Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 BERICHT AAN DE BATTLE MC'S

Ga naar beneden 
+50
VediVinniVici
Dissplay
laurens070
Ruben
Plain
DeTerry
Quest
light
roffazuidje
MichealVerwoerd22
Trollerdetrol
yeye
JohanDerksenJr
SterkerD010rStrijd
richforever
Sam
Bokkepob
Jaap
Neez
Zjos
Riemiks
MT
Lepeltjelepeltje
ypjwzz
Henne-C
Grootje.
RJ
Shoux_
barzini
Johan
Shadi Horrooo
rolow
Piwi
lucappel
Krae
DeHertog
furr
reetkever
JAMESZUIDWEST
AGIE
CrusaderTheRaider
YourMom
piraat013
Insayno
De Gevallen Engel
Vrouwonvriendelijk
master
Nick Vayne
Jodenkoek
Joost
54 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 15:49

Nogmaals stuur mij en jaap een pm dan kunnen we erover praten

Jaap is hoofd mod hij kan degene straffen en bannen
ik kan alleen topics moven en verwijderen
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 15:49

Insayno schreef:
Joost schreef:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Insayno denk er nog eens over na.
Dit was de bedoeling helemaal niet, wij wilden gewoon weten hoe het zat met dat hele neppe twitter volgers gedoe.

Waarom geef je zo makkelijk op?
Stuur maar een pm naar me dan kunnen we alles bespreken, ik ben namelijk ook mod en kan alles verwijderen hier met 1 klik. Andere POB MC's hebben nu teveel voer waardoor het niet eerlijk is.

Nogmaals denk erover na, stuur me een pm.

Weet je, dat mensen hier een opinie vormen of mij uitschelden, dat is prima, moeten jullie zelf weten

Mijn moeder posten, ik vind het persoonlijk al behoorlijk ver gaan.

Maar als mensen nu ook nog aan mijn persoonlijke accounts gaan zitten, daar stopt het voor mij. Ik bedoel? Hoe ver moet het nog gaan dan? Wat is next? 100.0000 Facebook uitnodigingen van fake accounts? 1.000.000.000 views op m'n youtube filmpjes zodat ik m'n partnership kwijtraak en geen geld meer kan verdienen met muziek?

Dit forum is voor BATTLE RAPS. Niet "Goh, laten we moeders posten en haar uitschelden voor zaadvragende kankerhoer of nepvolgers gooien op een MC zijn persoonlijke account om iemand zijn carriere te saboteren."

Het trollen kan ik best begrijpen, eerlijk gezegd kan ik om veel dingen achteraf lachen, maar dit gaat mij gewoon echt een paar stappen te ver.
Als dit is wat ik maar moet accepteren als POB MC, dan hoef ik geen POB MC meer te zijn.



Uhu en ook geen "Met valse beschuldigingen smijten richting een collega rapper en hem bedreigen dat hij "neergestoken" gaat worden"
Terug naar boven Ga naar beneden
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 15:52

Jeevz schreef:
Insayno schreef:
Joost schreef:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Insayno denk er nog eens over na.
Dit was de bedoeling helemaal niet, wij wilden gewoon weten hoe het zat met dat hele neppe twitter volgers gedoe.

Waarom geef je zo makkelijk op?
Stuur maar een pm naar me dan kunnen we alles bespreken, ik ben namelijk ook mod en kan alles verwijderen hier met 1 klik. Andere POB MC's hebben nu teveel voer waardoor het niet eerlijk is.

Nogmaals denk erover na, stuur me een pm.

Weet je, dat mensen hier een opinie vormen of mij uitschelden, dat is prima, moeten jullie zelf weten

Mijn moeder posten, ik vind het persoonlijk al behoorlijk ver gaan.

Maar als mensen nu ook nog aan mijn persoonlijke accounts gaan zitten, daar stopt het voor mij. Ik bedoel? Hoe ver moet het nog gaan dan? Wat is next? 100.0000 Facebook uitnodigingen van fake accounts? 1.000.000.000 views op m'n youtube filmpjes zodat ik m'n partnership kwijtraak en geen geld meer kan verdienen met muziek?

Dit forum is voor BATTLE RAPS. Niet "Goh, laten we moeders posten en haar uitschelden voor zaadvragende kankerhoer of nepvolgers gooien op een MC zijn persoonlijke account om iemand zijn carriere te saboteren."

Het trollen kan ik best begrijpen, eerlijk gezegd kan ik om veel dingen achteraf lachen, maar dit gaat mij gewoon echt een paar stappen te ver.
Als dit is wat ik maar moet accepteren als POB MC, dan hoef ik geen POB MC meer te zijn.



Uhu en ook geen "Met valse beschuldigingen smijten richting een collega rapper en hem bedreigen dat hij "neergestoken" gaat worden"


Da's inderdaad te kenker whack voor woorden.. Ik dacht dat jullie onderlinge verhoudingen wel op hun plek waren gezet dmv die grudge match, maar niks blijkt minder waar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 15:53

Ja dat dacht ik ook , tot ik ineens weer helemaal de kk in gescholden werd op whatsapp :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 15:53

Insayno is het echt waar dat je Jeevz bedreigd hebt door te zeggen dat je hem gaat neersteken via whatsapp?

Bij deze moet ik je helaas wel gaan bannen dan.
Dit gaat verder dan trollen, en ik zal dit ook even melden bij de politie.

#snitch
Terug naar boven Ga naar beneden
Insayno
Akra
Akra



Aantal berichten : 143
Reputatie : 6
Registratiedatum : 17-08-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Amsterdam

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 15:55

@ Crusader

Thank man,

Kijk, ik zou echt niet stoppen door alleen meningen en trolling posts van mensen hier. Ik geef er zelf vaak ook aan toe dus dat is dan mijn eigen schuld,

Ik vind het gewoon alleen echt niet tof dat mensen nu zo ver gaan, buiten het forum treden en op deze manier mij persoonlijke dingen saboteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.insayno.nl
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 15:56

Insayno leg me dit nou eens uit,

je wilt niet dat je youtube licentie wordt ingetrokken omdat iemand 10.000 views voor je koopt waardoor je geen geld meer met muziek kan maken,
maar je bent wel bereid om Jeevz via whatsapp te bedreigen door te zeggen dat je hem gaat neersteken in zijn rug?

Dit ga ik vanavond serieus melden bij de politie want dit gaat de pet te boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
DeHertog
Akra
Akra
DeHertog


Aantal berichten : 71
Reputatie : 25
Registratiedatum : 31-01-12

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 15:59

hahahahahahaha ik ben hier echt stuk aan het gaan.
Maar Insayno chill dude, als mensen niet met je bezig zijn,
dan pas is er iets niet haaks.

En om eerlijk te zijn, jij bent zelf nogal uit de school geklapt
over de relatie met je moeder. Algemene concensus was, dat
jij dikke schijt aan haar had. Ik zie mensen niet snel foto's
van riemiks zijn moeder hier zetten ofzo en op hem haten ze
ook vaak genoeg.


mja ik heb makkelijk praten, mensen weten 0,0 over mij
dus er valt weinig te trollen. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 16:00

IK ZIE NIKS OVER HET HOOFD WANT IK BEN ALIJD OP ME HOEDE NIEMAND DIE ME HAT GAAT BEROVEN SNAPBACK TO REALITY DIT GAAT JE PETJE TE BOVEN
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Insayno
Akra
Akra



Aantal berichten : 143
Reputatie : 6
Registratiedatum : 17-08-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Amsterdam

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 16:00

Meld je dan ook even bij de politie hoe hier mijn gehele carriere gesaboteerd wordt en hoe mensen aan mijn persoonlijke gegevens zitten? Volgens mij is het namelijk ook verboden om volgers te gooien op iemand zijn account zonder diegene zijn toestemming.

En ik zei dat niet ik Jeevz zou neersteken, ik zei hem alleen dat hij er niet raar van moet opkijken als zoiets gebeurt en dat ie beter z'n back in de gaten kan houden voor dat er een keer een mes in terecht komt (wegens al zijn backstabberij)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.insayno.nl
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 16:02

reetkever schreef:
IK ZIE NIKS OVER HET HOOFD WANT IK BEN ALIJD OP ME HOEDE NIEMAND DIE ME HAT GAAT BEROVEN SNAPBACK TO REALITY DIT GAAT JE PETJE TE BOVEN


Waarom quote je die? Die toellie was niet quote-waardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 16:03

Nee ik vind dat alles gezegd hier mag worden, behalve doodsbedreigingen.
Jij reageert impulsief nu en je hebt in een gekkenhuis gezeten, ik klaag je aan en ik doe gewoon wat het beste is voor ons allemaal.

Je bent een gevaar voor de samenleving en een beetje gestoord.
De ene keer doe je alsof je moeder dood is, daarna houd je weer van haar.
En nu ook doodsbedreigingen?

Sorry hier is de grens en jij bent al helemaal in Koerdistan
als ik jou was zou ik lekker in Curacao blijven
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 16:04

DeHertog schreef:
En om eerlijk te zijn, jij bent zelf nogal uit de school geklapt
over de relatie met je moeder. Algemene concensus was, dat
jij dikke schijt aan haar had. Ik zie mensen niet snel foto's
van riemiks zijn moeder hier zetten ofzo en op hem haten ze
ook vaak genoeg.

Precies dit, Insayno als jij niet zelf had toegegeven je eigen moeder te haten dan had ik ook nooit mijn EERLIJKE IMPRESSIE (zonder getroll) gegeven dat ik in die foto's zag wat jij beschreef in die Moederdag track: dat ze een achterbakse hoer is die vreemd gaat. Dat is alleen mijn eerlijke impressie, maar dat zou ik nooit zomaar posten als jij niet zelf zo negatief over haar bent.

En dat mensen hier zo ver gaan is JUIST omdat je er elke keer op in gaat, en dat vinden mensen leuk. Je hapt steeds en daarom gaan ze steeds verder om nog bozere reacties uit te lokken. Maar het is belachelijk hoe jij Jeevz bedreigt en hem de schuld geeft dat hij die followers heeft gekocht, want je kan met een beetje nadenken binnen 10 seconden weten wie het heeft gedaan.

En even zodat je het weet, ik heb wel de politie gealarmeerd aangezien zulke dreigementen door een maatschappelijk werker niet door de beugel kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Krae
SJONNIE
SJONNIE
Krae


Aantal berichten : 586
Reputatie : 91
Registratiedatum : 07-10-12
Woonplaats : Huis

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 16:07

Insayno schreef:
Meld je dan ook even bij de politie hoe hier mijn gehele carriere gesaboteerd wordt en hoe mensen aan mijn persoonlijke gegevens zitten? Volgens mij is het namelijk ook verboden om volgers te gooien op iemand zijn account zonder diegene zijn toestemming.

En ik zei dat niet ik Jeevz zou neersteken, ik zei hem alleen dat hij er niet raar van moet opkijken als zoiets gebeurt en dat ie beter z'n back in de gaten kan houden voor dat er een keer een mes in terecht komt (wegens al zijn backstabberij)

Darryl come on, laat je niet kennen. Ik wou al tegen je battlen toen ik me inschreef bij POB, dus niet denken dat ik nu pas wil omdat er veel info beschikbaar is. Heb al gezegd dat ik niet je ma erbij ga halen of personals over je privéleven ga droppen als 't op 't forum gedropt is, heb ik al gezegd. So be a man, grow up en battle me als je terugbent uit Curacao.
Terug naar boven Ga naar beneden
Insayno
Akra
Akra



Aantal berichten : 143
Reputatie : 6
Registratiedatum : 17-08-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Amsterdam

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 16:07

Hier mag alles gezegd worden inderdaad, behalve doodsbedreigen,

Maar waarom treden jullie BUITEN het forum dan? Waarom moet er dan gezeten worden aan mijn persoonlijke accounts? Dat mag wel? Dus jullie mogen zitten aan mijn shit maar zodra ik voor mijzelf wil opkomen dan mag dat niet?

Je doet maar aangifte. Het zou mij een worst wezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.insayno.nl
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 16:08

Insayno schreef:
@ Crusader

Thank man,

Kijk, ik zou echt niet stoppen door alleen meningen en trolling posts van mensen hier. Ik geef er zelf vaak ook aan toe dus dat is dan mijn eigen schuld,

Ik vind het gewoon alleen echt niet tof dat mensen nu zo ver gaan, buiten het forum treden en op deze manier mij persoonlijke dingen saboteren.


Weet je wat het is voor mij. Bij veel van je reacties snap ik niet waarom je zus of zo doet, en dat ik topics met stijgende verbazing zat te volgen. Al back in the day bij het allereerste POB forum op de POB site zelf, maar dat hoeft ook niet. Ik zal nooit iedereen kunnen begrijpen. Zal ook nooit je bedoeling zijn geweest om het tot deze proporties te laten komen.


Maar aan het eind van de dag kan ik niet ontkennen dat je een paar gruwelijke battles hebt neergezet en je lyricaal gezien wel weet waar je mee bezig bent. Kan ook niet ontkennen dat ik bij sommige punches achterover sloeg van verwondering. Bovendien, er is veel gezegd en geschreven over je, maar je stapt nog steeds die ring in en dus stel je jezelf kwetsbaar op naar o.a. lieden hier op dit forum. Je bent wel steady je ding blijven doen op 't gebied van muziek/battles. Denk dat er ook maar weinig wordt getwijfeld aan je capaciteiten als MC man, ook onder de gasten op dit forum.

My 2 cents.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 16:09

Insayno meld me wanneer je in Nederland bent, je bent nu echt te ver gegaan.
Het verhaal dat je over mijn moeder aan mensen nu loopt rond te vertellen, spoor jij wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 16:11

Insayno ff dat je het weet, je moet niet verbaasd opkijken als er ineens een dode vis op je deurmat ligt. Snapje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 16:11

Insayno voor doodsbedreigingen kun je in de cel terecht komen,
en je loopt telkens met je ADHD te koop, wat als je Jeevz ziet in een steegje en er ligt een katana gewoon randomly daar?

Jij bent super impulsief, gestoord en je zou verblind door woede en rage op Jeevz in beginnen te hakken terwijl je de volgende dag niet zou weten wat je gedaan zou hebben.

Nogmaals, ik doe Jeevz, POB en de samenleving een dienst om jou aan te geven bij de politie

DIT KAN NIET
Terug naar boven Ga naar beneden
Insayno
Akra
Akra



Aantal berichten : 143
Reputatie : 6
Registratiedatum : 17-08-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Amsterdam

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 16:13

Jeevz schreef:
Insayno meld me wanneer je in Nederland bent, je bent nu echt te ver gegaan.
Het verhaal dat je over mijn moeder aan mensen nu loopt rond te vertellen, spoor jij wel?

Ja toch jongen, nog meer leugens. Ik heb helemaal niks over jouw moeder gezegd. In tegenstelling tot jij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.insayno.nl
Insayno
Akra
Akra



Aantal berichten : 143
Reputatie : 6
Registratiedatum : 17-08-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Amsterdam

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 16:14

Joost,

Je doet maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.insayno.nl
Insayno
Akra
Akra



Aantal berichten : 143
Reputatie : 6
Registratiedatum : 17-08-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Amsterdam

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 16:16

Geef je Jeevz ook gelijk even aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.insayno.nl
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 16:16

Eng mannetje die insayno..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 16:16

Insayno schreef:
Geef je Jeevz ook gelijk even aan?

Voor wat? Het kopen van followers?

eurgh
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 mei 2013 - 16:18

Insayno, waar is je bewijs dat Jeevz hierachter zit?

Lees alles eens goed door, dan zie je dat Jeevz niets ermee te maken heeft

Ik spreek hem op whatsapp en hij heeft geen enkel idee waar je het over hebt.

En waarom loop je te liegen dat zijn moeder overleden is?

''Ha ja Jeevz nu weet je hoe het voelt als anderen over je moeder liegen''

Jij bent heel hypocriet Insayno.


Laatst aangepast door Joost op di 14 mei 2013 - 16:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BERICHT AAN DE BATTLE MC'S   BERICHT AAN DE BATTLE MC'S - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
BERICHT AAN DE BATTLE MC'S
Terug naar boven 
Pagina 2 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Punchoutbattles Belgische Battle League / Belges rap battle ligue
» UW Battle League Presents: Math Hoffa vs Shotgun Suge (Full Battle)
» UW Battle League Presents: Swave Sevah VS O-Solo (FULL BATTLE)
» DON'T FLOP - Rap Battle - Dotz Vs Im Vs Mr Tongue Twister Vs Quill *Elimination Battle*
» UW Battle League Presents: Charlie Clips vs Arsonal (Full Battle)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: