Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Lerr gaat Chris Meth klappen

Ga naar beneden 
+5
Nick Vayne
piraat013
SterkerD010rStrijd
Jaap
barzini
9 plaatsers
AuteurBericht
barzini
Akra
Akra
barzini


Aantal berichten : 53
Reputatie : -4
Registratiedatum : 12-05-13

Lerr gaat Chris Meth klappen Empty
BerichtOnderwerp: Lerr gaat Chris Meth klappen   Lerr gaat Chris Meth klappen Icon_minitimema 24 jun 2013 - 14:08

Zojuist las ik op twitter dan CM gemept gaat worden als door lerr

Chris Meth@MeezyNL 45m
RT @terry__020: Aah ik lees dat @Lerrelerre Chris meth gaat meppen. Waar kan ik dat bekijken? - HAHAHAHAAHHAAHAHHAAHAH ik kan niet wachten

                     
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr gaat Chris Meth klappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr gaat Chris Meth klappen   Lerr gaat Chris Meth klappen Icon_minitimema 24 jun 2013 - 14:14

Dat is een joke van Terry
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
SterkerD010rStrijd
Akra
Akra



Aantal berichten : 246
Reputatie : 92
Registratiedatum : 07-03-13

Lerr gaat Chris Meth klappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr gaat Chris Meth klappen   Lerr gaat Chris Meth klappen Icon_minitimema 24 jun 2013 - 14:17

Eej ajay als je dit leest, je mengt veel te veel. wat the kk fuck heb je in je bol, als je niet had gebattlet had je eindeloos kunnen mengen. Nu moet je beseffen dat mensen je gewoon aanpakken als je kk tof gaat doen, geloof mij je leeftijd boeit niemand geen kanker. ik zeg gewoon alvast, laat al die beefs waar JIJ BUITEN staat voor wat het is..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr gaat Chris Meth klappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr gaat Chris Meth klappen   Lerr gaat Chris Meth klappen Icon_minitimema 24 jun 2013 - 14:19

En nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Lerr gaat Chris Meth klappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr gaat Chris Meth klappen   Lerr gaat Chris Meth klappen Icon_minitimema 24 jun 2013 - 14:21

Lerr ‏[ltr]@Lerrelerre[/ltr]36m
Ik stop met battelen. @punchoutbattles en IEDEREEN die me ooit heeft gecheckt dank jullie wel, het was een genoegen.

Expand 

  •  Reply 
  •  Retweet 
  •  Favorite 
  •  More
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Lerr gaat Chris Meth klappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr gaat Chris Meth klappen   Lerr gaat Chris Meth klappen Icon_minitimema 24 jun 2013 - 14:22

SterkerD010rStrijd schreef:
Eej ajay als je dit leest, je mengt veel te veel. wat the kk fuck heb je in je bol, als je niet had gebattlet had je eindeloos kunnen mengen. Nu moet je beseffen dat mensen je gewoon aanpakken als je kk tof gaat doen, geloof mij je leeftijd boeit niemand geen kanker. ik zeg gewoon alvast, laat al die beefs waar JIJ BUITEN staat voor wat het is..

Iedereen mengt zich met alles

als je iets privé wilt houden moet je het niet op internet droppen
Terug naar boven Ga naar beneden
SterkerD010rStrijd
Akra
Akra



Aantal berichten : 246
Reputatie : 92
Registratiedatum : 07-03-13

Lerr gaat Chris Meth klappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr gaat Chris Meth klappen   Lerr gaat Chris Meth klappen Icon_minitimema 24 jun 2013 - 14:24

True maar die guy is jong en denk van ik ben dat onschuldige ventje die "best leuk" kwam in de 1e battle naar zijn mening dan.

En probeert op die manier beetje tof te doen op het internet, je ziet waar het allemaal toe kan leiden. Als hij wat ouder is zal hij dat ook wel inzien, dus dacht geef hem gewoon even een tip..
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Lerr gaat Chris Meth klappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr gaat Chris Meth klappen   Lerr gaat Chris Meth klappen Icon_minitimema 24 jun 2013 - 14:28

SterkerD010rStrijd schreef:
True maar die guy is jong en denk van ik ben dat onschuldige ventje die "best leuk" kwam in de 1e battle naar zijn mening dan.

En probeert op die manier beetje tof te doen op het internet, je ziet waar het allemaal toe kan leiden. Als hij wat ouder is zal hij dat ook wel inzien, dus dacht geef hem gewoon even een tip..
was hij niet diegene die bodybag riep tegen kaascouse en chris meth 5 stemmen unaniem 

Zelfs vegeta is niet eens zo arrogant ( jij bent goed in dbz jokes matti ik ben goed in dbz jokes)

:\'):\')


Laatst aangepast door piraat013 op ma 24 jun 2013 - 14:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Lerr gaat Chris Meth klappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr gaat Chris Meth klappen   Lerr gaat Chris Meth klappen Icon_minitimema 24 jun 2013 - 14:28

Gelukkig heeft een anonieme forumguy zoals jij daar inderdaad iets over te zeggen :')
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Lerr gaat Chris Meth klappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr gaat Chris Meth klappen   Lerr gaat Chris Meth klappen Icon_minitimema 24 jun 2013 - 14:28

shi man eerlijk henneC is op boze dingen BOOS
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Lerr gaat Chris Meth klappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr gaat Chris Meth klappen   Lerr gaat Chris Meth klappen Icon_minitimema 24 jun 2013 - 14:29

SterkerD010rStrijd schreef:
True maar die guy is jong en denk van ik ben dat onschuldige ventje die "best leuk" kwam in de 1e battle naar zijn mening dan.

En probeert op die manier beetje tof te doen op het internet, je ziet waar het allemaal toe kan leiden. Als hij wat ouder is zal hij dat ook wel inzien, dus dacht geef hem gewoon even een tip..

Waar zie je hem tof doen dan?

Ik vind dat hij zich volwassener gedraagt dan veel POB mc's die 10 jaar ouder zijn dan hij.

Toen hier mensen hem gingen uitlachen en probeerde te trollen heeft hij het gewoon genegeerd en vooral op de feedback en normale reacties proberen te reageren ipv op Twitter te beginnen over "kansloze forumpappies" en "wacht maar tot we jullie in het echt tegen komen".
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Lerr gaat Chris Meth klappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr gaat Chris Meth klappen   Lerr gaat Chris Meth klappen Icon_minitimema 24 jun 2013 - 14:31

Nick Vayne schreef:
SterkerD010rStrijd schreef:
True maar die guy is jong en denk van ik ben dat onschuldige ventje die "best leuk" kwam in de 1e battle naar zijn mening dan.

En probeert op die manier beetje tof te doen op het internet, je ziet waar het allemaal toe kan leiden. Als hij wat ouder is zal hij dat ook wel inzien, dus dacht geef hem gewoon even een tip..

Waar zie je hem tof doen dan?

Ik vind dat hij zich volwassener gedraagt dan veel POB mc's die 10 jaar ouder zijn dan hij.

Toen hier mensen hem gingen uitlachen en probeerde te trollen heeft hij het gewoon genegeerd en vooral op de feedback en normale reacties proberen te reageren ipv op Twitter te beginnen over "kansloze forumpappies" en "wacht maar tot we jullie in het echt tegen komen".

weurd
Terug naar boven Ga naar beneden
barzini
Akra
Akra
barzini


Aantal berichten : 53
Reputatie : -4
Registratiedatum : 12-05-13

Lerr gaat Chris Meth klappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr gaat Chris Meth klappen   Lerr gaat Chris Meth klappen Icon_minitimema 24 jun 2013 - 14:37

Henne-C schreef:
Gelukkig heeft een anonieme forumguy zoals jij daar inderdaad iets over te zeggen :')

Omdat ik weet dat dit forum van sensatie houdt(ik ook, daar niet van) vermeld ik het alleen. Ik heb er nik over gezegd
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Lerr gaat Chris Meth klappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr gaat Chris Meth klappen   Lerr gaat Chris Meth klappen Icon_minitimema 24 jun 2013 - 14:40

Ik heb het niet over jou maar over die 010Strijdoemang wallah ik djoek hem en yeye zn kankerhoofd. Ik ben niet meer op games
Terug naar boven Ga naar beneden
barzini
Akra
Akra
barzini


Aantal berichten : 53
Reputatie : -4
Registratiedatum : 12-05-13

Lerr gaat Chris Meth klappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr gaat Chris Meth klappen   Lerr gaat Chris Meth klappen Icon_minitimema 24 jun 2013 - 14:43

Henne-C schreef:
Ik heb het niet over jou maar over die 010Strijdoemang wallah ik djoek hem en yeye zn kankerhoofd. Ik ben niet meer op games

ai hahaha oke man my bad
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Lerr gaat Chris Meth klappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr gaat Chris Meth klappen   Lerr gaat Chris Meth klappen Icon_minitimema 24 jun 2013 - 15:02

Was geen joke van Terry doe tweet.

Paar dagen terug zei Lerr dat op Twitter, dat hij Chris zeker nog zou klappen. Daar reageerde Terry op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lerr gaat Chris Meth klappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr gaat Chris Meth klappen   Lerr gaat Chris Meth klappen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lerr gaat Chris Meth klappen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lerr vs Chris Meth
» Lerr reageert op Chris Meth
» chris meth reageert op lerr!!!
» Illuminati Chris Meth
» voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: