Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vraag en Antwoord 2: Cyclo B

Ga naar beneden 
+8
VediVinniVici
Neurotoxin-Morphine
Zonnekind
KickIt
laurens070
anass B.
Dissplay
Crazy S
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Cyclo-B
Akra
Akra



Aantal berichten : 83
Reputatie : 13
Registratiedatum : 10-10-11

Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 12:18

Dissplay schreef:
Als iemand vraagt hoe laat het is moet je dan aan Kaascouse denken? Vind je hem de terechte winnaar van The Next MC? 5 Gorilla's tegen 50 MMA vechters, wie wint?

Ligt eraan, kijk als het op dat moment 15:00 is dan wel. Want dan eet ik altijd een broodje kaas.
In het totale plaatje is Kaascouse de terechte winnaar ja, omdat er maar 1 Kaascouse is en G-No heeft een style die wat minder uniek is.

Maar de finaletrack van G-No was de beste track van de editie, dusja.. Gemengde gevoelens.

Ik weet het niet, ze zeggen dat Gorilla's 10 keer zo sterk zijn als een volwassen man.
Een MMA vechter is sterker dan de gemiddelde volwassen man, dus 't zou interessant zijn haha.
Ik ga voor de gorilla's man, mensen zijn veel sneller vatbaar voor angst.
Terug naar boven Ga naar beneden
KickIt
Akra
Akra
KickIt


Aantal berichten : 65
Reputatie : -1
Registratiedatum : 09-03-14
Woonplaats : Maastricht, Breda

Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 12:38

Zou een match als Cyclo B vs Qucee of Qucee vs Raffaarlijk of Huussuh vs Cyclo/Qucee/Raffaarlijk nog kunnen gaan komen in de toekomst? Zulke battles lijken me gruwelijk. daar zit iedereen wel op te wachten denk ik

en je hebt gelijk over de setting van een event, des te doper de sfeer, des te doper de battles. maar soms wordt die sfeer ook niet benut. Raffaarlijk vs Foo (1ste battle) was perfecte voorbeeld van het optimaal benutten van de sfeer. off corso was DE plek voor de battles naar mijn mening. alleen ze moesten sluiten door geluidsoverlast las ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
laurens070
Akra
Akra



Aantal berichten : 52
Reputatie : -1
Registratiedatum : 11-06-13

Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 14:06

Wat vind je de vetste battle? Nederlands/engels?
Terug naar boven Ga naar beneden
Neurotoxin-Morphine
Akra
Akra



Aantal berichten : 160
Reputatie : 0
Registratiedatum : 14-11-13

Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 14:31

Tuurlijk is het te bizar voor woorden dat sommigen spelers voor zoveel verkocht worden.
Fuck voetbal in dat opzicht.

Maar on topic:

Ik hoorde een hele lange tijd geleden dat Aiky alles uit eigen zak betaalde.
Weet niet wat hiervan klopt maar die gast zal toch zelf ook een flinke zak met duiten thuis hebben?

Wanneer G-No mc's betaald die het waard zijn hoor je de fans ook niet klagen.
Maar wanneer iemand die onder dat desbetreffende niveau zit geld gaat vragen, verdient diegene nekslagen. Justsayin#

Dat hele 2v2 toernooi was trouwens ook best wel belachelijk, kijk naar wat er allemaal uit voor kwam.
KC en CM werden eruitgeknikkerd door twee pubertjes(no disrespect) die net DBZ af hadden gekeken.

Twee belgen waarvan het niveau lik m'n vestje was en die zeer makkelijk uit de tent te lokken waren
doordat een zo slim was een hele levensverhaal op internet te gooien.

vervolgens na dat ene event heb ik van die hele 2v2 shit niks meer gezien ook niet promo materiaal
om de kijker aan te sporen om weer erheen te gaan o.i.d.

Andere vraag:

Wat vind je van de nieuwe mennis? (vito ofzo)

en wie zou jij op je schijtlijst zetten?

Trouwens tof dat je onze vragen beantwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyclo-B
Akra
Akra



Aantal berichten : 83
Reputatie : 13
Registratiedatum : 10-10-11

Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 14:43

KickIt schreef:
Zou een match als Cyclo B vs Qucee of Qucee vs Raffaarlijk of Huussuh vs Cyclo/Qucee/Raffaarlijk nog kunnen gaan komen in de toekomst? Zulke battles lijken me gruwelijk. daar zit iedereen wel op te wachten denk ik

en je hebt gelijk over de setting van een event, des te doper de sfeer, des te doper de battles. maar soms wordt die sfeer ook niet benut. Raffaarlijk vs Foo (1ste battle) was perfecte voorbeeld van het optimaal benutten van de sfeer. off corso was DE plek voor de battles naar mijn mening. alleen ze moesten sluiten door geluidsoverlast las ik.

Haha, Qucee en ik hebben al heel vaak gesproken over dat we elkaar nog een keer moeten battlen. Dus who knows !!
En ik heb met alle 3 de MC's die je hebt genoemd al een keer gepraat over een eventuele battle! We will see

Ja, ik voelde me ook altijd erg comfortabel in Off Corso haha. Vind het ook fucked'up dat die plek is gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyclo-B
Akra
Akra



Aantal berichten : 83
Reputatie : 13
Registratiedatum : 10-10-11

Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 14:57

Als Aiky zegt dat hij alles uit eigen zak heeft betaald geloof ik hem.
Ben ik helemaal met je eens, haha. Je moet wel in de positie zijn om geld te kunnen vragen.

Ik denk dat de organisaties dat zelf ook gewoon prima kunnen inschatten.
Een geval als Challamang zou ik wel lastig in te schatten vinden, omdat hij geen toptier is maar wel views op z'n naam heeft.

Ik vond Vito sterk beginnen, deed me echt denken aan mijn eigen eerste 2 battles.
Een voorronde gewonnen en daarna een veteraan in POB verslagen.

Ik had het er met Ex over om VS hem te battlen, omdat Ex een hoge pet van hem had en hij dezelfde hype als mij had.
Vind het wel jammer dat hij de potentie niet heeft waargemaakt, want hij begon echt goed.
Daarna heeft ie verloren van Jason Bourne (beeldmateriaal niet uitgekomen) en van Jeevz.
2 losses achter elkaar nadat je een hype hebt gehad is gelijk een streep door de ''nieuwe mennis'' betiteling.

En ik zou Maxje op m'n schijtlijst zetten, omdat ik het leuk vind om vrouwen voor de gek te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 14:57

Tof dat je dit doet Cyclo B dikke respect naar jou toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyclo-B
Akra
Akra



Aantal berichten : 83
Reputatie : 13
Registratiedatum : 10-10-11

Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 14:59

Thanks dat je het waardeert, waarom niet. Ik vind het zelf ook tof om te doen en jullie hebben recht om te weten hoe de situatie nu is als supporters van de battle culture.. Culture met loaded lux voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Dissplay
Geen leven
Geen leven
Dissplay


Aantal berichten : 760
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-06-13
Woonplaats : Enschede

Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 16:11

Terug naar boven Ga naar beneden
anass B.
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1171
Reputatie : -245
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 26
Woonplaats : brugge

Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 16:16

thanks dat je antwoord maar je mag me followen hoor ik bijt niet het is de a n a ss v an bruggen
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 16:39

faka cyclo kom tramzicht
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Neurotoxin-Morphine
Akra
Akra



Aantal berichten : 160
Reputatie : 0
Registratiedatum : 14-11-13

Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 19:16

Maxje niet op booty call lijstje? Justsayin#
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyclo-B
Akra
Akra



Aantal berichten : 83
Reputatie : 13
Registratiedatum : 10-10-11

Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 11:25

daar staat ze ook op!
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 11:52

Wie vind je de meest overschatte/onderschatte mc's in nederland?
Terug naar boven Ga naar beneden
Neurotoxin-Morphine
Akra
Akra



Aantal berichten : 160
Reputatie : 0
Registratiedatum : 14-11-13

Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 12:10

Als jij ooit benaderd zou worden om een tekst battle te doen, zou je dat dan ook accepteren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyclo-B
Akra
Akra



Aantal berichten : 83
Reputatie : 13
Registratiedatum : 10-10-11

Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 aug 2014 - 18:43

RJ schreef:
Wie vind je de meest overschatte/onderschatte mc's in nederland?

Overschat kan ik me echt niet zo 1,2,3 bedenken.

Vind EZG onderschat, technische schrijver en altijd een strakke delivery op beats.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyclo-B
Akra
Akra



Aantal berichten : 83
Reputatie : 13
Registratiedatum : 10-10-11

Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 aug 2014 - 18:46

Neurotoxin-Morphine schreef:
Als jij ooit benaderd zou worden om een tekst battle te doen, zou je dat dan ook accepteren?

Sowieso wel een keer, ik deed het vroeger weleens op hiphopforum.nl als 't goed is (8 jaar geleden, zoiets) maar ligt eraan of ik er zin in heb op dat moment.
Ik hou van performance, de crowd, spanning, interacties met je tegenstander etc. dus ben geen fan van tekstbattles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neurotoxin-Morphine
Akra
Akra



Aantal berichten : 160
Reputatie : 0
Registratiedatum : 14-11-13

Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 aug 2014 - 22:04

Cyclo-B schreef:
RJ schreef:
Wie vind je de meest overschatte/onderschatte mc's in nederland?

Vind EZG onderschat, technische schrijver en altijd een strakke delivery op beats.

Hardste track van EZG is?
Terug naar boven Ga naar beneden
VediVinniVici
Akra
Akra



Aantal berichten : 302
Reputatie : 6
Registratiedatum : 10-05-13

Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitimema 18 aug 2014 - 16:54

RELLEN ZUIPEN SNUIVEN!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en Antwoord 2: Cyclo B   Vraag en Antwoord 2: Cyclo B - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vraag en Antwoord 2: Cyclo B
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vraag en Antwoord 1: Sensei
» Announcement Vraag en Antwoord POB/Hard Mc's
» Vraag
» Vraag aan Waldo
» Cyclo B - Shotgun Sessie 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: