Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vraag en Antwoord 1: Sensei

Ga naar beneden 
+11
Zonnekind
3x
KickIt
Hunter
Dissplay
laurens070
anass B.
Gerrit
OHM G
furr
Crazy S
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 1: Sensei   Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 22:17

Zonnekind vind je mijn spelling en grammatica een beetje goed??? mvg dissplay
Terug naar boven Ga naar beneden
Drinno
Akra
Akra



Aantal berichten : 98
Reputatie : -6
Registratiedatum : 19-08-12

Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 1: Sensei   Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 0:42

Zonnekind schreef:
Drinno schreef:
Thanks voor de info!

Eigenlijk wilde ik deze vraag aan Sensei stellen, maar jij hebt blijkbaar alle antwoorden: is het 'iedereen huilt' of 'iedereen huild'?

 facepalm Het staat achter geld, dus met een d
Het is zeker ook 'iedereen gelt' volgens jou?

Dit is dus waarom we jullie willen afstoten als land

Wauw dit is serieus het domste wat ik ooit van jou heb gelezen!!
Hoe de fuck wil je in tegenwoordige tijd huilen gaan vervoegen met een 'd'.

Het is 'iedereen geldt'! Stam + t! Dus huilen wordt 'huil + t'! IEDEREEN HUILT!
Geld heeft er niets mee te maken omdat je het zelfstandig naamwoord 'geld' gebruikt en niet het werkwoord 'gelden'. Huilen is gewoon het werkwoord!

En dan nog zeggen dat dit de reden is dat ze 'ons' uit het land willen hebben.  grappig 
Terug naar boven Ga naar beneden
sensei
Akra
Akra



Aantal berichten : 60
Reputatie : 1
Registratiedatum : 11-09-11

Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 1: Sensei   Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 13:12

@furr Haha hetero sinds day 1, Is Mennis geen echte toptier? Ik was ready voor iedereen, jou "echte" toptiers konden meedoen aan het toernooi maar ze hadden geen tijd XD.

@OHM G Hahaha ik snap wat L-deep bedoeld, maar dan was Mennis ook in een andere staat. Ik vind die finale 2-1 voor mij, andere vinden het 2-1 voor hem. Het is een classic en dat andere staat gebeuren, tja dat is achteraf gelul man.

@Gerrit LOL... haha ik bel nog steeds met dierentuinen door heel NL.. me pa ging ham.. dat wou je lezen toch? haha love

@anass B. Jij bent die vervelende guy van twitter hea? Haha kill hoe vaak vraag je me dit?? Misschien in de toekomst weer man.

@laurens070 Ja man, na die battle kreeg Foo 5 jaar. Hij is nog steeds locked up man, Free Foo. Come on, ik heb een paar leugens gerapt over zijn ex vriendin en hij een paar leugens over dat ik matties nak voor fame. Waarom hoor ik daar niemand over? Battlerappers liegen als ze niet genoeg ammo hebben, ik had te weinig ammo voor Foo, juist omdat ik niet personal wou komen. Als ik personal was gekomen tegen Riemiks/Foo was het erg geworden voor ze en tegelijkertijd ook erg voor mij, want ze weten veel van me.

@Dissplay LOL, ik ben 2 jaar gestopt en heb nog steeds de meeste wins. Ik loop ver achter idd

@Hunter Niemand bro hahaha maar MJ heeft nog steeds de beste muziek, die shit gaat dieper dan rap hahaha

@Crazy S De gekste kaart van NL samenstellen, misschien 3/4 mainstream gasten tegen de top van NL en voor de rest alleen maar matches die echt gek zijn, geen halve dingen. Maart madness was lauw, als elke match is zoals Deense vs EZG, Huussuh vs Jason, gaat het echt wel weer leven hoor. Ooh ja Raffa vs L-deep laatst, classic! Zulke dingen kunnen de hype terugbrengen, maar dan moeten het wel een aantal matches zijn en niet 1.

@anass B. Pause

@OHM G Mwaa ik ga geen namen noemen, ik zie wel dat je tegenwoordig na 1 goeie prestatie meteen top wordt genoemd en dat is wel piecie awkward.

@Kickit hahaha nee man jij?

@3x Mainstream gozer die popping is / een ziek event waar IEDEREEN weer mee gaat doen / leuk bedrag

@Zonnekind LOL

@Neurotoxin-Morphine Bij POB is dat EZG, no doubt. Wrede ontwikkeling + Funx toernooi op zijn naam geschreven, respect. Bij Hard battles, hmm ik vind mensen die eerst bij POB hebben gebattled geen mc's van Hard battles, dus dan blijven er een paar over waarvan Satisfied en G-no de beste zijn. Satisfied heeft al verloren van Santios en H-suna, dus dan is G-no het haha. Ook al is ie host, haha respect!

@Drinno Van de boys die aan het toernooi meededen denk ik Raffa en Qucee, beiden beest. Dudes die niet meededen, Huussuh, Surya, De Consequentie. Het ligt aan Punch Out of battlerap weer hyped word, waarom? simpel, groter netwerk en meer financiële mogelijkheden.. Hard battles heeft dat gewoon wat minder, maar ik heb niets dan respect voor hoe G-no battle na battle dropte om de vibe erin te houden.. dat is moeilijker dan je denkt, ga jij maar al die videos zelf editen en events organiseren en muziek maken en werken en zorgen voor je kind. Niets dan lof voor die man, maar het ligt aan Punch out dat zijn de facts.

@Zonnekind Al was er maar 1 vraag man, Crazy S is mijn broeder en hij vroeg mij of ik dit voor hem wou doen, omdat hij dat dope zou vinden dan is het een kleine moeite voor mij en dat jij wilt trollen, omdat je of aandacht tekort komt of gewoon lollig wil doen is verder prima. Love

@RJ Mwaa nee die boys doen hun ding gewoon, alleen ja het kan allemaal wel op een hoger niveau. Daar geef ik je gelijk in, maar je moet ze niet afkatten. Die battles bij Hard zijn vaak voor een kleinere crowd, ik heb waardeloze gasten gezien bij Punchout die soms nog veel crowd kregen. Ik denk dat Crowd echt belangrijk is voor veel mensen als ze battles kijken, ze vinden het anders niet leuk als het te lang stil is en bij Hard is het soms lang stil.

Ai boys peace, fijne dag.


Terug naar boven Ga naar beneden
3x
Akra
Akra
3x


Aantal berichten : 291
Reputatie : 56
Registratiedatum : 21-03-12

Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 1: Sensei   Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 14:27

nice!
Terug naar boven Ga naar beneden
Neurotoxin-Morphine
Akra
Akra



Aantal berichten : 160
Reputatie : 0
Registratiedatum : 14-11-13

Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 1: Sensei   Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 15:37

Dope dat je de tijd nam hiervoor Sens!
Terug naar boven Ga naar beneden
OHM G
Geen leven
Geen leven
OHM G


Aantal berichten : 991
Reputatie : -12
Registratiedatum : 01-11-13

Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 1: Sensei   Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 17:15

Aight!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://akk.li/pics/anne.jpg
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 1: Sensei   Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 19:13

ik ben niet vervelend sensei
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 1: Sensei   Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 aug 2014 - 22:09

sensei schreef:
@furr Haha hetero sinds day 1, Is Mennis geen echte toptier? Ik was ready voor iedereen, jou "echte" toptiers konden meedoen aan het toernooi maar ze hadden geen tijd XD.


Haha lol xDXD:P:P
Terug naar boven Ga naar beneden
laurens070
Akra
Akra



Aantal berichten : 52
Reputatie : -1
Registratiedatum : 11-06-13

Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 1: Sensei   Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 20:38

Sens, weet niet of je deze nog gaat lezen maar who gives a fuck. Kijk net die battle tussen Riemiks en Tripple R terug. Heb je echt info gegeven over Rie aan Tripple?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 1: Sensei   Vraag en Antwoord 1: Sensei - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vraag en Antwoord 1: Sensei
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vraag en Antwoord 2: Cyclo B
» Announcement Vraag en Antwoord POB/Hard Mc's
» Vraag
» Vraag aan Waldo
» L-Deep geeft antwoord op Qucee

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: