Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Huussuh vs Jason Bourne

Ga naar beneden 
+34
DeTerry
piraat013
jespa
master
Loubs0n
enigma
B4TTL3SH1T
JAMESZUIDWEST
Hightower
YourMom
reetkever
RJ
Henne-C
Neez
yeye
Yooz
Grootje.
Ruben
MT
AGIE
SterkerD010rStrijd
Nick Vayne
Kapsalon
MichealVerwoerd22
Piwi
JMT010
Joost
Jaap
Krae
CrusaderTheRaider
De Gevallen Engel
Lepeltjelepeltje
furr
gosu
38 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
B4TTL3SH1T
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 492
Reputatie : -2
Registratiedatum : 17-05-13

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 17:17

Vind momenteel Huussuh de allerbeste bij Punchout.. weet iemand of hij wel eens in het Engels spit?

Misschien zou hij aan Don't Flop of zoiets mee kunnen doen.. altijd beter dan hoe L-Deep en Adi het daar hebben gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 17:33

Huussuh was niet op zn eckte A game, maar alsnog dope. Jason was ook dope.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 19:55

3-0 jason bourne tbh

Ronde 1 van huussuh smfh. Paar jokes waren leuk maar come on een hele ronde vol jokes van huussuh?!?! Juist met bars is hij keihard

Huussuh zal geen battles meer verliezen omdat hij simpelweg huussuh is. Jury denk volgens mij voordat de battle al is begonnen deze is voor huussuh. Tot nu toe was dat ook zo (muv deze) maar ze moeten wel objectief blijven.

Laat me niet kennen line was keihard

BELEEE THAT VOLG THE BOYKIE OP TWITTER DAN DOE NIET GIERIG
Terug naar boven Ga naar beneden
jespa
Akra
Akra
jespa


Aantal berichten : 263
Reputatie : 65
Registratiedatum : 30-07-12

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 20:56

Die flip van Jason in de 2de ronde "Ik ben een trots op afghaan en ik ben daar trots op" riemiks
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 22:25

mensen overdrijven ook echt gelijk choke roepen en shit. Als je het effe niet weet gewoon een adempauze houden zoals DC valt veel minder op.


Tegenwoordig stottert iedereen wel eens een keer
Terug naar boven Ga naar beneden
JMT010
Akra
Akra



Aantal berichten : 130
Reputatie : 3
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : 010

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 22:37

Jason Bourne verrast me steeds weer, hij blijft steeds harder komen.. Ik digg zn style alleen niet, noch de "oude" jason, noch de "nieuwe". Op een 1 of andere manier kan ik zn rondes maar 1 keer kijken.

Huussuh kwam sterk in de eerste ronde, had gelijk het publiek mee, weet sterk af te wisselen dus barz en jokes,
Jason kwam in de ronde ook wel sterk, jammer van stumble in de eerste. vond dat Huussuh hem had op de edge.

Jason groeide in zn 2e battle, kwam sterk, goede punches, aantal personals,
Huussuh zwakte wat af, hij kwam heel de battle niet echt op zn A-Game en deze ronde was dat wel merkbaar. Deze ronde gaat voor mij naar Jason.

In de 3e vond ik Huussuh weer terug komen in de battle, goede reply van die sinterklaas sheize, die baby born lines.. Tranen in me oog van t lachen.. Hij kwam deze ronde sterk, weet t goed en geloofwaardig over te brengen..
Jason Bourne was sterk, die oksel line was focking erg.. Ik geef deze een OT

Dan staat t gelijk, en dan geef ik m aan Huussuh, betere delivery, consistenter, en Jason had wat aardige stumble's

Winnaar: Huussuh.

Sorry voor de aardig lange post ( No Adi)
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 22:41

Jaap schreef:
Huussuh was niet op zn eckte A game, maar alsnog dope. Jason was ook dope.

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 MarkMayBJ
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
SterkerD010rStrijd
Akra
Akra



Aantal berichten : 246
Reputatie : 92
Registratiedatum : 07-03-13

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 22:47

ook bijna even slecht als adi JMT
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 22:49

JMT010 schreef:
Jason Bourne verrast me steeds weer, hij blijft steeds harder komen.. Ik digg zn style alleen niet, noch de "oude" jason, noch de "nieuwe". Op een 1 of andere manier kan ik zn rondes maar 1 keer kijken.

Huussuh kwam sterk in de eerste ronde, had gelijk het publiek mee, weet sterk af te wisselen dus barz en jokes,
Jason kwam in de ronde ook wel sterk, jammer van stumble in de eerste. vond dat Huussuh hem had op de edge.

Jason groeide in zn 2e battle, kwam sterk, goede punches, aantal personals,
Huussuh zwakte wat af, hij kwam heel de battle niet echt op zn A-Game en deze ronde was dat wel merkbaar. Deze ronde gaat voor mij naar Jason.

In de 3e vond ik Huussuh weer terug komen in de battle, goede reply van die sinterklaas sheize, die baby born lines.. Tranen in me oog van t lachen.. Hij kwam deze ronde sterk, weet t goed en geloofwaardig over te brengen..
Jason Bourne was sterk, die oksel line was focking erg.. Ik geef deze een OT

Dan staat t gelijk, en dan geef ik m aan Huussuh, betere delivery, consistenter, en Jason had wat aardige stumble's

Winnaar: Huussuh.




Sorry voor de aardig lange post ( No Adi)



Ik vond juist dat dit Jason zijn best performance was want hij mengde zijn oude stijl met zijn nieuwe stijl. Hij dropte wat grappen waar het pob volk om kan lachen, maar ook echte harde barz voor de hiphopliefhebbers zoals ons snapte. En een pluspunt vind ik dat hij gestopt is met heel hard schreeuwen en shit.ZoAls tegen Kaacouse.

Als jason zo doorgaat moet hij vanaf nu met een masker op. die boy is kk HARD bradda

Helaas maar huushuh 3-0

thallah blenders
Terug naar boven Ga naar beneden
JMT010
Akra
Akra



Aantal berichten : 130
Reputatie : 3
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : 010

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 23:12

Sterkerd010rstrijd ieder zn eigen mening
Terug naar boven Ga naar beneden
JMT010
Akra
Akra



Aantal berichten : 130
Reputatie : 3
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : 010

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 23:16

Piraat013, klopt, Jason Bourne was kk aan, en idd dat geschreeuw is gelukkig weg.. Maar ik digg zijn style niet op een 1 of andere manier, ik kan zijn rondes maar 1 keer bekijken.. Al bodybaggt hij Dizaster bijvoorbeeld, dan kan k die battle maar 1 keer checken
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimevr 17 mei 2013 - 23:23

ik vind jason zn agressieve style juist hard
Terug naar boven Ga naar beneden
DeTerry
Akra
Akra



Aantal berichten : 81
Reputatie : 22
Registratiedatum : 09-04-13

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 6:31

Vond Jason erg grappig. Die tanktop kwam/headlock had line gaf me buikpijn van het lachen. Huussuh is vanzelfsprekend.. vind het echt dope hoe hij met toch ietwat "simpele" lines komt die tegelijkertijd heel clever en doordacht zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
enigma
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 2
Reputatie : 0
Registratiedatum : 14-05-13

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 14:07

Ik vind echt eerlijk gezegd dat Huussuh een beetje te leeg kwam etc. Ik snap nog steeds niet waarom die Jury de hele battle beoordelen op 1 babyborn line.
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 14:29

huussuh komt gewoon met originele shit zoals altijd, en als je dan nog preformance erbij rekent is die battle gewoon duidelijk voor huussuh.. jason bourne ook dope maar huussuh toch beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 14:39

2-1 hoessoeh mrja niet echt een dope battle ofzo, iedereen geeft huussuh ippa watsgaande
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 22:50

Nog een paar keer terug gekeken en vind hem toch voor Jason.
Ik vond dit een van Huussuh's mindere battles, tegen Riemiks vond ik hem doper.
Jason dus al twee battles achter elkaar beroofd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 22:51

Dat schema van Huussuh met 's nachts verkleed als de tandenfee, orgasme geef, varkensvlees etc..was echt kk wack.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 22:54

Ik had het 2-1 Jason Bourne
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 23:29

Jaap schreef:
Dat schema van Huussuh met 's nachts verkleed als de tandenfee, orgasme geef, varkensvlees etc..was echt kk wack.
Wauw jaap eindelijk uit de bil van Huussuh. Je moet wel bruin zijn G.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 23:31

Ok furr.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 0:55

moet furr wel gelijk geven Jaap. die hele troll ding van jou dat je zehma in de bil zat van huushuh heb ik gemengde gevoelens bij weet nog steeds niet of je trollde of gewoon fanboy bent van hem is niet erg of zo alleen jij als admin en shit moet toch wel een beetje bij de les blijven en objectief zijn en zo . vroeger was je liefde zelfs zo erg voor huushuh dat jij zelfs iemand hier op het forum hebt geband alleen omdat hij zat te haten op huushuh en op zijn post reageerde met ok,l mooi om te zien dat je nu eindelijk wat meer durft te zeggen huushuh eet je heus niet op Jaap.

real talk g moest het effe kwijt

wat je waarschijnlijk nu weer gaat doen


Laatst aangepast door piraat013 op zo 19 mei 2013 - 1:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 0:59

ik snap jullie niet?.. is het ineens stoer om te doen alsof huussuh minder goed is?
huussuh is zeker niet mijn favoriet maar hij laat gewoon weer zien dat hij nog steeds aan de top staat..

huussuh had deze gewoon duidelijk.. goeie/originele lines goeie preformance.
Terug naar boven Ga naar beneden
Krae
SJONNIE
SJONNIE
Krae


Aantal berichten : 586
Reputatie : 91
Registratiedatum : 07-10-12
Woonplaats : Huis

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 1:19

1ste en 2de voor Huussuh, 3e voor Jason Bourne. Huussuh heeft die simpliciteit met keiharde punches echt gemastered. Jason kwam ook dope, die Genghis Khan line vond ik fucking nice. Ze hadden beiden ook wel missers though.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 11:45

http://board.rapmusic.com/battle-video-archives/1354476-lmfao-u-girly-girl-battle-rap-fans-real-men-dont-give-out-sympathy-rounds.html

3-0
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huussuh vs Jason Bourne   Huussuh vs Jason Bourne - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huussuh vs Jason Bourne
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Promo: Huussuh VS Jason Bourne Maart Madness
» Best of Jason Bourne @Punchoutbattles (compilatiefilmpje)
» Jason Bourne vs Just-B PunchOutBattles
» Jason bourne vs Sus Antigoon
» Hightower vs Jason Bourne

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: