Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay

Ga naar beneden 
+8
Zonnekind
VediVinniVici
KickIt
anass B.
OHM G
Neurotoxin-Morphine
Dissplay
Hunter
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay   Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 15:34

Keizer Constantijn IX, beetje vergezocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zonnekind
Akra
Akra
Zonnekind


Aantal berichten : 234
Reputatie : 30
Registratiedatum : 15-06-13

Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay   Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 12:52

beetje
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay   Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 14:52

Faka waar zijn alle votes? Is de finale, deze boys verdienen wel wat meer votes en feedback.

Vond dissplay hard beginnen. Eerste schema is simpel maar hard en goed gerijmd. Ook de schema met die muisline was aan. Voor de rest vond ik het minder dan wat je normaal dropt. Zal aan tijdgebrek liggen, jammer dat het in de finale. Constantijn line was ook wel hard opzich maar wel vergezocht, al mag een 9 line in een dissplay verse niet ontbreken. Bodyshot snap ik niet, wat is sjikker?

Vond kaiser juist harder komen dan hij normaal komt. 16/9 bar vond ik dope, net zoals die hitler line erna. Dat schema van whiskeybars is aan en dT stuk over fc twente vind ik ook echt keihard. Vind dt je meer uitschieters hebt en beter rijmt. Vote kaiser maar so naar beide boys!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay   Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 15:01

Sjikker is dronken. Wist niet dat het Twents was, heb het net even opgezocht. Ty voor de complimenten boyos. s/o naar Kaiser keiharde verse.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay   Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 15:12

Ik hou de battle open tot dat Yeye, OHM G en Rolow een vote hebben neergezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay   Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Icon_minitimema 18 aug 2014 - 13:08

kaiser heeft de king in de ring verslagen voor mij diske van de playke goed gepresteerd maar er kan er maar 1 de hardste zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay   Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 16:27

up

Als iemand de twitter heeft van Yeye, OHM en Rolow, willen jullie even doorgeven dat ze hier een kijkje moeten nemen. Zonde om alleen de finale niet te judgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
OHM G
Geen leven
Geen leven
OHM G


Aantal berichten : 991
Reputatie : -12
Registratiedatum : 01-11-13

Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay   Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 21:42

Beide keiharde verses al had ik meer verwacht van Dissplay tbh
Diss had een beetje played concepts, en dan heb ik het over de red dots lines
red dot op je voorhoofd als een boeddhist
red dots op je gezicht als iemand met puisten
red dots op je voorhoofd alsof er ''red dots'' op je voorhoofd getattoeerd staat

Normaal zijn je gunbars wel dope maar deze waar matig man, voor de rest niet echt uitschieters maar over het algemeen wel dope

Het klinkt raar, maar Kaiser heeft een beetje TE originele lines. Alsof je echt iks anders wist. Maar toch kwam er heel vaak iets hards uit. Jij hebt ook niet echt uitschieters omdat (net zoals Diss hoor, daar niet van)er te veel uitschieters waren zodat je consistent bleef.

Het ging gelijk op dus ik geef hem aan kaiser vanwege originaliteit
Terug naar boven Ga naar beneden
http://akk.li/pics/anne.jpg
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay   Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 15:56

Thanks OHM

up
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay   Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 21:24

lkj
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay   Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 sep 2014 - 12:10

We hebben niks meer vernomen van de rest van de juryleden wat ik erg jammer vind. Ik heb de votes geteld en ik kom op een 4-1 score uit voor Kaiser Soze.

Congratz Kaiser en shout out naar jullie beiden voor een dope finale en een goed toernooi.


Sidenote: Binnenkort zal ik een kleine pandemonium maken van het toernooi. Extra leesvoer voor jullie mfuckers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay   Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Dissplay
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zomertoernooi: T.v.Z VS Kaiser Soze
» Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Lepeltjelepeltje
» Zomertoernooi: Crazy S VS Kaiser Soze
» Zomertoernooi: Kaiser Soze VS KickIt
» Zomertoernooi: Kaiser Soze VS Johannes de Dopeste

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Teksten :: ZOMERTOERNOOI 2014-
Ga naar: