Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zomertoernooi: Lucappel VS RJ

Ga naar beneden 
+2
lucappel
Hunter
6 plaatsers
AuteurBericht
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Zomertoernooi: Lucappel VS RJ   Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 15:26

Regels:

- 1vs1
- 20 barz
- Nederlandstalig
- Geen reply's toegestaan
- Geen uitstel mogelijk
- Deadline: Zondag 13-07-2014 (18:00)


Intro:
luckiee luc is gay maar hij gaat net als de belgen naar huis dus rood en geen geel, rj nooit moeite gedaan zeg ie terwijl die al dagen bezig is nooit moeite? dus zie zijn barz als pis en geen kaka get it ? nee ik ook niet(anassb)
Terug naar boven Ga naar beneden
lucappel
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 747
Reputatie : 133
Registratiedatum : 03-03-12

Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Lucappel VS RJ   Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 13:44

rj heeft vanaf het begin een rare hersin maar denk je echt gangster te zijn man, leef erin
kom je fronten met mij dan krijg je gegarandeerd een vervelende levering die bullets knallen zo je lever in
en mocht ik je niet raken ik drijf je in de hoek en in tweede instantie schiet ik nooit mis
en met mijn goons zet ik 3 negens op ze kop alsof het de illuminatie is

hoe kan ik jouw nog serieus nemen, via internet mensen battle en eindhoven represent, in het echt pussy die voor alles rent
verder is er niemand die jouw kent, een anonieme disser uit eindhoven ik zou bijna denken dat je yousssef of kamal bent
je schijnt een slimme jongen te zijn maar waarom ben je content dat je jezelf profileert als een geitenneukende hiv-patient
rj is net als een personage in een spotprent want jouw fake karakter word enkel gebruikt voor een subjectief statement

robert jan is student en al 21 jaar daarnaast een rare spast
maakt perongeluk meer vlinderslagen in het park dan in een zwembad
in de kroeg staat hij niet bekend als stamgast maar als de stampgast
hij maakt nog meer rare armebwegingen als risskant in zijn 101 barz

jiggy zei laatst "best wel raar dat ik in amersfoort geen nieuwe kaiser punchline ken"
no worry's jiggy ik kan je vrij zeker vertellen dat ik de nieuwe kaiser punchline ben
rj leeft niet echt het studentenleven gaat nooit uit en legt niks in puin
zet rj echt de bloemetjes buiten, zet hij hyacinten in zijn tuin

man ik ben onverwachts, ga het toernooi kantelen als denemarken in 1992 terwijl ik niet voor de eindronde geplaatst was
deze shit is iets bizars, als rj een voetballer was was ie rodriquez omdat ie in de kwart finale eruit lag en onthouden word omdat ze prestatie bovenmaats was
in de klas werd hij altijd geklapt als bacardi razz dat kwam want die rare spast had last van grimas
ze vader noemde de hond robert jan en hem loebas, je mist diepte en verder ben je nogal nat, rj zijn bijnaam is de waterplas
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Lucappel VS RJ   Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 16:37

Je presence in je eerste battle was awkward en je kwam niet eens met lijnen faker
Je sprak snel en onverstaanbaar als die storage wars veilingmeester
Daarna ging ie schreeuwend tenonder tegen mootje, in die battle leek ie echt boos
Om vervolgens in zn 3e battle te verliezen van een klein kind met de stem van chanel westcoast

Waarschijnlijk begint ie over mijn studie of mijn leeftijd
Lucappel is zuur over zn battlecarriere omdat ie voor altijd fake blijft
Maar ik heb geen tijd om te stressen dus zorg ik dat ik door de zure appel heenbijt
Je punches raken niet dus begin niet met een stagefight
Luuk maakt saaie grappen als luuk van rtl late night

Je vindt jezelf een battlerijmend wonderkind
Terwijl niemand je tekst bijzonder vindt
Ik kom met een verbeterde versie van jou tekst, als een reply van zonnekind
Ik bekeek een van je battles, maar zette uit schaamte 'm af
Volgens mij wil jij een zo awkward mogelijke video maken, als de maker van lahwf

Hij probeert me hier buitenspel zetten dus zal lucappel leren (slow it down)
Om een battle met rj voortaan af te weren
Want tekstueel ben ik een beest en kil ik ze een op een
Geef me een tegenstander die nigel heet, want luuk en siem waren geen probleem
Luuk ik raad je aan om je weg te scheren als behaarde poenies
Na deze verloren battle barst ie in tranen uit als david luiz
Terug naar boven Ga naar beneden
Neurotoxin-Morphine
Akra
Akra



Aantal berichten : 160
Reputatie : 0
Registratiedatum : 14-11-13

Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Lucappel VS RJ   Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 20:45

rj heeft vanaf het begin een rare hersin maar denk je echt gangster te zijn man, leef erin
kom je fronten met mij dan krijg je gegarandeerd een vervelende levering die bullets knallen zo je lever in
en mocht ik je niet raken ik drijf je in de hoek en in tweede instantie schiet ik nooit mis
en met mijn goons zet ik 3 negens op ze kop alsof het de illuminatie is

Mweh

hoe kan ik jouw nog serieus nemen, via internet mensen battle en eindhoven represent, in het echt pussy die voor alles rent
verder is er niemand die jouw kent, een anonieme disser uit eindhoven ik zou bijna denken dat je yousssef of kamal bent
je schijnt een slimme jongen te zijn maar waarom ben je content dat je jezelf profileert als een geitenneukende hiv-patient
rj is net als een personage in een spotprent want jouw fake karakter word enkel gebruikt voor een subjectief statement

deze vind ik dan wel weer ok

robert jan is student en al 21 jaar daarnaast een rare spast
maakt perongeluk meer vlinderslagen in het park dan in een zwembad
in de kroeg staat hij niet bekend als stamgast maar als de stampgast
hij maakt nog meer rare armebwegingen als risskant in zijn 101 barz

mweh

jiggy zei laatst "best wel raar dat ik in amersfoort geen nieuwe kaiser punchline ken"
no worry's jiggy ik kan je vrij zeker vertellen dat ik de nieuwe kaiser punchline ben
rj leeft niet echt het studentenleven gaat nooit uit en legt niks in puin
zet rj echt de bloemetjes buiten, zet hij hyacinten in zijn tuin

nee, dit concept is al tevaak gedaan dat ik het gewoon niet dope kan vinden

man ik ben onverwachts, ga het toernooi kantelen als denemarken in 1992 terwijl ik niet voor de eindronde geplaatst was
deze shit is iets bizars, als rj een voetballer was was ie rodriquez omdat ie in de kwart finale eruit lag en onthouden word omdat ze prestatie bovenmaats was
in de klas werd hij altijd geklapt als bacardi razz dat kwam want die rare spast had last van grimas
ze vader noemde de hond robert jan en hem loebas, je mist diepte en verder ben je nogal nat, rj zijn bijnaam is de waterplas

dit is gewoon nee.

vind alleen je subjectief statement concept echt wat, maar verder vond ik je verse niet aan.
Hoop dat je volgende keer wel wat betere zinstructuur gebruikt.
Het leest niet echt lekker weg namelijk

RJ:

Je presence in je eerste battle was awkward en je kwam niet eens met lijnen faker
Je sprak snel en onverstaanbaar als die storage wars veilingmeester
Daarna ging ie schreeuwend tenonder tegen mootje, in die battle leek ie echt boos
Om vervolgens in zn 3e battle te verliezen van een klein kind met de stem van chanel westcoast

haha die voice is echt vreselijk ja, dope concept

Waarschijnlijk begint ie over mijn studie of mijn leeftijd
Lucappel is zuur over zn battlecarriere omdat ie voor altijd fake blijft
Maar ik heb geen tijd om te stressen dus zorg ik dat ik door de zure appel heenbijt
Je punches raken niet dus begin niet met een stagefight
Luuk maakt saaie grappen als luuk van rtl late night

lol, zure appel heenbijten is volgens mij al gedaan, rtl latenight is gay

Je vindt jezelf een battlerijmend wonderkind
Terwijl niemand je tekst bijzonder vindt
Ik kom met een verbeterde versie van jou tekst, als een reply van zonnekind
Ik bekeek een van je battles, maar zette uit schaamte 'm af
Volgens mij wil jij een zo awkward mogelijke video maken, als de maker van lahwf

haha deze vind ik wel decent

Hij probeert me hier buitenspel zetten dus zal lucappel leren (slow it down)
Om een battle met rj voortaan af te weren
Want tekstueel ben ik een beest en kil ik ze een op een
Geef me een tegenstander die nigel heet, want luuk en siem waren geen probleem
Luuk ik raad je aan om je weg te scheren als behaarde poenies
Na deze verloren battle barst ie in tranen uit als david luiz

Dope schema en on point.

Redelijke verse, eerste en laatste concept waren aan.

Deze battle gaat naar mijn mening richting RJ
Dopere concepten en een veel fijnere techniek dan Luc

Vote RJ
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Lucappel VS RJ   Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Icon_minitimema 14 jul 2014 - 14:43

Deze vond ik vrij duidelijk voor RJ. RJ had harde barz, ik vond eigenlijk zijn hele verse gewoon fucking dope. Luc had wel een aantal leuke lines, maar komt gewoon niet in de buurt van RJ. Vote voor RJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Lucappel VS RJ   Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 1:21

Luc

hoe kan ik jouw nog serieus nemen, via internet mensen battle en eindhoven represent, in het echt pussy die voor alles rent
verder is er niemand die jouw kent, een anonieme disser uit eindhoven ik zou bijna denken dat je yousssef of kamal bent

in de kroeg staat hij niet bekend als stamgast maar als de stampgast
hij maakt nog meer rare armebwegingen als risskant in zijn 101 barz

man ik ben onverwachts, ga het toernooi kantelen als denemarken in 1992 terwijl ik niet voor de eindronde geplaatst was
deze shit is iets bizars, als rj een voetballer was was ie rodriquez omdat ie in de kwart finale eruit lag en onthouden word omdat ze prestatie bovenmaats was


Propz voor de Denemarken line en je vervolg erop maar besıdes that.. je gebruıkt veeeeel te lange zınnen, je maakt veel te veel spelfouten (ook schoonheıdsfouten) punches zıjn hıer en daar oke maar je rıjmt erg slordıg terwıjl je bıj POB het beter doet. Je krıjgt sowıeso een 10 voor je ınzet want je hebt wel een tıjdje eraan gesleuteld neem ık aan.


RJ

Je presence in je eerste battle was awkward en je kwam niet eens met lijnen faker
Je sprak snel en onverstaanbaar als die storage wars veilingmeester

Waarschijnlijk begint ie over mijn studie of mijn leeftijd
Lucappel is zuur over zn battlecarriere omdat ie voor altijd fake blijft
Maar ik heb geen tijd om te stressen dus zorg ik dat ik door de zure appel heenbijt
Je punches raken niet dus begin niet met een stagefight
Luuk maakt saaie grappen als luuk van rtl late night

Je vindt jezelf een battlerijmend wonderkind
Terwijl niemand je tekst bijzonder vindt
Ik kom met een verbeterde versie van jou tekst, als een reply van zonnekind

Hij probeert me hier buitenspel zetten dus zal lucappel leren (slow it down)
Om een battle met rj voortaan af te weren
Want tekstueel ben ik een beest en kil ik ze een op een
Geef me een tegenstander die nigel heet, want luuk en siem waren geen probleem

Haha de Zonnekind line is heel dope.. vroeg me al af wie er mee zou komen. De Jong lınes vınd ık ook dope. Verder te weınıg moeıte ın gestoken maar het ıs wel genoeg om te wınnen. Ik zou maar wel meer je best gaan doen voor de halve fınale als je door komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Lucappel VS RJ   Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 12:39

Thanks iedereen.
Hunter je vond die slow it down line niet hard haha?
Terug naar boven Ga naar beneden
OHM G
Geen leven
Geen leven
OHM G


Aantal berichten : 991
Reputatie : -12
Registratiedatum : 01-11-13

Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Lucappel VS RJ   Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 15:35

Imo had Luc evenveel missers als dat RJ dope lines had. Luc zn gehele verse voel ik dit keer niet zo en je flow en rijm is ook niet echt onpoint. RJ had dope concepted die misschien nog wat beter uitgewerkt hadden gekunnen maar het is zeker niet verkeerd. ook je somewhat jokes waren leuk. Vote gaat dus naar Ron Jeremy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://akk.li/pics/anne.jpg
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Lucappel VS RJ   Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 21:04

RJ door naar halve finale.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Lucappel VS RJ   Zomertoernooi: Lucappel VS RJ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zomertoernooi: Lucappel VS RJ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zomertoernooi: Lucappel VS T.v.Z
» Zomertoernooi: Keurslager VS Lucappel
» Zomertoernooi: Lucappel VS Shadi Horrooo
» Hoi lucappel.
» raffaarlijk vs lucappel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Teksten :: ZOMERTOERNOOI 2014-
Ga naar: