Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 OMG illu!

Ga naar beneden 
+18
furr
Jodenkoek
Meezy
JohanDerksenJr
rolow
khadaffi
RJ
Grootje.
De Gevallen Engel
Piwi
reetkever
Henne-C
piraat013
Johan
Nick Vayne
Joost
Jaap
MT
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:00

Dit is ook wel een interessante site: http://www.foryou.nl/
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:04

http://www.beurs.com
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:05

Amerika heeft vroeger allemaal zelf dictators gebracht in de moslim landen (saddam hossein, hosni mubarak, kadaffi (en dit zijn geen conspiracies maar controleerbaar)) en die hebben hun land heel lang geleid totdat Amerika in zag dat het dictatoriaal systeem niet meer zou werken (internet, mensen maken kennis op, geen controle meer over bevolking). echter, als de bevolking een revolutie leidt, kan de volgende leider misschien anti-amerikaans zijn en/of niet het gewenste regeringsvorm brengen. daarom voorkomen ze dat er een echte revolutie komt en creeren ze een vroege, neppe revolutie mbv media (al jazeera, cnn) zodat de mensen gaan zeggen: ok, wij hebben al een revolutie meegemaakt, wat willen we nog meer? terwijl het een fake revolutie was en er in feite heel weinig verandert (zie de landen waar de dictators zijn afgezet, het gaat nu juist slechter met die landen).

en wie is er nu bijv. toevallig aan de macht bij de oppositie van syrie? een syrier die jaaaaren in amerika heeft gewoond, die een amerikaanse burger is geworden etc.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:07

Precies

Maar als je zulk soort dingen zegt val je zehma onder illu gekkies, terwijl het gewoon controleerbare feiten zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:09

jullie roepen allemaal dingen en laten foto's zien.. maar wie zegt dat het niet mee gekloot is.. en chris ik weet nog dat jij een keer zei dat "wij" youtube filmpjes zien en meteen die shit geloven enzo, maar waar haal jij die info vandaan dan? van internet neem ik aan? waarom zou je die shit geloven? kom eens een keer met keiharde illuminati bewijzen.. die duscissies hebben toch geen nut want niemand van ons weet hoe het echt zit.. illuminati of niet..


ohja en chris.. wat is er mis met ons koningshuis? gewoon een vraagje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:10

Ik geef toe dat die foto miss geshopt kan zijn en dat ik het te snel geloofde..maar dat neemt niet weg dat de overheid er wel toe in staat is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:26

@ MT

Zoals ik al eerder heb aangegeven.
De wereldbank heeft samen met alle federale banken (de banken die geautoriseerd zijn om geld te drukken) een boek uitgebracht "Modern Money Mechanics".

In dit boek word beschreven door de bank zelf hoe ons financieele systeem werkt en in elkaar steekt en welke regelementen gelden bij het drukken van geld.

Wanneer je dit boek begrijpend kan lezen zie je en begrijp je hoe ons systeem werkt. Het financieele systeem (Het Kapitalisme) is overigens door dezelfde persoon geschreven en bedacht als de bedenker van het "Kaballah". (Dat zegt ook al genoeg)

Maar ons financieele systeem is een cover up voor een duister mechanisme waarin wij op deze wereld meer SCHULD dan GELD hebben en dus is het wiskundig niet mogelijk voor het volk om de schuld af te betalen en dat betekend dat mensen dus in schulden zitten en altijd moeten blijven werken om uit te problemen te komen.

Wat aardig duivels is aangezien dit dus onmogelijk is. Dus de banken hebben ons mensen in hun greep doordat wij als kleine ratjes in hun rad blijven rond rennen en niet zien dat onze staatsschuld met nog meer staatsschuld word weg gedrukt. We belanden steeds dieper en dieper in een crisis en vanuit deze crisis nog dieper in de volgende.


Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:29

Johan, ze zeggen weleens "kanker komt je niet aanwaaien" (no Hans Teeuwen). Kan je niet ergens werk zoeken bij een kernreactor ofzo? Ik dacht trouwens dat je hier niet meer zou posten, en dan blijf je alsnog je kankeronzin posten met je zogenaamde "goon gimmick". Je bent niet grappig, wat doe je hier nog?
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:30

Jaap schreef:
Ik geef toe dat die foto miss geshopt kan zijn en dat ik het te snel geloofde..maar dat neemt niet weg dat de overheid er wel toe in staat is.

Nu insinueer je dus iets wat eigenlijk nergens op gebaseerd is.
Snap die argwaan wel tegen overheden, maar je moet goed je bronnen checken en feiten op meerdere sites/kranten controleren
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:30

Meezy schreef:
@ MT

Zoals ik al eerder heb aangegeven.
De wereldbank heeft samen met alle federale banken (de banken die geautoriseerd zijn om geld te drukken) een boek uitgebracht "Modern Money Mechanics".

In dit boek word beschreven door de bank zelf hoe ons financieele systeem werkt en in elkaar steekt en welke regelementen gelden bij het drukken van geld.

Wanneer je dit boek begrijpend kan lezen zie je en begrijp je hoe ons systeem werkt. Het financieele systeem (Het Kapitalisme) is overigens door dezelfde persoon geschreven en bedacht als de bedenker van het "Kaballah". (Dat zegt ook al genoeg)

Maar ons financieele systeem is een cover up voor een duister mechanisme waarin wij op deze wereld meer SCHULD dan GELD hebben en dus is het wiskundig niet mogelijk voor het volk om de schuld af te betalen en dat betekend dat mensen dus in schulden zitten en altijd moeten blijven werken om uit te problemen te komen.

Wat aardig duivels is aangezien dit dus onmogelijk is. Dus de banken hebben ons mensen in hun greep doordat wij als kleine ratjes in hun rad blijven rond rennen en niet zien dat onze staatsschuld met nog meer staatsschuld word weg gedrukt. We belanden steeds dieper en dieper in een crisis en vanuit deze crisis nog dieper in de volgende.



meer schuld daan geld? en over wie heb je het dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:31

Meezy schreef:
@ MT



Maar ons financieele systeem is een cover up voor een duister mechanisme waarin wij op deze wereld meer SCHULD dan GELD hebben en dus is het wiskundig niet mogelijk voor het volk om de schuld af te betalen en dat betekend dat mensen dus in schulden zitten en altijd moeten blijven werken om uit te problemen te komen.


Leg dit eens met een logische redenering uit? Je blijft namelijk nu heel erg oppervlakkig in je uitleg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:31

Er is meer SCHULD dan GELD op deze wereld.

Als je alle schulden (wereldwijd van alle landen aan alle banken) is dat bedrag 1800% meer dan het geld wat er totaal in de wereld aanwezig is.

Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:33

Jodenkoek schreef:
Johan, ze zeggen weleens "kanker komt je niet aanwaaien" (no Hans Teeuwen). Kan je niet ergens werk zoeken bij een kernreactor ofzo? Ik dacht trouwens dat je hier niet meer zou posten, en dan blijf je alsnog je kankeronzin posten met je zogenaamde "goon gimmick". Je bent niet grappig, wat doe je hier nog?

Ik doe gewoon serieus nu? Wel een beetje typerend dat als iemand het niet met je eens is dat je diegene meteen kanker toewenst. Zegt wel weer een beetje hoe ruimdenkend je wel niet bent hahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:33

dat is toch hun probleem? dat heeft toch geen effect op jou of mij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:34

Kijk Zeitgeist 2 : Addendum (de eerste 3 kwartier over het financieele systeem)

Of lees zelf " Modern Money Mechanics" (typ het in op google en je vind gelijk het PDF bestand op een site van de federale reserve).

@ Johan

Geld word gemaakt door de bank. De bank is een privaat bedrijf met een winst oog merk die geld alleen drukt bij vraag naar geld (een lening aan de overheid).
Zodra de overheid aangeeft geld nodig te hebben, zetten zij de geld pers aan en lenen zij dit geld (wat officieel niet bestaat) uit aan de overheid (met een rente). Elke keer als er geld gemaakt word, word dit geld dus uitgeleend aan een overheid + rente. Betekend dus dat er altijd meer SCHULD dan GELD is en dat betekend dat wij als mensen nooit schuldvrij zullen worden zolang wij in dit monetaire systeem werken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:34

@MT
Als je serieus deze vraag stelt gaat mijn antwoord wat ik op die vraag wil geven je totaal niet helpen #SMH

Kill ff serieus.. Denk is even na man
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:35

MT schreef:
dat is toch hun probleem? dat heeft toch geen effect op jou of mij?

Niet altijd direct, maar dan gaat het er meer om dat men bezorgd is over de maatschappij. Ook al heeft het geen direct effect op jezelf...dat betekent toch niet dat je je er niet mee bezig kan houden?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:37

Alle mensen ter wereld werken om de schuld van onze overheid aan de bank af te betalen.

Geld heeft geen waarde. Het is dat wij waarde er aan geven omdat wij vertrouwen hebben in geld. Vroeger stond de waarde van geld gelijk aan de hoeveelheid goud in de staats(bank) kas. Dit is door de federale bank in 1913 opgeheven en sinds dien hebben ze zoveel geld gedrukt dat 1 Dollar in 1913 nu tegenwoordig 23 dollar (in 2004) waard zou zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:38

wij hebben in nederland helemaal geen reden om ons druk te maken over de maatschappij..
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:38

Meezy schreef:
Het internet is de enige bron aan informatie die niet gecensureerd word door de overheid.

Dus het is logisch dat al de "conspiracy" gerelateerde informatie op internet staat, omdat de overheid de boekenhandel en schoolboeken controlleert en daar komt het niet in te staan.

Dus nu hebben mensen hun eigen platform en hun eigen methodes om informatie te wereld in te helpen en dat komt dus via het internet.

Ik heb alleen geen zin om mensen te overtuigen.
Ik wil best met mensen filosoferen over bepaalde onderwerpen, maar mensen die geblokkeerd zijn in hun visie gaan er niet uit komen omdat ik iets zeg.


Bless
Denk je oprecht dat de Volkskrant, NRC, Powned en de Vara worden gecensureerd door de overheid?
Waarom ze niet over complotten mbt 9/11, Boston en Sandy hook berichtten is omdat ze feiten checken en niet gaan speculeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:39

Meezy ik snap wel wat je bedoelt, ik heb dit trouwens ook gewoon bij economie in klas 4 gehad dus ik snap het gehele duivelse cover up er niet zo achter.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:40

Meezy schreef:
Maar ons financieele systeem is een cover up voor een duister mechanisme waarin wij op deze wereld meer SCHULD dan GELD hebben en dus is het wiskundig niet mogelijk voor het volk om de schuld af te betalen en dat betekend dat mensen dus in schulden zitten en altijd moeten blijven werken om uit te problemen te komen.

Wat aardig duivels is aangezien dit dus onmogelijk is. Dus de banken hebben ons mensen in hun greep doordat wij als kleine ratjes in hun rad blijven rond rennen en niet zien dat onze staatsschuld met nog meer staatsschuld word weg gedrukt. We belanden steeds dieper en dieper in een crisis en vanuit deze crisis nog dieper in de volgende.

Dit dus, het is helemaal niet nodig voor om 40 uur te werken om te overleven. En Johan, je zegt "bedenk zelf dan een beter systeem" - dit is zeker een realistische eis en er is al zo'n systeem bedacht: het Venus Project.

En mensen die niet "in de illuminati geloven" zien gewoon het volledige plaatje niet, van het kapitalische kanker wat de derde wereld uitroeit voor macht, geld en gronstoffen. Het hele idee achter de "Illuminati" is dat een kleine groep mensen samen werken om zoveel mogelijk geld, macht en grondstoffen te vergaren terwijl de rest van de wereld steeds armer wordt. Dit is gewoon een feit, de rijkste 225 mensen hebben hetzelfde jaarlijkse inkomen als de armste 2,000,000,000+. Sommige mensen geven hier een fuck om, dat deze vieze ratten ons omliggen (de economische crisis is toch echt de danken aan bankiers, die zichzelf miljoenen $'s aan bonussen gaven terwijl de crisis al bezig was) en willen deze mensen het liefst uitroeien (ik in elk geval dan).

Er zijn nog genoeg feiten die bewijzen dat de Amerikaanse overheid (en alle andere NATO/EU overheden waar ze mee samen werken) 1 grote criminele organisatie is. En om gelijk jullie mond te snoeren schrijf ik binnenkort wel een topic hierover vol met bewijzen. Kijk hoe Palestijnen worden uitgeroeid in hun eigen land, of de 1,700,000 onschuldige Irakezen vermoord door Amerikaanse soldaten, Lybie wat kapot is gemaakt door Amerika, en nu geld pompt aan Syrische rebellen om dat land kapot te maken en Bashar van de troon te stoten (en hun eigen marionetten leider in de macht te plaatsen).

Het is overduidelijk dat onze "wereldleiders" helemaal geen plannen hebben voor wereldvrede, of om honger op te lossen. Amerika bezit 5% van de wereldbevolking maar geeft meer geld uit aan het leger dan de andere 95% van de wereld bij elkaar. Terwijl ze wegrotten in schulden en steeds meer Amerikanen struggelen en werkeloos zijn. Zoals 2pac zei: "They got money for war, but can't feed the poor."


Laatst aangepast door Jodenkoek op vr 3 mei 2013 - 14:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:40

RJ schreef:
Meezy schreef:
Het internet is de enige bron aan informatie die niet gecensureerd word door de overheid.

Dus het is logisch dat al de "conspiracy" gerelateerde informatie op internet staat, omdat de overheid de boekenhandel en schoolboeken controlleert en daar komt het niet in te staan.

Dus nu hebben mensen hun eigen platform en hun eigen methodes om informatie te wereld in te helpen en dat komt dus via het internet.

Ik heb alleen geen zin om mensen te overtuigen.
Ik wil best met mensen filosoferen over bepaalde onderwerpen, maar mensen die geblokkeerd zijn in hun visie gaan er niet uit komen omdat ik iets zeg.


Bless
Denk je oprecht dat de Volkskrant, NRC, Powned en de Vara worden gecensureerd door de overheid?
Waarom ze niet over complotten mbt 9/11, Boston en Sandy hook berichtten is omdat ze feiten checken en niet gaan speculeren.

word

Chris Meth al deze info die je vertelt hier he, heb je toch ook allemaal gewoon maar gelezen? Hoe weet je dat dit wel waar is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:41

Johan schreef:
Jodenkoek schreef:
Johan, ze zeggen weleens "kanker komt je niet aanwaaien" (no Hans Teeuwen). Kan je niet ergens werk zoeken bij een kernreactor ofzo? Ik dacht trouwens dat je hier niet meer zou posten, en dan blijf je alsnog je kankeronzin posten met je zogenaamde "goon gimmick". Je bent niet grappig, wat doe je hier nog?

Ik doe gewoon serieus nu? Wel een beetje typerend dat als iemand het niet met je eens is dat je diegene meteen kanker toewenst. Zegt wel weer een beetje hoe ruimdenkend je wel niet bent hahahaha

Waar lach je om? Ik ben het ook niet eens met piraat013 over religie, of MT over waar we het nu over hebben ("Illuminati") dus ik wens je niet de kanker toe omdat je het met me oneens bent, maar omdat je een irritante zielige internettroll bent. Krijg gewoon znoen van je, en nogmaals de vraag: je zou toch niet meer posten? Wat doe je hier dan nog?
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:41

zullen we nu stoppen met kankerlange verhalen te typen en gewoon alle feiten/bewijzen met bron erbij posten? daar hebben we misschien wat meer aan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





OMG illu! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
OMG illu!
Terug naar boven 
Pagina 5 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» alles illu

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: