Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 IL Duce vs Qucee

Ga naar beneden 
+19
master
Riemiks
richforever
lucappel
Jaap
JMT010
CrusaderTheRaider
Piwi
Migi
SterkerD010rStrijd
furr
Huussuh
Joost
piraat013
Bokkepob
Yooz
AGIE
Grootje.
Nick Vayne
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Riemiks
Geen leven
Geen leven
Riemiks


Aantal berichten : 685
Reputatie : 123
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IL Duce vs Qucee   IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 20:05

Il duce 2-1 man. Vind het wel grappig dat iemand die wordt verzorgd door zijn chick en de staat zegt dat ik niks heb bereikt en ben mislukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IL Duce vs Qucee   IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 20:19

Dat jury commentaar van ADI.. Alsof die een eenhoorn een elfje heeft zien verkrachten ofzo.


Laatst aangepast door furr op zo 12 mei 2013 - 20:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
richforever
Akra
Akra
richforever


Aantal berichten : 74
Reputatie : 44
Registratiedatum : 02-03-13
Leeftijd : 44
Woonplaats : Miami

IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IL Duce vs Qucee   IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 20:24

ja riemiks je bent een docent ja riemiks je hebt een inloop kast vet man hou je kop eens nou altijd als het over banen gaat moet jij tevoorschijn komen. je bent maar een guy die misschien net 1800 in de maand verdiend gedraag je niet als jayz ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.maybachmusicgroup.nl
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IL Duce vs Qucee   IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 21:04

Dan nog steeds verdient riemiks meer dan hem. Aangezien uitkering ongeveer 900-1000 euro is per maand.


In feite betaalt riemiks een deel van zijn uitkering. Qucee heeft schijt ik weet hij speelt liever Naruto/fifa/cod/bf3 op de bank en zo
Terug naar boven Ga naar beneden
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IL Duce vs Qucee   IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 21:30

Hahaha die twee keer 'wauw' van Miss Lubrano als Duce zegt dat ie naar huis gaat om zn eigen halfbloedzoon dood te meppen en Steen die op de achtergrond losgaat, mooie shit
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IL Duce vs Qucee   IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 21:49

Dit event is zo kankerhard. Huussuh ik verwacht een beast performance van jou aangezien jij die 100eu pakte
Terug naar boven Ga naar beneden
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IL Duce vs Qucee   IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 22:06

Ik vond mn performance een van mn strakste ooit (kapotgeoefend omdat ik tegen Riemiks zo hard chokete, dat helpt), vooral mn eerste ronde. Ben benieuwd hoe ie op youtube is. Jason ging ook supersaiyan.
Ik vond die dag zelf Cyclo en EZG de beste performances hebben, maar nu ik deze terugkijk vind ik Duce zn rondes inhoudelijk sterker, alleen jammer dat ie ze niet flawless doet, soms net af en toe een net te lange denkpauze of een stumbeltje. Dat haalt veel kracht uit zn lines omdat die preekshit van hem juist superovertuigd eruit moet komen. Ik hoop dat ie een keer echt op zn A-game komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IL Duce vs Qucee   IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 22:39

Duce moet nog wat kleine tweakjes toepassen in zijn all round game en daarna zou ik hem echt kk hard vinden
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IL Duce vs Qucee   IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 23:40

Vind deze toch echt duidelijk voor Il Duce 2-1. Qucee kwam niet echt heel persoonlijk en ik vind zin delivery hier ook niet echt overtuigend. Hij moet het hebben van zijn grappen, hoewel ik ze hier wat mager vond...
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IL Duce vs Qucee   IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Icon_minitimema 13 mei 2013 - 0:52

Joost schreef:
Duce moet nog wat kleine tweakjes toepassen in zijn all round game en daarna zou ik hem echt kk hard vinden


Inderdaad als Duce deze stijgende lijn voortzet kan hij een probleem worden voor velen in pob
Terug naar boven Ga naar beneden
DeTerry
Akra
Akra



Aantal berichten : 81
Reputatie : 22
Registratiedatum : 09-04-13

IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IL Duce vs Qucee   IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Icon_minitimema 13 mei 2013 - 11:46

Vind ze allebei dope komen. Ene line iets harder dan de ander, maar dat heb je bij iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ypjwzz
Akra
Akra



Aantal berichten : 262
Reputatie : 43
Registratiedatum : 03-07-11
Woonplaats : 043

IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IL Duce vs Qucee   IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Icon_minitimema 13 mei 2013 - 12:51

ik vond hem vrij duidelijk naar il duce gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IL Duce vs Qucee   IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Icon_minitimema 13 mei 2013 - 14:33

Duce heeft veel potentie, denk zodra hij met z'n A-game komt hij bij de toptiers hoort. Hij kan kei- en keihard zijn in zijn eigen manier van battelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IL Duce vs Qucee   IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Icon_minitimema 13 mei 2013 - 17:58

1e keer kijken 3-0 Qucee

die Duce-line uit de trailer had ik zelf ook geschreven (alleen beter Razz )

Duce kwam dope maar zoals Huussuh al zegt, door de pauzes en stumbles soms kwam het gewoon niet over zoals het zou moeten

Qucee had een aantal corny dingen maar het einde van z'n 2de ronde was keihard imo
Terug naar boven Ga naar beneden
DeHertog
Akra
Akra
DeHertog


Aantal berichten : 71
Reputatie : 25
Registratiedatum : 31-01-12

IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IL Duce vs Qucee   IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Icon_minitimema 13 mei 2013 - 19:41

Nice, ben positief verast met de reacties. Wist wel dat die battle nice was,
maar is nog altijd maar bezien hoe 't publiek erop reageren zal.

Funny altijd, dat in voorbereiding op zo'n battle heb ik altijd een favo
verse en een minder favoriete verse. Mijn minst favoriete is uiteindelijk
altijd de verse die 't publiek het meest digged.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IL Duce vs Qucee   IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Icon_minitimema 13 mei 2013 - 19:49

Ik vind je stijl hier echt kankerdope. Ik hoop dat je op dezelfde tour verder gaat tegen Karbise. Gewoon toespreken alsof je zn pa was (No J-Spine).
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IL Duce vs Qucee   IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Icon_minitimema 13 mei 2013 - 19:52

Precies wat jaap zegt.
Je presence is keihard
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: IL Duce vs Qucee   IL Duce vs Qucee - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
IL Duce vs Qucee
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Promo: Qucee VS IL Duce Maart Madness
» Duce tracks
» Punchoutbattles "Speciale battle" Huussuh (Sinterklaas) vs Il Duce (Zwarte Piet)
» IL Duce vs Hunter
» Duce - Albino Rhytm (Ragga)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: