Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014

Ga naar beneden 
+7
GtardMaastricht
Lepeltjelepeltje
Kaiser Soze
anass B.
RJ
OHM G
Hunter
11 plaatsers
AuteurBericht
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Empty
BerichtOnderwerp: Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014   Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 23:18

Ik heb de afgelopen 3 dagen alle battles van dit seizoen doorgenomen. Gelukkig heb ik bijna op alle battles gevote, zodat het makkelijker was voor mij om de dopeste lines eruit te halen. Niet iedereen die mee heeft gedaan, heb ik genoemd in het pandemonium maar dat betekent niet dat je niet dope was, maar dit is allemaal gebasseerd op wat ik dope vind. Geef gerust feedback en discussieer waar je niet mee eens bent of wat ik vergeten ben. Hierbij wel props naar iedereen die mee heeft gedaan, jullie zijn 1 voor 1 bazen. Ik wens jullie veel leesplezier!

Punchlines Top 40

40
Ik begin te slopen laat me deze flikker tonen
dat die halve finale net de vs is, want zonder visum was je er nooit ingekomen. - RJ (vs Hunter)

39
En ik heb je back doorgespit en kenbaar gaat 't steeds weer mis
Eerlijk het lijkt alsof je wervelkolom Jenga aan het spelen is – Krae (vs Henne-C)

38
Ik ben een faggot en niet straat, denk je dat die shit je de winst geeft?
Maar ik geef toe, ik ben computergangster, ik schiet alleen maar op een dissplay
M’n eerste matches liepen inderdaad simpel, ik genoot niet eens van de winst G
Maar weet dat ik na deze battle mijn effect op jouw win/loss evenmin vier (7-4) – Hafrieg (vs Dissplay)

37
Je bitch is een slet.. elke avond kijk je toe hoe ze onder al die lullen bezwijkt
Daarna zit je huilend aan je bed.. niemand die er iets van begrijpt
Maar zuigen wil die hoer niet.. wat een klotegezeik
Ze is net een flappy bird hoe ze pijpen ontwijkt – Battleshit (vs AnassB)

36
16 bars is wat jij wilde, dus weet dat ik niks meer tegen Krae drop.
Je maakt alleen maar blije kanker muziek, dus vandaar dat ik je met de K pop.
Ik zweer het, in deze face off pak ik geen loss.
En ben hier een God of War, met het gemak waarmee ik Krae toss – Henne-C (vs Krae)

35
deze gozer wilt op funx maar we kennen hem van niks dus fuck je airtime
als je mobiel net zo vaak af ging als jou, zou je ontzettend populair zijn - Hunter (vs Johannes de Dopeste & Kaiser Soze)

34
En zn meisje vond t fijn,
op een toekomst kon ze met hem toch geen uitzicht krijgen
als naar buiten kijken door een ijzeren gordijn - Kaiser Soze (vs Dissplay)

33
In je battle tegen Il Duce maakte Ex je laatste lines af, alsof n bar van jou nog slechter kan.
Ex maakte zn naam toen waar want hij was net als een jaloerse bitch hoe die je volgde in elke bar. - Gtardmaastricht (vs Hunter)

32
RJ brengt onrust, jij rapt slecht en dat je in de halve finale staat dat komt dus
Door het feit dat je veasum zijn kont kust
Want in je eentje wordt je koudgemaakt dus een rus draagt je net een bontmuts - RJ (vs Hunter)

31
hij zit diep in een dal dus als ie langs een afgrond loopt, houdt iedereen die gast vast
hij is alleen stabiel als ie constant ups-and-downs heeft, als een hartslag
limbabwe limburg jullie doen niet meer met de rest yo
sinds rodas ondergang wemelt er crackrook
moeilijk Koel blijven in een stadium waar alle hoop lag bij vvv venlo - Kaiser Soze (vs Gtardmaastricht)

30
Vang het niet verkeerd op als je kogels van de glock vangt,
Faggot z'n alias is onbekend what the fok man,
Ga heen en kom terug met een echte naam, tot dan
Is deze battle als m'n belgedrag omdat ik onbekend ophang. - Dissplay (vs Unknown21)

29
Ohm betekent weerstand, dus in deze battle klaar ik G
En dan laat ik weerstand verdwijnen als de mexicaanse griep
Ik laat je janken als sletten die naar soaps kijken dus veeg die tranen van je smoel flikker
Weerstand zal never beter worden, zelfs niet na jarenlang yakult drinken - Gtardmaastricht (vs OHM G)

28
Tussen het team van ohm G en Anass blijft het een sudden death
wanneer wij onze barz droppen,
zijn het net steekpasen hoe jullie hier worden afgelegd. - NM (threeway 2vs2)

27
Ik heb je tekst gelezen man, ik respecteer de tegenstand vooral de poging tot
lijkt wel alsof t naar t nederlands is omgetoverd door mandelas doventolk - Kaiser Soze (vs Battleshit)

26
je praat over mijn gewicht? kill, als ik je neersteek ontstaat er een olieramp
mensen denken dat je de mascotte bent van Feyenoord, omdat je lijkt op een olifant - Hunter (vs Gtardmaastricht)

25
Kaiser is een van de meest poëtische hier..
Maar je bent nu oud en versleten en je verstand gaat achteruit, motorische problemen bij het vasthouden van een vork
Draag je keizerskleren over aan mij, je zou denken dat ik familie van je ben aangezien ik nu voor je mantel-zorg - Gtardmaastricht (vs Kaiser Soze)

24
JA SIEM, SANNE EN LISE !! OP DE BOEDERIJ HEBT GE VAST N MOOIE KEUKEN
TOCH NEUK IK JULLIE ALLEMAAL DE MOEDER................HANS OLIEMEULEN
IK HEB HEB HET GEFILMD !! LAAT JE ER 'S NACHTS OVER DROMEN ALS JE NAAST DE KIP LIGT
MAAR OK ALS TROOST KRIJG JE KUSJE OP JE SYMMETRISCHE GESLACHTSCHROMOSOMEN XX - Shadi Horrooo (vs Symmetric)

23
Rik is zo scheef, volgens mij staat op zijn woonplaats; Krommenie
Ik vergeleek Rik zojuist met een gemeente, maar dat begreep die Kromme nie - Hunter (vs Henne-C & RJ)

22
Normaal drop ik geen gunlines maar ik maak een uitzondering voor deze lompe gasten
Want Johannes vergelijk ik als een schilderij, niet dat hij ooit op zou vallen
Of omdat ik hem met rode vlekken achterlaat als iemand die heeft gedronken z'n wangen
Maar omdat wanneer ik je afmaak ik je eerst tegen de muur zet om je vervolgens op te hangen - Ruben (vs Kaiser Soze & Johannes de Dopeste)

21
Ik zag hoe je door Raffaarlijk gevallen was omdat in elk schema van jou de punch ontbrak.
Je bent Ash Ketchum, want je kreeg in het begin n monster voorgeschoteld terwijl je nog niet de ballen had. - Gtardmaastricht (vs Hunter)

20
Want je zei het al op twitter’’Omg G dropt steeds engere teksten!!!11!1’’
Ik snap dat je me leuk vind en dat je met me wilt djensen
Maar dat jij zwoegt bij de mac voor een paar extra centen
Betekent nog niet dat je mijn sociale leven hoeft te verpesten - OHM G (vs Gtardmaastricht)

19
Crazy S gaat je Engels pakkie geven, en door mij wordt je kanker hard vernederd
DP is deze week aan beiden kanten fucked als een double penetration – Hunter (vs Dissplay)

18
ik check zijn shit en zie m telkens wijze naar t feit dat bepaalde lijns al zijn gedaan
hoe kan je zoveel battles kennen en zelf in één schema drie keer eindigen op maakt
t liefst maakt hij er eigenlijk een einde aan, maar kan dankzij g-no toch weer even blijven gaan
beetje lullig wel, als ie weer helemaal Boos Op De Wereld wordt…van Mijn Verhaal - Kaiser Soze (vs Hardbattlesvolger)

17
Ik checkte je chick laatst en die meid sprong meteen in me bed,
Ik wilde haar een boks geven maar zat meteen vuistdiep in je slet,
Beetje vaseline, ze kropt geen gevoelens op maar is nu wel van binnenvet,
Ze schreeuwde vaker JA dan een Spanjool die lacht op internet. - Dissplay (vs Indigo030)

16
Zie het vooral niet als therapie als ik een laser op die Hunter zet,
Geen plastische chirurgie, toch verbouw ik heel je fakking bek
Never wil jij mij als oncoloog vriend, want ik behandel je kanker slecht - Hafrieg (vs Hunter)

15
ik zou ook mijn leven haten met zo' tegenwerkende baan
ik smash je face tegen de muur, dan ben je ook eens de medewerker van de maand - Hunter (vs Gtardmaastricht)

14
Maar fuck dat, dan laat ik met m’n magische 16 je illusies verdwijnen, bitch ik ga m’n haat op je uiten
Hierna ben je van de kaart en ontgoocheld en huil je tranen met tuiten
Noem me Uri Geller: ik wist dat deze Lepel zwak was, dus nu laat ik je buigen. - Hafrieg (vs Lepeltjelepeltje)

13
Ik weet dat ik gepijpt wordt als ik een euro of 5 naar zn meid stort
Die bitch is als het CDA omdat ze door buma geleid wordt - RJ (vs AnassB)

12
zelfs in een tekstbattle ga ik deze aap zn geraamte breken
C wordt vandaag getoetst als een pianospeler - Gtardmaastricht (vs RJ & Henne-C)

11
Als ik drink merk je dat ik met mn barz een wonder maak
Want henne-c kan weer recht lopen als ik hennesy achterover sla - Hunter (vs Henne-C & RJ)

10
Ik lever Str strijd en dan ziet Str striemen op zijn hele lijf en stop hem vervolgens in mn kofferbak.
Als het op rijmen aankomt is Str stroef en weet dat ik Str straf voor al zijn domme bars.
Wie denkt dat Str straight is ziet Str straks uit de kast komen omdat Str’s straatleven verzonnen was.
Spreek mn vorige 3 bars uit en jullie zouden denken het is nationale stotterdag. – Gtardmaastricht (vs Str)

9
En henne-c deed een shoutout naar zn overleden mattie omdat ie hem oprecht mist
Hunter doet elke battle een shoutout naar intellect, omdat ie intellect mist - RJ (vs Hunter & Gtardmaastricht)

8
Ik heb de motoriek van Co Stompe, maar ik ben als Mayweather wanneer ik Johannes mn vuist laat ruiken
En niet alleen binnen de ring maar weet dat ik me ook negatief over je uit laat buiten
Je moeder neem ik doggy style vandaar dat ik haar elke avond even uitlaat, buiten
En Johannes heeft geen matties omdat hij zich zelfs door zijn beste vriend uit laat buiten - Ruben (vs Johannes de Dopeste & Kaiser Soze)

7
bent dissplayed wanneer ik door jou met fatalities heen raas
want ik laat Dissplay achter met 6-3, als een Samsung Galaxy Mega – Hunter (vs Dissplay)

6
Deze dwaas at zn leraars maatstaf al op de kleuterklas nadat zn meester hem voor het eerst op maandag n keertje aansprak
Hij signaleerde faalangst en gaf je hersenschade toen ie op je schedel klaarkwam
Ook je leraar taal had je in de lettergreep toen hij wat zaad voor RJ bewaard had
RJ sloeg de B en de C over in het alfabet aangezien je leraar alleen zn D en A gaf - Gtardmaastricht (vs RJ & Henne-C)

5
En kom niet met lines over wapens je weet dat je geen gevaar sticht
Gtard zijn gunbarz raken nooit omdat GtardNaastricht - RJ (vs Hunter & Gtardmaastricht)

4
en je moeder is door miljoenen moslims gegeten, hoofd krijgen noemt ze slachtfeest
ze is zo een instagram hoer, zelfs haar schaamlippen hebben duckface - Hunter (vs Gtardmaastricht)

3
Dat matje is zo ellenlang, harenwassen duurt bij hem te lang.
Zijn kapsel is net GTST hoe het 8 jaar duurde voordat roos niet meer te bekennen was. - Gtardmaastricht (vs Dissplay)

2
Deze battle winnen is voor jou hoog gegrepen dus blus je J,
Je geeft de geest als ik m'n glock pak en je bust op stage,
M'n geest is gevaarlijk scherp dus neem Ghostbusters mee,
Na de battle vraagt 'ie lijkbleek om vrede als t logo van Ghostbusters twee, - Dissplay (vs Rolow

1
Dus jij van mij winnen? Dat lukt je zelfs niet met een wonder
Toen ik je plek zocht op de ranglijst kreeg ik RSI van het scrollen - Hafrieg (vs Catch)




Gunbarz Top 10



10
Maar ik heb geen last van lag als ik mn hardware doorlaad dus omstanders wees opgelet,
Want het gaat hier van online-woorden naar daden als ik die gannoe op zn headset - Johan (vs Ajay)

9
In deze battle breng ik spanning en actie als een lijntje sos,
Ik heb meer negens dan nerds op hun eindrapport - Dissplay (vs Rolow)

8
Hoe denk je dat je met zo'n wacke verse de W can claimen,
Jij moet nog even trainen, als ik het vuur open ben je meteen verdwenen,
Je bent niet scherp dus hoe de fuck denk je dat je D kan steken,
M'n click schiet je lijkbleek dus je had gelijk toen je zei dat m'n matties fakers ... bleken. - Dissplay (vs Ajay)

7
Battlen tegen mij dat is wat jij wou doen toch
niemand respecteert hem je ziet hem nooit bij Boomdox
ik plaats een glock in zijn bek tijdens zijn push ups
en laat het alle kanten sprayen net als een douchekop - Crazy S (vs Lucappel)

6
Ik schrijf zo dope, je raakt in een trans,
M'n teksten on point, een baas in het land,
Ik ben standaard met een AK in m'n hand,
En er vliegen shells in het rond als super mario land. - Dissplay (vs Kaiser Soze)

5
Neem deze match over van Henne-C want die guy had geen tijd,
Zag dat je wacker was dan Balneger dus ik had meteen spijt
Je zei leggo, dus ik pak een zaag en je raakt je been kwijt,
Rolow, ik laat jou Shells zien alsof je over de A1 rijdt, - Dissplay (vs Rolow)

4
Als ik je vast leg is het niet met een camera en leef je niet,
Net een selfie op snapchat hoe je hoofd verdwijnt een seconde nadat je de 9 ziet. - Dissplay (vs Gtardmaastricht)

3
Die lelijke koelie Ajay is van klein formaat dus ik breng me Mini-gun en dat ding maakt een hoop kabaal.
Ik ben groter dus hij ziet die lichtflits van boven als ik het ijzer op zn hoofd richt net een lantarenpaal. - Johan (vs Ajay)

2
Ik ben goed in deze shit, ze houden in groten getale van me,
Ik ga je het schaamrood met m'n vuisten op je kaken rammen,
Het gaat erin als zoete koek als hij z'n mond opent voor bejaarde mannen,
Geen kaarsjes voor een schoolkind als ik de 9 op die tard(taart) laat vlammen. - Dissplay (vs Gtardmaastricht)

1
Dissplay voelt zich de beste van de klas, maar is niet meer dan een zesje waard
Je pieken dalen sneller dan het skiën van een berg gaat
Je tijd is gekomen dus je dreams die zijn nu ff klaar
Er schijnen red dots op dissplay als de digitale wekker gaat - Jaap (vs Dissplay & Rolow)



Associative Wordplay Top 3



3
Indigo jij bent zo'n kneus jij probeert inkt uit te gummen
Na deze verlies probeert deze homofiel z'n frustraties uit te drummen
Jou ma? Ik pas er (passer) met m'n liniaal in, ik vertel verder
Elke keer als zij mij ziet is zij blij, en wordt onze relatie snel hechter (snelhechter) – Ajay (vs Indigo & Hardbattlesvolger)

2
Ik pak de EAGLE uit de CASE en ik praat hier over staal,
Jij bent geen CHALLENGE, ER wordt gemurderd online of voor een zaal,
KNIJP STRAk in die trekker, als je wordt gemarkeerd door een rode straal,
En ik praat niet over het verleiden van een landbouwvoertuig als ik een trekker overhaal, - Dissplay (vs VVV)

1
Dit is mijn eerste battle en ik sla er meteen op los met een mokerhamer,
jouw bars zijn afgezaagd en je flowt een stuk moeizamer,
je weet geen punches te brengen, nee je bent een stuk saaier,
ik laat je kop verwijderen uit deze competitie, ze noemen mij de schroevendraaier.
Bovendien geef ik geen moer om wie je bent, je hebt vast de lichaamsbouw van een spijker.
Je kan wel zeggen ik ben een gewaagde concurrent, maar dan speel je je bij mij nog niet in de kijker.
Je hebt een grote mond op het forum dat is waar ik me al helemaal aan stoor,
dus voor straf perforeer ik gaten door je gehele lichaam, als een kolomboor.
Laten we het ook nog even hebben over je moeder, damn wat is die hoer een geile tang.
Ze nam mijn duimstok in haar mond en behandelde hem als een tuinslang.
Ik heb haar kut zelfs van binnen met mijn kwast lopen tamponeren, maar dat duurde niet voor heel lang,
want die bitch begon te zeiken dus ik spoot haar onder en plakte haar maar gelijk achter het behang.
Wat ik probeer te zeggen is dat ik een vakman ben als het om werkmaterialen en instrumenten gaat.
Dat is voor jou flink balen, want je komt te kort in deze battle als een te kleine rolmaat.
Je weet zelf dat je in deze strijd geen partij bent en je ziekelijk hard wordt gedist,
So i put Dissplay in a box ‘gereedschapskist’ - Rolow (vs Dissplay)




WTF-Barz Top 5 (Anass Awards)



5
ik chill hem met je aap (jaap) no sjoerd hubrechsen
stoten zo hard ik noem ze uber rechtsen
ik geef hem tien (teen) alsof ik een kankerslimm puber testen - Crazy S (vs AnassB)

4
Een windhoos voel je als ik de mac laat blazen,
Ey die snap je morgen wel dus niet gaan klagen,
Nou volgens mij ben jij altijd een ei zelfs na pasen. (no ei die een voorzet geeft) - Dissplay (vs AnassB)

3
ben al kankerbruut maar maakt het bont als nerts,
jij word hier geserveerd eet sïéMËt voor kerst – Vivitmozqueera (vs Symmetric)

2
WEETJE WAAROM IK DEZE SHOUTOUTS GOOI EN VRAAG OM 'N WAPEN
WANT ALS IK KLAAR MET JE BEN SHOUT JE HET OUT EN VRAAG JE "EHH HEB JE WATER??"
WANT JE HEBT GEEN FLOW
ALS EEN ZINKENDE HANDSCHOEN
WANT, FLOW.. ZINKENDE HANDSCHOEN
WORDPLAY IS BOOS EN ENG DUS IK SNAP DAT JE BANG DOET - Shadi Horrooo (vs Catch)

1
straks gooi ik dubbel rijm en verdubbel de dubbel rijm
men dubble winst staat vast als gerrichte lijm ? (Get it gerrit) – AnassB (vs Gerrit)





Multis Top 5 (Co-co-co-combo breakers)



5
Dit gedrocht van een kind werd na zn komst op aarde regelrecht op straat gezet
hij moest t doen met stenen kussens voor t slapen gaan net als k.o gaan in n straatgevecht
niemand geeft n fok om die kil, daarom voelt ie zich t comfortabelst bij n anonieme status echt
ik kijk naar t onbekende met n meerderwaardigheidscomplex alsof ik met de VOC naar bali trek
maar weet dat ik t niet over koloniale adminstratie heb als ik je hele hebben en houden vernietig
en al je ouwe liefjes samen met mn Foute Vrienden over de balie trek – Kaiser Soze (vs Unknown21)

4
Ik wist niet wat het betekende dus ik googlede deze rare gast
Neurotoxine zijn stoffen die de werking van het zenuwstelsel beinvloeden, is wat ik tot mijn verbazing las
Dus dat jij hier iedereen op zijn zenuwen werkt, Is best logisch gezien jou alias
Maar nogmaals wat voor kanker naam is dat
Ik denk meteen aan een drugsverslaafde gast met een kale bast.
Volgens mij sta jij al jaren strak als kleren die dani tegen apnormaal aanhad. - RJ (vs NM)

3
Ik weet dat ik ga winnen, maar zegevier deze zege niet.
Daarvoor is geen reden G … Jij bent net voorbij de negentien.
Ik wou hem rapen hier maar werd gestopt door Stichting Eet Hem Niet omdat hij zogenaamd geen psychisch leed verdient.
Too late mijn vriend, ik breek je ziel. Pak een Glock 17, doorzeef je knie.
Zorg ervoor dat geen een debiel op dit forum nog iets van dit gaytje ziet.
Dus ik knal 2 gaten door je handen alsof je iedere week alles uitgeeft dat je in die week verdient. - Drinno (vs VVV)

2
Met je multi’s denk je dat je me meteen verslaat, me breken gaat, in vredesnaam, 't is geen meter waard
Iedere hedendaagse schele aap is zonder probleem in staat te rijmen als het niets betekent dwaas, waarom de fuck doe je Insayno na? - Hafrieg (vs Kaiser Soze)

1
Dit is voor mij een abctje al jou teksten zijn net open vragen
je schrijft gewoon een droog verhaal met hier en daar een grote naam
en hoopt dan maar dat daar wat dopes bij staat
ik kan me tot jou niveau verlagen… en toch niks van je overlaten:
jij bent als hoogbetaalde cokeverslaafden; je lines zijn kolossaal, overmaats, zo gemaakt, zo geklaard… en overdadig - Kaiser Soze (vs Hafrieg)




Replys Top 3



3
Dus luister maat jij bent geen stuiver waard en RJ heeft buit gemaakt
Noem me sander v hoe ik een millie in mn tuin begraaf - RJ (vs Hunter)


jij bent inderdaad Sander V, omdat je met minderjarige dames omgaat
noem me politie rijnmond, hoe ik je millie binnen 6 dagen opgraaf - Hunter (vs RJ)

2
Ik ben goed in deze shit, ze houden in groten getale van me,
Ik ga je het schaamrood met m'n vuisten op je kaken rammen,
Het gaat erin als zoete koek als hij z'n mond opent voor bejaarde mannen,
Geen kaarsjes voor een schoolkind als ik de 9 op die tard(taart) laat vlammen. - Dissplay (vs Gtardmaastricht)


Diss liet de 9 vlammen, denkt dat ie dope is dus ik zorg ervoor dat het heftig wordt.
Die G ziet mij als taart, je hebt verkeerd gekeken, ik ben de spreekwoordelijke kers erop. - Gtardmaastricht (vs Dissplay)

1
Jullie bedreigen de minister om een gasbel alsof ons dat iets uit zal maken
Het wordt tijd dat jullie je druk gaan maken om de echte serieuze zaken
Want zonder Groningen leven, dat vindt echt niemand een ramp
We geven geen fuck om jullie en jullie eindeloze gejank
Hakken en zagen, jullie eindigen allemaal mank
Net WO II hoe we iedereen laten beven door het gas in jullie kamp - Battleshit (vs Hafrieg)


Ik zie dat je op dit forum Kraantje Pappie likt en z’n muziek post, want die shit die vind je prachtig
Dus kritiek op Groningen en gas is iets waar ik dan niet op zit te wachten
Want besef : als wij hier quitten met die gaskraan kan je zielig liggen janken
Slow it down faggot, als wij hier quitten met die gast Kraan kan je zielig liggen janken - Hafrieg (vs Battleshit)




Hall of Fame



Meeste battles gewonnen: Dissplay (15)  
Minste battles verloren: Hunter (3*)
Meeste battles gedaan: OHM G (23*)
Punchline Award: Hafrieg
Wordplay-Award: RJ
Multis-Award: Kaiser Soze
Gunbarz Award: Dissplay
Dopeste nieuwkomer Award: Gtardmaastricht
Battle van het seizoen: Dissplay VS Gtardmaastricht (3-2)
https://battleraps.actieforum.com/t3423-battleraps-league-dissplay-8-4-vs-gtardmaastricht-1-0
Meest bekeken battle: Week 6: AnassB & Lucappel VS OHM G & Catch VS Unknown21 & Neurotoxin-Morphine
https://battleraps.actieforum.com/t3274-battleraps-league-anassb-lucappel-vs-ohm-g-catch-vs-unknown21-neurotoxin-morphine


* : Gemiddeld





Interview met de winnaar van de Battleraps League 2013/2014
Dissplay



1. Gefeliciteerd Diss, de winnaar van battleraps league 2013/2014. Hoe vond je het om eraan deel te nemen?

Thanks. Ik vond het wel leuk om te doen. Het geeft best een tof gevoel als iemand je bars dope vindt, ookal is het maar tekstbattlen.

2. Had je verwacht dat je nummer 1 zou worden?

Mwah niet echt. Het komt natuurlijk ook omdat veel mensen er niet veel tijd in hebben gestoken. Dan was het wel heel anders gelopen.

3. Wie vond je naast jezelf, dope cats uit de league?

Ik vond een aantal verses echt heel dope. Die bad bars battle van jou en Crazy-S vond ik echt kk grappig. Kaiser Soze en RJ hebben ook hele dope shit gedropt imo.

4. Welke battle MC's van POB en Hard Battles zijn jouw favorieten?

Sowieso Huussuh vind ik echt heel dope. Verder vind ik EZG echt keihard. Mennis had ook wel dope shit maar die finale was voor Sens imo.

5. Wie is Dissplay, buiten het tekstbattlen om?

Een gezellige jongen uit het oosten van het land. Ik geniet ontzettend van lange wandelingen over het strand en romantische verhalen voor het haardvuur. Verder hou ik me bezig met werken en het beheer van Facebook pagina's.

6. Waar haal jij je inspiratie uit?

Geen idee, meeste dingen komen gewoon in me op.

7. Waarom gunbarz? Wie zijn je voorbeelden hierin?

Celph Motherfucking Titled is echt de grootste baas van die gritty punchline tracks. Hij is de reden dat ik die shit leuk vind om te schrijven. Wat een baas.

8. Welke battle MC's uit het buitenland zijn je favorieten?

Ik kijk nauwelijks Engelstalige battles maar ik vind Nils echt kk grappig. Shotty vind ik ook wel dope.

9. Heb je tips voor het aankomende battle seizoen?

Niet echt, ik vond t zo prima geregeld. Sowieso props voor het organiseren en het steken van tijd in deze shit.

10. Wat kunnen we van je verwachten bij het zomertoernooi?

Geen idee, ik heb het denk ik druk de komende periode dus ik hoop dat ik tijd heb om hier en daar te schrijven. Ik denk dat het wel goed komt tho.


Heb je nog opmerkingen of shout outs die je wilt geven.....

s/o naar iedereen en ik ben nog steeds bezig met wat tracks en ik hoop dat ze het licht gaan zien ergens in de zomer. pz




Thanks dat jullie de moeite hebben genomen om de PP van het eerste seizoen te lezen. Ik verwacht wederom vuur tijdens het Zomertoernooi dat over een week van start gaat. Inschrijven is nog steeds mogelijk.


Peace,

Hunter
Terug naar boven Ga naar beneden
OHM G
Geen leven
Geen leven
OHM G


Aantal berichten : 991
Reputatie : -12
Registratiedatum : 01-11-13

Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014   Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 0:14

S/o naar iedereen die dit seizoen heeft meegedaan en nog een s/o naar hunter voor het organiseren van de league en naat dissplay voor het winnen ervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://akk.li/pics/anne.jpg
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014   Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 0:50

SO naar hunter omdat ie al die moeite erin heeft gestoken en voor de wordplay award, ga hem in mn osso hangen.

Wel jammer dat de 2 barz die ik het dopeste vond van mezelf er niet instaan haha.

SO naar Dissplay omdat ie me naam noemde als iemand die ook dope was.

Tof idee dit, wilde zelf ook al zon soort topic aanmaken van quote de beste lines van die textbattle shit. Misschien een idee om een een lijst te maken met grappigste jokes, heb paar x kapotgelachen om jokes. Iemand gooide eentje met een chinese drakenblouse die ik erg funny vond.



Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014   Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 1:47

Heb ff paar battles teruggecheckt en wat grappige jokes genoteerd:

deze keurige jongen is aan het speuren naar zonden en wil zoeken naar sensatie
hij zit vast tussen twee werelden net wibi soerjadi! - Kaiser Soze

Die 2 nederlagen waren zeker waar een beetje balen
maar ik veeg me tranen sneller naar een tweede plaats dan toine van peperstraten - Kaiser Soze

Ze maakt het haarzelf constant zo heet dat ze maar met koud water douchet
Je chick is ZO Aziatisch, ze kocht voor jou een drakenblouse die je dragen moest - OHM G

Toen Henne-C zei dat ie mij zou gaan schieten heb ik n tijd lang in n deuk gelegen
Als ik twee pijlen door zn kromme rug schiet lijkt die vanaf de zijkant op n euroteken - GtardMaastricht

Als ik focus ben ik explosief, bel de EOD,
Als jij focust zoen je de kleinste deelnemer van POB - Dissplay

Jij bent zo scheef, jij hebt een hemellichaam en een meridiaan
Die kromme Rik is zo standaard, mensen leunen fietsen tegen hem aan - Hunter

volgens mij drink je wasverzachter wanneer je schrijft, want je komt erg ongeconcentreerd
als jij aan het einde van de league bovenaan staat, hou je je laptop omgekeerd - Hunter

Je moeder heeft je opgevoed met haat, omdat je dagelijks op straat bent.
Daarom wil ze minder van jou alsof je Marokaans bent. - Unknown21

weet dat zijn chick, op elke penis fijn zit
ze heeft een relatie met met Neurotoxin morphine, maar verlangt naar iemand die anders heet dus neukte ze breivik - RJ

Hij komt uit enschede en dat is ironisch als je naar zijn moeder kijkt
Omdat die afrikaanse slet sprekend op blaise n'kufo lijkt - RJ


Kon er nog wel veel meer quoten natuurlijk, vooral Kaiser Soze heeft echt grappige jokes.
Dissplay weinig jokes, bijna allemaal gewoon harde lines. Des te knapper dat ie heeft gewonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
OHM G
Geen leven
Geen leven
OHM G


Aantal berichten : 991
Reputatie : -12
Registratiedatum : 01-11-13

Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014   Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 6:58

''maar ik ben goed in eindrijmen ik maak een eind aan jou omdat ik goed ben in eindrijmen'' - AnassB

Terug naar boven Ga naar beneden
http://akk.li/pics/anne.jpg
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014   Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 15:16

ik battle tegen een kale knicker maar alsnog heb ik meer mars dan hij in zijn snicker -AnassB
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaiser Soze
Akra
Akra



Aantal berichten : 174
Reputatie : 2
Registratiedatum : 26-11-13
Woonplaats : Amsterdam

Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014   Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 16:15

Thnx voor de award, door die insayno line van Hafrieg probeerde ik wel een beetje te minderen haha. Maar props naar iedereen en n strandwandeling met dissplay staat bij deze op mn bucket list
Terug naar boven Ga naar beneden
Lepeltjelepeltje
SJONNIE
SJONNIE
Lepeltjelepeltje


Aantal berichten : 564
Reputatie : 18
Registratiedatum : 12-05-13
Woonplaats : ziekenhuis

Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014   Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 19:39

S/o naar Hunter voor t zichzelf zovaak in de top 40 zetten. Geen rape/incest-line award voor t lepeltje? Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.youporn.com
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014   Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 19:50

Lepeltjelepeltje schreef:
S/o naar Hunter voor t zichzelf zovaak in de top 40 zetten. Geen rape/incest-line award voor t lepeltje? Sad

hahahahha LL is on some funny predator shit!
Terug naar boven Ga naar beneden
indigo030
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 348
Reputatie : -5
Registratiedatum : 16-01-14
Woonplaats : Utrecht

Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014   Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 19:57

Hahaha ik miste deze ook, ik vond m keihard:

Je scheldt zomaar met kanker, maar bang voor fitties, never dat jij schedels kraakt.
Kanker is je abn en je manier van begroeten, waarom maak je het niet je tweede naam?
Die rapper Steen scheldt toch ook steeds met kanker, dus waarom doe je Steen dan na?
Ik voel me net Medusa hoe hij in Steen verandert als ik met hem face-to-face zou staan.

Gtard Maastricht (vs anassB)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.znoenVananass.nl
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014   Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Icon_minitimema 26 mei 2014 - 20:06

Lepeltjelepeltje schreef:
S/o naar Hunter voor t zichzelf zovaak in de top 40 zetten. Geen rape/incest-line award voor t lepeltje? Sad

Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Tumblr_lhlqvmPHuy1qd9jhoo1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014   Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 14:58

Hunter je bent een baas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014   Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 16:40

Kaiser Soze schreef:
Thnx voor de award, door die insayno line van Hafrieg probeerde ik wel een beetje te minderen haha. Maar props naar iedereen en n strandwandeling met dissplay staat bij deze op mn bucket list

Ik moet je teleurstellen want ik ben een solo wandelaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neurotoxin-Morphine
Akra
Akra



Aantal berichten : 160
Reputatie : 0
Registratiedatum : 14-11-13

Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014   Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 20:06

Meest bekeken battle?
Lekkah
Terug naar boven Ga naar beneden
OHM G
Geen leven
Geen leven
OHM G


Aantal berichten : 991
Reputatie : -12
Registratiedatum : 01-11-13

Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014   Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 20:17

Neurotoxin-Morphine schreef:
Meest bekeken battle?
Lekkah
Goh hoe zou dat komen  :\') 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://akk.li/pics/anne.jpg
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014   Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 10:12

omdat hij battelde vs me
Terug naar boven Ga naar beneden
GtardMaastricht
Akra
Akra



Aantal berichten : 317
Reputatie : -3
Registratiedatum : 07-10-13

Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014   Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 19:05

omdat die topic n stukje van spamcake mocht proeven

 shock

like 10 pages of spam in that motherfucker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014   Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Battleraps League : PUNCHLINE PANDEMONIUM 2013/2014
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Battleraps Tekstbattle League 2013/2014?
» Battleraps League : Ranglijst Seizoen 2013/2014
» Battleraps League: Ranglijst Seizoen 2014/2015
» Battleraps League : Tips voor battlerap league
» Battleraps League : OHM G (3-5) VS LepeltjeLepeltje (0-2)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Teksten :: Battleraps League 2013/2014-
Ga naar: