Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes

Ga naar beneden 
+3
Piwi
BB
Joost
7 plaatsers
AuteurBericht
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Empty
BerichtOnderwerp: Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes   Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Icon_minitimeza 4 mei 2013 - 17:54

Duidelijk toch?

Jaap: ok

Jaap: Nee gewoon nee

Westside: deze battle is kaakwater

Piraat013: HAHAHAHA KK AUTIST

Piraat013: youtube comments doen het wel hoor jodenkoek. Volgens mij ben je skaffa rustig aan he.Met het ballen van miss lubrano straks gooi je haar nog helemaal los botbreuken no akra

Piraat013: Ms Lubrano en maxje zou ik nog met geen vinger aanraken.Ik val niet op dat soort gespuis ....

Piraat013:
Citaat :
Jaap schreef:
Piraat013: "Het event na bitterzoet kom ik sowieso"

Is cool Mootje, ik zie je daar dan.

op event ga ik je aanranden no homo

Piraat013: Saffi gaan wij zo doen?Oorlog dit krijg je als je met een bolle fuckt
Ik hield mij al die tijd in maar goed...
Expose ieks

Iedereen weet nog dat Master kk stoer deed tegen joost mij en mt en nog een paar weetje wie die kk hond was nou dat is niggeh van almere deed zich voor als goon en shit maar had fucking 10 troll acounts nodig terwijl hij anoniem wel serieus deed op zijn hoofdaccount hoe kk triest is dat.

Dacht je nou echt dat jij mij kon vertrouwen ?ahahahahahhahaa kk sukkel ik pak je terug met je eigen woorden verlaat het forum net als caveman en ga terug je hol in kk Antilliaan
Spoiler:

Piraat013: jouw hele kk naam faalt.Eh mbo patiënt het enige wat master is in jouw familie zijn de sex skills van je gore tyfus moeder.

Piraat013: ahahahahahahhaahha hij zou mij wel een bodybag stoppen als hij mijn PWS zag

en inderdaad wat joost zegt hij choked niet en hij stottert niet.Ik stotter ook niet meer.Omdat ik in de trein enquêtes uitdeel en dat heb ik doess afgeleert.Heerlijk,m4n4n uit hun comfortzone halen


piraat "Een hele goedemiddag meneer/mevrouw
Sorry dat ik u stoor,maar zou u alsjeblieft, deze trein enquête willen invullen het gaat over de treinbeleving in de trein.
Dus hoe u de trein in het algemeen ervaart.Is maar een minuutje meneer/mevrouw.

Treinreiziger maar waarom?
Piraat :\') omdat NS onlangs een boete heeft gehad omdat ze niet klantvriendelijk zouden zijn (NS is monopolie op de treinmarkt.)Ze kunnen er nog onderuit komen als er een onderzoek komt die het tegendeel bewijst.En daar zijn wij nu mee bezig meneer/mevrouw.U mag opschrijven wat u denkt of vindt van NS...

treinreiziger Shocked oh okey prima ,heeft u een pen?


Piraat Laughing : ja hoor hier kom tie dan he kom tie dan.

treinreiziger AHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAH IK SNAP HEM AHAHAHAHAHAHA

Piraat oh okey Neutral

Piraat wacht op die zemmel en gaat effe zitten
Treinreiziger :yeah ,Ik ben klaar.
Piraat: Gekomen .Nou nog een fijne dag verder meneer/mevrouw

Treinreiziger : AHAAHAHHAHAHAAHAHAHHAHAHAAA ja jij ook werk ze
Piraat Crying or Very sad :zal ik doen

Piraat013:
Citaat :
master schreef:
Hey obese asielzoeker hoelang duurt het voordat je besluit ook deze post te veranderen nikker? Ik ga trouwens vanavond de vetrellen ven je moeder tellen terwijl ik hem in je nicht steek

AAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAHA
:\') :\') :\')

Dat gaat moeilijk he.Als ik geen nicht heb en ook geen moeder woon op mijn eigen sukkel. :\')

Jodenkoek: Hahaha lees dit topic net pas, FOHLM

u jealous bro omdat ik hoofd krijg van Lubrano? eh g af en toe moet je slijmen/snitchen enzo jwz als je maar hoofd krijgt daarna tog AIT YOLO LOL

ait huiswerk ait

Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes BI0bPizCEAAUkqx
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes   Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Icon_minitimeza 4 mei 2013 - 17:55

ik vind Jaap zijn 'Piraat, QTF?' ook wel noemenswaardig
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes   Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Icon_minitimeza 4 mei 2013 - 17:57

ey je reageert kk snel gek
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes   Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Icon_minitimeza 4 mei 2013 - 18:03

haha goeie topic
Terug naar boven Ga naar beneden
Grootje.
Akra
Akra
Grootje.


Aantal berichten : 234
Reputatie : 135
Registratiedatum : 25-02-13

Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes   Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 1:52

grappig
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes   Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 11:11

Haha ik ga altijd stuk om piraat die nigga typt als iemand die kader doet ofzo, ik vraag me nog steeds af of ie dat nou expres doet of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes   Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 11:25

Jodenkoek schreef:
Haha ik ga altijd stuk om piraat die nigga typt als iemand die kader mavo doet ofzo, ik vraag me nog steeds af of ie dat nou expres doet of niet?

fixed

je bent nu al dom als je mavo doet op battleraps.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
YourMom
Akra
Akra



Aantal berichten : 182
Reputatie : 23
Registratiedatum : 20-09-11

Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes   Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 11:49

eurgh
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes   Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 15:35

Jodenkoek schreef:
Haha ik ga altijd stuk om piraat die nigga typt als iemand die kader doet ofzo, ik vraag me nog steeds af of ie dat nou expres doet of niet?


Matti ben hoog geleid en shit niggeh watsgaande ?Je weet Nederlands gewuen moeileuke teuaal ,spelling en grammatia nieut geut maa maakt niet out koningslied ook veel fouten en is deur een hollanda geschrefen Ik doe havo jij mbo dus ik sta hoger no insayno

frans

ait examen later
EXAMEN AIT


s/o naar sjon de don
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes   Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 15:49

piraat ga je t halen?
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes   Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 16:12

Piwi schreef:
piraat ga je t halen?

oh ik had jou dit niet verteld he ik heb geen duits meer. Ik stond voor duits kk slecht 3,5 . Dus wat ze gedaan hebben is mijn oude cijfer gepakt van mijn oude school van vorig jaar dus die 5 die ik als eindcijfer heb gehaald en die telt. Dus ik hoef geen examen meer te doen in Duits. Ik heb dus alleen maar 2 vakken economie 27 mei en 15 mei kunst

Moet goed komen man dit keer lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes   Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Icon_minitimezo 5 mei 2013 - 16:34

Aight succes man huus2
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes   Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beste battleraps.nl/Piraat013 forum quotes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» top 3 beste posters op dit forum
» Free piraat013?
» Piraat013 EXPOSED!!
» Piraat013 EXPOSED!!
» Piraat013

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: