Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Travelling Mixtape: Positive Vibes

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Jack the Rapper
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 3
Reputatie : 0
Registratiedatum : 20-07-12

The Travelling Mixtape: Positive Vibes Empty
BerichtOnderwerp: The Travelling Mixtape: Positive Vibes   The Travelling Mixtape: Positive Vibes Icon_minitimedi 6 aug 2013 - 13:52

Hallo allemaal!

Kennen jullie mij nog?  Vast niet haha. Ik ben Joerie / Jthag. Ik heb een aantal keren mee gedaan aan punchoutbattles onder mijn alter ego Jack the rapper.

kloppie 

Ik ben sinds 1 maart aan het backpacken door zuid oost Azië en het leek me cool om een Engelstalige mixtape te maken. (Dit is mijn eerste Engelstalige poging) Het liep verbazingwekkend lekker en ik heb nu een cd gemaakt van 16 nummers die allemaal tijdens het reizen zijn opgenomen met allerlei verschillende muzikanten van verscheidene nationaliteiten. Dit alles samen is het project: "The Traveller Mixtape, Chapter 1: Positive Vibes" geworden.

The Travelling Mixtape: Positive Vibes 1017299_674294119265042_2078952679_n


Momenteel ben ik in Bali, Indonesië en speel ik vrijwel dagelijks live muziek met de lokale (reggae)bands. Met name met de lokale reggae legende Dewa Kumara. Erg cool!

ex 

Ik ben hier al eerder geweest en had al aardig wat connecties opgebouwd, waaronder de eigenaar van een coole bar hier, CP Lounge, en hij heeft aangeboden dat ik 16 augustus hier mijn CD release party mag houden. Erg cool dus allemaal, al zeg ik het zelf!

Een lokale (zeer getalenteerde) designer vriend (Miyoshi) heeft me geholpen met het ontwerpen van de poster en cd cover. Ook worden er t-shirts gemaakt.

huus2 

In ieder geval, de cd zal vanaf de 16e te bestellen zijn, maar ik zal hem ook gratis online gaan knallen. Dus voor de liefhebbers is er de mogelijkheid om een origineel te bestellen (voor donatie, dus whatever je er voor over hebt! + verzendkosten) maar het gaat mij er niet om om er geld mee te verdienen dus zal hij ook gewoon (gratis) online komen te staan.

grappig 

Hoe dan ook, ik zou jullie graag willen vragen om mijn vrij nieuwe fb artiesten pagina te liken en te delen, zodat ik wat meer bereik krijg en de mixtape met nog meer mensen kan delen! Dus als jullie mijn page even willen liken, wordt dat zeer gewaardeerd Smile  'vind ik leuk'
Er komen regelmatig dope video's etc voorbij en je krijgt de link van de mixtape op n bepaald punt dus je zult er niets mee verliezen haha.

www.facebook.com/jthaghiphop

Binnenkort zal www.jthag.com ook online komen, die is momenteel in de maak.

Om een indruk te krijgen van wat ik gedaan heb kunnen jullie deze video checken, maar op mijn facebook pagina is nog veel meer interessants te vinden:


Nou alvast bedankt en hopelijk zie ik jullie als likers terug op mn pagina!
vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne vayne  vayne 

J

The Travelling Mixtape: Positive Vibes 1094793_309549695857047_625545506_n
Terug naar boven Ga naar beneden
lucappel
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 747
Reputatie : 133
Registratiedatum : 03-03-12

The Travelling Mixtape: Positive Vibes Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Travelling Mixtape: Positive Vibes   The Travelling Mixtape: Positive Vibes Icon_minitimedi 6 aug 2013 - 16:15

dope iniatief!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

The Travelling Mixtape: Positive Vibes Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Travelling Mixtape: Positive Vibes   The Travelling Mixtape: Positive Vibes Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 13:38

Ik vind het initiatief dope, maar ik vind je raps echt slecht. Flow, rijms, delivery dig ik echt niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

The Travelling Mixtape: Positive Vibes Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Travelling Mixtape: Positive Vibes   The Travelling Mixtape: Positive Vibes Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 19:14

Ewa

Kcheck net je youtube-promo:


Je komt sympathiek over. Maar dat is het enige positieve, Jthag.
Ik hoop dat je je amuseert ginder, maar wat jaap zegt dus.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
Jack the Rapper
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 3
Reputatie : 0
Registratiedatum : 20-07-12

The Travelling Mixtape: Positive Vibes Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Travelling Mixtape: Positive Vibes   The Travelling Mixtape: Positive Vibes Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 11:52

Geen probleem Jaap & DGE! Ik vermaak me wel. Bedankt voor het checken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Travelling Mixtape: Positive Vibes Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Travelling Mixtape: Positive Vibes   The Travelling Mixtape: Positive Vibes Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Travelling Mixtape: Positive Vibes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» HHF x XV - 10X |MIXTAPE|
» Joe Budden - 10x |MIXTAPE|
» Pat stay mixtape
» MIXTAPE: HipHopFeeling - Week 36
» Rotterdam Mixtape (2012)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Tracks/Beats-
Ga naar: