heeft safman voordeel. Dit is de 2e zeeuw die tegenover safman staat, zal cyclo-b de trend doorzetten die Lo-Bo heeft begonnen of zal safman zijn eerste los wreken en een paarse brief verscheuren omdat het kan.

H-suna vs BTW

Als battles werden beslist op wie het arrogantst kan overkomen in een blog dan wint BTW by a landslide maar dat is helaas niet het geval dus moet hij aan de slag. Tegenover hem staat een hongerige H-suna, zijn vorige performance was bij hard-battles en daar ging het hem niet heel soepeltjes af, hij had zijn tegenstander onderschat en had een iets wat on-geïnspireerde performance. BTW had in zijn vorige battle goeie research gedaan en ik ben benieuwd hoe hij dat deze keer gedaan heeft, of het goeie punchlines voortbrengt en hoe BTW performt in front of z’n homecrowd. Daarnaast ben ik benieuwd hoe H-suna terug komt van z’n minste performance.

Terry vs Zuiderstorm

Dit kan stiekem wel de verrassing zijn van de dag, iedereen kijkt uit naar de battles van huussuh, kaascouse, qucee, raffa etc.. maar zowel Terry als Zuiderstorm zijn in de luwte bodybags aan het voorbereiden. Ze hebben allebei een hele droge stijl, Terry met wat meer algemenere bars en Zuiderstorm met witty personals(zie zijn hele sequence tegen EZG over de accounts). Toevallig hebben ze net hun beste performance afgeleverd, Terry tegen kaascouse bij FunX en Zuiderstorm tegen EZG. Voor Terry is het een thuiswedstrijd, geeft de crowd hem extra energie of gaat de druk hem nekken… voor Zuiderstorm is het, zoals altijd, een uitwedstrijd. Ik denk dat winnaar een battle tegen een ‘grote’ naam verdiend.

Deense Dog vs EZG

Ik val in herhaling maar dat heeft meer te maken met de kwaliteit van de battles op dit event dan mijn creativiteit en gebrek aan geïnspireerde bijvoeglijke naamwoorden want ook dit is weer een hele dope battle. Deense Dog wilde al een tijdje tegen EZG battlen maar vanwege werk en andere externe factoren kwam het er telkens niet van. Toen Punchout even pauze had heeft EZG een classic performance gegeven bij hard-battles tegen Pro Ghost dus hij heeft de hype mee. Kan Deense Dog deze hype-trein laten ontsporen als Okami bij Lombard deed of kan EZG een extra streepje kerven onder de winst kolom.

Em0 vs Vitaal

De battle tussen de punchout veteranen, niet qua aantal battles maar zeker wel qua tijd in de league. Vitaal was samen met Killer de 5e punchout battle ooit en ook Em0 maakte die dag zijn debuut. Em0 is druk bezig met zijn opleiding en alle video’s voor familie zaken en ook vitaal heeft niet stil gezeten. Allebei hebben ze zich ontwikkeld als MC maar ze hebben nog niet echt een stempel kunnen drukken op de game, zal het ze met deze battle lukken ?!

Vito vs Chris Meth

Vito is door excellent gekroond als de grote belofte, ‘de volgende mennis’, en hij zal het waar moeten maken tegen chris meth. Diezelfde Chris die net 1000 euro heeft verdiend met battle-rap en de beste performance van zijn leven heeft gegeven. Ik ben niet echt bekend met vito dus ik weet niet of het een eerlijke match zal zijn maar op papier heeft Chris Meth op vrijwel alle vlakken een voordeel. Maar alles is mogelijk in dit gekke spelletje.

En dat waren alle battles van de dag. Dit event heeft alles, veteranen die het tegen elkaar opnemen, nieuwelingen tegen veteranen, hoog gewaardeerde prospects tegen elkaar. ALLES! het wordt een awesome event dus mis het niet yo.
Terug naar boven Ga naar beneden
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 16:29

op www.jordyvision.nl compleet met filmpjes en plaatjes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 16:32

Ja goed dat je die link erbij zet man

anders hadden we dit plaatje gemist


Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Turven_23


moet er niet aan denken
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 16:32

wat jordy zegt eh hitlerskinderen
Terug naar boven Ga naar beneden
lucappel
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 747
Reputatie : 133
Registratiedatum : 03-03-12

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 17:22

hij vergeet gewoon de battle van akra
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 17:23

Nee Jordy wil dat we op zijn ads klikken

denk na man business shit en zodiezo
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 20:40

Jaap schreef:
MC Excellent 朝早歳 ‏@ExcellentZJ 31m
Steen en Spinal o.a in de jury zaterdag PunchOut Amsterdam

Steen in de jury...SMFH

Oke ik vind het dope dat Steen en Spinal er zijn, maar ze zijn sowieso kk slechte judges..

Edit: Spinal doet het misschien wel goed maar Steen heeft sowieso het IQ van een plant no AGIE
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 10:18

Faka Jood, hoe dan die uithaal naar mij goddamn
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
lucappel
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 747
Reputatie : 133
Registratiedatum : 03-03-12

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 11:06

spinal is een slimme jongen, weet haast wel zeker dat hij een goede judge is
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 11:08

Jodenkoek schreef:
Jaap schreef:
MC Excellent 朝早歳 ‏@ExcellentZJ 31m
Steen en Spinal o.a in de jury zaterdag PunchOut Amsterdam

Steen in de jury...SMFH

Oke ik vind het dope dat Steen en Spinal er zijn, maar ze zijn sowieso kk slechte judges..

Edit: Spinal doet het misschien wel goed maar Steen heeft sowieso het IQ van een plant no AGIE

uhm steen heeft gwn uni gedaan kil

niet afgemaakt maar ja jeweet zn iq is hoog b
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
lucappel
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 747
Reputatie : 133
Registratiedatum : 03-03-12

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 11:14

white berry is de cameraman
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 12:12

Brainpower is ook vandaag jurylid
Terug naar boven Ga naar beneden
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 12:46

denken dat steen dom is :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 14:33

Steen heeft Havo gedaan (dus hij is kanker slim volgens de regels van dit forum)

en hij is sowieso best wel intelligent kijk naar die 101 sessie van hem met Spinal in die Killing Skills studio.

Intelligentie gemixed met drank, sex, drugs en shock value = Spinal en Steen
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 18:31

Joost schreef:
Steen heeft Havo gedaan (dus hij is kanker slim volgens de regels van dit forum)

en hij is sowieso best wel intelligent kijk naar die 101 sessie van hem met Spinal in die Killing Skills studio.

Intelligentie gemixed met drank, sex, drugs en shock value = Spinal en Steen

Ik dacht dat het minimale niveau master studie aan de universiteit was :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 20:57

Trouwens Steen is wel één doorgedraaide dude hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 1:44

rolow schreef:
Brainpower is ook vandaag jurylid

Nee
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 11:48

Jaap schreef:
rolow schreef:
Brainpower is ook vandaag jurylid

Nee

Ik hoorde het al Jaap, maat excellent had dit getwitterd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1   Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorbeschouwing van het Punchout event van 30-3-13 PT 1
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voorbeschouwing van het Punchout event van 25-3-12 Jordy Vision
» voorbeschouwing vitaal vs emo
» Jordyvision voorbeschouwing
» Jordys voorbeschouwing
» 28-8 POB Event Recap

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: