Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Verslag freestyle frenzy

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

Verslag freestyle frenzy Empty
BerichtOnderwerp: Verslag freestyle frenzy   Verslag freestyle frenzy Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 0:10

Goed,

Dus het was weer zo'n zondag. Brak opstaan en alles.
Zonder ontbijt de trein pakken richting Rotterdam om me daar vervolgens in de maag te laten schoppen door een frikandel en een cheeseburger.
Terwijl ik mijn, overigens behoorlijk ranzige, cheeseburger naar binnen werk komt mijn date Tattoo Fatoe aangewaggeld en samen gaan we op zoek naar de locatie van freestyle frenzy.
Dat valt nog niet mee. Maar gelukkig is Google Maps een goeie mattie van me. Na een tijdje zoeken komen we aan bij de mini mall, alwaar het event van vandaag gevestigd is.
Ik moet zeggen dat de locatie behoorlijk underground is, ook al is het op een dak. Als Anne Frank hier was ondergebracht was ze mooi niet afgevoerd.
Bij aankomst lijkt de opkomst wat tegen te vallen. Van de 'slechts 200 plaatsen' zijn er misschien 30 vervuld, de rest ligt waarschijnlijk nog zijn of haar roes uit te slapen of zingt psalmen in de plaatselijke kerk.

Na de gebruikelijke uitloop kunnen de battles dan toch eindelijk van start gaan en de eerste battle is er meteen een waar ik, bij wijze van spreken, een harde plasser van krijg: Surya vs. L-Deep.
Persoonlijk had ik deze match liever in een latere ronde gezien maar vooruit, zo gaat dat nou eenmaal bij lotingen.
Beide heren lieten zien dat ze er zin in hadden en ik hoorde goeie lines van 2 kanten.
Winnaar: Surya.

Vervolgens was het de beurt aan Insayno en Regga.
Voor Regga was het misschien allemaal wat te lang geleden en hij zat niet echt in zijn zone.
Insayno moest ook nog op gang komen maar kwam toch iets verfrissender. Geen top match maar fuck it, het is freestyle.
Winnaar: Insayno.

Toen was het de beurt aan DRT en Jeevz om te laten zien wat ze kunnen.
DRT kwam op zijn oude niveau: sloppy flows maar punchlines die aanvoelen als peper in een open wond.
Jeevz liet zich ook van zijn scherpste kant zien en bracht enkele classic lines. Misschien wel de beste battle van de dag. Misschien.
Winnaar: DRT.

De laatste battle van deze ronde was die tussen Raymzter en Kaascouse. Halve Mocro vs. halve Mocro.
Raymzter freestylede heel strak maar de punches ontbraken een beetje. Kaascouse kwam op het niveau wat we van hem gewend zijn: veel grappige shit en veel 'godverdomme, hoe komt hij erop' shit. Deze battle was erg vermakelijk en was een mix van back in the day freestyles en hedendaagste freestyles. Leuke mix.
Winnaar: Kaascouse.

Een korte pauze volgde waarna het de beurt was aan DRT en Insayno.
Helaas kwam ik door het halen van een biertje en een tosti net iets te laat waardoor ik alleen de tweede ronde heb kunnen zien. Deze ronde was erg close en de decibelmeter besloot dan ook dat deze battle maar een OT moest zijn.
In de OT vond ik persoonlijk Insayno iets sterker maar dat vond het publiek niet. Met een minimaal verschil in decibels werd de winnaar bekend gemaakt.
Winnaar: DRT.

Uiteraard ging het toen tussen Surya en Kaascouse.
Kaascouse was een beetje uit zijn zone of voelde zich geintimideerd door Surya maar in elk geval raakte hij het in deze battle een beetje kwijt. Surya bleef spitsvormig en vuurde rake, on the spot punches op KC af.
Winnaar: Surya.

Na een wederom korte pauze was het tijd voor die modderfokking finale: Surya vs. DRT.
Beiden kwamen in deze ronde minder dan in voorgaande rondes en het was vooral een 'jij hebt niks bereikt' en 'jij kan niet flowen' vs. 'ik ben een veteraan' en 'jij begon pas toen ik gestopt was' battle.
Alsnog was deze finale best vermakelijk maar de hardste lines waren van beide partijen al eerder deze dag gedropt.
Winnaar: Surya.

Daarna volgde uiteraard het Hard Battles event maar daarover een andere keer.
Ik had al genoeg moeite om me dit allemaal voor de geest te halen
I'll catch you on the flipside.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
lucappel
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 747
Reputatie : 133
Registratiedatum : 03-03-12

Verslag freestyle frenzy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verslag freestyle frenzy   Verslag freestyle frenzy Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 11:31

nice
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Verslag freestyle frenzy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verslag freestyle frenzy   Verslag freestyle frenzy Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 14:00

Luc je kwam wel dope man bij Hard, kan me niet alles meer herinneren want moest nog bars bedenken en oefenen voor mijn battle haha
Terug naar boven Ga naar beneden
lucappel
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 747
Reputatie : 133
Registratiedatum : 03-03-12

Verslag freestyle frenzy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verslag freestyle frenzy   Verslag freestyle frenzy Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 14:43

haha thanks! ik baalde zelf wel enorm van me chockes.
je battle was trouwens wel voor de mijne maar maakt niet uit haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Verslag freestyle frenzy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verslag freestyle frenzy   Verslag freestyle frenzy Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 14:50

chokede je nou weer luc!?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
lucappel
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 747
Reputatie : 133
Registratiedatum : 03-03-12

Verslag freestyle frenzy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verslag freestyle frenzy   Verslag freestyle frenzy Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 15:02

ha-ha
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Verslag freestyle frenzy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verslag freestyle frenzy   Verslag freestyle frenzy Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 15:02

hahah was hij ervoor?
Dan kwam het door die hele ophef dat ik niet alles kon volgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verslag freestyle frenzy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verslag freestyle frenzy   Verslag freestyle frenzy Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verslag freestyle frenzy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» DRT vs Surya Freestyle Frenzy Finale
» Surya - Freestyle Frenzy PROMO
» Insayno vs Regga Freestyle Frenzy Kwart Finale Battle
» Insayno vs DRT Freestyle Frenzy Halve Finale Battle
» Jeevz vs DRT Freestyle Frenzy Kwart Finale Battle

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: